Τρίτη 31 Μαΐου 2011

10+1 Περιπτώσεις στις οποίες καλύτερα να μην πας στο Σύνταγμα


ΕΠΑΝΑΝΑΡΤΩ 



1) Είσαι έλληνας πρωθυπουργός, υπουργός ,πολιτικός ή διαπλεκόμενος; ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (εκτός αν έχεις αυτοκτονικές τάσεις και κατά προτίμηση δι’ απαγχονισμού)
2 ) Είσαι καναλάρχης ή μεγαλο-δημοσιογράφος; ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ομοίως με παραπάνω)
3 ) Είσαι ο Πάγκαλος;(είναι μόνος του κατηγορία) ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (!!!)
4 ) Είσαι Τροικανός ; ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ή έλα αν έχεις άντερα)
5 ) Είσαι υπέρ του μνημονίου; ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (Πήγαινε σε ψυχοθεραπευτή)
6 ) Είσαι ‘μπαχαλάκης’ ή ‘φασίστας’; ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (Μαλάκα!)
7 ) Είσαι στη Θεσσαλονίκη; ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (Πήγαινε στο Λευκό Πύργο)
8 ) Είσαι στα ΜΑΤ; ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (Είσαι ήδη εκεί, απλά έχεις ‘πήξει’ τόσο που έχεις παραισθήσεις ότι είσαι σπίτι σου)
9 ) Είσαι αγοραφοβικός; ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (50-100.000 άτομα μέχρι τώρα)
10 ) Είσαι καρδιακός; ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (Ίσως να μην αντέξεις τη συγκίνηση, την ανατριχίλα και την ηδονή)
11 ) Είσαι ροκ, ‘επαναστάτης’, διάσημος καλλιτέχνης; ΜΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (δεν έχει λεφτά για σένα εκεί και θα απογοητευτείς).
                             ✪✪✪
 Οι φωτογραφίες από τη Μύκονο: Ευρωπαϊκή Διαμαρτυρία 29 Μαΐου 2011
_______________________________________________________________

8 σχόλια:

  1. δεν νομιζω ολοι αυτοι να σκεφτηκαν να πανε στις πλατειες.Η κριση δεν τους αγγιζει (ενταξει με εξαιρεση τους καρδιακους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα Δάφνη, Φοίβη εδώ από Ελληνικό Ωδείο. Τι πειράζει που αναφέρονται αυτοί που τους είναι αδιανόητο να πάν στις πλατείες. εμένα μ άρεσε η λίστα, να διαβάζουμε για να μην ξεχνιόμαστε!
    τώρα προσπαθώ να τηλεφωνήσω στο 2289027252 για το βιβλίο. Μήπως δεν είναι η σωστή ώρα; τι ώρα λες να πάρω; καλό απογευματοβραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dear Phoebe ναι, ίσως ήταν αργά. Αν δε σου κάνει κόπο ξαναπάρε ή στείλε email. To σχετικό με την Τελετή του Τσαγιού δικό σου; Το υπέθεσα λόγω Ιαπωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαητό Μαρούλι ναι οι πιό πολλοί φυλάγονται αλλά να που σήμερα πήγε ο κύριος Μπουτάρης & ακόμα κι αυτός (ο συμπαθής & νέος στα πολιτικά) εκδιώχθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητό Μαρούλι, μέσα στη φούρια δε σε καλωσόρισα που μου ανταπόδωσες την επίσκεψη. Στο δικό σου έχω περάσει θαυμάσιες στιγμές (όπως σου γράφω με ευχές σήμερα που είδα μιά -παράλογη κατ΄εμέ απορία σου [κάτω από το της Τετ. 9 Μαρτ.σου]. Γράφε συχνά, μας λείπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δαφνη,δεν ξερω αν το παθαινεις και εσυ, αλλα και οταν γραφω στο ιντερνετ, και οταν γραφω για εχμ προσωπικη χρηση να μην εχω ορεξη να γραψω. Ιδεες , διαθεση , εμνευση αν πραγματι υπαρχει. Ομως προσπαθω να γραφω οσο πιο συχνα μπορω χωρις να με πιεζω παραπανω καινα βγαινει καποιο αποτελεσμα που δεν μου αρεσει.

    Χαιρετίσματα στο νησι των ανεμων, το οποιο με εκανες να δω με αλλο ματι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητό Μαρούλι αν κατάλαβα τι λες νομίζω πως η λύση είναι να γράφουμε, να γράφουμε, να γράφουμε όσο πιό πολύ μπορούμε (& να πετάμε όταν δε μας αρέσει). Σημάδι του ατάλαντου είναι να σου αρέσουν όσα γράφεις. Δυό κοινά έχουν οι πάρα πολύ καλοί συγγγραφείς: αμφιβολία γιά το ταλέντο τους & πάθος γιά το διάβασμα. Άλλη 'συνταγή' δεν εχω βρεί..―Αν κατάλαβα τι εννούσες, αν όχι παρακαλώ εξήγησε.
    Όσο γιά το νησάκι ναι είναι παραγελοιποιημένο αλλά εμείς εδώ ξέουμε πως το σούργελο είναι σε 2-3 μαγαζιά γιά 1-2 κανάλια. Καλό βράδυ μελλοντική συνάδελφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οχι αγαπητη δάφνη μια χαρα καταλαβες! συνηθως αυτα που γραφω μου αρεσουν μονο κατα την διαρκεια που τα γραφω. Μετα οταν τα ξαναδιαβαζω απορω με τον ιδιο μου τον εαυτο πως μπορεσα να ανεβασω τετοιο κειμενο. Η συνταγη σου λοιπον μου δινει ελπιδα.

    Το λαθος μου ειναι οτι παρασυρθηκα απο τις εικονες 2-3 καναλιων και δεν εψαξα παραπανω ωστε να εχω μια πιο ολοκληρωμενη εικονα. ελπιζω παντως να μου δοθει η ευκαιρια καποια στιγμη `να το επισκεπτω και να δω με τα ιδια μου τα ματια , την μυκονο ως εχει.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.