Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Για το καλό σας το λέω (και το δικό μου, βέβαια)




Δεν έχω κέφι― καθόλου όμως. Κι όταν πηγαίνουν διάφορα στραβά κι ανάποδα ο νους μου πάει στα άλλα τα στραβότερα. Τον υπερπληθυσμό, π.χ., που καταστρέφει φυσικούς πόρους αλλά και την ησυχία μας. Κι επειδή μπορεί το πού πάει ο κόσμος να μη σας ενδιαφέρει― θεμιτόν, δεν είμαστε όλοι αλτρουϊστές― θέλω να σας θυμίσω τις βλαβερές συνέπειες της Μωρολογίας στη  δική σας ζωή (και τη δική μου κατ' επέκτασιν, γι αυτό κι ασχολούμαι).
Γι' αυτό (συγγνώμη για το διδακτισμό) ακούστε με και δε θα χάσετε:
ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΨΗ
(και μην το πείτε ούτε του παπά, αν είστε ΧΟ ή από τις Φιλιππίνες)
διότι ιδού πώς τελειώνουν τα παραμύθια:


___________________

15 σχόλια:

  1. κι η Ελλαδίτσα; να ξεμείνει από παιδάκια;
    κι οι δάσκαλοι; κλέφτες θα γίνουν!
    χι χι!
    δίκιο έχεις. ο έρωτας θέλει προσοχή. σε πολλά θέματα.
    φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντισύλληψη οπωσδήποτε. Γιατί σε λίγο θα αρχίσουμε να τρώμε ο ένας τον άλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάποιες άλλες χώρες δίνουν ένα "καλό" παράδειγμα τι εστι υπερπληθυσμός...
    η αντισύλληψη είναι ευθύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θίγεις ένα τεράστιο ,ευαίσθητο και παρεξηγημένο θέμα...

    τραγικά λάθη αιώνες τώρα γίνονται από γεννήτορες και εκπαιδευτικά συστήματα...υπάρχουν βέβαια και φωτεινές εξαιρέσεις

    ας ελπίσουμε ότι κάποιοι αφυπνίζονται

    καλό βράδυ, καταπραϋντικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χι χι & Hi, & high.. Blues μου, έχει παιδάκια η γη με μεγαλύτερες ανάγκες από τη διαιώνiση του dna του κάθε εθνικιστή...
    'Οπως σωστά το λέει η Καίτη ή, για να το πω πιο πιο χοντρά, όπως το εξέφρασε ο Ουγκώ εκ πείρας: 'Οι μεγαλοφυϊες γεννούν ηλιθίους'― οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν.
    Dark13Sun μεγάλη ευθύνη κι όπως απάντησα όταν μου σχολίασαν αλλού δε θα τα βάλουμε με τις βιασμένες και αγράμματες του 3ου Κόσμου, εμείς οφείλουμε να δράσουμε.
    Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ χαίρομαι που το βλέπει ― μα δεν τους βλέπω να ξυπνούν..

    Μα σας το είπα: σήμερα είμαι εκνευρισμένη. Γι αυτό διπλά ευχαριστώ που ήρθατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ το έχω ξαναπεί (σοφός speaking) αν δεν θέλεις αντισύλληψη κάνε το από τον πισινούλη, διότι τίποτα δεν μπορεί να πει το "σ' αγαπώ" καλύτερα από ένα ωραίο anal!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε αντί παιδιού (που υπάρχει κι η έκτρωση) HIV & άλλα ωραία & επίσης ισόβια;
      Αχ πώς με τρολλάρεις Αγαπητέ μου & με σπρώχνεις σε διδακτισμό...Διότι η Λύση σου υπονοεί 1. χωρίς προφυλακτικό & 2.ακύρωση 1 night stand (πορνείας & άγριων μεθυσιών εξαιρουμένων)..

      Διαγραφή
    2. 1.ΠΆΝΤΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΌ 2.ΔΕΝ ΑΚΥΡΏΝΟΥΜΕ ΠΟΣΈΣ 1 night-stand...είναι ανήθικο και αναξιοπρεπές, απλά το ζευγάρι όταν δεν έχει λόγο να κάνει άλλα παιδιά ας το ρίξει στο οθωμανικό δίκαιο!!

      Διαγραφή
    3. Το οποίο 'οθωμανικό', by the way, όλη η γη το ονομάζει Greek Love (& όντως κάθε Greek Lover το ζητά)..
      Τι είναι ανήθικο; Αλήθεια το πιστεύεις ή δεν κατάλαβα καλά;

      Διαγραφή
    4. είπα, πιστεύω ότι είναι "ανήθικο" να ακυρώνεις one-night-stand, εφόσον βέβαια δεν βρεις κάτι καλύτερο!!Κάποτε έγινε μια φάση με μια Γαλλίς ο οποία μου είπε ότι δεν μπορούσε να συνευρεθεί μαζί μου εκείνη τη μέρα, διότι είχε, λέει, υποσχεθεί σεξ σ' ένα Ιταλό, αλλά θα βρισκόμασταν την επόμενη....υποσχεθεί σεξ....σε Ιταλό....ΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ!!!Τέλος πάντων, έβγαλα πάλι ασπροπρόσωπη τη χώρα μας την επόμενη μέρα!!!

      Διαγραφή
    5. Μμμ συμφωνούμε δηλαδή... Μόνο, όλη η μαγεία του 1 Night Stand δε χάνεται με τον προγραμματισμό; Νόμιζα πως είναι για 1 night επειδή συμβαίνει όλως τυχαίως 'δίχως περίσκεψιν, δίχως αιδώ'.. Μα το έχουμε ξαναπεί είμαι δύο αιώνων κι έχω άλλα ήθη.. (Όσο για το sex με Ιταλό..μμ παρότι ως σοβαροτάτη λογία αποφεύγω τις γενικεύεσεις τολμώ να πω πως έκανε όλο τον κόπο των προκαταρκτικών.. Τυχερέ!)

      Διαγραφή
    6. αν εννοείς ότι προετοίμασε το έδαφος....ίσως και να είναι έτσι.Πάντως οι συγκρίσεις έγιναν και κέρδισε γι' ακόμα μια φορά η Ελλάδα.Είμαι κι εγώ ένας νέος ήρωας του έπους του '40!!!

      Διαγραφή
  7. Η αντισύλληψη δεν είναι λύση. Ακόμα και με τη σημερινή πρόοδο της τεχνολογίας καμία μέθοδος αντισύλληψης δεν είναι δυνατόν να εγγυηθεί 100% ασφάλεια με αποτέλεσμα να έχουμε γεμίσει μούλικα που δε μας αφήνουν στην ησυχία μας και οι γιατροί που κάνουν εκτρώσεις να θησαυρίζουν σε βάρος μας.
    Η λύση είναι μία: Στείρωση. Ναι, στείρωση. ΣΤΕΙΡΩΣΗ για όσους δεν κατάλαβαν. Να εφαρμόζεται υποχρεωτικά σε κάθε γυναίκα που φτάνει σε παραγωγική ηλικία (ίσως και πριν) ακριβώς όπως γίνεται με τα λοιπά κατοικίδια (σκυλιά, γάτες, κουνέλια κ.λπ.) Η εφαρμογή του μέτρου να είναι καθολική με μέριμνα του ΟΗΕ, των κυβερνήσεων και επί ποινής θανάτου σε όποια δε συμμορφώνεται. Είναι η μόνο λύση η οποία θα απαλλάξει και εμάς από τα μούλικα και σε βάθος 80-100 χρόνων τον κόσμο από εμάς. Με ημίμετρα δε γίνεται δουλειά. Ας μείνουν τα λαστιχάκια για την προστασία από τις αρρώστιες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. lol μα μη με ειρωνεύεσαι αγαπητέ..
    Δε είπα ποτέ να μην κάνουν οι άνθρωποι παιδιά. Είπα πως τα αποτελέσματα δε είναι πάντα τα επιθυμητά και, επιμένω, πως τα παιδιά θέλουν φροντίδα και αγάπη. Αλλιώς καλύτερη η αντισύλληψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.