Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Φωτογραφίες από την Ευρωπαϊκή Διαμαρτυρία στη Μύκονο




Στην 'πλατεία' της Μαντώς έχει πάντα κόσμο. Είναι στο άνοιγμα που σχηματίζει ο Γιαλός, κι η πιάτσα των ταξί με ανελέητο ήλιο, βροχή ή τους τρελούς κυκλαδίτικους αέρηδες είναι ένα από τα σημεία που αφήνουν αναμνήσεις ταλαιπωρίας στον ταξιδιώτη. 
 ―Πού είναι η πιάτσα; ρώτησε κάποτε ένας τουρίστας
Θα τη βρείς εύκολα, του απάντησε ο φίλος του, θα δεις τη Μαντώ που μαρμάρωσε περιμένοντας  ταξί. Έχουμε συνηθίσει να έχει μαζεμένο κόσμο εκεί δηλαδή. Και χθες πολλοί δεν ήμασταν σ' αυτή την Ευρωπαϊκή Διαμαρτυρία που ελπίζαμε πως θα μάζευε και Ευρωπαίους ταξιδιώτες όσο και κατοίκους. Μα οι περιορισμοί ελευθερίας και η αυτολογοκρισία των κατοίκων στα μικρά μέρη είναι ενδιαφέρον θέμα που του αξίζει ολόδικό του post (οπότε θα τα πούμε  εκτενέστερα γι αυτό  μιά άλλη φορά).
      




          
    
    Νωρίτερα η σοβαρότατη ενημέρωση στην 'Ανω Μερά γιά το (κυριολεκτικά) φλέγον θέμα των σκουπιδιών, έγινε αιτία  όσοι την παρακολούθησαν να έρθουν αργότερα.
Αργότερα επίσης (από τις 8:00 επειδή θα έφευγαν το πρωί) ήταν προκανονισμένο να παίξει στη Rosticceria του Massimo ένα καταπληκτικό τρίο  με τον Σέργιο Χρυσοβιτσιάνο (βιολί), τον Αστέριο Παπασταματάκη (πλήκτρα) και τον καλό φίλο και σπουδαίο κιθαρίστα  Κωνσταντίνο Μητρόπουλο (του  εξαιρετικού Gadjo Dilo swing quartet)  που είχε έρθει γιά φιλικά γαμοβαφτίσια.


La Rosticceria, Δράφες, Μύκονος
Σας δίνω φωτογραφίες από την Ευρωπαϊκή Διαμαρτυρία  στη Μύκονο. Του κονσέρτου (στο οποίο πήγα μετά γιά φαγητό και πέρασα μιά θαυμάσια βραδιά με swing και κουβέντα) οι φωτογραφίες βγήκαν σκοτεινές. Έχω και δυό ταινιάκια που αν καταφέρω να τα μεταφέρω θα τα προσθέσω προσεχώς.  ✪






Ως τότε, κι επειδή τα πολιτικά δεν είναι το φόρτε μου, ούτε αυτό  είναι πολιτικό ιστολόγιο (αλλά, δυστυχώς γιά μάς, ζούμε  σε μιά εποχή που, όπως γίνεται σε δικτατορίες και σε πολέμους, η πολιτική εισβάλει ακάλεστη στη ζωή μας και διαβρώνει την καθημερινότητα) αποφάσισα να σας προσφέρω κατά την μπλογκερική παράδοση ένα κείμενο που με διασκέδασε.
                                   ✪✪✪


  Δείτε την επόμενη ανάρτηση: '10 και 1 Περιπτώσεις Κατά Τις Οποίες Καλύτερα Να Μην Πας στο Σύνταγμα' του Σωτήρη Μπακούτα.
 Ακούστε : Gadjo Dilo swing quartet :
_____________________________________________________ ✪✪✪

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα. Συννεφιασμένο μεσημεράκι στο Βόλο. Εδώ οι γνώμες διίστανται περί του επιτυχούς της συνάθροισης των αγανακτισμένων ( δε μου πετυχαίνει το φύλλο για τυρόπιτα, αίσχος!-χιούμορ- χι χι). Άλλοι λενε μωρέ μπράβο οι Βολιώτες, κι άλλοι ότι κάνουμε τις πάπιες και το ρίχνουμε στο φραπέ και τις τσιπουροκατανύξεις! Τι να πεις! Αγαπητή Δάφνη μ ενδιαφέρει αληθώς να διαβάσω το βιβλίο σου με τα Ιαπωνικά Λουλούδια του Τσαγιού. Και σε ξαναρωτώ. Που μπορώ να το βρω; Καθότι έχω ένα κάτι με την Ιαπωνία.
    Και λίγη μουσική
    http://www.youtube.com/watch?v=duAk5um3B30
    και
    http://www.youtube.com/watch?v=Ke3_NzBcotg&feature=related
    καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητό Ωδείο (παρακαλώ πείτε μου ένα όνομα μιά & σας παρακολουθώ κι απολαμβάνω τις σπουδαίες μουσικές επιλογές σας), ουδείς προφήτης στον τόπο του.
    Εμείς εδώ στο νότο σας θεωρούμε πρωτοπόρους. Χθες μου έλεγαν πως εφαρμόζετε τον 'Οβολό' (γιά τον οποίο έχω γράψει εδώ παλιότερα). Όσο γιά τα τσίπουρα, γιατί όχι; Η Διαμαρτυρία θέλει φαντασία όχι ντε & καλά πείνα & αμπέχονο.
    Τα βιβλία μου πουλιούνται με αντικαταβολή (τηλ. ή email θα βρείτε κι εδώ δεξιά στο προφίλ μου με τίτλο 'Γιά μένα'. Μόνο φοβάμαι μήπως το συγκεκριμένο βιβλίο σας απογοητεύσει. Είναι μιά ερωτική ποιητική συλλογή που έγραψα εμπνευσμένη από την αγάπη της ζωής μου. Τα ιαπωνικά λουλούδια που αναφέρω ('ν' ανοίγουνε γιά σένα/σε όποια κούπα κι αν διαλέξεις γιά να πιείς' συνεχίζει ο στίχος) είναι τα χάρτινα που βάζουν κι οι Κινέζοι στο φλυτζάνι & με τη ζέστη & το νερό ανοίγουν σε εντυπωσιακά σχήματα & χρώματα. Τα αναφέρει κι ο Προυστ.____μα ας μη φλυαρώ: Το βιβλίο υπάρχει αλλά αν ψάχνετε ιαπωνική επιρροή σας συστήνω να ρίξετε μιά ματιά στη συλλογή χάικου των εκδόσεων Ο Φαρφουλάς. (Στου οποίου το περιοδικό έχω ένα άρθρο γιά τη σχέση με τη Φύση Δύσης- Ανατολής & αντιπαραθέτω ποίημα του Γκαίτε με του Μπάσσο (φημισμένου χαικου-γράφου). Ελπίσω να μη σας κούρασα. Ό,τι άλλο θέλετε μη διστάσετε να μου γράψετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω λα λα! Υπό του έρωτος ηγέρθη εντός σου η Ιαπωνίς, η γκέισα; Τώρα αρχίζει ν ακούγεται ακόμη πιο ενδιαφέρον - αν και είμαι ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ εκ φύσεως χι χι. καλό απόγευμα, Φοίβη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.