Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020

Στις 7 Οκτωβρίου η απόφαση για τη δίκη της Χρυσής Αυγής





Μετά την ολοκλήρωση των αγορεύσεων της υπεράσπισης, η πρόεδρος του δικαστηρίου Μαρία Λεπενιώτη ανακοίνωσε ότι η επόμενη δικάσιμος θα λάβει χώρα την Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2020, στις 11πμ, στην αίθουσα τελετών του Εφετείου, οπότε και θα ανακοινωθεί η απόφαση.
Μέχρι τότε το δικαστήριο θα διασκεφθεί. Το δικαστήριο θα αποφασίσει τόσο για τις επί μέρους υποθέσεις τις οποίες συνεκδικάζει (ανθρωποκτονία Παύλου Φύσσα, απόπειρα ανθρωποκτονίας Αιγύπτιου αλιεργάτη Αμπουζίντ Εμπάρακ και απόπειρα ανθρωποκτονιών κομμουνιστών συνδικαλιστών) όσο και για την κατηγορία της εγκληματικής οργάνωσης(ένταξη για τα απλά μέλη και διεύθυνση για τους βουλευτές και τους δύο πυρηνάρχες).
Την απόφαση καλούνται να λάβουν οι τρεις τακτικοί δικαστές της σύνθεσης, δηλαδή η πρόεδρος Μαρία Λεπενιώτη και οι εφέτες Ανδρέας Ντόκος και Γεσθημανή Τσουλφόγλου.

Aυτή είναι η εικόνα προφίλ μου στο FB και με κλικ σ αυτό μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και στο δικό σας: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10220322093736971&set=a.1465793039311&type=3&theater

4 σχόλια:

  1. Μαζί στη φυλακή διάβασα, ότι να 'ναι..καιρό είχα να δω τα μπούτια σου btw, στείλε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τι κέρδισες ανόητε «Ανώνυμε»
    που απέδειξες ότι εσείς οι Χρυσαυγίτες είστε χυδαία πλάσματα;

    'Οσοι με ξέρουν ξέρουν ότι δε στέλνω γυμνές φωτογραφίες
    αλλά, δεν κατηγορώ μόνο λυπάμαι κάτι πεινασμένους σεξουλικά σαν εσάς τους ανέραστους ελεεινούς.
    Πολλές φορές επισκέφθηκες εδώ
    αλλά μπαίνεις ακόμα από το Facebook και σε βρήκα ηλίθιο πλάσμα που νομίζεις πως δεν ξέρω να σας βρίσκω.

    Και... μη μου πεις πως ερεθίζεσαι με την Celest ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο όταν ακούς τη 'Σερενάτα' και δακρύζεις..σμουτς!

      Διαγραφή
    2. Με σοκολάτα; Δακρύζω εγώ;
      Ακατανόητο το σχόλιο διότι του Τσαϊκόφσκι αν γτην ήξερες θα την έλεγες αλλιώς.
      Όντως μου είσαι απολύτως Άγνωστος.

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.