Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

ΚΤΕΛ: κατοικίδια στο χώρο επιβατών υποχρεωτικά (η απόφαση για εκτύπωση)




Πολλές οι καταγγελίες για οδηγούς λεωφορείων που δε δέχονται κατοικίδια στο χώρο επιβατών, παρά το νόμο.
Φέρνω την απόφαση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων(ΑΔΑ: 4Α861-ΒΩΟ)  με την οποία απαγορεύεται ρητά η μεταφορά κατοικίδιου στο χώρο αποσκευών και επιτρέπεται η μεταφορά υποχρεωτικά εντός  του χώρου επιβατών

.




Απαγορεύεται τοποθέτηση ζώου στις αποσκευές.
Απαγορεύεται ταξίδι ασυνόδευτου ζώου.
Τα μικρόσωμα ζώα (ως 10 κιλά σύμφωνα με το νόμο 4039/2012) ταξιδεύουν με τον ιδιοκτήτη στην καμπίνα επιβατών. 
Ορίζονται από τα ΚΤΕΛ δρομολόγια όπου επιτρέπονται τα ζώα.



Η Απόφαση 
για download: 

για εκτύπωση:


Προς διευκρίνιση και ομοιόμορφη εφαρμογή των διατάξεων για τη μεταφορά ζώων με λεωφορεία των ΚΤΕΛ Α.Ε., σας πληροφορούμε τα ακόλουθα: 1. Προκειμένου να επιτραπεί η μεταφορά μικρών κατοικίδιων ζώων, αυτά θα πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή κάτοχο τους. Ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος θα πρέπει να επιδεικνύει το διαβατήριο του ζώου ή το βιβλιάριο υγείας, το οποίο να είναι ενημερωμένο τουλάχιστον κατά την τελευταία διετία.2. Οι ειδικότερες ρυθμίσεις της μεταφοράς των ζώων συνοδείας αναπήρων (ουσιαστικά σκύλων συνοδείας τυφλών) καθώς και των μικρών κατοικίδιων, ανάλογα με τον τύπο τουλεωφορείου, έχουν ως ακολούθως:Α.Ζώα σε  Λεωφορεία Αστικών ΚΤΕΛ:Τα ζώα συνοδείας αναπήρων ανεξαρτήτως μεγέθους καθώς και τα μικρά κατοικίδια ζώα μεταφέρονται εντός ειδικού καλαθιού μεταφοράς με μέγιστες διαστάσεις 50Χ40Χ70 εκατοστά, κατ’ αναλογία με τα ισχύοντα στους συγκοινωνιακούς φορείς αστικώνσυγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης και τοποθετούνται υποχρεωτικά εντός του χώρου επιβατών. Τα ζώα συνοδείας αναπήρων δεν τοποθετούνται σε καλάθι αλλά φέρουν υποχρεωτικά φίμωτρο κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.Β. Ζώα σε  Λεωφορεία Υπεραστικών ΚΤΕΛ:

Στα λεωφορεία που εξυπηρετούν υπεραστικές συγκοινωνίες λόγω του μικρότερου διαθέσιμου χώρου, περιορίζονται οι μέγιστες διαστάσεις του ειδικού καλαθιού μεταφοράς.

Έτσι, τα ζώα συνοδείας αναπήρων ανεξαρτήτως μεγέθους και τα μικρά κατοικίδια ζώα, βάρους έως επτά (7) κιλών*,σύμφωνα με το νόμο 4039/2012 που υπερισχύει, μικρόσωμα είναι τα ζώα ως 10 κιλά –  που μεταφέρονται εντός ειδικού καλαθιού μεταφοράς διαστάσεων 50Χ40X35 εκατοστά είναι επιτρεπτό να μεταφέρονται με τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ & ΚΤΕΛ Α.Ε. που εξυπηρετούν υπεραστικές συγκοινωνίες και τοποθετούνται υποχρεωτικά εντός του χώρου επιβατών. Τα ζώα αυτά θα τοποθετούνται είτε στο διάδρομο είτε στα κλιμακοστάσια των λεωφορείων, πλησίον σε κάθε περίπτωση του ιδιοκτήτη τους. Τα ζώα συνοδείας αναπήρων, όπως προαναφέρθηκε, δεν τοποθετούνται σε καλάθι αλλά φέρουν υποχρεωτικά φίμωτρο κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.

Για λόγους καλύτερης εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, τα υπεραστικά ΚΤΕΛ & ΚΤΕΛ Α.Ε. είναι επιτρεπτό να περιορίζουν τη μεταφορά των κατοικίδιων ζώων,(α) σε ότι αφορά στον αριθμό σε δύο κατοικίδια ανά λεωφορείο και(β) σε ορισμένα μόνο από τα εξυπηρετούμενα δρομολόγια τα οποία πάντως θα αποτελούν το 30% τουλάχιστον των δρομολογίων κάθε γραμμής (και κατ’ ελάχιστο ένα δρομολόγιο ανά ημέρα), κατανεμημένα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.Εφόσον αποφασιστεί από το οικείο υπεραστικό ΚΤΕΛ Α.Ε. ή ΚΤΕΛ να γίνει χρήση του ως άνω (β) περιορισμού, θα πρέπει η πληροφορία αυτή να παρέχεται σε κάθε ενδιαφερόμενο ενώ θα πρέπει να έχει αναρτηθεί εμφανώς σχετική ανακοίνωση στους σταθμούς και πρακτορεία του ΚΤΕΛ. Ο περιορισμός των δρομολογίων θα δύναται να εξυπηρετήσει και τις ανάγκες αλλεργικών κ.λπ. ατόμων που ευλόγως αποφεύγουν το συγχρωτισμό με κατοικίδια ζώα. Σε κάθε περίπτωση βέβαια είναι ενδεδειγμένη η κατάλληλη διευθέτηση των επιβατών εντός του λεωφορείου.

Για την περίπτωση αστικών λεωφορείων που είναι ενταγμένα και δρομολογούνται από Υπεραστικά ΚΤΕΛ & ΚΤΕΛ Α.Ε. εφαρμόζονται τα προαναφερθέντα για τα λεωφορεία των Αστικών ΚΤΕΛ.

3. Τα προαναφερόμενα αφορούν, αδιακρίτως, και στα λεωφορεία ιδιοκτησίας των ΚΤΕΛ Α.Ε. και στα λεωφορεία ιδιοκτησίας μετόχων των ΚΤΕΛ Α.Ε. που εξυπηρετούν τις αστικές & υπεραστικές συγκοινωνίες. Σε καμία περίπτωση η μεταφορά των μικρών κατοικίδιων ή κατά μείζονα λόγο αυτών που συνοδεύουν αναπήρους δεν τελεί υπό την κρίση του οδηγού ή / και του ιδιοκτήτη του λεωφορείου ή τη συναίνεση των λοιπών επιβατών.

4. Τονίζεται ότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τις ρυθμίσεις της εγκυκλίου αυτής, επιβάλλονται, από το οικείο Πειθαρχικό Συμβούλιο του π.δ. 170/2003 (Α’ 140), στις ΚΤΕΛ Α.Ε. οι προβλεπόμενες κυρώσεις της παρ. 3(η) του άρθρου 2 του ίδιου π.δ. και σε περίπτωση υποτροπής αυτές της παρ. 5 του ίδιου άρθρου. Οι οδηγοί των λεωφορείων που δε συμμορφώνονται με τις ως άνω ρυθμίσεις, υπόκεινται στις πειθαρχικές κυρώσεις του άρθρου 18 του π.δ. 246/2006 (Α’ 261) που επιβάλλονται από τα αρμόδια όργανα των ΚΤΕΛ Α.Ε. & ΚΤΕΛ.

Τα συλλογικά όργανα των ΚΤΕΛ Α.Ε. παρακαλούνται για την ενημέρωση των μελών τους ενώ οι ΚΤΕΛ Α.Ε. για την ενημέρωση του προσωπικού και των μετόχων τους. Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΡ. ΜΠΟΥΡΑΡΑΣ
___________________________________________


Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

Επιστολή στον Πρωθυπουργό με αφορμή τη συμμετοχή του στην 60η Συνεδρίαση της Επιτροπής Ναρκωτικών του ΟΗΕ




10 Mαρτίου 2017 οι οργανώσεις-μέλη της ελληνικής Πλατφόρμας ΜΚΟ για τις ΨυχοδραστικέςΟυσίες* στείλαμε επιστολή προς τον Πρωθυπουργό, κ. Αλέξη Τσίπρα, με αφορμή το κάλεσμα που του απηύθυνε ο ΟΗΕ να συμμετέχει στις εργασίες της 60ης Συνεδρίασης της Επιτροπής Ναρκωτικών των Ηνωμένων Εθνών (CND).


Η επιστολή:

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ME ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΟΗΕ ΓΙΑ TH ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ TOY ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΗΣ 60ης ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ (CND)

Αθήνα, 10/3/2017
ΘΕΜΑ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΗΝ 60η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΗΕ
Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,
με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πληροφορηθήκαμε την τιμητική πρόσκληση που λάβατε, προκειμένου να παρευρεθείτε και να μιλήσετε για ζητήματα που άπτονται του τομέα των ψυχοδραστικών ουσιών, κατά την 60η συνεδρίαση της Επιτροπής για τα Ναρκωτικά του ΟΗΕ, που θα λάβει χώρα στις 13-17 Μαρτίου στη Βιέννη.
Με αυτή την αφορμή η «Πλατφόρμα ΜΚΟ για τις Ψυχοδραστικές Ουσίες» – ως ενεργό κομμάτι της Κοινωνίας των Πολιτών αλλά και της κοινότητας των ανθρώπων που είναι πρώην/νυν χρήστες ψυχοδραστικών ουσιών, θεωρεί ότι η χώρα μας πρέπει να στηρίξει τη στροφή που γίνεται  τα τελευταία χρόνια από τα κράτη-μέλη του ΟΗΕ από την πολιτική της καταστολής σε πολιτικές που προσανατολίζονται στη δημόσια υγεία και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Παρά τη θετική εξέλιξη που σημειώνεται στη χώρα μας αναφορικά με τη θεραπεία των χρηστών που έρχονται αντιμέτωποι με το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης, θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας ζητήματα, τα οποία παρεμποδίζουν την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης και αποτελεσματικής πολιτικής για τα ναρκωτικά στην Ελλάδα. Προσδοκία μας είναι να τα λάβετε υπόψη σας κατά την ομιλία σας στην Ολομέλεια της Συνεδρίασης, παρουσιάζοντας έτσι μια ολοκληρωμένη εικόνα της τρέχουσας κατάστασης.

Πιο συγκεκριμένα:
– Η χώρα μας δεν έχει Εθνική Στρατηγική ούτε Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα ναρκωτικά. Όλες οι προσπάθειες που έγιναν για υιοθέτηση Στρατηγικής και Σχεδίου δράσης, κατά το 2014, σταμάτησαν στο κρισιμότερο σημείο, όπου η διυπουργική επιτροπή έπρεπε να τα επικυρώσει ώστε να τα θέσει σε ισχύ. Αυτή η σοβαρή κατά τη γνώμη μας έλλειψη δεν βοηθά στο να υπάρχει στη χώρα συντονισμός ως προς τα προγράμματα, τις πρωτοβουλίες και τα αναγκαία νομοθετήματα προς όφελος της κοινότητας όσων κάνουν χρήση ψυχοδραστικών ουσιών, αλλά και της κοινωνίας γενικότερα.
Δεν βοηθά στο να μην υπάρχει, για παράδειγμα, αλληλοεπικάλυψη σε κάποιες ανάγκες και έτσι σε μια περίοδο που οι πόροι είναι δυσεύρετοι, αυτό που συμβαίνει είναι:
α) να γίνονται ίδιες δράσεις από διαφορετικούς Οργανισμούς χωρίς προηγούμενο στρατηγικό σχεδιασμό
β) να μένουν άλλες απαραίτητες δράσεις, που πιθανά θα χρειάζονταν είτε καλύτερη χρηματοδότηση είτε τη στήριξη όλων των αρμόδιων Οργανισμών, σε καθεστώς επισφάλειας
γ) να μην λαμβάνονται οι απαραίτητες νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα βοηθούσαν στη βελτίωση της ζωής και της αξιοπρέπειας των ίδιων των χρηστών ψυχοδραστικών ουσιών, του περιβάλλοντός τους και ευρύτερου κοινωνικού συνόλου
δ) να μην έχουμε την απαραίτητη ισορροπία μεταξύ δράσεων και πόρων που στοχεύουν στην καταστολή και όσων στοχεύουν στην πρόληψη, τη μείωση της βλάβης και τη θεραπεία
ε) να εξακολουθούν εγκεκριμένοι εθνικοί Οργανισμοί σαν το ΚΕΘΕΑ, τον ΟΚΑΝΑ και το 18ΑΝΩ να μην συνεργάζονται στο βαθμό που θα έπρεπε για τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουν στους ανθρώπους που κάνουν χρήση ψυχοδραστικών ουσιών και τις οικογένειές τους.
– Η Μείωση της Βλάβης πρέπει να αναγνωριστεί σαν σημαντική συμβολή στον περιορισμό των αρνητικών επιπτώσεων της χρήσης ψυχοδραστικών ουσιών και τη διάδοση μεταδοτικών ασθενειών και να κατοχυρωθεί με θεσμοθετημένο τρόπο
– Η πολιτική για τα ναρκωτικά χρειάζεται να διαμορφώνεται με την ισότιμη συμμετοχή όλων των ενδιαφερόμενων μερών και εμπλεκόμενων φορέων, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων της Κοινωνίας των Πολιτών και της κοινότητας των χρηστών ψυχοδραστικών ουσιών
Θεωρούμε επιτακτική ανάγκη να μεριμνήσετε, σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα που προβλέπει ο «Νόμος περί εξαρτησιογόνων ουσιών και άλλες διατάξεις» (4139/2013), ώστε να καλυφθούν αυτά τα κενά σε βάθος 2020. Με αυτό τον τρόπο η χώρα θα συντονιστεί σε μια κοινή κατεύθυνση και είμαστε σίγουροι ότι τόσο ενόψει της UNGASS 2019, αλλά και γενικότερα θα είναι πιο έτοιμη και πιο ενισχυμένη στο να έχει μετρήσιμα και ενδιαφέροντα αποτελέσματα σε όλους τους στρατηγικούς τομείς (πρόληψη, μείωση βλάβης, θεραπεία, καταστολή) που αφορούν το πολυσύνθετο ζήτημα των ψυχοδραστικών ουσιών.
Με εκτίμηση,

Τα μέλη της Πλατφόρμας ΜΚΟ για τις Ψυχοδραστικές Ουσίες
«ΔΙΟΓΕΝΗΣ» Διάλογος Πολιτικής για τα Ναρκωτικά
«Θετική Φωνή» Σύλλογος Οροθετικών Ελλάδος
«Κέντρο Ζωής» για την υποστήριξη των ανθρώπων που ζουν με HIV/AIDS
«Προμηθέας» Σύλλογος Ασθενών Ήπατος

Η επιστολή κοινοποιήθηκε σε όλα τα αρμόδια υπουργεία/φορείς, που συνθέτουν την Διυπουργική Επιτροπή για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης κατά των Ναρκωτικών, της οποίας και προεδρεύει ο Πρωθυπουργός, σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο “Νόμος περί εξαρτησιογόνων ουσιών και άλλες διατάξεις” (4139/2013), καθώς επίσης και στην Εθνική Συντονίστρια για τα Ναρκωτικά.


________________________
*Η βασική επιδίωξη της ΠλατφόρμαςΜΚΟ για τις ψυχοδραστικές ουσίες έγκειται στην ενίσχυση της συνεργασίας των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων και του διαλόγου με τις αρμόδιες αρχές, για την υλοποίηση μιας συντονισμένης και αποτελεσματικής πολιτικής για τα ναρκωτικά, προσανατολισμένη στη δημόσια υγεία και τα ανθρώπινα δικαιώματα” https://ppsgr.org

και αγγλικά

Athens, the 10th of March, 2017
Honorable Mr. Prime Minister,
it is with great interest that we have been informed about the invitation you have received to attend the 60th Session of the UN Commission on Narcotic Drugs (CND), that will take place on 13-17 March in Vienna, and represent on that occasion our country at international level by reflecting on the current national situation regarding psychoactive substances.
With this opportunity the Greek NGOs Platform for Psychoactive Substances - being a very active part of the society but also of the community of people who use drugs (PWUD), considers that our country must stand for the shift that has been made in the recent years by the UN member-states, thus from repressivetowards public health and human rights oriented drugpolicies. Despite the positive developments in our country concerning the treatment of PWUD confronted with the criminal justice system, we would like to bring to your attention important issues that seriously compromise the implementation of a coordinated and effective drug policy in Greece. It is our intention that you take those issues under consideration during your speech in the CND, presenting in that way a more comprehensive picture of today's reality.
Particularly:
- Our country does not have either National Drug Strategy or National Action Plan on Drugs. All efforts made to adopt a Strategy or an Action Plan during 2014, stopped at the most crucial point, right at the moment that the Inter-ministerial Committee had to validate them. According to our point of view this serious lack does not help to achieve some level of national coordination on the programs, initiatives and needed law amendments, that could benefit the community of people who use drugs and the society in a broader sense. For example, it does not help to avoid actions' overlapping, and within a period of economic crisis:
a) same initiatives have been carried out by different Organizations, as there has been no previous strategic planning,
b) some other necessary initiatives, that they need better funding or support by the relevant Organizations, remain "in danger",
c) no legal amendments are made, that could surely help to improve the life and dignity of people who use psychoactive substances, their families and broader society,
d) we do not have the necessary balance between actions and funding aiming at repression and others needed to aim at prevention, harm reduction and treatment,
e) this situation does not give the frame for a better collaboration among national Organisations like OKANA, KETHEA and 18UP and as a consequence to improve the quality of the services provided to people who use psychoactive substances and their families.
page1image23104
1

-Harm reduction must be recognized (and thus incorporated into national law) as a very important package of interventions aiming to minimize the adverse effects of drug use and the spread of some drug-related diseases within the community of people who use drugs.
-Drug policies must be shaped by the equal participation of all interested parts and Organizations, including civil society and the community of people who use psychoactive substances.
We consider urgent that you take care of filling up those gaps towards the horizon of 2020, in collaboration with all competent bodies according to the Law 4139/2013. Our country then could start working towards the common direction with the UN member-states and we are sure that in view of the UNGASS 2019 - but not only - could be enforced in order to have countable results in all strategic sectors (prevention, harm reduction, treatment, repression) that equally form the complex issue of psychoactive substances.
Sincerely,
Member-Organizations of the Greek Platform of NGOs on psychoactive substances
Peer users network of psychoactive substances
«DIOGENIS» Drug Policy Dialogue
«Positive Voice» Association of Greek HIV+
«Center for Life» for the support of people living with HIV/AIDS «Prometheus» Liv
er patient's Association

PRAKSIS






Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Ένα χωριό δικάζεται― 13 Μαρτίου #skouries


Χωράει ένα χωριό σε μια αίθουσα δικαστηρίου;
Θα αφήσουμε ένα χωριό να επωμιστεί την ευθύνη και τις συνέπειες μιας άνισης μάχης για να σωθεί η υγεία μας, η Φύση κι η πατρίδα του Αριστοτέλη από την αλητεία και τις παρανομίες μιας εγκληματικής εταιρίας δίχως νόμιμες άδειες.

Έχω ξαναγράψει πολλές φορές ότι τέτοια ορυχεία δεν πλουτίζουν τα χωριά που καταστρέφουν αλλά μετόχους που ζουν μακριά από τις συνέπειες της φυσικής καταστροφής.
Έχω δημοσιεύσει πολλές έγκυρες εκθέσεις ειδικών αλλά και φωτογραφίες των ΜΑΤ (που εμείς πληρώνουμε) να καταδιώκουν τους Ιερισσιώτες και να συλλαμβάνουν παιδιά αλλά και τη στημένη δικογραφία και άγρια κατατρομοκράτηση των κατοίκων.

Φέρνω πάλι συνδέσμους και άρθρα για ενημέρωση, το συναρπαστικό ντοκιμαντέρ 'Η «εγκληματική οργάνωση» της ΒΑ Χαλκιδικής', πίνακα προστίμων  και σχόλια μαζί με πληροφορίες δράσεων συμπαράστασης για τις 13 Μαρτίου (+αγγλόφωνα για κοινοποιήσεις).

Παρακαλώ μην προσπεράσετε.

Η «δίκη των Σκουριών» τον Ιούνιο 2016, 
είχε αναβληθεί και ξεκινάει την Δευτέρα 13 Μαρτίου
  • Την Δευτέρα 13 Μαρτίου στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης η αστυνομία και το δικαστικό σύστημα θα προσπαθήσουν να χωρέσουν ένα ολόκληρο χωριό μέσα σε μια δικαστική αίθουσα. Εκτιμάται ότι από αυτό θα προκύψουν διάφορα προβλήματα όπως:
    • Πως θα ξεχωρίζουν οι δικαστές τους ενόχους μέσα σε τόσο κόσμο;
    • Πως θα επιβάλουν ποινές σε κατηγορητήρια που είναι πανομοιότυπα λες και έχουν βγει με καρμπόν;
    • Πως θα στοιχειοθετήσουν ότι πρόκειται για εγκληματική οργάνωση όταν οι αρχηγοί είναι γιαγιάδες και παιδιά;
    • Πόσες «πίτσες» και «μπύρες» παραγγείλανε οι κάτοικοι μέχρι να καταλάβουν οι διωκτικές αρχές ότι αυτές οι λέξεις είναι συνθηματικά που καλύπτουν εγκληματικές πράξεις;
    • Πόσα κιλά χρυσό πρέπει να τοποθετηθούν στη ζυγαριά που κρατάει το άγαλμα της δικαιοσύνης για να καταδικάσει κάποιους ανθρώπους που αγωνίζονται να μην καταστραφεί ο τόπος τους;

    Κάθε σπίτι κι ένα διωκόμενο, κάθε οικογένεια κι έναν «τρομοκράτη»

    Την Δευτέρα 13 Μαρτίου, στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης ξεκινάνε οι «μεγάλες» δίκες των αγωνιστών για τις Σκουριές. 
    Συγκεκριμένα, στις 13/3 δικάζονται 21 άτομα για την υπόθεση του εμπρησμού του εργοταξίου στις Σκουριές με βαρύτατες κατηγορίες για εγκληματική οργάνωσηβαριές σωματικές βλάβες, κτλ.
    Η βιομηχανία διώξεων ήταν η απάντηση της κυβέρνησης Σαμαρά, της αστυνομίας και της Eldorado Gold όταν φάνηκε ότι το κίνημα ενάντια στην εξόρυξη πάει να χαλάσει τα σχέδια τους. Έτσι, συνολικά 450 άνθρωποι της περιοχής έχουν βρεθεί να κατηγορούνται για κάθε πιθανή και απίθανη αιτία.
    Κάθε σπίτι έχει και από έναν διωκόμενο, κάθε οικογένεια και από έναν «τρομοκράτη». Οι επιστημονικές έρευνες συνεχίζονται με σκοπό να αποκαλυφθεί πως κοιμάσαι μια μέρα απλός άνθρωπος και ξυπνάς τέρας.
    Την Δευτέρα 13 Μαρτίου καθένας που αντιδράει στην αδικία πρέπει να βρίσκεται έξω από τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης στις 9 το πρωί.
    Φυσικά πολλοί δεν θα μπορούν επειδή δουλεύουν, όμως δράσεις ενημέρωσης και αλληλεγγύης γίνονται συνεχώς και ο καθένας μπορεί να συνεισφέρει με τον τρόπο του. Δεν πρέπει να τους αφήσουμε να μας τρομοκρατήσουν, να εκφοβήσουν τον κόσμο που αντιστέκεται με τις φυλακές και τα πρόστιμα.
    Την Δευτέρα 13 Μαρτίου γίνεται επίσης μια προσπάθεια δημοσιονομικής ώθησης του ελληνικού κράτους, μια και τα δικαστικά έξοδα για όλες αυτές τις δίκες είναι τεράστια, της τάξης των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ που πρέπει οι διωκόμενοι να βρουν και να ακουμπήσουν στη «δικαιοσύνη». Γι’ αυτό έχει τεράστια σημασία η οικονομική στήριξη των διωκόμενων.

    Ποιοι θα έπρεπε να είναι στο εδώλιο

    Την Δευτέρα 13 Μαρτίου κανονικά θα έπρεπε στο εδώλιο του κατηγορουμένου να βρίσκονται:
    • Η Eldorado Gold που κατηγορείται για:
    α) Φοροαποφυγή με θυγατρικές… ταχυδρομικές θυρίδες και αλισβερίσι στα νησιά Μπαρμπέϊντος
    β) Καταστροφή χιλιάδων θέσεων εργασίας σε γεωργία, τουρισμό, αλιεία, μελισσοκομία
    γ) Εξαγορά συνειδήσεων και εκβιασμούς
    δ) Διασπορά επικίνδυνων και καρκινογόνων ουσιών όπως ο αμίαντος
    ε) Σκανδαλώδη και αποικιοκρατική εκμετάλλευση του πλούτου της περιοχής
    • Η τωρινή ελληνική κυβέρνηση που ενώ έλεγε ότι θα σταματήσει τις εξορύξεις χρυσού τώρα δεν προλαβαίνει να υπογράφει αδειοδοτήσεις.
    Επίσης κατηγορείται ότι αν δεν υποτασσόταν στα μεγάλα συμφέροντα και ακύρωνε την κατάπτυστη σύμβαση με την Eldorado, οι διώξεις θα μπορούσαν να καταρρεύσουν όπως κατέρρευσαν οι προηγούμενες της Ολυμπιάδας.
    Καλά, για τις προηγούμενες κυβερνήσεις δεν το συζητάμε…
    • Η αστυνομία που ετοιμάζει κατηγορητήρια λαμβάνοντας ταυτόχρονα χρηματοδότηση από την Eldorado, με «ενοχοποιητικά» στοιχεία που δέχεται να της φέρνει η εταιρία security και που δεν μαζεύει καν μόνη της.
    Επίσης κατηγορείται για σωματικές και ψυχολογικές βλάβες, για τα δακρυγόνα στα σχολεία, για μπουκάρισμα σε σπίτια τα ξημερώματα και γενικά για μαφιόζικη συμπεριφορά.
    Για όλους αυτούς τους λόγους την Δευτέρα 13 Μαρτίου, θα είμαστε εκεί!



Σαράντης Δημητριάδης, ομότιμος καθηγητής γεωλογίας ΑΠΘ, με το εξής σημείωμα:
«Το άρθρο αυτό για την Ελληνικός Χρυσός μου ζητήθηκε από από τη σύνταξη του «capital.gr» και δημοσιεύθηκε σ΄αυτόν τον ιστότοπο στις 6/3/17. Εν τούτοις, αφαιρέθηκαν κατά τη δημοσίευση οι παραπομπές που υπήρχαν στο κείμενο σε links άλλων σχετικών δημοσιευμάτων μου που συμπληρώνουν και ολοκληρώνουν το άρθρο. Αναδημοσιεύω λοιπόν εδώ το ίδιο άρθρο στην πλήρη του μορφή, με τις απαραίτητες κατά τη γνώμη μου παραπομπές.»---> http://antigoldgr.org/blog/2017/03/07/eyrygonia-theorisi-ell-chrysos/

Η Απάτη της Μεταλλουργίας Flash Smelting Αντί δημοσίου οφέλους, καταλήστευση δημόσιου πλούτου και φυγάδευση αφορολόγητων κερδών € 13,68 δις 

Tα πρόστιμα των ΕπιθεωρητώνΠεριβ δεν δημοσιοποιούνται ώστε οι εταιρείες π παρανομουν να προστατεύονται απ'πην αρνητική δημοσιότητα 

Τα δύο υψηλότερα πρόστιμα, ύψους 994.000 και 739.000 ευρώ, αφορούν τη γνωστή υπόθεση της εταιρείας Ελληνικός Χρυσός. 

Δεν είναι τα χρήματα. Επιβεβαιώνεται ξανά κ ξανά οτι η σύμβαση του 2003 με την Ελ.Χρυσός ήταν παράνομη, χαριστική,προϊόν διαπλοκής









__________________________________________________
@epitropiagonapanagias
-Επιτροπή Αγώνα Μεγάλης Παναγιάς (3 χιλιόμετρα κάτω απ' τις Σκουριές)
-Water Warriors (Θεσ/νίκη)








Αναβολή για 9 Νοε #skouries

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

ΕΕ τείχη σε νοερές γραμμές και τοίχοι στα μυαλά




Τον είδαμε τον Πολωνό ακροδεξιό Ευρωβουλευτή να υποστηρίζει με υπεραιωνόβια καταρριφθέντα επιχειρήματα ότι οι γυναίκες πρέπει να αμείβονται λιγότερο διότι είναι πιο αδύναμες, πιο μικρόσωμες και πιο κουτές από τους άνδρες.
Πέραν του ότι πια είναι γνωστοί οι λόγοι που στους 100 πρώτους σκακιστές υπάρχει μόνο μια γυναίκα (καμία κατά τον ανενημέρωτο ευρωβουλευτή) και που γυναίκα Αϊνστάιν δεν υπάρχει (αν και βολικά ξεχνιέται πάντα η Μαρί Κιουρί) διότι γνωρίζουμε πια καλά τι συνέβη με την 'Αδελφή του Σαίξπηρ', αυτό που δε χωρά στο νου του ακροδεξιού ανόητου είναι ότι αν… αν οι γυναίκες ήταν όντως πιο κουτές κι αδύναμες, σε μια ανθρωπιστική Ευρώπη ίσως αυτό ακριβώς να ήταν αιτία να αμειφθούν καλύτερα κι όχι να πεταχτούν στο δρόμο για να πεθάνουν.

Αλλά αυτά είναι γνωστά κι αν πάλι τα αναφέρω είναι επειδή δένουν με μια άλλη είδηση. Ηλεκτροφόρο φράχτη υψώνει στα νότια σύνορά της η Ουγγαρία υπολογίζοντας το κόστος να φτάσει μόνο τα €123εκ και να έχει τελειώσει σε 2 μήνες διότι τη βασική βαριά δουλειά θα κάνουν σκλάβοι, 700 κατάδικοι.


Καταλαβαίνουμε τι μας συμβαίνει;
Κατανοούμε ότι εκείνη η Ευρωπαϊκή Ένωση που ξεκίνησε με ντιρεκτίβες ανθρωπιστικές περί κατάργησης συνόρων, δικαιωμάτων μειονοτήτων όσο και διάσωσης της ξερολιθιάς και των βοσκοτόπων, είναι παρελθόν και πλέον κυβερνιέται σε ένα είδος Βερσαλλιών, από προνομιούχους γραφειοκράτες ή παλαβιάρηδες πολιτικούς που με καρότο τα προνόμια τους ξαπόστειλε ο  εκάστοτε Πρωθυπουργός τους επειδή παραήταν γελοίοι ή ενοχλητικοί στη χώρα τους;

Tο Φράκτη βλέπετε πάνω,
και κάτω την είδηση και video με τον κ. Γιάνους Κόρβιν-Μίκκε 
τις αντιδράσεις και την θαυμάσια απάντηση της Ισπανίδας κυρίας Περέζ που, του απαντά, βρίσκεται εκεί για να υπερασπίζεται τις γυναίκες από άνδρες σαν αυτόν.





Ο Πολωνός συντηρητικός πολιτικός Janusz Korwin-Mikke άφησε κατάπληκτα τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης σχετικά με το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των δύο φύλων στην Ευρώπη, όταν δήλωσε πως: «οι γυναίκες πρέπει να κερδίζουν λιγότερα, επειδή είναι πιο αδύναμες, μικρότερες και λιγότερο ευφυείς. Πρέπει να κερδίζουν λιγότερα. Αυτό είναι όλο».
Ο Korwin-Mikke παρουσίασε μάλιστα και κάποια πολύ περίεργα επιχειρήματα για να στηρίξει τους ισχυρισμούς του: «Ξέρετε πόσες γυναίκες βρίσκονται στην πρώτη εκατοντάδα σκακιστών;» και απάντησε ο ίδιος στο ερώτημα που έθεσε: «Σας λέω. Καμία». Πρώην grandmaster σκάκι Judit Polgar από την Ουγγαρία θα μπορούσε να έχει κάτι να πει για αυτή τη δήλωση.
Βέβαια η grandmaster στο σκάκι Judit Polgar από την Ουγγαρία μάλλον θα έχει διαφορετική γνώμη.
Στα σχόλια του Korwin-Mikke απάντησε η Ισπανίδα Ευρωβουλευτής, Iratxe Garcia-Perez που πήρε το λόγο στη συνέχεια.
«Κατά τη γνώμη σας, εγώ δεν θα έπρεπε να έχω καν το δικαίωμα να βρίσκομαι εδώ ως μέλος του κοινοβουλίου. Και ξέρω ότι σας πονάει και να σας ενοχλεί ότι οι γυναίκες σήμερα μπορούν να είναι μέλη της Βουλής και να εκπροσωπούν πολίτες που έχουν τα ίδια δικαιώματα με εσάς. Είμαι εδώ για να υπερασπιστώ όλες τις ευρωπαίες γυναίκες από άνδρες σαν εσένα».
Παρά το γεγονός πως η ΕΕ ηγείται παγκοσμίως σε θέματα ισότητας των φύλων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπολογίζει πως θα χρειαστούν ακόμη 70 χρόνια για να φτάσουμε στο σημείο οι γυναίκες να κερδίζουν τον ίδιο μισθό με τους άνδρες. Επίσης οι γυναίκες στην ΕΕ υποεκπροσωπούνται στην πολιτική και είναι λιγότερο πιθανό να κατέχουν θέσεις ισχύος στον οικονομικό τομέα._______