Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022

Μιά φοινικιά μάς έλειψε να γίνουμε Ντουμπάϊ




Πείτε μου, τυφλή είμαι; Μόνο εγώ δε βλέπω διαφορά εκτός της αλλαγής θάμνου και της (εποχικής;) βλάστησης;

Κι αυτό πλέον με τις φοινικιές παντού τι λόξα είναι;

Αλλά παντού. Λες και νομίζουν πως η #φοινικιά μάς έλειπε για να γίνουμε #Ντουμπάι.

______________________________________

Για να είμαι δίκαιη προσθέτω  διάλογο με σχόλιο του Δημήτρη Παπαγγελόπουλου, Συντονιστή Διαγραμματειακού στη Νέα Δημοκρατία, αλλά και τις απαντήσεις ) του Dimitris Gi.

Ο διάλογος ακολουθεί (από τη σελίδα μου στο Facebook: https://www.facebook.com/daphne.chronopoulou.9/posts/10224520880664020




Dimitris Papangelopoulos

Μα μόνο αυτή την αλλαγή μπορούσε να κάνει ο Δήμος στο συγκεκριμένο σημείο. Η νησίδα είναι στην ευθύνη του όχι ο Σταθμός.


  • Dimitris Gi
    Dimitris Papangelopoulos
    και τι ακριβώς έκανε? Έβαλε ενα φοίνικα? Μιλάμε για φοβερά έργα!
    Σταματήστε να τους υποστηρίζετε.. πόσα άλλα θέλετε να δείτε?


    Dimitris Papangelopoulos
    Dimitris Gi
    Εγώ θέλω να δω αρκετά ακόμη, οπότε θα συνεχίσω να υποστηρίζω τον Δήμαρχο. Στη συγκεκριμένη περιοχή που την ξέρω καλά έγινε πλήρης ανάπλαση: δημιουργήθηκε ένα «καινούργιο» πάρκο 4 στρεμμάτων, νέα δέντρα και θάμνοι φυτεύτηκαν, τοποθετήθηκε χλοοτάπητας μεγάλης επιφάνειας, φωτισμός Led, και ένα σύγχρονο πάρκο σκύλων. Η φωτογραφία είναι μια από τις 7 που περιείχε η ανάρτηση του Μπακογιάννη.


  • Dimitris Gi
    Πες μου ακριβώς τι δείχνει οτι άλλαξε η φωτογραφία μιας και είναι ενα δείγμα της αλλαγής.

    Έχουν φάει και με τα πόδια άπειρο κρατικό χρήμα αλλα εσύ θες να δεις κι άλλα.. Τι άλλα? Δε σου φτάνει οτι έγινε στην Πανεπιστημίου? Ή και αυτό το θεωρείς 'μεγάλο' έργο?
  • Dimitris Papangelopoulos
    Η νησίδα άλλαξε. Η Πανεπιστημίου έχει αργήσει 30 χρόνια και έχουν χαθεί χρόνος και χρήμα για την πόλη και τους κατοίκους της. Και σίγουρα φταίνε Κυβερνήσεις, Δημοτικές Αρχές, Δικαιοσύνη, Ιδρυμα Ωνάση κ.λπ. Έστω και αργά μια δημοτική αρχή έπαυσε την αδράνεια και άρχισε να ξεκολλάει κολλημένα έργα, να στρώνει άσφαλτο, να φτιάχνει κάποια πεζοδρόμια, κάποιες νησίδς κ.λπ. Αλλά δεν μου φτάνει, αφού με ρωτάτε αυτό. Θέλω περισσότερες αλλαγές σε όλη την Αθήνα, που είναι η πόλη που επέλεξα να ζω.



    Dimitris Gi
     Σε τι άλλαξε η νησίδα ρε άνθρωπε? Στα χορτάρια που μια φυτρώνουν κατα καιρούς?

    Dimitris Papangelopoulos
    Dimitris Gi
    Δεν είναι χορτάρια που φυτρώνουν κατά καιρούς είναι φύτευση στη νησίδα: https://www.facebook.com/KostasBakoyannispage/posts/pfbid0355aVfRPQbsCSmVTo5CofARYk8ZNi9Bd4DGCG5gGp1UuxE2gpUatVebYDF95KeMGDl

#Δήμαρχος_Αθηναίων

#Μπακογιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.