Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

Λάθος η αποχώρηση του 'Κρητικού' Αντώνη Αλεξανδρίδη από το #BigBrotherGR




Το συναρπαστικό του παιχνιδιού που καθηλώνει διεθνώς εδώ και 20 χρόνια μορφωμένους κι αμόρφωτους συνίσταται στο ότι τύποι διαφόρων κατηγοριών της κοινωνίας στην οποία προβάλλεται αναγκάζονται να συγκατοικήσουν δίχως ανάπαυλες και έξωθεν επικοινωνία. Ο 24ωρος εγκλεισμός μεγαλοποιεί τα ασήμαντα έτσι ώστε δημιουργούνται εντάσεις με ασήμαντες αφορμές που συχνά προκαλούνται σκόπιμα από την παραγωγή. Άλλοι θέλουν τσιγάρα, άλλοι junk food άλλοι υγιεινά, άλλοι καθαρίζουν άλλοι βρωμίζουν, άλλοι φωνάζουν άλλοι δίνουν την εντύπωση ότι ραδιουργούν και ώρα την ώρα αντιπάθειες-συμπάθειες μεγαλοποιούνται.

Το ότι το παιχνίδι είναι συναρπαστικό κι εκτός αν γίνουν μεγάλα λάθη στην επιλογή έχει πάντα μεγάλη τηλεθέαση είναι που του δίνει τη δύναμη να φέρει στο προσκήνιο ζητήματα που αξίζει να συζητηθούν.
Γι' αυτό και φέτος, μετά από χρόνια που δεν το είχαμε στην Ελλάδα, παρακολούθησα με ενδιαφέρον την επιλογή παικτών αι ενθουσιάστηκα που επελέγησαν τύποι της κοινωνίας που θα φέρουν προς συζήτηση ζητήματα που θεωρώ αναγκάιο να ανοιχτούν.

Οι παίκτες;
Χρυσαυγίτης και κρυπτοχρυσαυγίτης, gay συνειδητοποιημένος και νέας κοπής youtuber, τραγουδίστρια λαϊκιά, εθνικίστρια του βουνού και του λόγγου με το Χριστό της και την Παναγία της + το κλασικό ψεύτικο ξανθό,+ολίγη σιλικόνη, δίδυμα ανεγκέφαλα κρυπτοφασιστάκια- φαλλοκρατάκια, γυμνασμένοι κι αγύμναστοι, Γιδογάμης Κρητικός και υστερική θείτσα ετών μόνο τριαντακάτι με μυαλό του 1821 (όπως η ίδια δήλωσε), παχουλό μοντέλο κατά των χοντροφοβικών και άλλοι που είτε πάνε με όλα ή ακόμα δεν τους κατάλαβα. Μια μίξη εκρηκτική και άκρως ενδιαφέρουσα.

Αλλάζουν οι κοινωνίες, αλλάζουν οι άνθρωποι. Κι η ανοιχτή συζήτηση πάντα βοηθά.
Γι αυτό και διαφώνησα από την αρχή όταν στην πρώτη κρίση διάφοροι έπεσαν από τα σύννεφα με το βιαστή Κρητικό που κόμπαζε που κρατά πάντα μαχαίρι και πως έχει κατηγορηθεί για ξυλοδαρμό. «Έξω ο Κρητικός» φώναζαν διάφοροι ενώ άλλοι με το #cancelbigbrothergr ζητούσαν να σταματήσει η εκπομπή.
Κι ο Κρητικός βγήκε. Όχι από ψήφους του κοινού (όπως ο μόνος σκούρος ξένος) αλλά άνωθεν.
Για μένα που κάθισα και παρακολούθησα αυτό είναι μεγάλο σφάλμα που δε βοηθά παρά να κρύψουμε πάλι κάτω από το χαλί το ζήτημα του βιασμού και του φαλλοκρατικού λόγου.
Γιατί;
Επειδή ο Κρητικός δε μιλούσε μόνος. Αυτά τα συζητούσε με τα Ανεγκέφαλά Δίδυμα τα οποία χαχάνιζαν και τον έχρισαν μεγάλο τους αδελφό.
Επειδή ο Κρητικός δεν είπε μόνο αυτά.
Συμβούλευε για μέρες τα Ανεγκέφαλα Δίδυμα σχολιάζοντας τα κορμιά και τη συμπεριφορά των συμπαικτριών τους και ποια ‘θα πέσει’ και πώς.
Επειδή ο Κρητικός δεν ήταν απομονωμένος.
Ανήκε σε συγκεκριμένο παρεάκι με ιδεολογία εθνικιστική και θρησκευτική.
Επειδή είναι επείγον να μιλήσουμε ανοιχτά για το ζήτημα διότι ζούμε σε μια χώρα που ακόμα στιγματίζει τη βιασμένη και περιθάλπει το βιαστή.


Διώχνοντας τον ένα, τον ομιλητικότερο παύουμε τη συζήτηση που στην Ελλάδα πρέπει να γίνει, σώζουμε τα Ανεγκέφαλα Δίδυμα και τύπους σαν τον ψευτοροκά που μιλά για ‘Στάυλ’ με 3λάμδα και τακιμιάζει με τη θρησκόληπτη και τον εθνικιστή, στερούμε από το κοινό να παρατηρήσει τη δύναμη τγης συνενοχής και της σιωπής ή να πιέσει την τραγουδίστρια να πάρει θέση (ο Γιδογάμης Κρητικός ήταν το φλερτ της) καιεπίσης στερούμε από τους gays την ευκαιρία να συγκρουστούν ώστε να ακουστούν στην ελληνική κοινωνία επιχειρήματα.

Πιστεύω ότι η σιωπή είναι συνενοχή.
Πιστεύω ότι η Ελλάδα δεν είναι τόσο οπισθοδρομική και χάλια όσο θα ήθελε η θρησκόληπτη αγρότισσα  και ανυπομονώ να ακουστούν επιχειρήματα δημόσια, να ανοίξει διάλογος για την αυτοδιάθεση και τα ανθρώπινα δικαιώματα κι ακόμα να συζητηθεί ανοιχτά πόσο παραπλανητικό μπορεί να είναι το ‘στάυλλ’ στην εποχή μας.

Καθώς πλησιάζει η ώρα που θα βγει το αποτέλεσμα της Δίκης της ΧΑ μου φαίνεται τρομακτικό να έχουμε ακόμα ανάμεσά μας εθνικιστές μισαλλόδοξους και με τρομάζει που απομακρύνοντας τον κραυγαλέο αφήσαμε τους άλλους να περνούν για φυσιολογικοί άνθρωποι του 21ου αιώνα.

Τι θα ήθελα;
Θα ήθελα να είχε αφεθεί μέσα ο Γιδογάμης Κρητικός απερίσπαστος μέχρι να τον βγάλει το κοινό. Κι όσο ήταν μέσα να αναγκαζόμασταν να συζητάμε τις κοτσάνες του.
Ή να είχε πληροφορηθεί την αντίδραση όλη η Ομάδα για να βλέπαμε πόσο θα προσπαθούσε να αλλάξει για τα 100 χιλιάρικα και πόσο- κατά την ορολογία των ριάλιτυ)  ‘φέικ΄ θα γινόταν.
Κι ακόμα θα ήθελα:
Να διδαχθούμε απ’ αυτό που βλέπουμε.
Να καταλάβουμε τι σημαίνει το ότι οι εντός ψήφισαν για αποχώρηση το νέο από το Μπαγκλαντές με τη δικαιολογία ότι «είναι καλό παιδί αλλά δε φάνηκε πολύ» κι ότι το έξω κοινό τον έβγαλε ενώ κράτησε εντός τον Χρυσαυγίτη Αντοδήμαρχο και τουλάχιστον άλλους πέντε σιωπηλούς


Γνωρίζω ότι θα εξοργίσω κάποιες και κάποιους αλλά επιμένω ότι η αποχώρηση άφησε ένα κενό, Ξανά κρύψαμε κάτω από το χαλί το βιασμό και σώσαμε το βιαστή, ξανά ως κοινωνία επιλέξαμε τη Σιωπή.
Και θλίβομαι.


Κλείνοντας, επειδή πιστεύω ότι η άποψή μου θα βρει πολλές και πολλούς αντίθετους στους κύκλους ανθρώπων με τους οποίους συχνότατα συμπίπτουμε θέλω να πω ότι με χαρά θα το συζητήσω. Εξ άλλου αυτό ήλπιζα να γίνει όλταν είδα τους παίκτες. Ωστόσο, για να μη χάνουμε τον καιρό μας 1. σε  σχόλια επιπέδου 'βοθροκάναλο' και 'σκατάνθρωποι' δεν απαντώ και 2. την άποψή ότι με το να βλέπει ενάμισυ εκατομμύριο κάθε βράδυ το Γιδογάμη Αντώνη Αλεξενδρίδη 'νορμαλοποιείται΄ ο βιασμός κι η υποτίμηση των γυναικών θέλω από τώρα να απ[αντήσω πως είναι ήδη αυτά 'νορμαλοποιημένα'[ σε μια μερίδα της κοινωνίας μας και μόνο αν τα κοιτάξουμε κατά πρόσωπο θα τα ξορκίσουμε. Αντώνηδες θα συνεχίσουν να υπάρχουν κι εμείκς με την υποχρεωτική αποχώ ρηση συντελέσσαμε στο0 να εξακολουθήσουν να παραμένουν ανώνυμοι κι αφανείς αντί να στιγματίζαμε τετοιες συμπεριφορές  και με σοβαρό λόγο να  τις ξορκίζαμε.
Για κάθε άλλη κουβέντα είμαι εδώ και θα χαρώ να σας ακούσω.
___________________________________
Κατά τη συνήθεια του blog  δε μιλώ στον αέρα μας σας φέρνω video τον Αντώνη Αλεξανδρίδη με δικά του λόγια, 
(προσθέτω στο εν λόγω video κι άλλα, διότι δεν είπε μόνο αυτά που πολυσυζητιούνται, προσθέτω και το video της Συγγνώμης γραμμένο από το δικηγόρο του) 
+ σχόλια, εικόνες, συνδέσμους κ.λ. 
και, τέλος, την είδηση (αν δεν έχετε ενημερωθεί για την αποχώρηση),
μαζί με τα hashtags.






VIDEOS
Αντώνης Αλεξανδρίδης―με ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ
https://youtu.be/AX0Jmr5rBNk

Αντώνης Αλεξανδρίδης συμβουλεύει:
για Χριστίνα  ‘άμα δεν φάει καυλί δεν θα πάει μπροστά’ και το δίδυμο χαχανίζει.
‘Θα της πεις ‘πάμε να στον ακουμπίσω λίγο.
Αφού η γυναίκα είναι ανώμαλη 


Προφανώς η συγγνώμη  είναι γραμμένη  από το δικηγόρο του.
Πιστεύω πως θα του πάρει καιρό να καταλάβει- αν καταλάβει- πού ήταν το λάθος του. Δυστυχώς δε μας δόθηκε η ευκαιρία να κάνουμε να καταλάβουν κι όλοι άλλοι που σκέπτονται σαν τον Αντώνη Αλέξανδρίδη. https://youtu.be/dZhud756aAI

Αντώνης Αλεξανδρίδης: Ζητάω συγγνώμη στο γυναικείο φύλο | Καλοκαίρι #not 9/9/2020 | 



Προφανώς η συγγνώμη  είναι γραμμένη  από το δικηγόρο του.
Πιστεύω πως θα του πάρει καιρό να καταλάβει- αν καταλάβει- πού ήταν το λάθος του. Δυστυχώς δε μας δόθηκε η ευκαιρία να κάνουμε να καταλάβουν κι όλοι οι  άλλοι που σκέπτονται σαν τον Αντώνη Αλέξανδρίδη.
Επίσης ψεύδεται. Δεν ήταν κομμένο και ραμμένο, είδαμε στο stream όλη την κουβεντούλα με τα Ανεγκέφαλα Δίδυμα που χαχάνιζαν.
Επίσης δεν είπε μόνο αυτά. 
Μιλούσε απαξιωτικά για τις γυναίκες, δασκάλευε τα Δίδυμα που τον είχαν σα 'Μεγάλο τους Αδελφό' όπως τα ίδια έλεγαν,  κι είναι κρίμα που μόνο αυτός την πλήρωσε.

Η άποψή μου είναι ότι έπρεπε να παραμείνει για να καυτηριαστεί το χάλι τέτοιας συμπεριφοράς, να μας δοθεί η ευκαιρία να μιλήσουμε για όλα αυτά ανοιχτά και όχι, για άλλη μια φορά,  η κοινωνία μας να βρει έναν  αποδιοπομπαίο τράγο και να επιστρέψει στη σιωπή.



@1.41 παραδέχεται  πως πριν έρθει μάλωσε σε φανάρι και παρά λίγο γλίτωσε τη φυλακή.  Φαντασιώνεται πως αρέσει κι ο κόσμος δεν τον βγάζει μα θα φύγει για ΄παραβίαση κανονισμού,  @1.30 κάτι θα του πουν και θα ‘τον πιάσω από το λαρύγγι και θα τον βγάλω έξω.. σου λέω θα γίνει της πουτά..



-Σου ‘χουνε βάλει ποτέ ‘βραχιόλια’;
-Όχι ρε του λένε και συνεχίζει για ξυλοδαρμό

Ο Χάος πάει ν αλλάξει  συζήτηση απεγνωσμένα μα ο Κρητικός προφανώς καμαρώνει.
- Πάντα κυκλοφορώ με μαχαίρι..  λέει συνοδευόμενο με χειρονομία.


                Η ΣΤΑΡ
Εν έτει 2020 να λέγεται κάτι τέτοιο από έναν "αντράκλα"
(όπως θεωρεί ο Αντωνάκης τον εαυτό του)
είναι εμετικό, χυδαίο, πρόστυχο και σιχαμένο.
Άνθρωποι που λένε κάτι τέτοιο, έστω κ για "πλακα" είναι τουλάχιστον επικίνδυνοι

Καταλαβατε τωρα γιατι μια κοινωνια δεν κινδυνευει απο το μεικαπ ενος 18χρονου αγοριου,αλλα απο την τοξικη αντριλα ενος μαλακα που αναπαραγεται ως μοντελο διαπαιδαγωγησης;

Στο Άρθρο 15 του Συντάγματος Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα (τηλεόραση) συναντάμε στα μεταξύ άλλων παρέμβαση για «το σεβασμό της αξίας του ανθρώπου» αυτό το έχουμε ήδη υπερβεί, τσαλαπατιέται Υπάρχει όριο σε αυτό το αίσχος? ‪#cancelbigbrothergr‪#boycottbigbrother



Αντώνης Αλεξανδρίδης
για Χριστίνα " άμα δεν φάει κ.... δεν θα πάει μπροστά"  και το δίδυμο χαχανίζει.
‘Θα της πεις ‘πάμε να στον ακουμπίσω λίγο.
Αφού η γυναίκα είναι ανώμαλη https://www.youtube.com/watch?v=_HqLaKytyxg



 Αντιδήμαρχος: Την πήρανε εκεί την περικυκλώσανε ε….  άμα η χοντρή βγάλει τα βυζιά της- άμα η χοντρή βγάλει τα βυζιά της- θα τη-μ-πω τι γίνεται ε'ωπέρα ‘ε;’ 
Απάντηση: Η γυναίκα είναι σοβαρή, ρε..



Δεν ειναι ετσι συγγνωμη. Αν εμενα ερθει και μου πει καποιος κατι τετοιο δεν γελαω συνωμοτικα. Θα του πω τι ειπες ρε μαλακα.
ναι βρε, αυτόλέω, εσύ είσαι ετοιμόλογος αλλά αυτά φαίνονται κομματάκι μπουνταλάδες... δώσε τους χρόνο να το ζυγίσουν.. αν τελικά ο σκατομαλάκας παραμείνει στο παιχνίδι, τότε θα περιμένω να δω την στάση τους, αν συνεχίσουν να κάνουν παρέα μαζί του όπως πριν, τότε έχεις χίλια δίκια





Και το πιο σοκαριστικο απο ολα ειναι οτι τα αλλα δυο διδυμα μολις το πε χαζογελασαν. Ετσι αναγνωριζονται τα τερατα μεταξυ τους παιδια. 

εντάξει, ίσως ήταν γέλιο αμηχανίας, δεν τους κόβω και για τους πιο ετοιμόλογους

Όποιος τα λέει αυτά νομίζω δεν έτυχε να παρακολουθήσει  στο stream  το παρεάκι Κρητικός, Δίδυμα, Αντιδήμαρχος. Πυροτεχνήματα σεξισμού ασταμάτητα, συνεχή απαξιωτικά σεξουαλικά ψιθυρίσματα για τις γυναίκες συμπαίκτριες.


Τα συγχαρητηρια μου στην οικογενεια του....μπραβο στην μουρλεγκω την γιαγια του που ελεγε οτι εινσι καλο παιδι...


Ελένη Κωνσταντινιδου Είναι επειδή δεν υπάρχει σεξισμός στην Ελλάδα, δεν υπάρχει μισογυνισμός, δεν υπάρχουν γυναικοκτονιες, όλα είναι καλά.

Ο Βαρθαμουρης ειπε οτι κοψαν καθηγητες πανεπιστημιου στα ψυχολογικα τεστ ...προφανως γιατι δεν ειχαν σουγαδιασει κανεναν και ειχαν λευκο ποινικο μητρωο.


Χαχαχαχαχα,απορώ πως κάθεστε και βλέπετε το.κουτι αποβλακωσης και ειδικά το ρουφιανο-ρηαλιτι ..
Αυτό πάντως το.στυλακι κυκλοφορεί πολύ στην.επαρχια και το παίζει πολύ μάτσο τυπος ...χαστούκια και κλωτσιές πρωί μεσημέρι βράδυ να στρώσει
«Να πάω κάθε μέρα με μια να αδειάζω το πακέτο μου αλλιώς έχει βιασμό».

Η παραπάνω φράση ακούστηκε από παίκτη του ριαλιτι "Big Brother", με το σχετικό βίντεο να μεταδίδεται σε όλη την Ελλάδα σε ζωντανή σύνδεση

Σε όσους το θεωρούν απλά κουβέντες:
αν ο Αντώνης Αλεξανδρίδης ήταν γκέι και έκανε ακριβώς την ίδια δήλωση, θα σας πείραζε;
Θέλω να δω κάτι



Ένα μήνυμα από τον εμετό του Big Brother: Ο Αντώνης είναι γυμνασμένος και αρρενωπός. Ο Θέμης είναι γκέι και βάφεται. Ο Θέμης σέβεται τους άλλους, ενώ ο Αντώνης κανέναν (γκέι, γυναίκες, υπέρβαρους κλπ). Ο Θέμης είναι άντρας. Ο Αντώνης δεν είναι καν άνθρωπος.




Η Κρήτη, η μαγκιά, η αντρίλα κι η βία
- άλλη μια συζήτηση που πρέπει να ανοίξουμε

·εχω ζησει 5 χρονια στο Ηρακλειο ως φοιτητρια
πουτανες μας ανεβαζαν πουτανες μας κατεβαζαν
κρητικοπουλα φιλη την πηγα η ιδια στον γιατρο γιατι ειχε παθει ζημια αφου εκανε μονο πρωκτικο σεξ για να ευχαριστησει τν παντρεμενο γκομενο της
ουτε ν ξαναρθω δεν θελω
εμεις οι ξενες πορνες!


Αυτό που δεν ξέρει πολύ κόσμος είναι πως κουμάσια σαν αυτόν η Κρήτη έχει πολλούς .. νταβατζιλίκι , ψευτομαγκιά , ομοφοβία , σεξισμός ... ο άλλος πριν λίγες μέρες πιάστηκε γιατί σκότωνε αδέσποτα .. το παλικάρι στη Κομοτηνή με  μπουλινγκ... ακόμα και στο στρατό σε ένα κουτί όλοι μαζί είναι .. ... από έναν μεσσαριτη  ..


Ελλάδα που ανεχόμαστε; 


Να να μαθαίνουν από το σπίτι τα αγοράκια να μην γίνονται αρχιδια προκειμένου να φτάσουν σε σημείο να είναι για φτύσιμο και απόρριψη. Επίσης πολύ «μάγκες» σαν αυτόν δεν ξέρουν τι πάει να πει απόρριψη και όχι. Αν δεν πάρουν αυτό που θέλουν με το καλό ξέρουν και το κακό τρόπο. 

Αντιδήμαρχος:
Κουράστηκα να τη βλέπω να μιλάει απρεπές




Εξώφυλλο γνωστής φυλλάδας
<<Ο Αντώνης Αλεξανδρίδης του Big Brother μετά τα περί βιασμών δέχεται απειλές για τη ζωή του!>>
ΝΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΘΥΜΑ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ, ΠΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΤΟ ΑΝΔΡΙΚΟ ΦΥΛΟ





Ένα "αντρακλας" από την Κρήτη που είπε αν δεν μπορεί να αδειάσει το "πακετο" του, υπάρχει βιασμός! 
Κάτι τέτοιοι σκότωσαν την Ελένη Τοπαλουδη και τον Βαγγέλη Γιακουμάκη!
 Ο ρατσισμός, ο σεξισμός, η ομοφοβία δολοφονούν!





Αν ακυρωθεί το Big Brother, κλείσει ο Σκαϊ και μποϊκοτάρουμε τους χορηγούς θα σταματήσει ο Αντώνης και ο κάθε «Αντώνης» να σκέφτεται πώς θέλει να βιάσει μια κοπέλα; Το πρόβλημα είναι αλλού. Πρέπει να προβάλλεται και να δείχνουμε ότι είναι ΛΑΘΟΣ. 
ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πιστεύω.
Αντί να δοθεί στην ελληνική κοινωνία η ευκαιρία να μιλήσει ανοιχτά γι’ αυτούς τους 'άντρακλες' βιαστές, Κρητικούς και μη, πάλι όπως και στα σπίτια, όπως και στα χωριά,
κλείσαμε στόματα.
Μια μεγάλη ευκαιρία πήγε χαμένη.
Όχι, αλλά θα έχουμε σταματήσει έναν. Είναι θέμα αξιών.
Δεν τον σταματάς απ' το να το κάνει. Τον σταματάς απ' το να το λέει. Αυτό λέω.


ναι παιδιά το "αν δε μου κάτσει έχει βιασμό" είναι κλασικό αστείο σε αντροπαρέα...δυνητικών βιαστών, 
θα νορμαλοποιήσετε το rape culture σε πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση ρε γτχσ; #cancelbigbrothergr

Νομίζω πως θέλω να ξεκινήσω με τα θετικά. Αν η χτεσινή (ή προχτεσινή) καφρίλα είχε ειπωθεί στο πρώτο εκείνο Big Brother, πριν από 19 χρόνια (τότε που έκπληκτοι τέτοιες μέρες περίπου σκεφτόμασταν πως οι έγκλειστοι δεν είχαν την ευκαιρία να μάθουν για την επίθεση στους Δίδυμους Πύργους), το πιθανότερο είναι να μην είχε ανοίξει ρουθούνι. Όχι μόνο γιατί δεν υπήρχαν τότε social media και δυνατότητα άμεσης κοινωνικής κατακραυγής, αλλά γιατί η αντίδραση στον σεξισμό, στην ομοφοβία, στην τρανσφοβία, στο φασισμό εντέλει δεν είχε διαρρήξει με τη σημερινή ένταση το πεδίο του δημόσιου λόγου. Είναι ένα κέρδος αυτό, και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι ένα κέρδος πληρωμένο με αίμα. Της Ελένης Τοπαλούδη, του Ζακ Κωστόπουλου, του Βαγγέλη Γιακουμάκη, της Σούζαν Ίτον και άλλων πολλών.
Ο Σκάι, που ξεκίνησε ως δήθεν ποιοτικό κανάλι (ακόμη θυμάμαι εκείνη την ενδελεχή έρευνα αγοράς που μου είχε κάνει στο σπίτι μου μια κοπέλα ρωτώντας με αν θα με ενδιέφερε ένα ποιοτικό κανάλι με ειδήσεις, ντοκιμαντέρ, εκπομπές λόγου κτλ.), έχει εδώ και πολύ καιρό αρχίσει να κυλιέται στον βούρκο της απόλυτης τρασίλας με ρηάλιτυ και άλλες εκπομπές που ανακινούν τον βούρκο (ακόμη έχω ένα λογαριασμό μέιλ με τον τίτλο boycottragas@gmail.com , από τις μέρες που με τον Giorgos Tsaknias μαζεύαμε υπογραφές διαμαρτυρίας προς τους χορηγούς της εκπομπής που είχε μαζέψει και συνεντευξιάσει χωρίς αντίλογο τότε τα φιντάνια της ΧΑ).
Μετά την κατακραυγή και τις αποχωρήσεις των χορηγών (κινούμενων από μετρίως ευγενή κίνητρα, διότι αν είχαν πραγματικά ευγενή κίνητρα δεν θα ήταν εξαρχής χορηγοί της τρασίλας, μέχρι από επιθυμία δωρεάν διαφήμισης εκεί που κινδύνευαν να πληρώνουν για δυσφήμιση), το κανάλι έστησε μια ωραιότατη παράσταση αποπομπής του λεβεντομαλάκα Κρητικού, εντελώς μέσα στους κανόνες του παιχνιδιού, ολοφάνερα ψεύτικης, χωρίς να βγάλει μια ανακοίνωση, να ζητήσει μια συγγνώμη. Ελπίζοντας εντέλει ότι θα κερδίσει έτσι, με τη χτεσινή ανακατωσούρα, λίγο μεγαλύτερο μερίδιο στην τηλεθέαση. Είναι γνωστό εξάλλου πόσο στημένες είναι σε όλα τα ρηάλιτυ οι εντάσεις, οι εκφράσεις του σεξισμού και της ματσίλας, όχι μόνο από την επιλογή των παικτών αλλά και μέσω της εξώθησής τους σε τέτοιου τύπου δηλώσεις και συμπεριφορές.
Η ματσίλα, ο σεξισμός, η ομοφοβία, η τρανσφοβία, η κουλτούρα βιασμού δεν περιορίζονται στη χυδαία συμπεριφορά ενός λεβεντομαλάκα, ούτε καν στις αξιόποινες πράξεις του ίδιου ή άλλων, είναι γραμματική και συντακτικό που έχουν κανονικοποιηθεί και ενσωματωθεί στους περισσότερους, και που ακόμη κι όσοι έχουμε ταχθεί ριζικά εναντίον τους κάνουμε διαρκή προσπάθεια να απομακρύνουμε από το λόγο μας και το παραμικρό τους ίχνος, δεν είναι απλό και δεν είναι αυτονόητο. Σκεφτείτε πόσοι σας κοιτούν ειρωνικά όταν χρησιμοποιείτε κάποιο περίεργο θηλυκό ουσιαστικό (π.χ. η βουλεύτρια)... Αντιδρούμε σε όλα αυτά, ακόμη κι αν κάποιες φορές μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.
Για να ξαναγυρίσουμε όμως στην αρχή, σκεφτόμουν όταν άκουσα (μάλλον αδιάφορη, ομολογώ) για την επιστροφή της "ναυαρχίδας" των ρηάλιτυ, ότι υπάρχει μια εμφανής προσπάθεια να επιστρέψουμε στον κόσμο των αρχών της δεκαετίας του '00, όπως το σκεφτόμουν και με αυτή την γκροτέσκα προσπάθεια να γίνει ο πρωθυπουργός, η γυναίκα του και το σόι του γενικότερα ήρωες μεσημεριανάδικων και πρωινάδικων (γυμνασμένοι κοιλιακοί, υπέρκομψο ντύσιμο, εμφανίσεις κοσμικές ή μισόγυμνες), με άλλα λόγια να ξαναοριοθετηθεί το πεδίο του δημόσιου λόγου στο επίπεδο του κουτσομπολιού και της γκλαμουριάς, να εκτοπιστούν οι δυσάρεστες ειδήσεις, να αμβλυνθεί η πολιτική αντιπαράθεση και να συρρικνωθεί σε μια πόλωση μεταξύ δύο κομμάτων, κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης, όταν το πολιτικό αφορά την ίδια τη ζωή της κοινωνίας, τη ζωή μας... Αυτό μου φαίνεται πως είναι εδώ και 14 μήνες ο βασικός στόχος της πλειονότητας των μήντια, γι' αυτό πληρώθηκαν μεταξύ άλλων από τη λίστα Πέτσα, κι αυτό θεωρώ πως με κάθε τρόπο πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Όχι απλώς ζητώντας να σταματήσει η προβολή του big brother και κάθε αντίστοιχου σκουπιδιού, αλλά διεκδικώντας ενεργητικά, συλλογικά και με κάθε τρόπο μια διαφορετική ενημέρωση και ψυχαγωγία.







ΤΟ ΠΑΡΕΑΚΙ― διότι δεν ήταν μόνος. 



Αντιδήμαρχος και Ράνια οι δύο καλοί χριστιανοί που κάνουν όλη την ώρα το σταυρό τους μιλανε πιο άσχημα από ολους.
 Ράνια μου αν σε  ενοχλεί ο Θέμης να ξερεις πως εμάς μας ενοχλεί η αισθητική σου που είναι τρίτο δεύτερη. 




Τρίο αντρίλα. Ο Ψευτοροκάς κομπάζει σχολιάζοντας το Θέμη που τους έχει φερθεί με τη μεγαλύτερη ευγένεια που φέρθηκε ποτέ άνθρωπος σε κτήνη: 
Πυργίδης: Γυναικωτός θα γίνω;
Αντιδήμαρχος:   ΜπιγκΜπράδερ έγραψε ρε
Πυργίδης: Τι;
Αντιδήμαρχος: ΜπιγκξΜπράδερ έγραψε. Επάνω ‘δω εις τα φρύδια τ'. 
Πυργίδης: ‘Αααστον ρε..  Τι.. έγινες κομμωτήριο; Γυναικωτός θα γίνω; Γω δε γίνομαι γυναικωτός να'ουμε.
Εξω έχω κάποιο κόσμο που … μ’ ακολουθεί το Χάος.. 'Α Πα ‘α βάλλλλω κραγιονακ’ ‘α βγω έξω;  
Αν. Αλεξανδρίδης: Χαχαχχα


🤮🤮🤬Προπαντώς ο άλλος που έχει οικογένεια και είναι και Αντιδήμαρχος... #BigBrotherGR #BigBrotherGRlive ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ LIVE; @skaigr pic.twitter.com/gWyTMgmwO3
— 
𝘼𝙉𝘿𝙍𝙀𝘼𝙎 (@iamandreas23) September 4, 2020


Ένα “ευχαριστώ” στην τετράδα εμετού 
(Αντωνης, Μακρίδης, Ρανια, Δημητρης Χαος) η οποια μας χαλασε το Big Brother μεσα απο τα ομοφοβικά, ρατσιστικά και σεξιστικά τους σχόλια.

Παραλληρηματική κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική  ανάλυση Αντιδημάρχου: https://youtu.be/pXTLYjDT0ME
«Όλα αυτά που συμβαίνουνε είναι προφητίες. Ο Μπιλ Γκέι κλ. Μπορεί τώρα που μιλάμε να έχει πόλεμο στο Αιγαίο... Κι ο Μπούτι.. μπορεί όταν βγούμε να μην υπάρχει Τουρκία. 
Τον Έλληνα δε μπορείς να τον διαλύσεις.. Όχι δε θα το καταφέρεις ρε λαμόγιο... γιατί έχουμε το ευλογημένο μέρος...
Πριν είπες μεγάλο λόγο: Πού είναι η Εκκλησία;
(προς Ερτογάν: χαζός είσαι;)



Η εθνικίστρια η Χριστιανή ξανά καλό λόγο δεν έχει παρά για τον Αντιδήμαρχο. Για τις συμπαίκτριες:
 «συνέχεια κώλος απ’ έξω, βυζιά απ’ έξω.. εεε λίγο να είμαστε πιο συμμαζεμένες, πιο σεμνά…. 
δε μ’ αρέσει εμένα,  είμαστε και στην Ελλάδα, έτσι; Σε μια χώρα που κάποια πράγματα δεν περνάνε. Υπάρχει η θρησκεία, υπάρχει η οικογένεια.. υπάρχουν κάποιοι θεσμοί που νομίζω ότι… αν ήταν κάπου έξω…. όπως είπε κι η φίλη μου η Κρητικιά… ξένα μιλάνε, αγγλικά μιλάνε, όλα έξω… Γιατί;

Από @3:48 η εξομολήγηση σε BB- πριν παρεάκι:  https://youtu.be/sP1NpC1yCL0


Ο Αντώνης Αλεξανδρίδης στα Κοινωνικά Δίκτυα


Πριν γράψω εδώ ερεύνησα και τις αναρτήσεις του. Τι βρήκα; Δεν ξέρω αν ξεσκαρτάρισε, διότι έχει κλείσει τη δυνατότητα σχολιασμού και πολλές αναρτήσεις του στο FB είναι ‘μόνο για φίλους’ πάντως περίμενα πολύ χειρότερα. Λαδωμένο σώμα, γυμνά με μαγιώ και φωτοσοπαρισμένα μπράτσα και κοιλιακοί ήταν αναμενόμενα αλλά το κακό γούστο δεν είναι άξιο ποινής. Επίσης βρήκα αγάπη για τα ζώα, μια μόνο ανορθογραφία (που μπορεί να είναι κι αστείο διότι φίλος του τη σχολιάζει) και μόνο 1-2 αψτρέ εθνικιστικά κοινοποιημένα δίχως μύδρους κατά μεταναστών ή υποτιμητικά κατά γυναικών.
Κοπέλα με την οποία, όπως δήλωνε δημόσια, έχει σχέση 4 χρόνια, δεν βρήκα, ούτε ανακοινώνει στο FB 'σε σχέση'.
Εκτός από αυτό το ψέμα και τα φίλτρα που του στρώνουν το δέρμα άλλα δε βρήκα και για να είμαι ειλικρινής, περίμενα χειρότερα.
Αλλά μήπως αυτό δεν είναι τελικά το τρομακτικό; Οι φαλλοκρατικές, χονδροφοβικές δηλώσεις, η ομοφοβία, το τακίμιασμα με Χρυσαυγίτες, η κουλτούρα βιασμού και μαχαιρωμάτων δεν έρχεται από πρόσωπο ακραίο ή ενδεχομένως σημαδεμένο από τη ζωή μα από ένα φαινομενικά καθημερινό Έλληνα. Αυτόν που μας σερβίρει το ποτό μας, ή μας δίνει θέση στο γυμναστήριο, που οδηγεί το ταξί ή επισκευάζει το αυτοκίνητό μας, το δάσκαλο ή μπαμπά συμμαθητών παιδιού μας, το γείτονα, φίλο φίλης ή και συγγενή μας.
Κι αυτό είναι ακόμα πιο τρομακτικό από το να έβλεπα δηλώσεις κασιδιάρικες.



Η είδηση-η αποχώρηση- τα μετά


Το σχόλιο του διευθυντή του SKAI -διαδικτυακή μετάδοση. Τι θα γίνει από εδώ και πέρα στο BIG BROTHER

https://www.youtube.com/watch?v=U9BraNVwOVM

TANEA Team
Εκτός ριάλιτι ο παίκτης που έκανε το εμετικό σχόλιο περί βιασμού

Πώς ανακοινώθηκε η αποχώρησή του – Η απολογία του παίκτη

Εκτός Big Brother βρίσκεται ο Αντώνης Αλεξανδρίδης μετά το σάλο που προκλήθηκε για το εμετικό σχόλιο που έκανε περί βιασμού.
Όπως έγινε γνωστό αργά το βράδυ της Κυριακής ο ΣΚΑΪ και το Big Brother αποφάσισαν την αποχώρηση του παίκτη από το παιχνίδι.
Όπως αποκαλύφθηκε από video που κυκλοφόρησε το βράδυ της Κυριακής, ο Μεγάλος Αδελφός κάλεσε τον παίκτη στο δωμάτιο επικοινωνίας και αφού καταδίκασε τη δήλωση που έχει κάνει, του ανακοίνωσε πως πρέπει να αποχωρήσει άμεσα από το σπίτι του Big Brother.
Η στιγμή που ο κ. Αλεξανδρίδης μαθαίνει πως θα αποχωρήσει από το παιχνίδι:
Υπενθυμίζεται ότι το απόγευμα της Κυριακής ξεκίνησε να κυκλοφορεί στο διαδίκτυο βίντεο με έναν εκ των παικτών, τον Αντώνη Αλεξανδρίδη, να αναφέρει σε άλλους δύο άνδρες-συμπαίκτες του, ότι εάν δεν συνευρεθεί καθημερινά με γυναίκα, προχωρά σε βιασμό!
«Πάω κάθε μέρα σε μια, να αδειάσω το πακέτο…αλλιώς έχει βιασμό», ακούγεται να λέει, ενώ κανείς από τους συμμετέχοντες στην συζήτηση δεν φαίνεται να αντιδρά.
Το χυδαίο σχόλιο του:———————————
Κυβερνητική παρέμβαση για το εμετικό σχόλιο
Με ανάρτησή του στο Twitter, ο Στέλιος Πέτσας αναφέρει ότι έχει ζητήσει παρέμβαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, για τον διάλογο «με περιεχόμενο χυδαία σεξιστικό που παραπέμπει ακόμα και σε εγκληματική πράξη», όπως χαρακτηριστικά γράφει.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, όπως λέει, έχει επικοινωνήσει με τον τηλεοπτικό σταθμό την άμεση αντίδραση του οποίου, τονίζει, ότι θεωρεί αυτονόητη.
Αντίδραση από ΣΥΡΙΖΑ – ΚΙΝΑΛ
Θέση για το περιστατικό πήραν και στελέχη ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ.
Ο νέος γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Τζανακόπουλος έγραψε στο twitter: «Κουλτούρα βιασμού σε prime time και με χορηγούς. Αηδία και ανατριχίλα. Αν από αυτό βγάζουν λεφτά να βρουν κάποιον άλλο τρόπο. Να μην επιτρέψουμε να πάρει κεφάλι η καφρίλα και ο κανιβαλισμός».

Αναπληρώτρια εκπρόσωπος Τύπου του ΚΙΝΑΛ Ζέφη Δημαδάμα.
«Γυναίκες ως «σκεύη ηδονής»! Γυναίκες για «χρήση» ακόμη και αν δεν θέλουν, τότε βιασμός! Ομοφοβικοί, σεξιστές, νταήδες και βιαστές(!) προς τέρψη των αχόρταγων τηλεθεατών & της τηλεοπτικής αρένας. Κι ομως δεν είναι μόνο στην TV… Η δολοφονία της Τοπαλούδη και τόσες άλλες γυναίκες δίπλα μας. Βια, βιασμός, δολοφονίες. Ο εισαγγελέας; Αίσχος!», έγραψε στο twitter.
Οργή λαού για το χυδαίο και σεξιστικό σχόλιο
Να σημειωθεί που αυτοί που έκαναν viral το πρόβλημα, το καταδίκασαν με κάθε τρόπο και ζήτησαν αμέσως την τιμωρία του παίκτη αλλά και του τηλεοπτικού σόου ήταν οι χρήστες του διαδικτύου.
Χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου έκαναν πρώτο trend το #cancelbignrothergr και  κυρίως κατάφεραν με την εξαγρίωση τους να ταρακουνήσουν τόσο τα ΜΜΕ όσο και τα κυβερνητικά επιτελεία, τα οποία με την σειρά τους καταδίκασαν αυτή τη χυδαία στάση και φράση.



Σε τραγική κατάσταση ο Αντώνης Αλεξανδρίδης: 
Που βρίσκεται μετά το Big Brother; Πως τον φυγάδεψαν;
……..Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, ο Αντώνης Αλεξανδρίδης υπέστη μεγάλο σοκ μετά την αποχώρηση του από το σπίτι του Big Brother.
Η παραγωγή τον έβαλε σε ένα αυτοκίνητο και τον οδήγησε κατ’ ευθείαν στο αεροδρόμιο.
Μέσα στο αυτοκίνητο ο Αντώνης Αλεξανδρίδης άρχισε να συνειδητοποιεί τι συμβαίνει και πιο συγκεκριμένα όταν άνοιξε το κινητό του.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο Αντώνης Αλεξανδρίδης αρχικά ξέσπασε σε κλάματα και κατέρρευσε ψυχολογικά, κάτι που είναι λογικό, καθώς τα λεγόμενα του ήταν όχι μόνο ανήθικα, αλλά και παράνομα.
Σε χρόνο ρεκόρ το αυτοκίνητο του Αντώνη Αλεξανδρίδη βρέθηκε στο αεροδρόμιο, όπου επιβιβάστηκε στην πρώτη πτήση για Ηράκλειο.
Μετά το αρχικό σοκ, το πρώτο πράγμα που θέλησε να κάνει ο Αντώνης Αλεξανδρίδης ήταν να μπει στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.
Ο Αντώνης Αλεξανδρίδης αντικρίζοντας τι έχει συμβεί μετά τις δηλώσεις που έκανε, απενεργοποίησε τα σχόλια κάτω από τις αναρτήσεις του, ενώ έσβησε και όλες τις αρνητικές κριτικές που δέχτηκε.
Ακόμα, έκανε το προφίλ του ιδιωτικό από δημόσιο, που το είχε πριν μπει στο Big Brother:
Μετά φαίνεται όμως πως το μετάνιωσε και άλλαξε και πάλι το λογαριασμό του σε δημόσιο, ενεργοποιώντας όμως τη λειτουργία να μην μπορεί κανείς να σχολιάσει τις φωτογραφίες του. Σημειώνεται βέβαια ότι οι followers του αυξήθηκαν αρκετά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή τη στιγμή ο Αντώνης Αλεξανδρίδης βρίσκεται κλειδωμένος σε σπίτι στον Άγιο Νικόλαο και δεν θέλει να δει άνθρωπο. Η ψυχολογία του είναι σε πολύ κακή κατάσταση και αρνείται να μιλήσει.


 



…….Οι «αληθινοί άνθρωποι» εκτίθενται καθημερινά στους δέκτες μας ή σε live streaming και όσοι είναι γοητευμένοι από αυτά τα «παράξενα και θαυμάσια» πλάσματα μπορούν να τα παρακολουθήσουν εν δράσει σε ένα σύγχρονο περιβάλλον, χωρίς να κάνουν safari στον έξω κόσμο.
Πρέπει να παραδεχτούμε πως η επιλογή των παιχτών από την παραγωγή, έγινε με δειγματοληψία που θυμίζει κοινωνιολογική έρευνα. Ο κάθε ένας έχει στοιχεία μίας ομάδας που υπάρχει εκεί έξω, στο ευρύτερο σύνολο που ονομάζεται «κοινωνία» ή τουλάχιστον αυτό θέλει να πείσει πως έκανε η παραγωγή.
Η ταυτότητα επιπλέον και οι «υποσχόμενες» δυναμικές έκφρασης και μεταβολής της, ήταν στοιχεία της επιλογής.
Από το «λαϊκό ομοφοβικό παιδί με την έντονη σεξουαλικότητα» μέχρι και τη «ξένη σεξοβόμβα» και από τον «αλλόθρησκο μετανάστη» μέχρι τη «ψεκασμένη αγρότισσα» γίνεται παρέλαση στερεοτύπων και ισοπέδωσης.
Η κοινωνική, πολιτική, θρησκευτική και σεξουαλική ταυτότητα γίνεται έκθεμα στα μάτια της νόρμας των νοικοκυραίων που σχολιάζει και νιώθει την παντοδυναμία της πάνω τα ζωντανά υποκείμενα που βρίσκονται στο έλεος της. Ω, γλυκιά η εξουσία!
Άνθρωποι που κυκλοφορούν ανάμεσα μας και είναι τόσο «διαφορετικοί» βρέθηκαν σε ένα σπίτι με την πεποίθηση πως θα πουν την δική τους ιστορία προς τα έξω και θα ακουστούν.
Θα ευαισθητοποιήσουν το κοινό για τους δικούς τους σκοπούς το οποίο θα μεταφραστεί σε χρηματικό έπαθλο. Το bullying, η ισότητα των φύλων, το δικαίωμα στην εμφάνιση, ο σεξισμός, οι θεωρίες συνωμοσίας, ο ρατσισμός, η τρανσφοβία και πολλά άλλα «παράξενα», «αλλότρια» και «ανώμαλα» πράγματα είναι συνθήκες του κοινωνικού αντιδραστηρίου που λέγεται reality.
Το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι αν το «διαφορετικό», πρέπει να λογίζεται ως τέτοιο και συνάμα «εξωτικό» σήμερα ή αν πρέπει η ελληνική τηλεόραση να καταλάβει πως το «shock value» στο οποίο επενδύει δεν είναι κάτι άλλο από ξαναζεσταμένη trash TV η οποία συγκινεί μονάχα μνησίκακους ανθρώπους;
Από το «εξωτικό» στο «τοξικό»
Η αρχική ιδέα της έκθεσης «εξωτικών» ταυτοτήτων φαίνεται πως ήταν μονάχα το concept για το trailer της εκπομπής και η δικαιολόγηση των παιχτών.
Αυτό που λαμβάνει το κοινό στην πράξη είναι μία χωματερή που συγκεντρώνει τα χειρότερα στοιχεία και τα εκθέτει χωρίς καν εισιτήριο στην prime time ζώνη.
Σεξισμός, κουλτούρα του βιασμού, ομοφοβία, ρατσισμός, κοινωνική απόκλιση, γενικεύσεις, συγκρούσεις, υποκρισία, ξεκατινιάσματα, θαψίματα και πολλά άλλα, είναι ανοιχτά προς τον καθένα προβάλλοντας την εικόνα μίας κοινωνίας σε αποσύνθεση.
Η αλήθεια είναι πως πρώτη φορά ακούστηκαν απόψεις σκληρότερες από αυτές του Κώστα Τσόκλη, σχετικά με τον βιασμό στην ελληνική τηλεόραση.
Ο «αυθεντικός ετεροκανονικός αρσενικός χαρακτήρας με την έντονη σεξουαλικότητα που είναι υπέρμαχος της οπλοφορίας και απεχθάνεται τους ομοφυλόφιλους» ήταν ένα βέβηλο έκθεμα του αρχέγονου κυνηγού που πλέον τείνει προς εξαφάνιση.
Εξαφάνιση όχι μόνο γιατί οι «εποχές άλλαξαν», όχι γιατί το κοινό εναντιώθηκε στην τοξική αρρενωπότητα, αλλά γιατί αυτό το «έκθεμα» δεν συμβάλει πλέον στην κερδοφορία.
Το νέο Big Brother είναι ένας εκθεσιακός χώρος τοξικότητας. Ένα installation «στρατευμένης τέχνης» για το μισανθρωπισμό.
Όσο βλέπουμε trash προγράμματα στα οποία επιδιώκεται η ανθρωποφαγία συμβολικά ή πρακτικά, τόσο περισσότερο θα γίνεται η κανονικοποίηση της έμπρακτης βίας και η δικαιολόγηση της και αυτό δεν αποτελεί ηθικό πανικό, αλλά υπενθύμιση πως κάθε πρόγραμμα έχει ιδεολογικές λειτουργίες........  http://skra-punk.com/2020/09/15/to-big-brother-kai-o-tileoptikos-exotismos-tis-diaforetikotitas/

___________________________________________
________________________________________________________________________

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020

Στις 7 Οκτωβρίου η απόφαση για τη δίκη της Χρυσής Αυγής





Μετά την ολοκλήρωση των αγορεύσεων της υπεράσπισης, η πρόεδρος του δικαστηρίου Μαρία Λεπενιώτη ανακοίνωσε ότι η επόμενη δικάσιμος θα λάβει χώρα την Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2020, στις 11πμ, στην αίθουσα τελετών του Εφετείου, οπότε και θα ανακοινωθεί η απόφαση.
Μέχρι τότε το δικαστήριο θα διασκεφθεί. Το δικαστήριο θα αποφασίσει τόσο για τις επί μέρους υποθέσεις τις οποίες συνεκδικάζει (ανθρωποκτονία Παύλου Φύσσα, απόπειρα ανθρωποκτονίας Αιγύπτιου αλιεργάτη Αμπουζίντ Εμπάρακ και απόπειρα ανθρωποκτονιών κομμουνιστών συνδικαλιστών) όσο και για την κατηγορία της εγκληματικής οργάνωσης(ένταξη για τα απλά μέλη και διεύθυνση για τους βουλευτές και τους δύο πυρηνάρχες).
Την απόφαση καλούνται να λάβουν οι τρεις τακτικοί δικαστές της σύνθεσης, δηλαδή η πρόεδρος Μαρία Λεπενιώτη και οι εφέτες Ανδρέας Ντόκος και Γεσθημανή Τσουλφόγλου.

Aυτή είναι η εικόνα προφίλ μου στο FB και με κλικ σ αυτό μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και στο δικό σας: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10220322093736971&set=a.1465793039311&type=3&theater

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020

Eυαισθητοποίηση για την ανάνηψη από υπερβολική δόση―#ioad Κάθε ζωή έχει αξία



Οι θάνατοι από υπερβολική δόση οπιοειδών δεν είναι αναπόφευκτοι. Πολλοί χρήστες οπιοειδών (Ηρωίνης, μορφίνης, fentanyl κ.λ.) πέθαναν επειδή οι άνθρωποι που ήταν κοντά τους δεν τόλμησαν να καλέσουν αμέσως ασθενοφόρο ή επειδή άργησαν να τους βρουν και δεν τους πρόλαβαν. 

Για τη Ναλοξόνη έχω ξαναμιλήσει. Όπου διαδίδεται η Ναλοξόνη οι θάνατοι μειώνονται. Είναι μια ουσία μαγική που επαναφέρει τον ετοιμοθάνατο εξαφανίζοντας την επίδραση του ναρκωτικού διότι είναι ανταγωνιστής του ενώ από την άλλη αν την έχουμε στο σπίτι και, για παράδειγμα, την καταναλώσει ένα παιδί κατά λάθος, είναι ακίνδυνη σαν αλατόνερο.
Οι έρευνες απέδειξαν ότι η καλύτερη διάδοση στους χρήστες αλλά και σε γιατρούς νοσηλευτές, γίνεται από τους ίδιους τους χρήστες (peers, ομότιμους ελληνικά). 
Το βρετανικό project της EuroNPUD είχε μεγάλη επιτυχία με συνέπεια τη μείωση θανάτων και τη διάδοση του χρησιμότατου αυτού αντιδότου.

Στην Ελλάδα, ενώ εισάγεται, δεν είναι προσιτή σε χρήστες.
Κι έχουμε το εξωφρενικό παράδοξο από τη μια να υπάρχει το φάρμακο από την άλλη να μην υπάρχει ενημέρωση ή πρόσβαση για τους ίδιους τους χρήστες  και μάλιστα (όπως παλιά που δε μας πουλούσαν σύριγγες) να μας λένε κάποιοι φαρμακοποιοί ότι δεν το δίνουν επειδή λέει έτσι θα ενθαρρυνθούμε να πάρουμε πιο πολλή πρέζα.
Λες και σκοπός του φαρμακείου είναι να μη μαστουρώσει ο πελάτης. 
Ή λες κι ο επιστήμων φαρμακοποιός δε γνωρίζει ότι με τον ανταγωνιστή, ίσα-ίσα, θα ξεμαστουρώσω.



Φέτος, με ευκαιρία την Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Υπερβολική Δόση, το  Δίκτυο Ομότιμων Χρηστών .Ψυχοδ/κων Ουσιών οργάνωσε, με προσοχή και σεβασμό σους κανόνες λόγω πανδημίας, διανομή φυλλαδίου με σκοπό να μάθουμε πώς γίνεται η ανάνηψη και να ενημερώσουμε για την Ναλοξόνη.
Λόγω του Κορωνοϊού αποφύγαμε συγκεντρώσεις και πολυκοσμία.  

     Περάσαμε και από τον ξενώνα ΙΩΝΙΣ όπου μιλήσαμε με φιλοξενούμεν@ς,  μοιράσαμε το φυλλάδιό μας για την υπερδοσολογία, και ταφήσαμε και λίγα μπλουζάκια.

Κολλήσαμε την αφίσα μας σε σημαντικά σημεία της Αθήνας:
Στην Καποδιστρίου από έξω, στο Πρώτων Βοηθειών,
στην πιάτσα,
στον Ξενώνα Ιονίς ,
στα κεντρικά του ΟΚΑΝΑ στην οδό Ξούθου,
έξω από το Εξέλιξις του ΚΕΘΕΑ, κτλ.

Ακολουθούν φωτογραφίες από τη δράση που οργάνωσε το Δίκτυο Ομότιμων Χρηστών .Ψυχοδ/κων Ουσιών













___________________________________________________
 ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Ευαισθητοποίηση για τους θανάτους από υπερβολική δόση οπιοειδών
  
Πιο πολλά για το βρετανικό project, φρέσκο-φρέσκο άρθρο από την ιστοσελίδα της EuroNPUD:
(αγγλικά και γαλλικά, μα για τέτοια ενημέρωση μια χαρά είναι ο αυτόματος: αντιγραφή κειμένου-επικόλληση στο https://translate.google.gr  κι επιλογή 'στα ελληνικά').






Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2020

Λίλλυ Κρίστενσεν (1933-2001) +video



1η Σεπτεμβρίου άνοιξε το μεγάλο αφιέρωμα στη Λίλλυ Κρίστενσεν στην Πινακοθήκη του Δήμου Μυκόνου. Είναι μεγάλη τιμή και ψαρά για μένα που ο Δήμος και ο γιός της ζωγράφου, φίλος μου, Ιάσων Ορόσκο, με κάλεσαν να γράψω τα κείμενα που πλαισιώνουν την εκδήλωση. Στα εγκαίνια, γυρίστηκε και το μικρό video που σάς παρουσιάζω σήμερα, μαζί με την υπενθύμιση να μη χάσετε την ευκαιρία να δείτε την πολύ ενδιαφέρουσα αυτή έκθεση στην οποία παρουσιάζονται έργα που, επειδή ανήκουν σε ιδιωτικές συλλογές, ίσως δεν ξαναεκτεθούν. Επίσης, μαζί με κάρτες και αριθμημένες  μεταξοτυπίες  και χαρακτικά (φτιαγμένα δεκαετίες πριν από την ίδια τη Λίλλυ) πωλούνται και κάποια λίγα έργα της (λάδια σε καμβά) κι αυτό συνιστά σπανιότατη ευκαιρία για όσους τότε που ακόμα ζούσε η Λίλλυ δεν είχαν τη δυνατότητα ενώ τώρα  τα έργα βγαίνουν πρώτη φορά από το ατελιέ με εγγύηση γνησιότητας από την ίδια την οικογένεια.

Ακολουθεί το video
και τα κείμενά μου, αγγλικά και ελληνικά.
Χαρείτε τα!



Kdeppam Mykonos Αφιέρωμα
Λίλλυ Κρίστενσεν (1933-2001)

Η Λίλλυ Κρίστενσεν γεννήθηκε το 1933 στο Τζάτλαντ της Δανίας. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών της Κοπεγχάγης και συνέχισε με τετραετή υποτροφία στο Σεντ Μάρτινς.
Το 1960 ταξίδεψε στην Ελλάδα για διακοπές και ερωτεύτηκε την χώρα, τη Μύκονο και το Μεξικάνο ζωγράφο Λούις Ορόσκο. Παντρεύτηκαν, έκαναν δυό γιους, έχτισαν με σεβασμό στην παράδοση κι αφιερώθηκαν στο νησί με τη ζωή και το έργο τους.
Η Λίλλυ εμπνεύστηκε από τα ντόπια υφαντά και, μολονότι αγαπούσε το σχέδιο και ζωγράφισε πολλά μυκονιάτικα τοπία σε λάδι σε καμβά, είναι περισσότερο γνωστή για τα ιδιότυπα εντελώς χαρακτηριστικά κολάζ της, συνθέσεις λεπτομερείς στις οποίες, με υλικό το μαλλί και μικρά κομμάτια υφαντών, σχηματίζει αναγνωρίσιμα τοπία, δρόμους, δένδρα κι εκκλησάκια ή σκηνές τής καθημερινής ζωής. Επίσης με κομμάτια ύφασμα ξεκίνησε να ράβει για τα παιδιά της παιχνίδια που γλίστρησαν έξω από το παιδικό δωμάτιο κι έγιναν ανάρπαστα αντικείμενα Τέχνης. Γαϊδουράκια φορτωμένα καλάθια και το μανάβη με ψαθάκι στο σαμάρι με το χράμι του, χταπόδια γελαστά, ψαράδες με σηκωμένα μπατζάκια και τραγιάσκα καπετάνιου, άλλα μικρά σα κούκλες παιδικές άλλα σε μέγεθος φυσικό σαν τη μαυροντυμένη υφάντρα που έμοιαζε ζωντανή στης Βγενούλας το μαγαζί.
Μετά το διαζύγιο η Λίλλυ μετακόμισε για 4 χρόνια στη Βοστόνη κυρίως λόγω των καλών σχολείων για τα παιδιά. Εκεί έκανε εκθέσεις στη Μασσαχουσέττη και την Καλιφόρνια κι άφησε πολλά έργα πίσω της.
Ο τελευταίος κύκλος της ζωής της ήταν επίπονος μα τον αντιμετώπισε με τη στωικότητα και το πολύ δικό της στεγνό λίγο πικρό χιούμορ. Τη βασάνισε πολύ ο καρκίνος, η αρρώστια που της στέρησε τη μητέρα της στα 12 που έγινε εκείνη μάνα για τα δυό αδέλφια της απ' τα οποία αργότερα, μεγάλη πια, ο καρκίνος πήρε και τη μικρότερη αδελφή της.
Όταν επέστρεψαν στην Ελλάδα για να αποφεύγει την κίνηση μεταφερόταν τα καλοκαίρια στο σπίτι της στην Καρδιανή της Τήνου, ώσπου στο τέλος πια, αναγκάστηκε να επιστρέψει στη Δανία όπου μετέτρεψε σε γκαλερί τη φάρμα που είχε από τον πατέρα της και συνέχισε να ζωγραφίζει ως το τέλος.
Η Λίλλυ Κρίστενσεν είναι κομμάτι της Ιστορίας του νησιού, το βλέμμα της αποτυπωμένο στην Τέχνη της άνοιξε ορίζοντες που παραμένουν ανοιχτοί, φώτισε πλευρές που ίσως μας ξέφευγαν και μας δίδαξε πού να βλέπουμε εκείνα τα κοινά μας που ακόμα προσελκύουν.
 

LILLY KRISTENSEN
(1933-2001)
For many years, spinning wool in her hand wheel, there was a black-clad old widow sitting next to the entrance door at Vgenoula’s shop at the end of Matogianni before the Three Wells. Tourists would enter with a “good morning”, or “sorry” and “pardon”, for accidentally bumping on her, before realizing that she was a doll, a work of art by Lilly Kristensen whose eye for detail made her capture and save Mykonos as it was at that particular moment in history just before major socioeconomic changes wiped out the old way of life.

She was born in Jutland, Denmark, in 1933. She studied at the Fine Arts School in Copenhagen and continued with a four-year scholarship at Saint Martin’s in London where she lived for five years.
Visiting Greece for a holiday, in 1960, she fell in love with the country, the island of Mykonos and the Mexican painter Luis Orozco. They married, had two sons, built a house respecting the local architecture, and the island became the main theme of their Art.

Well known is Lilly's use of strings of wool and small pieces of traditional 'hyphanta' (the textiles hand woven by the local women in house looms) with which she created her characteristic unique collages; compositions of everyday life scenes or landscapes so detailed that narrow streets, churches and houses are easily recognized. With those same woven rags she used to make toys for her boys to play, but those amazing creations slipped out of the children's world and became collectables circulating as "objects d' art". Greengrocers in straw hats riding between their hampers on donkeys' backs, smiling octopuses, fishermen with rolled up pants and captain's cap; everyday figures or strange animals, in toy size some and others in real life dimensions like the old lady in black seated at the entrance of Vgenoula’s shop eternally spinning her wool and confusing passersby. 
With two small children fighting to take her away from her easel, she found it hard to concentrate on oil painting while stained little fingers would leave colour marks on walls and the boys’ faces. 
Her friends were impressed by her hand made Christmas cards, collages of her drawings coloured with layers of small pieces of the old hand-woven textiles she collected locally and on her travels all over Greece. And that’s how it started, how she developed her own unique Art, combining the Scandinavian collage tradition to paint Greece with it’ s own ‘words’. Greece is both her subject and her raw material while the used home-made textiles become the language of this three-dimensional narrative of the place and the people, a tale told by the ‘hyphanta’, the vey rags, woven and used in the lives described.

“Wool collages” she named her work at exhibition catalogues. Studying now the body of her work as a whole, we can see how it evolved into her own unique Art. “Every detail, even the eyebrows, must be made of wool”, she said in an interview. Like the tiny candles glowing in a church altar that only by observing close enough we may notice that they are not painted but glued, tiny dark yellow lines of thread are just twisted so at the top to look like little flames. All these restrictive rules, technical challenges she set on herself, instead of discouraging her, it seems that they provided an outlet to her very characteristic love of detail, a strife for precision as the only truth. Therefore, the skies may be coloured in an expressionistic red, but small rags of all sorts of handmade fabrics, threads of every density, scraps local tailors saved for her, are glued on her original sketch, in many colours and layers, forming  the shapes of buildings in the sunset or animals walking uphill on a dry stream that now is a road, or the ever present wind-beaten eucalyptus trees. They are saved there exactly as they were, defined not by place only, but by time also, like the wooden shutter that was replaced right at that time or the iron square that covered the dry well that some foreign guest had painted brownish red the year. 


After her divorce, Lilly moved with the boys to Boston, a city recommended by friends for the quality of the state schools. While in the U.S.A. she exhibited her work in Massachusetts and California.
The last cycle of her life was painful but she coped with her pain stoically fighting it with her very own dry and bitter sense of humor. She lived with cancer for many years, a disease  to which as a child she had lost her mother and years later her sister too. 
Returning to Greece four years later, she bought a house in Tinos. There, seeking peace and quiet, she spent the summer months until health problems brought her back to Denmark where she converted her father’s farm into an Art gallery and kept on painting and drawing until the end

In Lilly Kristensen's work, with her meticulous regard to detail, we see depicted the Mykonos that inspired her, the land and way of life that mesmerized her so that she left country, family and possible career and became part of this island's history. She narrates a past common ground and through her gaze we learn to recognize what still attracts us to Mykonos, points of reference that unite us to the land we’ve grown to love.
_______________________________ 
Το video:  https://youtu.be/I1TT5_fp5l4 (κι ευχαριστώ τον 
Athanasios Kousathanas για την ωραία δουλειά και τη συνεργασία μας)





Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

Στην παραλία με τον Επίκουρο- ξανά



«Ω τίποτε δεν είναι αργά.
Ώσπου η καρδιά να πάψει να χτυπά.
Στα ογδόντα ο Κάτων έμαθε ελληνικά κι ο Σοφοκλής
έγραψε τον Οιδίποδα ενώ ο Σιμονίδης σήκωσε
όλα τα βραβεία απ’ τους πολύ πιο νέους…»

έγραφε ο Λονγκφέλλοου στο ‘Morituri Salutamus’ ένα ποίημα αφιερωμένο στους παλιούς, υπέργηρους πλέον, συμφοιτητές του.

Ένα μικρό κενό μόνο είχα σήμερα μα πήγα ως την παραλία κάτω απ’ το σπίτι μου με παρεό κι ένα βιβλίο, μελέτη του Επίκουρου, των ελληνικών καφενείων και του πώς να μάθεις να γερνάς.
Ταμπού στην εποχή μας την ‘ηλικιοφοβική’ και μόνο η λέξη κι όμως, όπως λέει κι ο Daniel Kleino  καθηγητής Φιλοσοφίας που ξαναδιαβάζω, τρεχοντας πίσω από τα χαμένα νιάτα χάνουμε την εμπειρία μιας ολόκληρης περιόδου της ζωής μας. Ανόητο; Ναι, μα θέλει κουράγιο και πολλή ενέργεια να πηγαίνεις κόντρα στον άνεμο.
Είναι ο Χρόνος είναι κι ο Καιρός, λέει. Μια διάκριση που έμαθε στα ταξίδια του στην Ελλάδα. Ο Χρόνος είναι η ποσότητα μα με τον Καιρό μετράμε την ποιότητα- Καιρός να μάθω, καιρός να χαρώ, καιρός να αναλογιστώ, να δημιουργήσω, καιρός να ζήσω και, τελικά, καιρός να πεθάνω με αξιοπρέπεια και στωικότητα. Μπορώ; Θα μπορέσω; Αντέχει η ματαιοδοξία μου; Αντέχω τον πόνο; Θα καταφέρω να ανοίξω δρόμους μέσα από τα πυκνά σύννεφα του φόβου και του  ‘ageism’ της εποχής μας;
Όμως αξίζει η δουλειά, αξίξει ο κόπος; Και ποιος ο λόγος για όλα αυτά όταν η πιο μεγάλη μου απόλαυση είναι η τεμπελιά, σαν τώρα με ένα βιβλίο πλάι στη θάλασσα.


Δεν ήξερα αν κυκλοφορεί στα ελληνικά το ‘Travels with Epicurus- A Journey to a Greek Island in Search for a Fulfilled Life'  αλλά το έψαξα για σάς και το συστήνω  σε μικρούς και μεγάλους.
_________________________________________



ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΚΟΥΡΟ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΩΣ

Ο ΝΤΑΝΙΕΛ ΚΛΑΪΝ βρισκόταν στις αρχές της όγδοης δεκαετίας της ζωής του, όταν ο οδοντίατρός του τού πρότεινε να βάλει οδοντικά εμφυτεύματα, αλλιώς θα έπρεπε να φοράει στο εξής μια παλιομοδίτικη και γεροντίστικη μασέλα. Αντί να μπει σε αυτή τη διαδικασία, ο Ντανιέλ Κλάιν ταξίδεψε στην Ελλάδα, για να ανακαλύψει αν ένας από τους αγαπημένους του φιλοσόφους, ο σοφός Επίκουρος, μπορούσε να τον διδάξει κάτι γύρω από τις απολαύσεις και τις χαρές που αποτελούν μοναδικό προνόμιο της τρίτης ηλικίας. Το παρόν έργο είναι ένα ταξιδιωτικό βιβλίο, μια πνευματώδης και βατή στοχαστική διαδρομή και ένας αισιόδοξος οδηγός για μια καλή ζωή. Ο Κλαιν μας ξεναγεί με τον δικό του μοναδικό τρόπο σε μια ανάλαφρη περιήγηση στα σοκάκια των γηρατειών, μέσα από μια γοητευτική εκδρομή στο Αιγαίο. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Περιεχόμενα

Πρόλογος
Το τραπέζι στην ταβέρνα του Δημήτρη
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ
Τα ελαιόδεντρα τον γέρου Έλληνα
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ.
Η εγκαταλειμμένη βεράντα
ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΠΟΛΟΙ....
Οι πιτσιλισμένες από τη βροχή φωτογραφίες του Τάσου
ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΣΤΟΧΑΣΜΟ....
Ένας σιρόκος από όμορφα νιάτα
ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ .
Ο ήχος από τα κουδούνια των προβάτων
ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ .
Ο φιλοξενούμενος της Ιφιγένειας
ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΩΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ.
Το πύρινο έθιμο στο λιμάνι της Ύδρας
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ...
Επίλογος
Επιστροφή στο σπίτι
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΤΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ