Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022

Mεγάλες αλήθειες από το Γιώργη Μασσαβέτα

 



    Συγκινητικά ειπωμένες μεγάλες αλήθειες.

Κοινοποιώ 

με, από την καρδιά μου, τις ευχές 

για την υγεία του αγαπητού Γιώργη Μασσαβέτα.


Giorgis Massavetas


Αμφιβάλλω ζωηρώς αν θα προλάβω να δω την Άνοιξη να επανέρχεται θριαμβευτικώς το 2023. Αλλά αυτό αφόρα μόνο το δικό μου τομάρι και τους δικούς μου ανθρώπους. Όσους αγαπώ και με αγαπούν. Και έχει σχέση με την σχεδόν καθημερινή επιδείνωση της κατάστασης μου. Αλλά η ανθρωπότητα, τα παιδιά των Ινφλουίτ στην παγωμένη Γροιλανδία, των Βέρβερων και των άλλων φυλών στην Υποσαχάρια Αφρική, τα Ελληνάκια και τα Τουρκάκια, οι αρκουδες της Σιβηρίας και οι καμηλοπαρδάλεις της Νιγηρίας, οι περηφανοι αετοι και τα ταπεινά στρουθία, οι πεταλούδες και οι σκαραβαίοι, ελπίζω να συνεχίσουν να υπάρχουν. Και οι μουριές, οι αμπελώνες, οι ελιές και τα φραγκόσυκα.

Ελπίζω και εύχομαι να υπάρξει κάποιο όριο για αυτόν που όλοι μας λένε ότι «δεν μπλοφάρει». Είτε να βρεθούν κάποιοι να του κόψουν το χέρι πριν «πατήσει το κουμπί» για την πρώτη εκτόξευση πυραύλου που θα μεταφέρει πυρηνική κεφαλή. Διότι αυτή θα είναι η αρχή του τέλους για την ανθρωπότητα. Αρκούν ελάχιστες πυρηνικές κεφαλές για να εξαφανισθεί κάθε ίχνος ζωής. Φθάνουν και περισσεύουν, για παράδειγμα, οι είκοσι που διαθέτει ο άλλος παράφρων, ο κληρονομικός τύραννος της Βόρειας Κορέας, για να επέλθει ολική καταστροφή.

Αλλά ποιος μιλάει για είκοσι; Εδω έχουμε φθάσει το παγκόσμιο πυρηνικό οπλοστάσιο να αριθμεί 12.705 κεφαλές ολέθρου. Κατανεμημένες σε εννέα χώρες, κατά σειράν ισχύος: Βόρεια Κορέα 20,  Ισραήλ 90,  Ινδία 160, Πακιστάν 165, Ηνωμένο Βασίλειο 225, Γαλλία 290, Κίνα 350,  ΗΠΑ 5,428 και Ρωσία 5,977 (Πηγή: Statista).

Η τύχη της Χιροσίμα και του Ναγκασάκι θα είναι απλώς μια θλιβερή πινελιά, σχεδόν αδιόρατη, στο παρελθόν αυτού του κόσμου, αν αφεθεί ο Πούτιν να πραγματοποιήσει την απειλή του, προκαλώντας την αυτόματη απάντηση των άλλων. 

Ναι είναι πολύ σοβαρή υπόθεση το πόσο ακριβά θα πληρώσουμε το ρεύμα η το φυσικό αέριο, ως συνεπεία των όσων παραλόγως εξελίσσονται, ως τώρα στο μέτωπο της Ουκρανίας. Αλλά είναι τελείως κωμικό να ασχολούνται οι παγκόσμιες ηγεσίες μόνο με αυτό, όταν απειλείται η ίδια η ζωή. Να μην μπορούν να συντονισθούν, όσοι δεν διακατέχονται από την παραφροσύνη του νεοτσάρου, όσοι αληθώς ενδιαφέρονται για την συνέχιση της ζωής, με ελευθερία και δημοκρατία, έτσι ώστε να ορθώσουν. προληπτικώς, ένα φράγμα απέναντι στον απειλούμενο Αρμαγεδδώνα.


Μιά φοινικιά μάς έλειψε να γίνουμε Ντουμπάϊ




Πείτε μου, τυφλή είμαι; Μόνο εγώ δε βλέπω διαφορά εκτός της αλλαγής θάμνου και της (εποχικής;) βλάστησης;

Κι αυτό πλέον με τις φοινικιές παντού τι λόξα είναι;

Αλλά παντού. Λες και νομίζουν πως η #φοινικιά μάς έλειπε για να γίνουμε #Ντουμπάι.

______________________________________

Για να είμαι δίκαιη προσθέτω  διάλογο με σχόλιο του Δημήτρη Παπαγγελόπουλου, Συντονιστή Διαγραμματειακού στη Νέα Δημοκρατία, αλλά και τις απαντήσεις ) του Dimitris Gi.

Ο διάλογος ακολουθεί (από τη σελίδα μου στο Facebook: https://www.facebook.com/daphne.chronopoulou.9/posts/10224520880664020




Dimitris Papangelopoulos

Μα μόνο αυτή την αλλαγή μπορούσε να κάνει ο Δήμος στο συγκεκριμένο σημείο. Η νησίδα είναι στην ευθύνη του όχι ο Σταθμός.


  • Dimitris Gi
    Dimitris Papangelopoulos
    και τι ακριβώς έκανε? Έβαλε ενα φοίνικα? Μιλάμε για φοβερά έργα!
    Σταματήστε να τους υποστηρίζετε.. πόσα άλλα θέλετε να δείτε?


    Dimitris Papangelopoulos
    Dimitris Gi
    Εγώ θέλω να δω αρκετά ακόμη, οπότε θα συνεχίσω να υποστηρίζω τον Δήμαρχο. Στη συγκεκριμένη περιοχή που την ξέρω καλά έγινε πλήρης ανάπλαση: δημιουργήθηκε ένα «καινούργιο» πάρκο 4 στρεμμάτων, νέα δέντρα και θάμνοι φυτεύτηκαν, τοποθετήθηκε χλοοτάπητας μεγάλης επιφάνειας, φωτισμός Led, και ένα σύγχρονο πάρκο σκύλων. Η φωτογραφία είναι μια από τις 7 που περιείχε η ανάρτηση του Μπακογιάννη.


  • Dimitris Gi
    Πες μου ακριβώς τι δείχνει οτι άλλαξε η φωτογραφία μιας και είναι ενα δείγμα της αλλαγής.

    Έχουν φάει και με τα πόδια άπειρο κρατικό χρήμα αλλα εσύ θες να δεις κι άλλα.. Τι άλλα? Δε σου φτάνει οτι έγινε στην Πανεπιστημίου? Ή και αυτό το θεωρείς 'μεγάλο' έργο?
  • Dimitris Papangelopoulos
    Η νησίδα άλλαξε. Η Πανεπιστημίου έχει αργήσει 30 χρόνια και έχουν χαθεί χρόνος και χρήμα για την πόλη και τους κατοίκους της. Και σίγουρα φταίνε Κυβερνήσεις, Δημοτικές Αρχές, Δικαιοσύνη, Ιδρυμα Ωνάση κ.λπ. Έστω και αργά μια δημοτική αρχή έπαυσε την αδράνεια και άρχισε να ξεκολλάει κολλημένα έργα, να στρώνει άσφαλτο, να φτιάχνει κάποια πεζοδρόμια, κάποιες νησίδς κ.λπ. Αλλά δεν μου φτάνει, αφού με ρωτάτε αυτό. Θέλω περισσότερες αλλαγές σε όλη την Αθήνα, που είναι η πόλη που επέλεξα να ζω.



    Dimitris Gi
     Σε τι άλλαξε η νησίδα ρε άνθρωπε? Στα χορτάρια που μια φυτρώνουν κατα καιρούς?

    Dimitris Papangelopoulos
    Dimitris Gi
    Δεν είναι χορτάρια που φυτρώνουν κατά καιρούς είναι φύτευση στη νησίδα: https://www.facebook.com/KostasBakoyannispage/posts/pfbid0355aVfRPQbsCSmVTo5CofARYk8ZNi9Bd4DGCG5gGp1UuxE2gpUatVebYDF95KeMGDl

#Δήμαρχος_Αθηναίων

#Μπακογιάννης

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2022

Ηλίας Μίχος _ Κολωνός (συλλογή σχολίων, συνδέσμων και εικόνων)


Paola Revenioti

Όταν αποκαλείτε άρρωστο αυτόν τον άνθρωπο από τον Κολωνό απλά τον δικαιώνετε και του δίνετε ελαφρυντικά, καμία αρρώστια δεν έχει ένας αλήτης εγκληματίας είναι ότι έκανε το έκανε για την ευχαρίστηση του, αλλά και εσείς πού λέτε να επανέλθει η ποινή του θανάτου ή να του γίνει ευνουχισμός αυτές είναι πρακτικές εντελώς ναζιστικές, να μη βγει από τη φυλακή απλά





Kontra Channel 

 "Τον ειδοποίησαν εδώ και 15 μέρες, ότι τον ψάχνουν για κάτι"

"Η αστυνομία γιατί ήταν και έπιναν καφέ και τρώγαν όλοι μαζί με τον #Ηλιας_Μίχος;"



 


Κολωνός: Τα στοιχεία που οδήγησαν στη σύλληψη της μητέρας του 12χρονου κοριτσιού

 Τα ευρήματα στη δικογραφία που οδήγησαν την ανακρίτρια στο να εκδώσει ένταλμα σύλληψης για τη μητέρα της 12χρονης είναι σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr τα εξής: 

·       Πρώτον έχουν βρεθεί πάρα πολλές τηλεφωνικές κλήσεις καθώς και ανταλλαγή sms με τον συλληφθένα 53χρονο, Ηλία Μίχο.

·       Δεύτερο, εντοπίστηκαν τακτικά εμβάσματα του 53χρονου σε εκείνη, που δεν δικαιολογούνται από την εργασία της στο μαγαζί του.


 MrMojo Η μάνα που αρνήθηκε τα 10.000 € της συζύγου του #παιδοβιαστης_Κολωνος συνελήφθη 

γιατί βρέθηκε κατάθεση από τον #Ηλιας_Μιχος 45€ πριν έναν μήνα την οποία ούτε που χε πάρει χαμπάρι.

Ξαφνικά τα ονόματα των 213 χάθηκαν απ την επικαιρότητα και συζητάμε για την μάνα τέρας.

Καταλάβαμε




Άρης Π.

Φορτώνουμε στη μάνα τη μαστροπεία, άλλωστε οι Έλληνες ακούνε Ρομά και καταλαβαίνουν εγκληματία. Φτιάχνουμε "νέα Πισπιρίγκου" για να κολατσίζουν οι αιώνιοι εξαγριωμένοι στα μεσημεριανάδικα. Βγάζουμε απο το κάδρο Μίχο και τους 213 

Το σωστό το πλυντήριο κυκλωμάτων παιδεραστίας



Paola Revenioti
Αυτή που δηλώνει η πρόεδρος των εκδιδόμενων γυναικών αν τη θυμάστε καλά είναι αυτή που μαζί με τους χρυσαυγίτες ξυλοκοπούσαν μετανάστες στον Άγιο Παντελεήμονα,  και δεν έχει καμία σχέση με τίποτα, είναι απλά άρρωστη με την δημοσιότητα γιατί ο καμπούρης δεν την ξανά φώναξε στην εκπομπή του, και οι δημοσιογράφοι καλά θα κάνετε να διασταυρώνετε τις πηγές σας...
.... ....
Και όσο για αυτά που καταγγέλλει δεν πιστεύω να έχει τίποτε που να μπορεί να το αποδεικνύει, αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι ο άνθρωπος από τον Κολωνό δεν είναι ένα τέρας ένα τέρας και μισό είναι.

LIFO

Η πρόεδρος του Σωματείου Εκδιδόμενων Προσώπων Ελλάδος (ΣΕΠΕ) Ελλη Κανελλοπούλου, απάντησε άμεσα στις καταγγελίες της Κωνσταντίνας Καρατζιώτη, η οποία εμφανίστηκε στην ανακρίτρια για την υπόθεση βιασμού και εκπόρνευσης της 12χρονης στον Κολωνό.

Μιλώντας στο ThessToday.gr, η κα Κανελλοπούλου κατέστησε σαφές ότι «δεν έχουμε καμία σχέση με αυτά, δεν βάζουμε στα σπίτια μας ούτε ανήλικα αγόρια, ούτε ανήλικα κορίτσια», διαχωρίζοντας τη θέση του ΣΕΠΕ από τα όσα υποστήριξε η Κωνσταντίνα Καρατζιώτη.

«Αν είναι ποτέ δυνατόν. Δεν έχουμε καμία σχέση με αυτά, στους οίκους ανοχής εργάζονται αποκλειστικά ενήλικοι άνθρωποι. Αν κάποιοι -πόσο μάλλον η κα Καρατζιώτη- γνωρίζουν για τέτοια σοβαρά παραπτώματα που έχουν να κάνουν με παιδιά, να πάνε να τα παραθέσουν στην αστυνομία. Όσοι εμπλέκονται με βιασμούς, να πάνε στα τάρταρα», δήλωσε η πρόεδρος του Σωματείου Εκδιδόμενων Προσώπων Ελλάδος

«Εγώ είμαι εκπρόσωπος του Σωματείου από το 1999 και η συγκεκριμένη (η κα. Καρατζιώτη) δεν ήταν ποτέ μέλος. Κακώς το είπε, δεν έπρεπε να συνδέσει τους οίκους ανοχής που δουλεύουν νόμιμα με μια τόσο σοβαρή καταγγελία που σχετίζεται με βιασμό ανηλίκου. Είναι άλλο ο βιασμός, άλλο η συνεύρεση ενηλίκων με συναίνεση», επεσήμανε η κα Κανελλοπούλου









‘Όταν ο Φιλάνθρωπος τριγυρνούσε στα κανάλια.











_____________________________________________________
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

LIFO «Πυρά» από το Σωματείο Εκδιδόμενων Προσώπων κατά της αυτοαποκαλούμενης προέδρου με το στικάκι: «Στους οίκους ανοχής δεν βάζουμε ανήλικα». Ξεκάθαρη τοποθέτηση

 https://www.lifo.gr/now/greece/pyra-apo-somateio-ekdidomenon-prosopon-kata-tis-aytoapokaloymenis-proedroy-me-stikaki

Κολωνός: Τα στοιχεία που οδήγησαν στη σύλληψη της μητέρας του 12χρονου κοριτσιού 

https://www.lifo.gr/now/greece/kolonos-ta-stoiheia-poy-odigisan-sti-syllipsi-tis-miteras-toy-12hronoy-koritsioy




Να σας θυμίσω; Αθώοι για trafficking ― Φούρνοι της Σωματεμπορίας σε Αθήνα και Μύκονο daphnechronopoulou.blogspot.com/2018/11/traffi #προαγωγός #σωματεμπορία

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

WHRIN dialogue on women and non-binary people, drugs and aging, 29/9/2022 (video)




Very proud to be one of the speakers.

Joelle Puccio, Academy of Perinatal Harm Reduction, WHRIN SAB

Louise Vincent Urban Survivors Union

Daphne Chronopoulou EuroNPUD

Nancy Poole Centre of Excellence for Women’s Health

Patricia Zuniga Wound Clinic, casa den Centro, UCSD Owen Clinic, WHRIN  SAB


Eίμαι πολύ υπερήφανη που προσκλήθηκα να συμμετέχω στον ηλεκτρονικό Διάλογο με θέμα τις Γυναίκες, τη χρήση και την ηλικία.

Μαζί μου πολύ αξιόλογες φεμινίστριες με πείρα στο χώρο μας αλλά εγώ, πάντα, εκτός της φεμινιστικής κι ακτιβιστικής μου ιδιότητας μιλάω και από την πλευρά της γυναίκας με εμπειρία χρήσης.

Εμάς, το στίγμα κι η ηλικία μάς χτυπούν διπλά κι αλύπητα γι αυτό και χαίρομαι που η οργάνωση WHRIN με προσκάλεσε.

Όπως θα χαρώ πολύ αν παρακολουθήσετε (δυστυχώς το γεγονός έχει παγκόσμιας εμβέλειας και είναι στα αγγλικά με ζωντανή διερμηνεία μόνο στα ισπανικά).


___________________________________________

Eίναι χαρά μου που, μαζί με σημαντικές φεμινίστριες,  με κάλεσαν να δώσω ομιλία με θέμα τη ντρόγκα και την ηλικία- θέμα σημαντικότατο που άπτεται του στίγματος και των προκαταλήψεων που θέλουν τη γυναίκα μόνο ως θύμα- αγνή παιδούλα που ο κακός ο λύκος παρασύρει- μα σε καμιά περίπτωση δεν τη δέχονται όταν, μεγαλύτερη, υπονοείται ότι απολαμβάνει τις ουσίες που καταναλώνει.

Η Ναρκοαπαγόρευση έχει στηθεί πάνω στην καλλιέργεια φόβου του φιλήσυχου πολίτη για «τον Άλλο»- ήδη από την αρχή με εικόνες Μαύρου σκλάβου που έπαιρνε κόκα για να βγάλει νηστικός σκληρή δουλειά μα, αφού η κοκαΐνη ερεθίζει σεξουαλικά, εύκολα έγινε  επικίνδυνος, ο Άλλος που θα σου βιάσει την αγνή λευκή σου μάνα ή κόρη. Ύστερα, όταν προστέθηκε η Κάνναβη στα απαγορευμένα, ο Άλλος έγινε τεμπέλης Μεξικάνος, λιώμα χασικλωμένος κάτω απ’ το σομπρέρο του, που ξαπλάρει στα πεζοδρόμιά μας και υποβαθμίζεται η γειτονιά. Κι έτσι προχώρησε το αφήγημα ως σήμερα που ο ‘Χρήστης ναρκωτικών’ παραμένει «Ο Άλλος» κι επικίνδυνος: πάντα άνδρας, νέος κι άνεργος. 

Και δυστυχώς δεν είναι μόνο οι εφημερίδες αλλά κι οι νόμοι κι η περίθαλψη που χτίζονται πάνω σ’ αυτό το άκυρο στερεότυπο. Γυναίκες; Σπάνιες και, κατά την εικονογράφηση εφημερίδων, πάντα ημίγυμνες κι ασπρόμαυρες  σε πάτωμα ή βρώμικο κρεβάτι- και νέες βέβαια, θύματα.

Οι μεγάλες γυναίκες είναι αόρατες.. Είμαστε αόρατες. Διότι η ηλικία είναι ασυγχώρητη αμαρτία. Οι ηρωίδες μας, από την Ιουλιέττα ως τη Μήδεια είναι όλες κάτω των 50.

Μετά… μετά η κοινωνία δε μας έχει ανάγκη. 

Μάνες, σύζυγοι, κόρες- προσδιοριζόμαστε δια των ανδρών και «καλή γυναίκα»- «καλή» μάνα, σύζυγος ή κόρη είναι εκείνη που είναι πρόθυμη να θυσιαστεί, εκείνη δηλαδή που δεν υπολογίζει την απόλαυσή της. Η γυναίκα που κάνει χρήση, αυτόματα κι εξ ορισμού λοιπόν είναι κακή» γυναίκα. Γι’ αυτό κι η κοινωνία μας που, θεωρώντας τη μητρότητα ιερή, επιτρέπει σε φόνισσες, κλέφτρες και απατεώνισσες να έχουν μαζί τους το παιδί τους στη φυλακή αλλά από τη γυναίκα που δε βλάπτει παρά μόνο το δικό της σώμα αρπάζουν τα παιδιά― κι όχι απ’ τη φυλακή μονάχα αλλά κι απ’ έξω, από την κοινωνία, ακόμα κι αν η γυναίκα δεν έχει εγκληματήσει. Παράδοξο; Ναι, απ’ τα πολλά. 

Γι’ αυτά και άλλα μιλάω στο video, το στερεότυπο που κλείνει κάθε πόρτα θεραπείας κι επιβίωσης στις μεγαλύτερες γυναίκες. 

_____________________



Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022

Έκθεση: Μυκονιάτες εικονογράφοι και βιβλία της Μυκόνου

 




Έκθεση εικαστικών και βιβλίων Μυκόνου ανοίγει απόψε  7 Οκτωβρίου στη Μύκονο.

Κι εγώ εκεί, με την Πόρτα Της Ληνώς μου, ποίησή μου εμπνευσμένη από τη ζωή μου στο νησί και εικονογραφημένη με μια θαυμάσια φωτογραφία της Πόρτας της Ληνώς, προσφορά του φίλου και σπουδαίου φωτογράφου PierreCouteau.

 

Πολλές και πολλοί οι ντόπιοι καλλιτέχνες

Και θα χαρώ να σας δω

Να τιμήσουμε και να θυμηθούμε των νησί όπως το αγαπάμε,

Νησί της Τέχνης, του σεβασμού του Άλλου και του αλλούτερου και της ελευθερίας.

 

Όσοι πιστοί προσέλθετε!

Από 7 ως 16 Οκτωβρίου

Κι 8:30 μμ απόψε εγκαίνια-  στην Αίθουσα Δημοτικής Πινακοθήκης Μυκόνου στο Ματογιάννι (οδός Καλογερά).

 

Μέρος των εδσόδων από την πώληση των έργων μας διατίθεται για φιλανθρωπικό σκοπό, την ενίσχυση του συλλόγου ‘Ανεμόμυλοι’.


«Η εικονογράφηση ενός συγγραφικού έργου, μιας ποιητικής συλλογής είναι μια πρόκληση. Πολλές φορές, αν όχι πάντα, διαβάζοντας, μου ανοίγονται εικόνες ενός κόσμου άγνωστου μέχρι πρότινος, που αν η συγκυρία το φέρει και συνυπάρξουν αρμονικά, δημιουργεί την αίσθηση του ολόκληρου.» γράφει σαν απολογισμό για την έκθεση 20 δημιουργών όπου το έργο συγγραφέων της Μυκόνου προκαλεί τον χρωστήρα των εικονογράφων συμπατριωτών τους η Τζωρτζίνα Αρμακόλα . Πρόκειται για μια πρωτότυπη έκθεση με έργα των εικονογράφων και βιβλίων, ποίησης, πεζογραφίας, ιστορίας, παράδοσης , θεματικών φωτογραφικών λευκωμάτων και ημερολογίων, ταινίες μικρού μήκους και παιδικά βιβλία από 20 ενεργούς καλλιτέχνες του νησιού που δέχτηκαν να συμμετάσχουν και όσες οι συγγραφείς επέτρεψαν την έκθεση των εικονογραφήσεών τους. Εγκαινιάζεται την Παρασκευή στις 7 Οκτωβρίου 22 στις κεντρικές αίθουσες εκθέσεων των οδών Ματογιάννι και Καλογερά στη Μύκονο – Δημοτικής Πινακοθήκης Μυκόνου ώρα 8.30 το απόγευμα. Η έκθεση διαρκεί από 7 μέχρι 16 Οκτωβρίου με ωράριο, από 11.00 μέχρι 14.00 και από 20.30 μέχρι και 23.00 καθημερινά. Με την οργάνωση της Μαρίνας Πετρή και αιγίδα του φορέα «Οι Ανεμόμυλοι- Πολιτιστικός Παραδοσιακός Χορευτικός Σύλλογος Μυκόνου», με χορηγούς τον ομώνυμο σύλλογο και τις εκδόσεις Μυκόνιο Φως.
Στην σύγχρονη ποίηση, διαπραγματεύονται θέματα του Έρωτα, του θάνατο, ερωτήματα της προσωπικής μας ύπαρξης και του κόσμου, η Πανωραία Γαλατά, η Πανωραία Ελίζαμπεθ Γαλατά ( Αγγλόγλωσση ), Δάφνη Χρονοπούλου και η Μαρίνα Πετρή. Στο μυθιστόρημα ο Βασίλης Λογοθέτης και η Αριάννα Αραμπατζή φέρνουν την χαμένη μνήμη του Ελληνικού μακρινού ή κοντινού παρελθόντος σκιαγραφώντας τις δράσεις των ηρώων τους, με την γεύση του νόστου των νησιών του Αιγαίου και των χαμένων πατρίδων, σέ ένα πολυχρονικό ιστορικό σκηνικό από την ανατολή στη δύση με το μέσο τους την Ελλάδα σε ανατρεπτικές περιπέτειες και εκβάσεις. Μια σειρά παιδικών παραμυθιών, ιστοριογρφημένων και θρυλοπαρμένων παιδικών βιβλίων, μαρτυρά την προσφορά των συγγραφέων να δώσουν το στίγμα του παρελθόντος και του παρόντος του νησιού στις νέες γενεές. Ιστορίες πειρατών, στοιχειών της παράδοσης του φυτικού, ζωικού Βασίλειου και καιρικών φαινομένων της Μυκόνου, ανθρωποποιούνται, συγκρούονται και συμμαχούν για το καλό του τόπου από την Δήμητρα Νάζου, την Αδριανή Γεροντή, την Μαργαρίτα Ζαχαρία Κιούση και Μαρίνα Πετρή, διασώζουν τις προφορικές παραδώσεις του τόπου. Η ιστορικά αποδεδειγμένη θρησκευόμενη ζωή του νησιού μεταφέρετε από την πένα του πρωτοπρεσβύτερου Πέτρου Μαγαγκού όπως του νεομάρτυρα της Μυκόνου Εμμανουήλ ο Κρις, την καταγραφή των ενοριών και εκκλησιών της Χώρας και άλλα μελετήματα. Η καθημερινότητα ή η σκηνοθετημένο το παρελθόν των αρχαίων θεοτήτων και μυθικών προσώπων αποθανατίζεται με ενδεικτικά κείμενα σε λευκώματα φωτογραφιών των Lianne Vorreas και Πανωραίας Γαλατά. Ο χρόνος σφραγίζεται με συμβολικά ή ιστορικά, θεματικά ημερολόγια του Συλλόγου. Δύο βραβευμένες ταινίες της για τα φόβητρα- ξωτικά της Μυκόνου και αγροτικής ζωής της Αλεξάνδρας Σταυροπούλου πλέκουν την συγγραφή σεναρίου στα κινούμενα έργα . Οι εικονογράφοι Αριάννα Αραμπατζή, Τζωτζίνα Αρμακόλα , Leanne Vorrias, Πανωραία Γαλατά , Πανωραία Ελισάβεθ Γαλατά, Γεροντή Ιωάννα, Εύα Γρυπάρη, Βάνα Λογοθέτη, Κατερίνα Μαντίδου, Μάκης Μοράκης, Μαρίνα Πετρή, Ιωάννα Χειμωνά, δίνουν το εικαστικό στίγμα των εκδόσεων με ανάλογες γραφές ρεαλισμού, μοντερνισμού, από ζωγραφικά και digital έργα κάνουν το γενικό σύνολο της έκθεσης ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Μέρος των εσόδων της έκθεσης βιβλίου θα διατεθεί από τον σύλλογο Ανεμόμυλοι σε φιλανθρωπικό σκοπό για την διάσωση του Μυκονιάτικου πολιτισμού. Περισσότερες πληροφορίες Τηλ. 6978064528.

________________________________________


Οι Ανεμόμυλοι- Πολιτιστικός Παραδοσιακός Χορευτικός Σύλλογος Μυκόνου


: