Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Κατσίφας― το επικίνδυνο εθνικιστικό παραλήρημα


Σε οποιαδήποτε χώρα αν πάρεις ένα καλάσνικοφ κι αρχίσεις να πυροβολείς είναι πιθανότατο να πυροβοληθείς από την Αστυνομία. Το έχουμε δει τα τελευταία χρόνια με κάθε τρελό ή όχι που αν οπλοφορεί τον πυροβολούν και συχνότατα τον σκοτώνουν επί τόπου.
Είμαι από εκείνους που πάντα διαμαρτύρομαι όταν οι εκπαιδευμένοι αστυνομικοί σκοτώνουν αντί να καταφέρουν να αφοπλίσουν κι αυτό είτε πρόκειται για Βρετανία, ΗΠΑ, Τουρκία, Γαλλία, Ελλάδα είτε, εν προκειμένω, για Αλβανία, γι αυτό και επιμένω να υπενθυμίζω ότι σωστή κρατική συμπεριφορά είναι η νορβηγική αντίδραση όπως την είδαμε στην περίπτωση του ρατσιστή μαζικού δολοφόνου Μπρέιβικ. 
Όμως το τι πρεσβεύω εγώ, δυστυχώς για εμένα και πολλούς τρελαμένους ενόπλους, δεν αλλάζει την πραγματικότητα δηλαδή, όπως είπα και παραπάνω κι όπως γνωρίζει κάθε σώφρων άνθρωπος: 
Σε οποιαδήποτε χώρα αν πάρεις ένα καλάσνικοφ κι αρχίσεις να πυροβολείς είναι πιθανότατο να πυροβοληθείς από την Αστυνομία.
Καλώς ή κακώς, ό,τι κι αν πιστεύει καθένας μας, έτσι είναι. 

Τώρα γιατί τα ελληνικά ΜΜΕ μιλούν εξ αρχής για δολοφονία, εκτέλεση και ήρωες ίσως πρέπει να το ψάξουμε σε σκοπιμότητες και νούμερα ακροαματικότητας μιά και πρόσφατες στατιστικές για το τι πιστεύουν οι Έλληνες δείχνουν καθαρά γιατί κάθε παρουσιαστής που θέλει να βγάλει το ψωμί του θα ονομάσει 'θάνατο' τη δολοφονία του Ζακ Κωστόπουλου αλλά 'δολοφονία' το θάνατο του Κ. Κατσίφα.
Παρακολούθησα πάλι το παραλήρημα. Είδα ξανά να μεταμορφώνονται σε 'απλούς πολίτες' οι Χρυσαυγίτες και σε 'αετούς' τα εθνικιστικά σύμβολα, άκουσα να μιλούν για απαγορευμένη ελληνική σημαία ακριβώς μπροστά σε σημαιοστόλιστο χωριό δίχως να διευκρινίζουν για ποια σημαία μιλούσαν και, βεβαίως, άκουσα να λοιδορείται κάθε πολιτικός που προσπάθησε να αναφερθεί δημόσια στη συμπεριφορά του ελληνικού κράτους αν ποτέ τολμούσαν οι Μουσουλμάνοι της Θράκης να ύψωναν τουρκικές (ή και οθωμανικές) σημαίες. Άραγε θυμάται κανείς τα αλβανάκια που στο σχολείο τους ή σε κοινωνικό δίκτυο (αν δε θυμάμαι καλά διορθώστε με) σχημάτισαν με τα χέρια έναν αλβανικό αετό; 

Είναι επικίνδυνος αυτός ο δρόμος και δυστυχώς, από συμφέρον ή άγνοια, τον ανοίγετε διάπλατα και θα καταβαραθρωθούμε όλοι μαζί στο σκοταδισμό και ένα απίθανο ξεπερασμένο διχασμό που θα καταστρέψει το μέλλον όλων μας.
Φέρνω πολλά με σχόλια και εικόνες (συμπεριλαμβανομένων της σημαίας αλλά και των εικόνων πάνω στα αθώα μπλουζάκια που, άδικα κατά τα ΜΜΕ, όποιος τα φορούσε εμποδίστηκε, ως εξτρεμιστής, να περάσει τα σύνορα. Επίσης λόγια του ίδιου του ανδρός (ρητά, ύβρεις, καλέσματα σε μάχη και συνήθως σε χουντική καθαρεύουσα ώστε να καταλάβετε ότι «πρέπει να αγωνισθείτε διά την Πατρίδα, τα γυναίκας, τας Ιεράς Παραδόσεις»). Πάνω επίσης δική του ανάρτηση με Παναγίτσα και την ιαχή «ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ΡΕ ΜΟΓΓΟΛΟΙ». Αλλά όχι μωρέ, δεν ήταν ούτε Χρυσαυγίτης, ούτε στρατόκαυλος αλλά ένα ήρεμο τριανταπεντάρικο παιδί που το 'χε χόμπυ να στολίζει εκκλησιές.












ΜΜΕ
Καμπουράκης: Να ασχοληθεί ο πρωθυπουργός και με τη μάνα του #Κατσιφαςκαι όχι μόνο με του Ζακ. Καλογεροπούλου:Μόνο που ο Κατσίφας κρατούσε καλάσνικοφ.

Dimitris Plastiras‏ 
Αγαπητά ελληνικά μέσα μαζικής "ενημέρωσης", η είδηση δεν είναι προσαγωγές Ελλήνων με αρχαιολελληνικά τατουάζ που πήγαν στην Αλβανία για τη κηδεία του Κατσιφά στις Βουλιαράτες, αλλά φασίστες

Λέω ν' ανέβω Αλβανία με Καλάσνικοφ κι ελληνική σημαία Τί μπορεί να πάει στραβα

sfyrodrepano
Ο τύπος στην Αλβανία έλεγε τα ίδια που είπε ο Κασιδιάρης μετά την παρέλαση. Για να ξέρουμε με τι έχουμε να κάνουμε
Tasos Stamatakis‏   
Ένα συνηθισμένο βράδυ στο #twitter_gr. Διαβάζουμε ηλίθιους να υπερασπίζονται έναν ψυχασθενή που πυροβολούσε αστυνομικούς στην #Αλβανια

μπουρζουζουας‏ 
Λέω ν' ανέβω Αλβανία με Καλάσνικοφ κι ελληνική σημαία Τί μπορεί να πάει στραβα

Απολωlost

έριχνε με καλάσνικωφ το τρελαμμένο εθνίκι, αλλά κατά τα άλλα ήταν ένα ήσυχο και καλό παιδί


Arhonto Terzi Κάνετε απλά έναν κόπο να μπείτε στη σελίδα του στο facebook, και θα καταλάβετε κάποια πράγματα γι αυτόν. Στη σελίδα του δεν λέει πουθενά για προβλήματα της Ελληνικής μειονότητας (τα οποία έχω ακούσει κι εγώ ότι υπάρχουν, όμως δεν ξέρω σε τι ακριβώς συνίστανται). Αντίθετα, λέει ότι είναι σκλαβωμένοι, και γενικά είναι η προσωποποίηση της πρόκλησης. Αναρωτιέμαι πώς θα ήταν αν στη Θράκη συμπεριφέρονταν το ίδιο προκλητικά άτομα της μειονότητας. Προσοχή, *δεν* λέω ότι καλά έκαναν και τον σκότωσαν. Όταν όμως γυρνάς με ένα όπλο στο χέρι, μέσα στο πρόγραμμα είναι κι αυτά.



Eleni Kotsaridou.
Η σημαια που ανεβασε ο Κωνσταντίνος Κατσίφας: δεν ειναι η Ελληνικη.(απο το προφιλ του στο facebook)Συμβολιζει την αυτονομη δημοκρατια της Βορειου Ηπειρου και την υποστηριζουν οι χρυσαυγιτες 
ας δουμε το βιντεο ''100 χρόνια Αυτόνομη Βόρεια Ήπειρος ΧΑ
https://www.youtube.com/watch?v=J_i2f6hojuo
Αυτην ειδαν οι Αλβανοι μπατσοι και του ειπαν να την κατεβασει. 
Αν εχεις επεκτατικες βλεψεις μεσα σε ξενες χωρες και αρχίσεις να πυροβολείς με καλάσνικοφ το πιο αναμενομενο ειναι να σου ριξουν απ'οτι ξερω 
*δεν φαινεται να υπαρχει κανενα προβλημα με την ελληνικη σημαια στο χωριο οπως φαινεται εδω απο το ρεπορταζ στην αλβανικη τηλεοραση
* οπως γραφει ο Giorgos Chloros
''Ένας παραστρατιωτικός προβοκάτορας χρυσαυγίτης στο Βουλεράτι της Νοτίου Αλβανίας, κλείστηκε μέσα σε ένα κτίριο και άρχισε να πυροβολάει κατά των περιπολικών της αστυνομίας του Αλβανικού κράτους. Οι αστυνομικοί ανταπέδωσαν τα πυρά και τον σκότωσαν. Κάπως έτσι κλιμακώνονται οι εντάσεις μεταξύ των γειτονικών κρατών και επιβάλλεται μια τρομοκρατία εθνικιστικού μίσους. Η μεγάλη πλειονότητα της Ελληνικής μειονότητας της Αλβανίας έχει μείνει μακρυά από τις εθνικιστικές προβοκάτσιες εδώ και χρόνια.
Και άλλωστε αν χαρακτηρίζεται από κάτι είναι από το γεγονός ότι είναι η μοναδική σχεδόν εθνική μειονότητα στα βαλκάνια που ιστορικά έχει καταγραφεί να πολεμάει με μαζικούς όρους με το αντιφασιστικό αντάρτικο του β παγκοσμίου πολέμου και να μείνει ακόμη και στις μέρες μας έξω από την προπαγάνδα των ακροδεξιών πρακτόρων και προβοκατόρων''



averomnia‏ 
Ο φασίστας δολοφονήθηκε όχι γιατί σήκωσε ελληνική σημαία αλλά γιατί πυροβολούσε εναντίον Αλβανών μπάτσων. Και ναι εκεί καταλήγεις όταν επαναλαμβάνεις στο κεφάλι σου συνέχεια το "θα πάμε να πάρουμε την πόλη".

Να τα και τα ψεκασμένα ρίχνουν λάδι στη φωτιά 





Aris Chatzistefanou II
Διώξατε σχεδον μισό εκατομμύριο απο τους καλύτερα μορφωμένους νέους για να σώσετε το ευρώ και τωρα παραπονιέστε ότι η Ελλάδα γίνεται πιο οπισθοδρομική και θρησκόληπτη σε σχέση με τις χώρες στις οποίες κατέληξαν. Ναι, και θα γίνει περισσότερο.

Δανάη‏ 
Όποιος τριμάλακας σημαιολάγνος δεν καταλαβαίνει διαφορετικά που οδηγεί η ασθένειά του, ας πάει μια βόλτα στην Αλβανία να γίνει "ήρωας" για κάνα δεκάλεπτο σηκώνοντας το κωλόπανο. 

 ElenaTzouanacou
.@GKoumoutsakos:"Πλήρωσε με τη ζωή του την έκφραση της πατριωτικής του ευαισθησίας". O "μετριοπαθής" Κουμουτσάκος βλέπει πατριωτική ευαισθησία σε αυτές τις αναρτήσεις. Τι να λέμε μετά για τους βέρους ακροδεξιούς Γεωργιάδη, Βορίδη; Αυτή είναι η @neademokratia του @kmitsotakis

 Miℓou‏ 

Εν τω μεταξυ ο τυπος δημοσια στο φβ καλουσε τους ελληνες σε "πολεμο" πηγε υψωσε ελληνικη σημαια σε ξενο εδαφος, πυροβολησε τις αρχες, τον γαζωσαν, και εγινε ηρωας. Οκει. Τριζουν τα κοκκαλα του Κολοκοτρώνη



Ενημέρωση / Νέα στοιχεία για τον ομογενή Κωνσταντίνο Κατσίφα – Είχε συλληφθεί το 2009 για διακίνηση ναρκωτικών

Νέα στοιχεία για τον ομογενή Κωνσταντίνο Κατσίφα – Είχε συλληφθεί το 2009 για διακίνηση ναρκωτικών



O πρόεδρος της Αλβανίας Ιλίρ Μέτα  ζήτησε την παρεμπόδιση της ρητορικής του μίσους ανάμεσα στους δύο λαούς.

Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, Ιλίρ Μέτα τόνισε : «Τέτοια μεμονωμένα περιστατικά θα πρέπει να χρησιμεύουν ως κώδων κινδύνου για την αποτροπή και την παρεμπόδιση της ρητορικής μίσους ανάμεσα στους λαούς μας». 

Έμπειρος πολιτικός ο Μέτα, διάβασε σωστά τα αισθήματα της αλβανικής κοινωνίας, όπως αυτά αποτυπώθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα ΜΜΕ και γενικότερα στον δημόσιο διάλογο.

Με τη δήλωσή του επιχείρησε να κατευνάσει τα πνεύματα, θέτοντας ταυτοχρόνως τον δάκτυλο στη χαίνουσα πληγή των σχέσεων των δύο χωρών, την απουσία, δηλαδή, διαχρονικά εμπιστοσύνης η οποία επιτρέπει στους εθνικισμούς και στο μίσος να βρίσκουν πρόσφορο έδαφος.

Από τα "αθάνατος" του Άδωνι, μέχρι τις αναρτήσεις ακόμα και οικογενειαρχών στα σόσιαλ, η ιστορία Κατσίφασυνεχίζει να διδάσκει ότι στη χώρα της μαζικής παράκρουσης πρέπει να έχεις συνεχώς ένα ανοιχτό αεροπορικό εισιτήριο και ενεργό διαβατήριο για παν ενδεχόμενο.

Η οικογένεια του Κατσίφααν ήθελε να σώσει ότι σώζεται από την υστεροφημία του παιδιού της, θα μπορούσε να δηλώσει δημόσια ότι δεν επιθυμεί τους νεοναζί στην κηδεία στους Βουλιαράτες. Όπως έκανε και η οικογένεια Καπελώνη. Δεν το έκανε. Και καταγράφεται ότι δεν το έκανε.

Έξαλλος ο γερο-Παπαδάκης και ο ρεπόρτερ Γεωργιάδης που η Αλβανική αστυνομία απαγόρευσε στα σύνορα σε "φίλο" του Κατσίφανα περάσει στην Αλβανία επειδή είχε πάνω στο σώμα του "αρχαιοελληνικά σύμβολα". Δεν μας τα δείχνετε κιόλας τα σύμβολα, γιατί έχουμε μια υποψία.



www.efsyn.gr/
Αντώνης Λιάκος ιστορικός - Πανεπιστήμιο Αθηνών  
Ακριβώς τις μέρες που η παγκόσμια προσοχή στρεφόταν στη σφαγή της συναγωγής στο Πίτσμπουργκ από έναν αντισημίτη Αμερικανό οπλοφόρο, ένας άλλος οπλοφόρος με βαρύ οπλισμό και πυρομαχικά εμφανίστηκε εκεί όπου συνέρρεαν εκατοντάδες επισκέπτες, σχολεία και εκπρόσωποι των κυβερνήσεων Ελλάδας και Αλβανίας για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου και την ανακομιδή των λειψάνων των πεσόντων του πολέμου. Ποιες ήταν οι προθέσεις του;...

Η Ελλάδα θα βρισκόταν σήμερα στον τυφώνα μιας τρομερής κρίσης. Μην ξεχνούμε ότι οι δολοφονίες, οι ένοπλες πρωτοβουλίες και η κατ’ ευφημισμόν ιδιωτική διπλωματία στα Βαλκάνια έχουν μακρά ιστορία καταστροφικών συνεπειών. Κορυφαίο επεισόδιο, η δολοφονία στο Σαράγεβο το 1914 που εγκαινίασε τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Αλλά και το 1897, εισβολή ενόπλων από την ελληνική επικράτεια στην τότε Οθωμανική Μακεδονία προκάλεσε την κατά κράτος ήττα της Ελλάδας...

Αν πολιτική είναι η διαχείριση των συμβόλων, η διαχείριση των εθνικών συμβόλων έχει πολύ μεγαλύτερη και διαρκέστερη σημασία. Είναι ολέθριο η διαχείριση των εθνικών επετείων, των τόπων μνήμης και των συμβόλων να αφεθεί στην Ακροδεξιά. Γιατί η πολιτική της μνήμης δημιουργεί ταυτότητες και στάσεις με διάρκεια στον χρόνο.***



Στην Ελλάδα η τρομοκρατία είναι μόνο ακροαριστερή λέει ο Κούλης. Λογικό το βρίσκω αφου τους εθνικιστές με καλασνικοφ τους αναγνωρίζει ως ήρωες της πατρίδας.

Σιγά ρε παιδιά,με ΑΚ 47 πυροβολούσε ο Κατσίφας.Δεν πετούσε και τρικάκια για να τον πυροβολήσουν οι μπάτσοι.






parallaximag Η επικίνδυνη ολίσθηση
Γιώργος Τούλας 
Το ότι ζούμε σε ακραίες και επικίνδυνες εποχές το ξέρεις, δεν χρειάζεται να στο επισημαίνει καθημερινά κανείς. Το ότι πολύ εύκολα θα χειροτερέψουν τα πράγματα καθώς ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού άγεται και φέρεται από ανθρώπους που εξυπηρετούν συγκεκριμένες καταστάσεις είναι αυτό που θα έπρεπε να προβλέψουμε. Διαβάζοντας χθες το περιστατικό στην Αλβανία με τον Έλληνα που σκοτώθηκε από σφαίρες αστυνομικών και όντας λίγο παρατηρητικός αντιλαμβανόσουν εύκολα ότι κάτι στην ιστορία της σημαίας που έγινε από μερίδα των media καραμέλα δεν κολλούσε καλά. Οι μαρτυρίες άλλα έλεγαν. Οι εθνικιστικές θέσεις του, το look Ράμπο με στρατιωτικές στολές, η δράση του και όσα ερχόταν ως πληροφορίες για εγκληματική συμπεριφορά από την πλευρά των Αλβανών τα διέψευδαν, αλλά ποιος τους άκουσε. Μέχρι και το Υπουργείο Εξωτερικών σηκώθηκε στα κάγκελα. Δεν φρόντισε να μάθει ότι στο χωριό Βουλιαράτες της Βόρειας Ηπείρου χθες είχαν υψωθεί δεκάδες ελληνικές σημαίες χωρίς κανείς να τις εμποδίσει να ανεμίσουν. Χρειάστηκε ελάχιστη ώρα για να δημιουργηθεί στα social media ένας καταιγισμός καλεσμάτων εναντίον των Αλβανών, γενικώς και αορίστως και άνθρωποι να βγαίνουν στους δρόμους και να περικυκλώνουν προξενεία της γειτονικής χώρας. Μετά ο Φαήλος Κρανιδιώτης ζήτησε να βομβαρδίσουμε την Αλβανία. Φυσικά το μέγα πλήθος δεν περίμενε να ακούσει τα πάντα για να βγάλει συμπεράσματα. Επίθεση με μολότωφ λέει ως αντίποινο για τη δολοφονία του Κωνσταντίνου Κατσίφα. Είμαι σίγουρος πως αν δεν ερχόταν σήμερα οι εξηγήσεις της Ελληνικής Αστυνομίας για το περιστατικό, αν δεν διέρρεαν σιγά σιγά πληροφορίες, από τα ίδια site που χθες έγραφαν άλλα, ότι ο θανών είχε συλληφθεί παλαιότερα για εμπόριο ναρκωτικών κλπ, θα έπαιρναν στο κατόπι τους Αλβανούς που ζουν στη χώρα μας κοντά 30 χρόνια. Ανθρώπους που έχουν ενσωματωθεί πλήρως με την ελληνική κοινωνία, που αποτέλεσαν για όλους μας το αποκούμπι όσων δεν θέλαμε να κάνουμε εμείς και αναθέταμε μονίμως σε κείνους. Τις βαριές και ανεπιθύμητες δουλειές. Ανθρώπους με αξιοπρέπεια που ήρθαν εδώ ή και γεννήθηκαν στο μεταξύ εδώ και πρόκοψαν και προχώρησαν με τη δουλειά τους τη ζωή τους αλλά και το δικό μας τόπο. Χθες ήταν οι Σκοπιανοί εχθροί, προχθές οι Τούρκοι, σήμερα δυνητικά οι Αλβανοί, πιθανά αύριο οι Βούλγαροι και οι Σέρβοι και που ξέρεις μπορεί και μεθαύριο οι Ιταλοί. Η καχυποψία και η μισαλλοδοξία είναι η αρχή του ολέθρου πάντα. Οι μεγάλοι πόλεμοι έτσι ξεκινάνε. Δες τι γίνεται στη Βραζιλία σήμερα. Ένας λαός σε απόγνωση από τα προβλήματα, την  ανασφάλεια, το χάος και ένα διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα καμαρώνει έναν φασίστα πρόεδρο που μισεί τους μαύρους, τις γυναίκες, τους ομοφυλόφιλους. Και τεράστια στρώματα πληθυσμού έτοιμα, μπερδεμένα, χαμένα, πρόθυμα να ακολουθήσουν. Να γίνουν η αγέλη που θα εκτονώσει μέσα από το μίσος το κουβάρι της απογοήτευσης. Βρίσκοντας κάθε φορά άλλα εξιλαστήρια θύματα και πιθανούς εχθρούς. Όλα αυτά σε μια  Ευρώπη και ένα πλανήτη που παραπαίει ξανά, που δοκιμάζει τα όρια του φλερτάροντας με τα άκρα και τον επόμενο χαμό. Και βέβαια με την αρωγή των media και όλων όσων έχουν συμφέρον να κερδοσκοπήσουν από την αναμπουμπούλα. Γλιστράμε επικίνδυνα.  Η ψυχραιμία σε όλες τις περιπτώσεις είναι ο καλύτερος σύμβουλος. Το τι ακριβώς έκανε αυτός ο άνθρωπος εκεί πάνω θα το μάθουμε σύντομα. Το πως θα το διαχειριστούμε έχει σημασία. http://parallaximag.gr/parallax-view/epikindyni-olisthisi





Η ιστορία έχει πολλές φορές την τάση να «θάβει» διάφορες περιόδους της. Μικρές ή μεγαλύτερες. Ειδικότερα, αν πρόκειται για ιστορίες που πρέπει να μείνουν στο παρελθόν και για πολλούς λόγους πρέπει να ξεχαστούν.
Μια από αυτές τις περιπτώσεις είναι και η ιστορία του ΜΑΒΗ. Του Μετώπου Απελευθέρωσης Βορείου Ηπείρου, το οποίο ήρθε ξανά στην επικαιρότητα μέσα από την υπόθεση του θανάτου του 35χρονου Κωνσταντίνου Κατσίφα στους Βουλιαράτες και αυτό γιατί ο νεαρός, μέσω των social media δήλωνε οπαδός της συγκεκριμένης οργάνωσης.
Το όνομα ΜΑΒΗ «έρχεται» από την εποχή της κατοχής, κάνει ένα μεγάλο διάλλειμα μέσα στις δεκαετίες που ακολουθούν, επανέρχεται με αιματηρό τρόπο περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 και ύστερα ξαναπερνά στη λήθη για να επανέλθει στον Τύπο, σήμερα.

Η ίδρυση μια σκληρής εθνικιστικής παραστρατιωτικής οργάνωσης

ον Απρίλιο του 1941 οι χιτλερικές ορδές έχουν ήδη σαρώσει το ελληνοαλβανικό μέτωπο και με ταχύτητα έχουν προωθηθεί στην ενδοχώρα και χωρίς να συναντήσουν ιδιαίτερη αντίσταση φτάνουν και καταλαμβάνουν την Αθήνα. Πίσω τους έχουν αφήσει το απόλυτο χάος.
Στην Βόρεια Ήπειρο ομάδες αλβανών ενόπλων σε συνεργασία με μονάδες του ιταλικού στρατού ή και δρώντας μόνες τους, προχωρούν σε ωμότητες σε βάρος του ελληνικού πληθυσμού. Οι μήνες που ακολούθησαν ήταν σκληροί για τον ντόπιο πληθυσμό που προσπαθούσε να αντιμετωπίσει τις συνεχιζόμενες επιθέσεις.
Είναι ενδεικτικό πως σύμφωνα με ορισμένες ιστορικές πηγές το διάστημα αυτό 1942-44 στην Βόρειο Ήπειρο, κάηκαν 250 χωριά και δολοφονήθηκαν πάνω από 2.500 άμαχοι, από ένοπλες ομάδες Αλβανών ατάκτων, καθώς και τον στρατό κατοχής (ιταλικό και γερμανικό)!

Το 1942 είναι μια κρίσιμη χρονιά. Αρχικά από την Αλβανική πλευρά ιδρύονται δυο αντιστασιακές παραστρατιωτικές οργανώσεις. Η πρώτη είναι το Front Nacional Cilirimitar (Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο) με επικεφαλής τον Ενβέρ Χότζα που έχει «αριστερό» προσανατολισμό. Από την άλλη υπήρχε το φιλοναζιστικό Bali Competar. Μπορεί αυτές οι δυο οργανώσεις να συγκρούονταν συχνά μεταξύ τους, ωστόσο, αμφότερες είχαν στην… πολεμική ατζέντα τους το θέμα της Βορείου Ηπείρου.
Μέσα σε αυτό το κλίμα ο ελληνικός πληθυσμός αρχίζει αργά αλλά σταθερά να οργανώνεται. Σε πρώτη φάση συγκροτούνται μικρές ένοπλες ομάδες. Γρήγορα, ωστόσο, έγινε εμφανές πως αυτό δεν είναι αρκετό. Κάπως έτσι φτάσαμε στον Ιούλιο του 1942 όταν εκπρόσωποι της ελληνικής μειονότητας συγκεντρώθηκαν στα Τίρανα και σκοπό να ιδρύσουν μια μεγάλη ένοπλη αντιστασιακή οργάνωση που θα προσπαθούσε να ισορροπήσει κάπως την κατάσταση.

Η απόφαση δεν ήταν δύσκολη. Συγκροτούν το Μέτωπο Απελευθέρωσης Βορείου Ηπείρου με σαφή εθνικιστικό προσανατολισμό. Επικεφαλής τίθεται ο Βασίλειος Σαχίνης ενώ σημαίνοντα στελέχη ήταν ο Ηλίας Κώνστας, ο Γιώργος Τάσος, ο Σπύρος Ντάσιος και ο Χειμαριώτης εισαγγελέας Αναστάσιος Κοκκαβέσης.

Η δράση του ΜΑΒΗ και η σύγκρουση με τον ΕΛΑΣ


Βασικός στόχος του ΜΑΒΗ ήταν η προστασία του ελληνικού πληθυσμού της Βορείου Ηπείρου. Οι ένοπλες συγκρούσεις με ομάδες αντάρτικων αλβανικών ομάδων ήταν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Οι μαχητές του ΜΑΒΗ κατάφεραν να κερδίσουν αρκετές από τις μάχες και να δώσουν μια ανάσα στους κατοίκους των περιοχών που κυρίως δραστηριοποιούταν. Του Δέλβινου, της Δρόπολης, της Χειμάρρας, του Βούρκου (η ευρύτερη περιοχή των Αγίων Σαράντα), της Ρίζας και της Ζαγοράς (περιοχή κοντά στην Πρεμετή).
Όσο περνούσε ο καιρός τόσο πιο έντονη γινόταν η δράση του ΜΑΒΗ και τόσο πιο πολύ κυνηγιόταν από τους Αλβανούς.
Το ΜΑΒΗ, σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Βασιλείου συγγραφέα και ερευνητή των αρχείων του ελληνικού κράτους και του υπουργείου εξωτερικών, η οργάνωση ήρθε σε επαφή με τον ΕΔΕΣ του Ναπολέοντα Ζέρβα με τον οποίο συνεργάζονταν από ένα σημείο και έπειτα αρκετά στενά σε επίπεδο υλικοτεχνικής υποστήριξης.

Η κίνηση αυτή, ωστόσο, έφερε το ΜΑΒΗ σε άμεση σύγκρουση με το ΕΑΜ και κυρίως με τον ένοπλο βραχίονά του, τον ΕΛΑΣ. Μετά από αρκετές μάχες ανάμεσα στις δυο πλευρές ο ΕΛΑΣ κατορθώνει να «σπάσει» τις γραμμές συνεννόησης του ΜΑΒΗ με τον ΕΔΕΣ. Συλλαμβάνει, μάλιστα, και τον σύνδεσμο των δυο οργανώσεων και του αποσπά σημαντικές πληροφορίες.
Κάπως έτσι τα τμήματα του ΕΔΕΣ αρχίζουν να υποχωρούν προς το νότο και το ΜΑΒΗ χάνει αρκετή από τη δυναμική που είχε. Στις 17 Νοεμβρίου 1943 η οργάνωση δέχεται το πιο σκληρό πλήγμα. Μέλη του Front Nacional Cilirimitar, του Χότζα, συλλαμβάνουν τον Βασίλειο Σαχίνη στο Αργυρόκαστρο. Τον ανακρίνουν, τον βασανίζουν και στο τέλος τον εκτελούν. Μερικές ημέρες αργότερα, στις 3 Δεκεμβρίου, την ίδια «τύχη» είχε και ο επικεφαλής της οργάνωσης στην Χειμάρρα, Γεώργιος Μπολάνος. Ακολουθεί λίγο αργότερα  η καταστροφή του χωριού Γλὐνα, στην περιοχή Αργυροκάστρου που αποτελούσε βάση της ΜΑΒΗ και κάπως έτσι η οργάνωση από το 1944 και έπειτα, ουσιαστικά -και με εξαίρεση κάποια λίγα χτυπήματα- τίθεται εκτός δράσης.
Όταν πλέον οι δυνάμεις του Άξονα εγκαταλείπουν την περιοχή το ΜΑΒΗ δεν έχει την παραμικρή δυναμική και υποτάσσεται στα σχέδια της οργάνωσης του Χότζα που πλέον έχει το απόλυτο κουμάντο.

Η νεκρανάσταση του ΜΑΒΗ σχεδόν μισό αιώνα μετά


Από τα χρόνια εκείνα και έπειτα το ΜΑΒΗ υπήρχε μόνο στη συλλογική μνήμη των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου. Μια εθνικιστική παραστρατιωτική οργάνωση που μέσα από το πέρασμα των χρόνων κατόρθωσε και μεγάλωσε το μύθο της από τις διηγήσεις των παλαιότερων.
Μέχρι που αρχικά το 1984 και το 1991 και στη συνέχεια (κατά κύριο λόγο) το 1994 υπήρξε μια νεκρανάσταση που έφερε σε αμηχανία τόσο την ελληνική όσο και την αλβανική κυβέρνηση.
Μια ομάδα ατόμων που θέλησαν να εμφανιστούν ως συνεχιστές (δεν έχει αποδειχθεί μέχρι σήμερα πως με οποιονδήποτε τρόπο είχαν την παραμικρή σύνδεση με την τότε οργάνωση) του ΜΑΒΗ προχώρησαν σε μια σειρά από τρομοκρατικά χτυπήματα είτε σε ελληνικό, είτε σε αλβανικό έδαφος.
Το σημαντικότερο από αυτά έγινε στις 10 Απριλίου 1994. Τότε στις 02:40 τα ξημερώματα μια ομάδα οκτώ ατόμων, οπλισμένοι και φορώντας στολές παραλλαγής, όμοιες με αυτές που φορούσε ο ελληνικός στρατός τότε, εισβάλει σε αλβανικό στρατόπεδο νεοσυλλέκτων, που βρισκόταν στο χωριό Επισκοπή, στο Αργυρόκαστρο, λίγα χιλιόμετρα μακριά από τα ελληνοαλβανικά σύνορα.

Ανοίγουν πυρ κατά των Αλβανών στρατιωτών που εκείνη την ώρα κοιμούνται και δολοφονούν τον  Άρσεν Γκίνη από το Φίερι και τον λοχαγό Φατμίρ Σέχου από το Τεπελένι ενώ τραυμάτισαν και άλλους τρεις στρατιώτες. Κρατάνε τους 120 φαντάρους και στη συνέχεια- πριν φύγουν- αφαιρούν και μεγάλο μέρος του οπλισμού και παίρνουν όμηρο για λόγους ασφαλείας έναν ένστολο Αλβανό, τον οποίο απελευθερώνουν λίγη ώρα αργότερα. Το ίδιο βράδυ αναλαμβάνει την ευθύνη το «Μέτωπο Απελευθέρωσης Βορείου Ηπείρου» (ΜΑΒΗ) με προκήρυξη στην «Ελευθεροτυπία».
Την εποχή εκείνη οι σχέσεις ανάμεσα στις δυο χώρες ήταν τεταμένες και δεν ήταν λίγοι αυτοί που μίλησαν για «ξένο δάχτυλο». Οι Αλβανοί έλεγαν πως είναι ελληνικό σχέδιο, ώστε, να ξεκινήσει πόλεμος και «ν’ απελευθερωθεί η Βόρειος Ήπειρος», ενώ στην Ελλάδα η κυβέρνηση -μέσω του κυβερνητικού εκπροσώπου, Ευάγγελου Βενιζέλου- δήλωσε πλήρη άγνοια και απέδωσε το αιματηρό περιστατικό σε προβοκάτσια.
Τον Οκτώβριο εκείνης της χρονιάς το ΜΑΒΗ αντιγράφει την… επικοινωνιακή τακτική της 17 Νοέμβρη και στέλνει στην «Ελευθεροτυπία» νέα προκήρυξη, στην οποία δίνονται λεπτομέρειες της τρομοκρατικής ενέργειας καθώς και μια φωτογραφία με τη σημαία της ΜΑΒΗ και των όπλων που αφαιρέθηκαν από το αλβανικό στρατόπεδο. Η κίνηση αυτή θύμισε σε όλους την ανάλογη μεθοδολογία της 17Ν μετά τις ενέργειες σε Συκούριο και Πολεμικό Μουσείο.
Τον Μάρτιο του 1995 σε νυχτερινό μπλόκο της ΕΛΑΣ στα ελληνοαλβανικά σύνορα συλλαμβάνονται επτά άτομα που επέβαιναν σε δυο οχήματα. Ανάμεσά τους ένας 34χρονος έφεδρος αξιωματικός που έμενε στη Ν. Σμύρνη και φερόταν ως ο επικεφαλής της ομάδας και ένας πρώην αστυνομικός 36 ετών γνωστός ακροδεξιός ο οποίος επισκεπτόταν πολλές φορές τον δικτάτορα Παπαδόπουλο στις φυλακές Κορυδαλλού.

Εκεί μέσα βρίσκονται 6 Καλάσνικοφ με 878 σφαίρες, 2 πιστόλια Τοκάρεφ με 42 σφαίρες, 1 ασύρματος, μαχαίρια, στρατιωτικές στολές, μάλλινες κουκούλες κ.λπ. Η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών της ΕΛΑΣ ταυτοποιεί 8 από τα κατασχεθέντα με τα όπλα της φωτογραφίας που είχε στείλει το ΜΑΒΗ!
Ακολουθούν δυο ακόμα συλλήψεις υπόπτων (ο ένας μάλιστα ήταν απόγονος ενός εκ των ιδρυτών του ΜΑΒΗ) και ανακαλύπτονται κρησφύγετα όπλων στην Καισαριανή και την Παλλήνη. Σύμφωνα με δημοσιεύματα της εποχής οι επτά προσπάθησαν να κάνουν μια ανάλογη καταδρομική επιχείρηση σε αλβανικό στρατόπεδο, ωστόσο, αυτή τη φορά έγιναν αντιληπτοί από τους Αλβανούς και στην επιστροφή τους σε ελληνικό έδαφος έπεσαν πάνω στο μπλόκο της ΕΛ.ΑΣ. που βρισκόταν σε επιφυλακή αναμένοντας μια νέα προβοκάτσια.

Οι συλληφθέντες είπαν πως έκαναν μια εκδρομή στη Β. Ήπειρο, πως είχαν βρει τα όπλα κρυμμένα και πως τα πήραν μαζί τους για να τα παραδώσουν στην ελληνική αστυνομία!
Στο αρχικό κατηγορητήριο γινόταν λόγος για τρομοκρατική οργάνωση, ωστόσο, αυτό μετατρέπεται σε… απλό λαθρεμπόριο όπλων και έτσι οι κατηγορούμενοι μένουν λίγους μήνες στη φυλακή και στη συνέχεια αποφυλακίζονται αφού τελικά τους επιβλήθηκαν μικρές ποινές και αυτές με αναστολή.


Η ψώρα του εθνικισμού επεκτείνεται ανεξέλεγκτα... Μέρα ντροπής για το ελληνικό κοινοβούλιο



____________
ΠΡΟΣΘΕΤΩ  σχόλια 
Ευτυχώς δεν ήταν λίγοι που κατάλαβαν και μου έδωσαν χαρά. Όμως προσθέτω και δείγμα των αντιδράσεων (από τα ήπια σχόλια).







Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Στη Μύκονο ηλιακά παγκάκια: φως, φόρτιση usb, wi-fi


Από πέρσι τον κήπο μου φωτίζω με φωτιστικά που φορτίζονται από τον ήλιο. Απαλλάχτηκα πλέον από το μόνιμο βάσανο επισκευής καλωδίων και από τις καμένες λάμπες. 

Αλλά τα δικά μου ακόμα μόνο φωτίζουν, δε φορτίζουν σαν τα παγκάκια που τοποθέτησε στη Μύκονο ο Δήμος (με το Λιμενικό Ταμείο). Ήδη, σε πολλά σημεία του νησιού έχουμε και δωρεάν σύνδεση με το διαδίκτυο κάτι που επίσης θα προσφέρουν τα παγκάκια μας.
Ακόμα είναι μόνο έξι, στο Γιαλό, κάτω από το Μουσείο, στις αφετηρίες και στο Νέο Λιμάνι. Δεν είναι πολλά αλλά είναι αρχή κι ελπίζω γρήγορα να αυξηθεί η χρήση  ηλικακής ενέργειας και οι παροχές.

Το άρθρο τα εξηγεί:


Ο Δήμος με το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου, τοποθέτησαν «ηλιακά παγκάκια» που μετατρέπουν την ηλιακή ενέργεια σε ηλεκτρική, ενώ παράλληλα διαθέτουν δύο (2) θύρες USB, όπου καθένας μπορεί να φορτίσει οποιαδήποτε ηλεκτρική συσκευή και 1 θύρα επαγωγικής φόρτισης όπου μπορεί να γίνει η φόρτιση χωρίς καλώδιο, εφόσον τα κινητά διαθέτουν τεχνολογία επαγωγικής φόρτισης.
Επιπλέον, φωτίζονται με χρώμα λευκό LED, όταν πέφτει το φως του ήλιου και αλλάζουν το χρώμα τους σε μπλε, όταν πραγματοποιείται επαγωγική  φόρτιση.
Επιπροσθέτως, υπάρχει ένας αισθητήρας, ώστε σε περίπτωση βροχής τα παγκάκια να απενεργοποιούνται, αποφεύγοντας έτσι την άσκοπη κατανάλωση ενέργειας.
Αξίζει να σημειωθεί πως έχουν τη δυνατότητα παροχής δικτύου wi-fi.
Τα σημεία που τοποθετήθηκαν τα ηλιακά μπαγκάκια είναι τα ακόλουθα:

Δυο στη Χώρα παραπλεύρως του μνημείου Ηρώων
Ένα στην Κολοκύθα κάτωθι του αρχαιολογικού μουσείου
Ένα άνωθεν της αφετηρίας των ΚΤΕΛ στο Παλιό Λιμάνι
Ένα πλησίον της αφετηρίας των ταξί στο Νέο Λιμάνι
Ένα στην πλατεία της Άνω Μεράς


__________


Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Σαν τις Κυπραίες δεν έχει (blogs με μασκάρα- δικηγόροι με γόβα)





Λέτε λέτε για τις Σαλωνικιές επειδή δεν έχετε γνωρίσει Κυπραίες.
Εκτός ντυσίματος και τριπτύχου μαλλί-νύχι-make up τύπου μάσκα οι Κυπραίες έχουν και χιούμορ με αυτογνωσία, δηλαδή αυτοσατιρίζονται, και σε τρεις γλώσσες μάλιστα. Καλά αγγλικά, ελληνικά απείρως καλύτερα των Ελλαδιτισσών και- surprise-surprise: κυπραίικα. 
Ναι, κυπραίικα. Τα οποία δεν είναι ελληνικά με προφορά αλλιώτικη αλλά μια διάλεκτος που έχει και γραφή. Με ελληνικό αλφάβητο.
Παραδείγματα: πέφτω το ελληνικό ρήμα και έτσι το γράφει ακόμα κι όποιος το προφέρει 'πιέφτου' αλλά στα κυπραίικα γράφεται 'ππέφτω'  όπως π.χ. το φοβάμαι γράφεται  'φούμαι', το 'και' 'τζαι',  ο 'γάτος' 'κάττος' (διότι το ταυ προφέρεται διπλό με ανεπαίσθητη παύση ανάμεσα) και η 'αλήθεια' αλήθκεια'.
Κι αυτά όχι μόνα τους αλλά ανάμικτα με ντόπιες εκφράσεις και σωστά αγγλικά γραμμένα κι αυτά σε ελληνικό αλφάβητο με τη σωστή τους προφορά. Κι έτσι διαβάζουμε π.χ. εντός αεροπλάνου να «μας λαλεί το κλάιεντ σέρβις ότι εν να έχουμε μια πλέσαντ φλάιτ».

Έχω ένα πάθος με τις Κυπραίες, το καταλάβατε. Παλιότερα που ζήσαμε μια κυπριακή επέλαση στη Μύκονο τις παρακολουθούσα στα 'κκλαπς' μα η μεγάλη μου ευχαρίστηση είναι  να τις παίρνω στο κρεβάτι όπως τώρα.
Κι έχω πολλές, όλες αγαπημένες.
Bloggers. Κι αν έχετε λόξα τις γλωσσικές απολαύσεις κι αν μπορείτε να φανταστείτε τι θα έβγαζαν αν έκαναν παιδί στην Κύπρο η Bridget Jones  με ελληνόφωνη Alexis Colby της Δυναστείας και συγκάτοικο την Κάρι Μπράντσο του Sex and The City, sυστήνω.

Δείγματα και σύνδεσμοι ακολουθούν με λίγες εικόνες από τη 'Μικρή Κύπρο' τη γειτονιά Κυπρίων μεταναστών  στο Λονδίνο όπου, γύρω από την ορθόδοξη εκκλησία της οδού Μόσχας, στα ελληνόφωνα μαγαζιά πουλιούνται ελληνικές εφημερίδες και διατηρούνται, ιδίως στις γιορτές, αγγλόφωνες ελληνικές παραδόσεις.




Δρακούνα (σταθερή αξία που, δυστυχώς, τελευταία δε γράφει συχνά):
Προσπάθησα να ξεκινήσω το Game of Thrones αλλά πρέπει να είμαι μέσα το 0.025% του πληθυσμού που το βαρκέται αφόρητα. Μετά που είδα με το κούντημα 3 επεισόδια και δεν υπήρχε σε αυτά ΚΑΘΟΛΟΥ sex (έλεος), I gaveup. Τι να τα κάνεις τα εντυπωσιακά κουστούμια και τα κάστρα όταν δεν γαμιέται το σύμπαν; Κρίμα και άδικο.

Ούφ http://crouchy-ouf.blogspot.com
Τζαι ήταν μες το πάρκο την ώρα που επερίπαιζε μια πάπια ότι εκράταν φαϊ να της δώσει για να ποζάρει που επρόσεξα μιαν ειδοποίηση στο κινητό του, μήνυμα στο τίντερ που μιαν Σάρα. Η Σάρα, ερωτούσεν τον τι ώρα τελειώνει το μίτινγκ του, τζαι σε επόμενο μήνυμα μετά που της απάντησε, ελάλεν του άτε καλό, να κανονίσουμε να βρεθούμε. 
Οι κυνικοί εν απλά καλά ενημερωμένοι ρομαντικοί. 


Just a Life Crisis The Bloody Blog http://beatrixcrisis.blogspot.com
Προψές επήα για ποτό με ένα πρώην φίλο, είχε 2 χρόνια να μιλήσουμε επειδή εν μαλάκας και είναι στο εξωτερικό.

Ή ασπούμε στη δουλειά. Πάλε είμαι στα ντάουν μου. Ενώ ήμουν σούπερ ενθουσιασμένη.

Ενεκάτσιασα πόσο καιρόν πυρά και σκόνη, χτιτζιόν!
Έβαλα το τρικό μου και τα (μ)ποτάκια, έκαμα το τσάι μου, έφερα και ένα κουτί πισκόττα (άνοιξα και το παράθυρο να μεν δρώσω που την πυρά). Πάτησα και μες τα νερά όπως έρκουμουν. ΤΕΛΕΙΑ!

Σχετικά με τα προβλήματα της ηλικίας:
Να ακούεις διαφήμιση για τα βραβεία του ΜΑΤ στο ΛΑΒΕΦΕΜ. Και να λένε ότι θα έρτουν και οι "Boyz and noise" και να είσαι "οι πκιοι?"
Σιριουσλι, οι πκιοι?





Σκορπιες σκέψεις και εχω και αλλες...
Ασε που  βγαίνει η inner φάουσα. Με όλους. Αααααααααα...

Τρέχει με τις παντόφλες η κόρη να ανεβεί την σκάλα. Κτυπά στο κανί. Κλάμα οδυρμό. Δεν έπαιρνε από λόγια. Κατανοητό. Στα πολλά πήγε στο δωμάτιο της κούτσαλα-κούτσαλα να τελειώσει τα μαθήματα της. 


Άθλιες Κόρες http://athlieskores.blogspot.com, 

Εγώ και η Έρη ανακαλύψαμε τις χαρές της μηχανόβιας ζωής, χρησιμοποιήσαμε το αυτοκίνητο περισσότερο από κάθε άλλη φορά και με μεγάλη μας χαρά ανακαλύψαμε ότι μετά τα πρώτα διόδια της Θεσσαλονίκης προς Καβάλα μπορείς να κάνεις αναστροφή μόνο μετά απο 3 χιλιόμετρα....Yolo.. 
Πήγαμε σε πάρτη τσοπερ κλαμπ και προς μεγάλη μας απογοήτευση, τα ναρκωτικά, το αλκοόλ, η μουσική και τα όργια ήταν σε κάποιο άλλο πάρτη. Για ακόμη μια φορά η επιρροή του Χόλγουντ μας έκανε να φανταζόμαστε πάρτη τα οποία δεν υπάρχουν σε αυτή την δεκαετία. 

5 Πράγματα που δεν κάνεις ως Έλληνας Δικήγορος....
«και που θα έκανες αν ήσουν δικηγόρος σε αμερικάνικο σίριαλ»



Blog Skepseon - Μπλογκ Σκέψεων

Τζείνες οι στιγμές που μπαίνεις στην πεζίνα καθημερινή σταματάς πριν τα μηχανήματα τζαι ρωτάς τον πεζινάρη "Εν ποδά το τάγκι μου;", για να ξέρεις που ποια μερκα των αντλιών εν να πάεις. Τζείνες οι στιγμές που πάεις να βάλεις πεζίνα, παρκάρεις στη σωστή μερκά, αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι κρατάς το αυτοκίνητο της μάνας σου τζαι το τάγκι εν που την άλλη. 

Tης μανα μου ειπα της οτι ειμαι γκευ το 2014 (πιιι μανι μανι εσιει 2 χρόνια). Η μερα που της το ειπα ηταν πολλά σημαδιακή.Εκαταγραψα την ήδη, στο μπλογκ δαμε. Εν θα ξεχασω πόοοοοοσο άγχος είχα τζαι ποοοοοοσο εκόλωνα να της το πω. Επροσπάθησα το πολλές φορες... Έκαμνα πράκτις μόνη μου πως να αρκέψω. Εθκιάβασα οδηγους για κάμινγκ άουτ στο ιντερνετ. Εμιλησα με φιλους.Είπαν μου τις εμπειρίες τους όσοι το εκάμαν. Εθκιαβασα ιστορίες, εκαμα ποστ (εσιει που το 2012 ??) Ήρτεν λοιπόν η μέρα που επερίμενα. Το πρώτο κυπριακό γκει πράιντ το 2014. Τζεινη η μέρα ήταν η μέρα που ήθελα να σταμπαρω οτι το είπα της μάνας μου. Μια κουβεντα εν τουτο όμως. Ίνταλως της το λαλείς;


Και ένα αγγλόφωνο, 'Πώς να επιβιώσεις στο Λονδίνο' στο οποίο μετά την αναφορά σε κυπριακή αγορά διαβάζουμε: 'Cypriot market (pantopolio opos to lalumen)', ναι, όπως το λαλούμεν: http://blog.westminster.ac.uk/international/how-to-survive-in-london-cypriot-edition/

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Υπαστυνόμος Μιχάλης Λώλης: Θα φιλιέμαι με όποιον θέλω και όπου θέλω




Πολλή κουβέντα τελευταία για ηρωισμούς και σημαίες. Δε συμμετείχα στην πσνηγυρική ανακήρυξη σε ήρωα ενός παλαβωμένου εμπόρου κάνναβης που πυροβολεί αστυνομικούς με καλάσνικοφ και ρητορεύει για σημαίες και πατρίδες. 
Όμως, μια και είμαστε στο θέμα οφείλω νομίζω να δείξω τι πραγματικά είναι ηρωικό δηλαδή δύσκολο και ηθικό.

Φέρνω το Μιχάλη Λώλη, τον αστυνομικό που για ένα φιλί δέχεται επιθέσεις και πυρά αλλά, ευτυχώς, και εύσημα από όλους εμάς που σεβόμαστε τα δικαιώματα και που δε χρίσαμε κτήμα και χωραφάκι της ιδεολογίας μας σημαίες, πατρίδες .

Απάντηση σε όσους τον επέκριναν επειδή ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου ανήρτησε μία φωτογραφία, στην οποία φιλιέται κάτω από την ελληνική σημαία με έναν άλλο άνδρα, έδωσε ο υπαστυνόμος Μιχάλης Λώλης του Τμήματος Ρατσιστικών Εγκλημάτων Βίας της ΕΛ.ΑΣ.
«Ίδια Αγάπη, ίσα Δικαιώματα.
ΘΑ ΦΙΛΙΕΜΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΩ», αναφέρει στην ανάρτηση του.
_________________________________
Κάποιος σχολιαστής μου έφερε κάτι σχόλια που νόμιζε πως αποδεικνύουν ότι η φωτογραφία έχει υποκλαπεί. Προσθέτω λοιπόν copypaste από τη σελίδα του γενναίου αστυνομικού  με, ως απόδειξη, το προφίλ μου.