Τρίτη 9 Απριλίου 2013

'Τραγούδι του Έρωτα': Η μοναδική- και αποκηρυγμένη ταινία του Ζαν Ζενέ


Ίσως η πιο ύπουλη λογοκρισία να είναι η αυτολογοκρισία όταν είτε ο φόβος είτε κι η παγίδα της επιτυχίας στρέφει το δημιουργό κατά των παιδιών του, των έργων του από τα οποία θεωρεί ότι κινδυνεύει. Έχουμε πολλά τέτοια παραδείγματα σε καιρούς δικτατορικούς αλλά και σε περιπτώσεις μεμονωμένες και χθες, τυχαία, ψάχνοντας κάτι άσχετο, ανακάλυψα ένα τέτοιο αποκηρυγμένο έργο που θέλω να μοιραστώ μαζί σας.

Είναι η μοναδική κινηματογραφική ταινία που έκανε- και αποκήρυξε- ο Ζαν Ζενέ. Ένα σύντομο 'πορνό' της φυλακής, μια ελεγεία στη μοναξιά, τη θλίψη, τη νοσταλγία του έρωτα.



Το Jean Genet που έγραψε τη συνταρακτική 'Παναγία Των Λουλουδιών'* και τις 'Δούλες' (Les Bonnes) θεατρικό έργο εμπνευσμένο από την αληθινή ιστορία που σόκαρε τη Γαλλία όταν δύο υπηρέτριες σκότωσαν βίαια την 'κυρά΄τους τον ξέρουμε και για την προσωπική του ιστορία.
Πουτάνας γιος που δόθηκε για υιοθεσία μα δε βρέθηκαν γονείς, στα 15 του κλέιστηκε στο Αναμορφωτήριο, εκδιώχθηκε στα 18 από τη Λεγεώνα των Ξένων επειδή συνελήφθη επ' αυτοφόρω σε ομοφυλοφιλική περίπτυξη και μπαινόβγαινε στις φυλακές για μικροαπάτες, πορνεία και προσβολές δημοσίας αιδούς. Συγχρόνως όμως έγραφε. Το πρώτο του ποίημα "Le condamné à mort', το εξέδωσε με δικά του χρήματα και όταν έγραψε την 'Παναγία των Λουλουδιών' επισκέφθηκε το Ζαν Κοκτώ ο οποίος εντυπωσιάστηκε, τον σύστησε σε εκδότες και με τη βοήθεια διανοούμενων και καλλιτεχνών, όπως του Πικάσσο και του Σαρτρ, που απευθύνθηκαν στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας τον έσωσαν από τα ισόβια (που προέβλεπε ο νόμος για όποιον ξεπερνούσε τις δέκα καταδίκες).
Μόνο στη Γαλλία υπάρχει τέτοιος σεβασμός για τους δημιουργούς κι απόδειξη πως αποδίδει είναι ότι ο Ζενέ δεν ξαναβρέθηκε σε φυλακή αλλά έγινε ένας από τους σημαντικότερους συγγραφείς που ακόμα παίζονται και διαβάζονται, κι ίσως σήμερα πιο πολύ από ό,τι οι τότε σημαντικοί προστάτες του.
Τα έργα του απαγορεύτηκαν στις ΗΠΑ και το 1952 ο Σαρτρ έγραψε τον 'Άγιο Ζενέ' μια υπαρξιστική ανάλυση για την μετάβαση  στη Δημιουργία από την αλητεία του περιθωρίου αλλά το έργο είχε αντίστροφο αποτέλεσμα διότι τον επηρέασε τόσο που δε μπόρεσε να γράψει τα επόμενα πέντε χρόνια.
Ο 'Μάης του '68' τον άγγιξε βαθιά και ξεκινώντας με έναν ύμνο για το νεαρό Κον Μπεντίτ στη δεκαετία του '70 ξαναμεταμορφώθηκε σε πολιτικό ακτιβιστή, αγωνίστηκε για τα δικαιώματα των κρατουμένων και των μεταναστών και επισκέφθηκε τις ΗΠΑ όταν τον κάλεσαν οι Μαύροι Πάνθηρες.

Η ζωή του, σας είπα, είναι συναρπαστική όσο το έργο του και συστήνω ανεπιφύλακτα να τα εξερευνήσετε και τα δυό. Την ταινία του σας την προσφέρω:

Un Chant d’Amour, 1950






________________________________________
Jean Genet (19 Δεκεμβρίου 1910 –15 Απριλίου 1986)

*'Η Παναγία των λουλουδιών' είναι ένα όνειρο που περιέχει το ίδιο του το ξύπνημα' είπε ο Σαρτρ και στα ελληνικά την έχουμε από το 1994 σε μετάφραση του Δημήτρη Δημητριάδη (Εξάντας)


Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Κατάληψη ΟΚΑΝΑ-―όχι για τους Θεραπευόμενους;






Κυκλοφόρησε πολύ με τίτλο 'Κατάληψη του ΟΚΑΝΑ' το Δελτίο Τύπου του Συλλλόγου Εργαζομένων στον ΟΚΑΝΑ που κάνουν κατάληψη εδώ και 18 ημέρες.
Να εξηγούμαστε: Κατάληψη Εργαζομένων με αιτήματα  για τους μισθούς τους, όχι Θεραπευομένων για την ποιότητα υπηρεσιών.
Μαζί τους, δεν έχω αντίρρηση. Και μάλιστα ο Σύλλογος Θεραπευομένων ΟΚΑΝΑ (του οποίου γνωρίζετε, είμαι μέλος) θα δείξει εμπράκτως συμπαράσταση συμμετέχοντας στη διαμαρτυρία τους τη Δευτέρα 8 Απριλίου έξω από το Υπουργείο Υγείας. 
Ο ΟΚΑΝΑ (μια και διαχειρίζεται το εθνικό μονοπώλιο στα υποκατάστατα) οπωσδήποτε είναι απαραίτητος. 
Αλλά καλύτερα οι εργαζόμενοι να μην επικαλούνται μια  αναξιόπιστη αυθαίρετη αξιολόγηση και, εκτός του ζητήματος των μισθών τους, θα ήταν καλό οι θεραπευτές να ζητούσαν και καλύτερες συνθήκες για τους εξαρτημένους (θεραπευόμενους ή σε λίστα αναμονής) καθώς και επιμορφωτικά σεμινάρια ώστε να ενημερώνονται για καλύτερη εξυπηρέτηση των θεραπευομένων.
Διότι πάνω από όλα είναι Θεραπευτές, δηλαδή στην υπηρεσία των θεραπευομένων κι αυτό ούτε η συμπεριφορά τους, ούτε το Δελτίο Τύπου τους ή το ιστολόγιό τους μοιάζουν να το λαμβάνουν υπ' όψιν.

Τη γνώμη μου την έχω ξαναπεί και θα τη λέω παρά τις αδικίες κι αδυναμίες του νέου νόμου. Η λύση είναι η νομιμοποίηση της Κάνναβης και η συνταγογράφηση ουσιών και υποκαταστάτων με διατήρηση του ΟΚΑΝΑ ως Οργανισμού διότι υπάρχουν άλλες ανάγκες στην Επανένταξη, Στέγαση, Πρόνοια, Ψυχολογική Υποστήριξη στις οποίες οι εργαζόμενοι θα μπορούσαν να προσφέρουν πάρα πολλά. 
___________________________
Συμπαράσταση στη Διαμαρτυρία Εργαζομένων του Συλλλόγου Θεραπευομένων

Το Δελτίο Τύπου Εργαζομένων  ΟΚΑΝΑ
Είμαστε οι εργαζόμενοι στον ΟΚΑΝΑ. Αυτοί που προσπαθούν, μέσα σε συνθήκες της πιο άγριας οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, να βοηθήσουν τους εξαρτημένους στην πορεία προς τη θεραπεία, αλλά και να ανασχέσουν την επιδημία του AIDS. Οι εργαζόμενοι που αμειβόμενοι με τα μισά λεφτά σε σχέση με 2 χρόνια πριν, κάνουν τη διπλάσια (και παραπάνω) δουλειά – ενώ το έργο τους αξιολογήθηκε πρόσφατα  (μελέτη EQUATOR) ως έχον τα καλύτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά μεταξύ 10 ευρωπαϊκών χωρών.


Οι εργαζόμενοι που έκπληκτοι είδαν το Κράτος να καταργεί αναδρομικά τη συλλογική τους σύμβαση και να απαιτεί απ’ αυτούς χρήματα που είχαν δουλέψει από το 1999. Οι άνθρωποι που βλέπουν τους εξαρτημένους ( συμπολίτες τους) να εγκαταλείπονται από την πολιτεία – ακόμα και να συλλαμβάνονται επειδή κυκλοφορούν στο δρόμο.

Εδώ και 18 ημέρες έχουμε καταλάβει τα κτίρια διοίκησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη απαιτώντας την οικονομική επιβίωση του Οργανισμού (μ’ άλλα λόγια τη συνέχιση της παροχής δημόσιας δωρεάν και ποιοτικής θεραπείας στους εξαρτημένους) και την αξιοπρέπειά μας.

 Έχουμε κάνει μαζικές διαδηλώσεις και παραστάσεις στο Υπουργείο Υγείας, στο Υπουργείο Οικονομικών και στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Συντονισμένοι με τα υπόλοιπα πρωτοβάθμια σωματεία της εξάρτησης και ψυχικής υγείας, έχουμε κάνει γνωστά στην κοινωνία τα προβλήματά μας κι έχουμε δεχθεί τη συμπαράσταση και την αλληλεγγύη και άλλων πολιτών και εργαζομένων.

Από την άλλη μεριά,  οι «αρμόδιοι» δηλώνουν αναρμόδιοι και μας παραπέμπουν από τη μια υπηρεσία στην άλλη κι από το Υπουργείο Υγείας στο Οικονομικών και πάλι πίσω – όταν δεν μας υποδέχονται με κλωτσιές και χημικά όπως εχθές στο Υπουργείο Υγείας.

Δε μας έχουν αφήσει άλλη επιλογή από το να συνεχίσουμε – ακόμα πιο πολλοί, ακόμα πιο αποφασισμένοι – για όσο χρειαστεί. Το χρωστάμε στους εαυτούς μας, στους ασθενείς μας και στην κοινωνία. Καλούμε την Κυβέρνηση να σταματήσει τον εμπαιγμό: εάν έχουν αποφασίσει να βάλουν «λουκέτο» στα δημόσια προγράμματα  υποκατάστασης, ας αναλάβουν το κόστος να το δηλώσουν ευθέως. Και η κοινωνία θα τους κρίνει.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΚΑΝΑ
_______________________________________________________________________



Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Οι ένστολοι; Τα καλύτερα παιδιά




Και κλέφτες και Αστυνόμοι ή τα καλύτερα παιδιά;
«Η Ελλάδα έχει τον μεγαλύτερο αριθμό αστυνομικών σε αναλογία με τον πληθυσμό της χώρας. Συγκεκριμένα, το σύνολο είναι περίπου 54.000 και είναι «ευχής έργον» πώς για παράδειγμα ένας μόνο συνοριοφύλακας καταδικάστηκε σε κάθειρξη μέσα σε 14 χρόνια. Φαίνεται πως είτε στις τάξεις της ΕΛΑΣ περιλαμβάνονται οι πλέον νομοταγείς πολίτες είτε η ΔΕΥ δεν προλαβαίνει είτε η Δικαιοσύνη είναι πολύ επιεικής με τους ένστολους...»
Από την Εφημερίδα Των Συντακτών όπου (αν έχετε χρόνο και κουράγιο) παραθέτει αναλυτικά αριθμούς και περιστατικά καταγγελιών για ενστόλους που, δε χρειάζεται να το πω, καταλάβατε αν τιμωρήθηκαν.
Κατά τα άλλα οι φυλακές είναι γεμάτες ξένους,'ναρκομανείς' και μικρεμπόρους ναρκωτικών κι αυτό χρησιμοποιείται ως επιχείρημα κατά των συγκεκριμένων ομάδων κι όχι κατά της ελλιπούς Δικαιοσύνης και του καθεστώτος εύνοιας και αλληλεγγύης που επικρατεί μεταξύ ενστόλων και εξουσίας.
___________________________________________________
αναλυτικά: 
και: 
για τους τόνους Ηρωίνης που διακινούνται μόνο εντός κέντρου της Αθήνας δείτε σ' εμένα το video και συγκρίνετε με το ποιοι και με τι ποσότητες καταλήγουν στις φυλακές. 
δείτε επίσης: 
τη σελίδα για την Ελλάδα της Οργάνωσης 'Διεθνής Αμνηστία'

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Κάθε πουτάνα ήταν κάποτε παρθένα




'Κάθε πουτάνα ήταν κάποτε παρθένα..' έτσι αρχίζει το ποίημα που έγραψα χθες το βράδυ για το βιβλίο που έχω τελειώσει κι όλο αναβάλλω την παράδοση γιατί όλο και κάτι αφαιρώ ή προσθέτω. Ο Χρόνος (είπαμε) για τον καλλιτέχνη είναι ελαστικός ή, πιο σωστά, ελαστικός είναι για το έργο διότι ο καλλιτέχνης, φευ, είναι θνητός.

Νοτιάς με συννεφιά κι έχω πολλά να γράψω, που επείγουν και έχω υποσχεθεί. Μα, το είπαμε κι αυτό ξανά,  δύσκολα ο νους μου πειθαρχεί κι ας αγωνίστηκα πολύ να πειθαρχεί το σώμα.
Κοιτώ τη θάλασσα κι επιθυμώ να περπατήσω, κοιτώ τον κήπο και γνωρίζω πως θα έπρεπε να έσκαβα, να ξεχορτάριαζα να κάνω χώρο για τα σπόρια που σας έλεγα κι ελπίζω να βλασταίνουν ήδη. Τα αρνία με κοιτούν σαν αξιοπερίεργη και οι γλάροι πετούν χαμηλά πάνω από τα βράχια κράζοντας όπως όταν συναντούν ψοφίμια. Και το μυαλό, ως συνήθως, τρέχει σε όσα δεν έκανα.
Ημέρα του Θεάτρου σήμερα (ό,τι και αν σημαίνουν κάτι τέτοια) και το βράδυ θα πάω στην Πόλη στη γιορτή για το Θέατρο με την ομάδα που ασχολείται αλλά και με μουσικούς και άλλα (που ακόμα δε γνωρίζω). Προσκλήσεις καθημερινές, τηλέφωνα κι όσα μαζεύονται όταν περάσουν μέρες με χαρτιά και με βιβλία και, δυνατότερο, το κάλεσμα της Φύσης για βόλτες σε ερημιά.

Θα πάρω τα χαρτιά μου, σκέπτομαι, και θα μεταφερθώ να γράψω τρώγοντας μόνη μου ψάρια. Φτάνει πια εδώ, το σπίτι σήμερα με πνίγει. 
____________
Εικόνα: Το λιμάνι προχθες, Παρασκευή, 7.00 παρά κάτι το απόγευμα, καθώς πήγαινα στο Μάθημα.

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Της αδελφής μου αλλά και σπόρια―ειλικρινά




Πολλή αναστάτωση  μου έφερε χθες ο Ταχυδρόμος.
Ένας συγγραφέας που θαυμάζω μου έστειλε σπόρια ντομάτας, μελιτζάνας, καρπουζιού κι άλλων πολλών και η χαρά μου πνίγεται στο φόβο πως θα τα χαραμίσω, πως δε γνωρίζω την αρχαία τέχνη του φυτεύειν (παρά ερασιτεχνικές κηπουρικές μου επιδόσεις κι εμμονές). Σπόρια από χέρι, από 'Του Θεού Το Μάτι' (αν πιάσατε το υπονοούμενο) και δε θα ήθελα να πάνε χαμένες από την ατζαμοσύνη μου οι ώρες του που αντί να ασχολείται με τη γη του ή να γράφει έφτιαχνε πακετάκια σκυμμένος στο τραπέζι του.

Για το άλλο μου πακέτο προτιμώ παραβολές:
Γνωρίζετε ίσως τον αξιολάτρευτα απείθαρχο κι απρόβλεπτο Boris Johnson το Δήμαρχο του Λονδίνου; Γράφει η αδελφή του στο τελευταίο της βιβλίο πως όταν ανακοινώθηκε ότι πολιτεύεται κι ο άλλος αδελφός, ο Boris της τηλεφώνησε έξαλλος να τη ρωτήσει αν το ήξερε το δυσάρεστο.
Έτσι ένιωσα όταν έλαβα το βιβλίο της αδελφής μου της σκηνοθέτιδος που μπήκε στα χωράφια μου. Για μια στιγμή βεβαίως κι ύστερα ξέσπασα στα γέλια και πήγα να το πω στον Κύριο Kastell που, άλλου χαρακτήρος, έχει πικράν πείραν των αδελφικών μας ανταγωνισμών και εν σοφία μου είπε: 'Τώρα.. μόνο δύο μέλη της οικογένειάς σου δεν έχουν βγάλει βιβλίο ακόμα'.
Κι ύστερα ξάπλωσα με τσάι και καπνό να το διαβάσω.
―Όλο; Με ρώτησε όταν την πήρα να της πω πόσο πολύ μου άρεσε.
― Ναι, και το επίμαχο... 
Και μου άρεσε πολύ. Πάρα πολύ, γι αυτό σάς το συστήνω― κι αν με αναγνωρίσετε στο επίμαχο, χαλάλι, αφού όπως έλεγε ένας παλιός Κινέζος που αγαπώ: Truth is fiction when the Fiction is true.
__________________________________________________

*Τα  σπόρια από το Γιάννη Μακριδάκη που χάνετε πολλά αν δεν τον έχετε διαβάσει .
*To 'Truth is fiction when the Fiction is true' είναι από την Ιστορία Της Πέτρας του Cao Xueqin του οποίου ποίημα έχω μεταφράσει και θα το βρείτε κι εδώ
*Της αδελφής μου:
Ελισάβετ Χρονοπούλου: 'Φοράει Κοστούμι', Εκδόσεις Πόλις


Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Έκθεση Γούνας; Διαμαρτυρία


Αν τα ζώα είχαν επινοήσει Θρησκεία, ο Διάβολός τους θα είχε μορφή ανθρώπου.

Για το αδιανόητο του να καλύπτεται ο άνθρωπος  της εποχής μας με νεκρά ζώα, τα έχω ξαναπεί, όπως και για την ανησυχητική αναλγησία των σύγχρονων Αμερικάνων Σταρ (σαν τη Lady Gaga  και τη  J Lo). Για την απέραντη δυστυχία και τα βασανιστήρια που υφίσταται τα ζώα, το αίμα και τη φρίκη εγώ δε θα μιλήσω, όποιος αμφιβάλλει ας γκουγκλάρει.
Μα το εξωφρενικό είναι που εν μέσω Κρίσης και χάους διεξάγεται Διεθνής Έκθεση Γούνας στην Αθήνα από 26 ως 29 Μαρτίου.
Παρακαλώ αντιδράστε,
με συμμετοχή και συμπαράσταση στη Διαμαρτυρία
[από lilanimals]:



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 
Βιομηχανία Γούνας: Η Ψυχοπαθολογία σε όλο της το Μεγαλείο 

 Mε αφορμή την 3η Διεθνή Έκθεση γούνας που διεξάγεται στην Αθήνα 26-29 Μαρτίου 2013, στο Εκθεσιακό Κέντρο Metropolitan Expo, η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή Ζωοφιλικών Σωματείων (110 σωματεία) και η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (23 σωματεία) εκφράζουν για άλλη μια φορά την οργή και αγανάκτησή τους προς όλους όσους εμπλέκονται, συντηρούν και ενθαρρύνουν τη μαζική, ωμή και στυγνή δολοφονία των γουνοφόρων ζώων για την παραγωγή της γούνας, είτε αυτοί είναι γουνοποιοί και γουνέμποροι, είτε καταναλωτές και πολιτεία. 

 Η αποδοχή και προώθηση μιας τέτοιας οικονομικής και εμπορικής δραστηριότητας υποδηλώνει μια κοινωνία που νοσεί ψυχικά από ένα συνδυασμό σοβαρών ψυχικών παθήσεων και διαταραχών, ήτοι: 

 1) Σαδισμός: Διαστροφή κατά την οποία προκαλούμε ηθελημένα και για λόγους ευχαρίστησης σωματικό πόνο σε κάποιον που πολλές φορές καταλήγει στη θανάτωση. Κάθε χρόνο σκοτώνουμε εκατομμύρια ζώα (αλεπούδες, κουνέλια, μινκ, κάστορες, ρακούν, λύγκες, τσιντσιλά, σκίουροι, ενυδρίδες, σκύλοι, γάτες κλπ) με τον πιο βάναυσο τρόπο που περιλαμβάνει θανάτωση με αέρια, πρωκτική ηλεκτροπληξία, σπάσιμο λαιμού, πνίξιμο, δηλητηριασμός από στρυχνίνη ή την εξάτμιση ενός φορτηγού, θάλαμο αποσυμπίεσης, σφυροκόπημα μέχρι θανάτου και τέλος, το ζωντανό γδάρσιμο αφού τις περισσότερες φορές τα ζώα διατηρούν ή ανακτούν τις αισθήσεις τους κατά τη στιγμή του γδαρσίματος. Στα δε εκτροφεία τα ζώα διαβιούν σε άθλιες συνθήκες μέσα σε μικρά κλουβιά πάνω στα ίδια τους τα περιττώματα, ενώ ο περιορισμός και η αιχμαλωσία τα οδηγεί στην τρέλα (στερεότυπες κυκλικές κινήσεις, κανιβαλισμός, αυτο-ακρωτηριασμός). 

 2) Ναρκισσισμός: Έντονη αίσθηση σπουδαιότητας και μεγαλείου και αδυναμία αναγνώρισης των επιθυμιών, αναγκών και συναισθημάτων των άλλων. Ο ναρκισσισμός του ανθρώπου τον κάνει να πιστεύει ότι ξεχωρίζει και άρα έχει το δικαίωμα να εκμεταλλεύεται τα άλλα πλάσματα εφόσον τα θεωρεί κατώτερα (ανθρωποκεντρισμός). Με άλλα λόγια, τα ζώα γεννήθηκαν για να εξυπηρετούν τις ανάγκες μας και συνεπώς δεν τους οφείλουμε κανένα σεβασμό, ούτε τίθεται ζήτημα αναγνώρισης των δικαιωμάτων τους. Γι'αυτό και οι γυναίκες που αγοράζουν μια "ωραία γούνα", ενώ γνωρίζουν πως κατασκευάζεται, αποδέχονται τις προαναφερθείσες ειδεχθείς τακτικές προκειμένου να καλύψουν την ενδυματική τους ματαιοδοξία. 

 3) Αντικοινωνικότητα-ψυχοπάθεια: Ενώ έχουμε απόλυτη γνώση ηθικών κανόνων, δεν μας νοιάζει εάν αυτό που κάνουμε είναι σωστό ή λάθος προκειμένου να πετύχουμε τους σκοπούς μας. Αδυνατούμε να νιώσουμε τον πόνο ενός συναισθανόμενου όντος, και το βλέπουμε ως αντικείμενο κι όχι ως κάτι ζωντανό και αυτόβουλο. Η ψυχοπάθεια της πολιτείας φαίνεται από το γεγονός ότι για χάρη κάποιων οικονομικών και μικροκομματικών συμφερόντων ευτελίζει χωρίς συνείδηση την έννοια της ανθρώπινης αξιοπρέπειας με το να μην θεσπίζει νόμους που απαγορεύουν τέτοιες σκαιές τακτικές.

 4) Παραλογισμός: Σκέψη και δράση που στερείται κάθε λογικής. 
 § Αναίτιος βασανισμός και θανάτωση ζώων για τη συνέχιση της παραγωγής ενός άχρηστου προϊόντος που έχει αντικατασταθεί εδώ και καιρό από εφάμιλλα ενδύματα τόσο σε αισθητική, όσο και σε ποιότητα και χρησιμότητα. 
 § Εκτός από τον παράλογο βασανισμό και τη θανάτωση των ζώων, απαιτείται 15 φορές περισσότερη ενέργεια για την παραγωγή γούνας από ζώα, απ’ ότι για την παραγωγή μιας συνθετικής γούνας.

 Έπειτα απ’όλα αυτά, έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε ότι έχουμε πάθει ομαδική παράκρουση από την οποία ευχόμαστε να ανανήψουμε σύντομα σαν κοινωνία. 
 Γι’ αυτό καλούμε την πολιτεία, ακολουθώντας το παράδειγμα της Αγγλίας, Αυστρίας, Ολλανδίας και Κροατίας, να κλείσει τα εκτροφεία θανάτου και τη βιομηχανία της γούνας και να την αντικαταστήσει με ανθρώπινους και πολιτισμένους τρόπους ενδυματοποιίας. 

 Μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση από τον ισχύοντα απάνθρωπα προσοδοφόρο τρόπο του κλάδου στον επόμενο, να δοθούν στους επαγγελματίες ικανοποιητικές επιδοτήσεις και επιχορηγήσεις για να αλλάξουν επαγγελματικό προσανατολισμό. 
 Επιπλέον, η Δυτική Μακεδονία προσφέρεται για την προώθηση εναλλακτικών μορφών ανάπτυξης της οικονομίας, όπως είναι για παράδειγμα ο οικολογικός, εναλλακτικός και πολιτιστικός τουρισμός, η πράσινη περιφερειακή ανάπτυξη κλπ. 

 Καλούμε τους πολίτες να διαμαρτυρηθούν μαζί μας στις 29 Μαρτίου 2013 και ώρα 12:00 μ.μ. έξω από το Εκθεσιακό Κέντρο Metropolitan Expo(κοντά στο Ελευθέριος Βενιζέλος). 

 Αν θέλουμε να μιλήσουμε για εξέλιξη και ανάπτυξη, ας σταματήσουμε να εξοντώνουμε τα άλλα είδη. Το καθένα έχει το δικό του ρόλο στην αλυσίδα της ζωής και όποιος παρεμποδίζει την εκπλήρωσή του, για οποιονδήποτε λόγο, διαπράττει έγκλημα! 

 Η ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ Η ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 115 ΖΩΟΦΙΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ 

 Για περαιτέρω ενημέρωση παραθέτουμε τα παρακάτω: 

 Το status της γούνας στην Ευρώπη και Αμερική: 
 Το 2007 απαγορεύθηκε η εμπορία γούνας σκύλου και γάτας εντός της Ε.Ε. και το 2009 καταργήθηκε το εμπόριο γούνας φώκιας. 
 Στην απαγόρευση του εμπορίου γούνας φώκιας προχώρησε πρόσφατα και η Ρωσία. Η Βρετανία, η Αυστρία, η Κροατία και η Δανία εφαρμόζουν απαγορεύσεις και/ή περιορισμούς στην εκτροφή γουνοφόρων ζώων. 
 Στη Σουηδία και την Ελβετία έχουν θεσπιστεί αυστηροί κανονισμοί που οδήγησαν στη σταδιακή μείωση του αριθμού των εκτροφείων. 
 Στη Σουηδία πριν από 20 χρόνια υπήρχαν περίπου 500 φάρμες, ενώ σήμερα λειτουργούν μόνο 75 φάρμες μινκ. Η δε ολική απαγόρευση βρίσκεται πλέον στην πολιτική ατζέντα.
 Το 2010, το Ευρωπαϊκό Πράσινο Κόμμα υιοθέτησε τη σταδιακή απαγόρευση της εκτροφής ζώων για τη γούνας τους στο Συμβούλιο του Ευρωπαϊκού Πράσινου Κόμματος στη Βαρκελώνη. 
 Στη Νορβηγία, το Εργατικό Κόμμα υποστηρίζει και αυτό τη σταδιακή κατάργηση της εκτροφής γουνοφόρων ζώων στη χώρα, ενώ μόλις ένα χρόνο πριν, απαγορεύτηκαν οι γούνες σε επιδείξεις μόδας.
 Το Νοέμβρη 2011, απαγορεύτηκε η πώληση γούνας στο δυτικό Χόλυγουντ κατόπιν απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
 Στο Μανχάταν απαγορεύεται η είσοδος σε όσους φορούν γούνα ακόμη και σε νυχτερινά κέντρα.

 ΕΛΛΑΔΑ: 

 ΔΑΝΙΑ 

ΣΟΥΗΔΙΑ: 

 ΦΙΝΛΑΔΙΑ: 

 ΝΟΡΒΗΓΙΑ: 

 ΙΡΛΑΝΔΙΑ:

 ΤΣΕΧΙΑ: 

ΓΑΛΛΙΑ: 

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Της Παλιγγενεσίας συλλήψεις άμωμες εκτός γάμου



Την άμωμον σύλληψιν γιορτάζουμε αύριο, μαζί βεβαίως με την Παλιγγενεσία και το γνωρίζω φευ ότι θα αυξήσω πάλι τους εχθρούς μου αν ξαναπώ ότι είμαστε (από όσο ξέρω) το μόνο κράτος που εθνικές εορτές του έχει τις αρχές κι όχι τα τέλη των πολέμων. 25η Μαρτίου, 28η Οκτωβρίου αρχές της αιματοχυσίας, της πείνας και της βίας κι εμείς με σημαιάκια και παιάνες τα βάζουμε με τα σίριαλ για  νεκρούς Σουλτάνους και, αντί οι παλιοί αγώνες να εμπνέουν την Αντίσταση, συζητάμε αν υποκύπτουμε σε απειλές μικρών (τω πνεύματι κυρίως) κι αδαών συμμοριών.
Κι αυτό θα ήταν αστείο αν οι άλλες, οι αληθινές συμμορίες των Banksters δε μαγείρευαν τις τύχες μας παίζοντας σα Μονόπολη τις καταθέσεις και τα τελευταία ψήγματα σιγουριάς που διατηρούσαμε παρά τις ενδείξεις. 62% αυξήθηκαν οι μεταφορές χρημάτων από χώρες της Ευρωζώνης προς τη Βρετανία διαβάζω σήμερα στην οικονομική σελίδα των Sunday Times. Κι οι έξαλλες Ρωσίδες ολιγαρχοκόρες, ίδια ως άλλοτε, γλεντούν και αγοράζουν τα χρυσά της Κύπρου με ρούβλια, με δολάρια και λίρες θυμίζοντας τα χρόνια εκείνα τα προ της δικής τους Επανάστασης που συντάραξε τον κόσμο.
Μα αυτά άλλοι θα σας τα πουν καλύτερα. Εγώ μονάχα, από ένα νησί που στα αντίστοιχα τριήμερα πριν λίγα χρόνια βούλιαζε από παρόμοιας ηθικής ντόπιους ολιγαρχίσκους, σήμερα γράφω στον ήσυχο κήπο μου με κρίνους στο τραπέζι και θέλω να σας πω δυό λόγια περί αμώμου σύλληψης.
Διότι μη μου πείτε ότι δεν παρατηρείτε τι παράδοξο εκείνοι ακριβώς που είναι πιστοί στη θεωρία του Κρίνου είναι οι ίδιοι που εναντιώνονται στα δικαιώματα μόνων γονιών και άγαμων ή, γενικώς εκτός ετερόφυλου γάμου όπως πριν από 2013 χρόνια σαν αύριο ήταν (κατά το δόγμα τους) η Παρθένος που λατρεύουν.
____________________________
Εικόνα: Η Σύλληψις κατά Γέροντα Τσίου
Περί μεταφοράς καταθέσεων: thesundaytimes1234115