Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023

Για τις παραλίες: 11 Ιουνίου 7 μ.μ

 

Σύμφωνα με το Σύνταγμα, οι αιγιαλοί και οι παραλίες είναι δημόσια (εκτός συναλλαγής) και κοινόχρηστα. Κύριος προορισμός τους, ως κοινόχρηστα, είναι «η ελεύθερη και ακώλυτη πρόσβαση του κοινού σε αυτά, καθώς και η επικοινωνία της ξηράς με τη θάλασσα, λιμνοθάλασσα, λίμνη ή ποταμό». Εξαίρεση επιτρέπεται μόνο για την εξυπηρέτηση επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος.

-Υπάρχουν ιδιωτικές παραλίες στη χώρα μας;

Οχι.

 

Συγκέντρωση για τις παραλίες

Η συγκέντρωση για τις παραλίες θα γίνει στην Πάρο την Κυριακή 11 Ιουνίου και ώρα 7 μ.μ. στην αίθουσα του "Αρχίλοχου" υποστηριζόμενη και από την Περιβαλλοντική Ομάδα του Συλλόγου. Ζητούμε το αυτονόητο. Να σταματήσει η παρανομία να διώκονται οι πολίτες από το έδαφός τους, από την πατρίδα τους. Ένα θέμα είναι να ξανακοιταχθεί ο νόμος αυτός της παρανομίας να ενοικιάζονται οι παραλίες που σύμφωνα με τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου αποτελούν δημόσιο αγαθό. Μετά τα γεγονότα της Μυκόνου και τις κατεδαφίσεις αυθαιρέτων αυτό μπορεί να γίνει αν και πρέπει να ξαναρωτήσουμε γιατί άργησαν σαράντα χρόνια να το πάρουν χαμπάρι! Εμείς θα επιμείνουμε στα εξής: α) τι ακριβώς λέει ο υπάρχων νόμος β) Πού εμπλέκεται η αυτοδιοίκηση και γιατί μέχρι τώρα δεν έχουμε ενδιαφερθεί που διώκονται πολίτες από τις ακτές! γ) Γιατί το ανέχτηκαν αυτό οι ίδιοι οι πολίτες. δ) Πού εμπλέκεται η αστυνομία και το λιμεναρχείο. Δεν νομίζω να οφείλουν προστασία στους ενοικιαστές πειρατές και παραλιοφάγους, αλλά στους πολίτες. ε) Μέχρι την ισχύ του μη νόμιμου αυτού νόμου θα πρέπει οι επιχειρηματίες να ορίσουν το μέρος ακριβώς που ενοικιάζουν και το μέρος που είναι για τους πολίτες, γιατί είναι γνωστό ότι καταλαμβάνουν όλη την παραλία, σαν να είναι κληρονομιά από τον παππού τους! στ) Πολλές κατασκευές και εγκαταστάσεις είναι μέσα στο γιαλό, οπότε καλό είναι να υπάρχει και κάποιος χάρτης που ορίζει την περιοχή του γιαλού και της παραλίας. Τα τοιχάκια μέσα στη ζώνη του αιγιαλού πρέπει να γκρεμιστούν. ζ) Πολλές παραλίες δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για ενοικίαση και κακώς έχουν ενοικιαστεί (δεν έχουν λ.χ. το απαιτούμενο πλάτος και μήκος). η) Θα πρέπει να έχουμε τα τηλέφωνα υπεύθυνου του δήμου, του λιμεναρχείου και της αστυνομίας, ώστε σε περίπτωση που πολίτης διώχνεται από τον κακομαθημένο επιχειρηματία να ζητούμε προστασία. Επίσης το τηλέφωνο της εισαγγελίας στη Σύρο. θ) Θα χρειαστούμε και νομικούς στην συγκέντρωση, αλλά καλό θα είναι να διαβάσουμε πρώτα τον νόμο που ισχύει.

Ευχαριστούμε τον "Αρχίλοχο" για την ευαισθησία του.

Για την Κίνηση Πολιτών

Χρίστος Γεωργούσης 

-Σε ποιον ανήκουν ο αιγιαλός και η παραλία;

Σύμφωνα με το Σύνταγμα, οι αιγιαλοί και οι παραλίες είναι δημόσια (εκτός συναλλαγής) και κοινόχρηστα. Κύριος προορισμός τους, ως κοινόχρηστα, είναι «η ελεύθερη και ακώλυτη πρόσβαση του κοινού σε αυτά, καθώς και η επικοινωνία της ξηράς με τη θάλασσα, λιμνοθάλασσα, λίμνη ή ποταμό». Εξαίρεση επιτρέπεται μόνο για την εξυπηρέτηση επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος.

-Υπάρχουν ιδιωτικές παραλίες στη χώρα μας;

Οχι. Κάθε επιχείρηση που γειτνιάζει με παραλία οφείλει να διατηρεί ελεύθερη την πρόσβαση των λουομένων (αν δεν υπάρχει άλλη πρόσβαση) μέσω των εγκαταστάσεών της. Αν με κάποιο τρόπο μια επιχείρηση προσπαθεί να παρεμποδίσει την πρόσβαση των πολιτών στην παραλία (με αποτρεπτικές πινακίδες, περιφράξεις ή φύλαξη) οι πολίτες πρέπει να απευθύνονται στην αστυνομία. Μοναδική εξαίρεση, οι λιγοστές οργανωμένες πλαζ για τις οποίες έχει θεσπιστεί εισιτήριο.

-Τι επιτρέπεται σε αιγιαλούς και παραλίες;

Ο γενικός κανόνας είναι ότι επιτρέπεται η παραχώρηση της «απλής» χρήσης τους, αλλά όχι η κατασκευή μονίμων εγκαταστάσεων. Η απλή χρήση περιλαμβάνει τα γνωστά ομπρελοκαθίσματα, πλωτές εξέδρες για θαλάσσια σπορ, φουσκωτές «παιδικές χαρές». Σε κάθε περίπτωση, η παραχώρηση (που γίνεται έναντι τιμήματος) δεν πρέπει να επηρεάζει τον κοινόχρηστο χαρακτήρα τους. Η παραχώρηση πραγματοποιείται είτε απευθείας από το υπουργείο Οικονομικών ή από τον δήμο.

-Με ποιους όρους επιτρέπεται να τοποθετούνται ομπρέλες και ξαπλώστρες;

Η μέγιστη επιτρεπόμενη επιφάνεια δεν μπορεί να ξεπερνά το 50%

_____

από 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ

 

Τρίτη 30 Μαΐου 2023

Είδα #Χρονοπούλου στα trends....


 Είδα το #χρονοπούλου στα trends κι αναρωτιόμουν τι έκανα πάλι και με βρίζετε.

Ουφ.. 

#FolieDeGrandeur

#ΜανίαΚαταδιώξεως

31ο Πανελλήνιο Ψυχιατρικό Συνέδριο- Ρόδος

 


31ο Πανελλήνιο Ψυχιατρικό Συνέδριο κι είμαι καλεσμένη να μιλήσω σε Εργαστήριο με θέμα «Γλώσσα ενάντια στο Στίγμα».
Γλώσσα και πρέζα, οι δυό αγάπες μου δηλαδή. 
Όμως πέρα από αστεία, είμαι ευγνώμων και περήφανη που, μετά από χρόνια ακτιβιστικών αγώνων με καλούν όχι ως κρούσμα προς μελέτη αλλά ως γνώστρια του θέματος. 
Κι ευχαριστώ τον ΕΣΥΝΑΡ (Εθνικό Συντονιστή για τα Ναρκωτικά) Δρα Χρήστο Κουϊμτσίδη για την πρόσκληση,
τη Marianella Klokaγια την (πολυετή) συνεργασία

αλλά και το συνεργάτη μου Xristo Anastasiou που δίχως την αφοσίωσή του το Δίκτυο Ομότιμων Χρηστών .Ψυχοδ/κων Ουσιών- PeerNUPS δε θα υπήρχε.








Παρασκευή 19 Μαΐου 2023

Sign On: Homophobia & Transphobia Are A Public Health Crisis

 



Please sign here:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScDBlNI3Vg_S7o7Q8TgBFFbTSqHlGg-UaftJ2Jtl_edJDN5vA/viewform

Sign On: Homophobia & Transphobia Are A Public Health Crisis

Homophobia & Transphobia are a Public Health Crisis 

We the undersigned believe that homophobia and transphobia constitute a public health crisis globally. Homophobia and transphobia are killing LGBTQ people. The oppression of LGBTQ people has profound negative consequences on physical and mental health, the ability to access quality healthcare, and the ability to be an active member of society. Furthermore, the oppression of LGBTQ people has profound negative consequences for broader community health. We call on public health officials and government leaders, public and private sectors to recognize homophobia and transphobia as a public health crisis and to act.  

Homophobia and transphobia threaten the lives, rights and dignity of LGBTQ persons globally. Violence, lack of social protections, insufficient healthcare access, and social exclusion cause immense harm. LGBTQ persons are persistently more likely to experience violence than heterosexual and cisgender counterparts. The experience of violence, threat of criminal persecution, and discrimination exponentially create more mental health stressors and increase risk of suicide for LGBTQ people. In many countries, LGBTQ persons have no access to appropriate and adequate healthcare.  

The real-world consequences of homophobia and transphobia has been a criminalization of same sex sexual behavior and gender diversity, structural discrimination, denial of healthcare, stigma, violence, torture, and execution. The HIV pandemic – now in its fourth decade - is an ongoing example of how the systemic oppression of a group of people can cause a society wide public health crisis.  

Homophobia and transphobia are intricately linked. The rise in anti-trans legislation in many countries resulting from the increased power and geographical reach of anti-gender movement globally, and the banning or restriction of LGBTQ visibility in books and social media in some countries demonstrate how inextricably these forces are linked. Where sexuality and gender are strictly policed, LGBTQ individuals face additional vulnerabilities in employment, housing, education, and safety. 

Our Demands 

In light of the public health crisis caused by homophobia and transphobia, we collectively demand:  

  • A declaration by public health agencies that recognizes homophobia and transphobia are a public health crisis; 

  • Public health agencies resource interventions to end homophobia and transphobia;  

  • Resources for LGBTQ-led organizations to organize LGBTQ people to resist homophobia and transphobia; 

  • Elected officials to recognize the public health crisis and advocate against homophobia and transphobia; 

  • Media partners to highlight the ways that homophobia and transphobia persist in contemporary society, including the increasing levels of violence against LGBTQ persons; and  

  • Further community-engaged research on the health impacts of homophobia and transphobia.

MPact Global and GATE are leading this initiative to have homophobia and transphobia declared a public health crisis. This call is supported by organizations in every region of the world. 

MPact is a catalyst for creating change among global gay, bisexual, and gender diverse communities. MPact  works with  community partners around the world to educate, empower, and mobilize queer communities to improve the health and wellness of gay, bisexual, and queer folks and advance human rights. 

GATE is an international advocacy organization working towards justice and equality for trans, gender diverse, and intersex (TGDI) communities. Rooted in our movements, we work collaboratively with strategic partners at the international, regional, and national levels to ensure access to resources, knowledge, and decision-making spaces. GATE envisions a world free from human rights violations based on gender identity, gender expression, and sex characteristics. We aim to ensure that trans, gender diverse, and intersex (TGDI) people can enjoy their human rights and achieve the highest level of health and wellbeing possible. GATE focuses on advocating for the human rights of trans, gender diverse, and intersex people, while also playing a pivotal role in strengthening the global trans, gender diverse, and intersex (TGDI) movements through training, capacity building, resource mobilization and political mobilization. Additionally, GATE prioritizes its institutional strengthening to ensure that we can continue to grow and develop as the leading advocacy and expert organization advancing the rights, health, and well-being of trans, gender diverse, and intersex (TGDI) people in a sustainable way. 

Κυριακή 14 Μαΐου 2023

10410 Τηλεφωνική Γραμμή καταγγελιών για κακοποιήσεις ζώων

 



10410 Τηλεφωνική Γραμμή καταγγελιών για κακοποιήσεις ζώων στο πλαίσιο εφαρμογής του νόμου 4830/2021

 

Οι πολίτες μπορούν να τηλεφωνούν στον πενταψήφιο αριθμό 10410 για να αναφέρουν κάθε κακοποίηση ζώου αδέσποτου ή και δεσποζόμενου, χωρίς να χρειάζεται να πάνε στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής τους. Αμέσως μετά την καταγγελία, θα γίνεται η διερεύνηση του περιστατικού.

 

 

Στη  Σελίδα  https://daphnechronopoulou.blogspot.com/p/blog-page_29.html


 

 θα βρείτε:

Το Νόμο 4830/2021 (με τροπολογίες, πρόστιμα κλ)

 - Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς

 

Φόλα:  Τι Πρώτες Βοήθειες

 

 

Τη Διεθνή Διακήρυξη Διακαιωμάτων των Ζώων

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ

      ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

 

 

απόσπασμα για τα Ζώα στα Μέσα Μεταφοράς (ΚΤΕΛ)  

Θάλασσα― Τι και πού επιτρέπεται, πού το λιμεναρχείο απαγορεύει και με τι πρόστιμο 

και, στο τέλος,συνδέσμους προς δύο ενημερωτικά περί εκπαίδευσης που (αν είστε καινούργιοι ή έχετε ως τώρα κακή εμπειρία, θα σας βοηθήσουν)

 

 

Παρασκευή 12 Μαΐου 2023

Αφιέρωμα για τα 50 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΌ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΜΕΛΠΩΣ ΑΞΙΩΤΗ (Το Πρόγραμμα)

 

Μέλπω Αξιώτη

15 Ιουλίου 1905,  22 Μαΐου 1973


Για τη δική μας τη Μέλπω Αξιώτη, 50 χρόνια από το θάνατό της, ένα διήμερο αφιέρωμα εδώ στο «σπίτι της», τη Μύκονό της.

Η Μέλπω η συγγραφέας, η αγωνίστρια, η νησιώτισσα αρχόντισσα είναι η Ελλάδα του 20ού αιώνα. Κοπέλα που ξεκίνησε από παρθεναγωγείο των Καλογραιών, παντρεύτηκε νωρίς και χώρισε φιλικά κι ύστερα χάθηκε στη δίνη της πολιτικής, αριστερή σε χρόνια δύσκολα, εξόριστη καθηγήτρια στο Ανατολικό Βερολίνο, επαναπατρισμένη πάμφτωχη και ταλαιπωρημένη ψυχικά και πνευματικά, πέθανε νωρίς μα μένει ζωντανή στο νησί της, στα βιβλία και στις έξοχες μεταφράσεις της.


Μέλπω Αξιώτη στη Μύκονο


ΔΙΗΜΕΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΜΕΛΠΩ ΑΞΙΩΤΗ

ΓΙΑ ΤΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΌ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ

12 - 13/5/2023

 

Η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Μυκόνου σε συνεργασία με την Βιβλιοθήκη Παναγιώτη Κουσαθανά-Δημοτική Στέγη Μελέτης Πολιτισμού και Παράδοσης διοργανώνουν αφιέρωμα στην Μυκονιάτισσα συγγραφέα Μέλπω Αξιώτη με αφορμή τα 50 χρόνια από τον θάνατό της.

Τι ομιλίες θα συντονίσει ο Παναγιώτης Κουσαθανάς.

 

Πρόγραμμα

·       Παρασκευή 12 Μαΐου 2023 στην αίθουσα της ΚΔΕΠΠΑΜ στο Ματογιάννι στις 12.00.  Εκπαιδευτική δράση για μαθητές Λυκείου:

Παρουσίαση του πολιτιστικού προγράμματος «Η ψυχή του νησιού από τα χτες ως τα σήμεραΟι μαθητές/τριες γνωρίζουν τον τόπο τους μέσα από το έργο της μυκονιάτισσας συγγραφέως Μέλπως Αξιώτη». Υπεύθυνοι προγράμματος: Μέντη Δώρα, Διδάσκουσα στο Τμήμα Φιλολογίας του Εθνικού & Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών (ΕΚΠΑ),  Μαρούλης Διονύσιος, Δρ. Νεοελληνικής Φιλολογία – Εκπαιδευτικός, Αγγελική Καλαφάτη φιλόλογος- ηθοποιός.

Προβολή της ταινίας-ντοκιμαντέρ του Γυμνασίου Μυκόνου «Μέλπω Αξιώτη».

 

·       Παρασκευή 12 Μαΐου στη Βιβλιοθήκη Παναγιώτη Κουσαθανά - Δημοτική  Στέγη Μελέτης Πολιτισμού και Παράδοσης. 

Ώρα 19.30 // Ομιλίες:

1.         Ιωάννα Σπηλιοπούλου, Φιλόλογος, Εκπαιδευτικός: «Η Μύκονος της Μέλπως Αξιώτη: Ο χορός των αντικειμένων»

2.        Μιχάλης Ασημομύτης-Στάης, πρώην υπάλληλος Ο.Τ.Α.: «Γύρω από δυο – τρείς συναντήσεις με τη Μέλπω: Αναμνήσεις νεαρού αναγνώστη.»

3.         Παναγιώτης Κουσαθανάς, Συγγραφέας: «Μερικά από τα διασωθέντα

 χρηστικά αντικείμενα, βιβλία και τεκμήρια από το οικογενειακό αρχείο της Μέλπως Αξιώτη (1903-1973) και αποσπάσματα από το βιβλίο της Το σπίτι μου (1965, όπου αναφορές της ίδιας στα παραπάνω.»


Θα ακολουθήσει περιήγηση στις διαδρομές της Μέλπως στη Χώρα Μυκόνου: Περίπατος μέχρι την προτομή και το Σπίτι της Μέλπως, την Αγία 

Παρασκευή όπου αναπαύονται τα οστά της και την παλιά πόλη του Κάστρου, που έχει δώσει το όνομά της στην πρώτη από τις τέσσερεις ενότητες των ποιημάτων της, Θαλασσινά (1961), τέλος έως το Σχολείο του Μαύρου όπου η Μέλπω έμαθε τα πρώτα της γράμματα.

 

·       Σάββατο 13 Μαΐου στην αίθουσα της ΚΔΕΠΠΑΜ στο Ματογιάννι. 

Ώρα 19.30 // Ομιλίες:

Μαίρη Μικέ, Καθηγήτρια Νεοελληνικής Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, «Νέες διασταυρώσεις με τις Δύσκολες νύχτες (1938) της Μέλπως Αξιώτη».
Τιτίκα Δημητρούλια, καθηγήτρια Θεωρίας και Πράξης της Μετάφρασης στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ , « H Μέλπω Αξιώτη στο Παρίσι: μια χαμένη άνοιξη».

Ώρα 20.30// Θεατρική Παράσταση:

Μετά τις ομιλίες θα ακολουθήσει η θεατρική παράσταση "Εικοστός αιώνας της Μέλπως Αξιώτη" από την Θεατρική Ομάδα του Φιλολογικού Τμήματος του Εθνικού & Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) υπό την αιγίδα της Κοσμητείας με την υποστήριξη της Δώρας Μέντη και της   Λέσχης Ανάγνωσης της Φιλοσοφικής Σχολής.

 

Είσοδος ελεύθερη

_________________________



ΜΕΛΠΩ ΑΞΙΩΤΗ (1905-1973). 

Η Μέλπω Αξιώτη γεννήθηκε στην Αθήνα, κόρη του μυκονιάτη μουσικοσυνθέτη και τεχνοκριτικού Γεωργίου Αξιώτη (που χρημάτισε και πρόεδρος της Κοινότητας Μυκόνου για έξι μήνες το 1915) και της αριστοκράτισσας Καλλιόπης Βάβαρη. Οι γονείς της χώρισαν το 1908 και η Μέλπω μεγάλωσε στη Μύκονο με τον πατέρα της, ο οποίος τον επόμενο χρόνο παντρεύτηκε την Μαρουλίνα Γρυπάρη, κόρη του πολιτικού Ιωάννη Γρυπάρη, με την οποία απέκτησε δυο παιδιά, τον Πανάγο και τη Φρόσω. Το 1910 η μητέρα της παντρεύτηκε το Δημήτριο Ποσειδώνα. Στη Μύκονο η Μέλπω μεγάλωσε χωρίς μητέρα στο αυστηρό περιβάλλον της οικογένειας Αξιώτη και τέλειωσε το Σχολαρχείο. Από το 1918 ως το 1922 μπήκε εσωτερική στη Σχολή Ουρσουλίνων της Τήνου. Το 1922 κατέβηκε στην Αθήνα και έζησε μαζί με τη μητέρα της και την ετεροθαλή αδερφή της Χαρούλα. Δύο χρόνια αργότερα πέθανε ο πατέρας της, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στην Αθήνα. Το 1925 παντρεύτηκε το θεολόγο και δάσκαλό της Βασίλη Μάρκαρη με τον οποίο έφυγε για τη Μύκονο. Ο γάμος τους κράτησε τέσσερα χρόνια. Μετά το διαζύγιο επέστρεψε στην Αθήνα όπου προσπάθησε να ζήσει ξανά με τη μητέρα της. Οι δυσκολίες στη σχέση τους ωστόσο την οδήγησαν σε συνεχείς μετακομίσεις. Το 1934 άνοιξε οίκο ραπτικής από κοινού με τη Βέτα Τσιτιμάτη. Η επιχείρηση λειτούργησε για ένα χρόνο, ενώ παράλληλα και ως το 1936 η Αξιώτη παρακολούθησε μαθήματα σχεδίου στη Σιβιτανίδειο Σχολή. Το 1936 προσχώρησε στο Κ.Κ.Ε., εγκαινιάζοντας τη δια βίου πολιτική της προσχώρηση στην Αριστερά. Ένα χρόνο αργότερα γνωρίστηκε με το δικηγόρο Νίκο Αλεξίου με τον οποίο συνδέθηκε ερωτικά. Το 1933 πρωτοεμφανίστηκε στη λογοτεχνία με τη δημοσίευση του διηγήματος Απ’ τα χτες ως τα σήμερα στο περιοδικό Μυκονιάτικα Χρονικά του Γιαννούλη Μπόνη. Ακολούθησαν κι άλλες δημοσιεύσεις στο ίδιο περιοδικό και το 1938 κυκλοφόρησε το πρώτο της μυθιστόρημα, που είχε τίτλο Δύσκολες Νύχτες και τιμήθηκε ένα χρόνο αργότερα με το πρώτο βραβείο του Γυναικείου Συλλόγου Γραμμάτων και Τεχνών. Κατά την προπολεμική περίοδο ήρθε σε επαφή με τους αθηναϊκούς λογοτεχνικούς κύκλους και γνωρίστηκε με το Νίκο Εγγονόπουλο, το Γιώργο Θεοτοκά, το Νίκο Καββαδία, τον Κλέωνα Παράσχο, το Γιώργο Σεφέρη, ενώ κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής εντάχτηκε στην Εθνική Αλληλεγγύη του ΕΑΜ και συνεργάστηκε στον παράνομο Τύπο, μαζί με τις Διδώ Σωτηρίου, Έλλη Αλεξίου, Έλλη Παππά, Τιτίκα Δαμασκηνού και άλλες ελληνίδες της αντίστασης. Μετά την απελευθέρωση συνέχισε τη συγγραφική και πολιτική της δραστηριότητα, ενώ παράλληλα συνεργάστηκε με το περιοδικό Χαραυγή (1946). Οι επικείμενες συνέπειες της αριστερής της δράσης την ανάγκασαν να καταφύγει το 1947 στη Γαλλία, από όπου συνέχισε να αγωνίζεται μέσω άρθρων σε περιοδικά και συμμετοχών της σε συνέδρια, λόγους και άλλες εκδηλώσεις του εκεί αριστερού κινήματος. Στη Γαλλία γνωρίστηκε με κορυφαίες μορφές της αριστερής διανόησης (Louis Aragon, Elsa Triolet, Paul Elyard, Andre και Alice Bonnard, Pablo Neruda κ.α.). Από το Παρίσι ξεκίνησε και η πορεία προς την πανευρωπαϊκή της καταξίωση ως λογοτέχνιδας με τη μετάφραση του μυθιστορήματός της Εικοστός αιώνας, αρχικά στα γαλλικά (1949) και στη συνέχεια στα γερμανικά, ιταλικά, ρωσικά και πολωνικά. Το 1950 διάβημα της ελληνικής κυβέρνησης προς τη γαλλική προκάλεσε αναχώρηση της Αξιώτη για την Ανατολική Γερμανία, στα πλαίσια ομαδικής απέλασης 90 ατόμων. Από τη Δρέσδη όπου έζησε ως το τέλος του έτους συνέχισε τη δράση της, ενώ συνεχίστηκαν οι δημοσιεύσεις και εκδόσεις έργων της στις ευρωπαϊκές χώρες. Το Νοέμβρη του 1951 εγκαταστάθηκε στο Ανατολικό Βερολίνο, όπου ασχολήθηκε με την αρθρογραφία και τη λογοτεχνική μετάφραση και πήρε μέρος στο Παγκόσμιο Φεστιβάλ Νεολαίας, στα πλαίσια του οποίου γνωρίστηκε με το Ναζίμ Χικμέτ. Το 1952 μετακόμισε στη Βαρσοβία και εργάστηκε σε ελληνική εκπομπή του εκεί ραδιοφωνικού σταθμού μετά από πρόσκληση του Λευτέρη Μαυροειδή. Στη Βαρσοβία έζησε ως το 1955 με μια ενδιάμεση επίσκεψη στη Μόσχα λόγω επιδείνωσης της χρόνια κλονισμένης από βρογχίτιδα υγείας της. Το 1956 επέστρεψε στο Ανατολικό Βερολίνο, όπου έζησε ως την άνοιξη του 1957. Την ίδια χρονιά πέθανε η μητέρα της. Μετά από ολιγόμηνη επιστροφή στη Βαρσοβία επέστρεψε στο Βερολίνο στα τέλη του 1957 και από τον Οκτώβριο του 1958 ως το 1964 εργάστηκε ως Επισκέπτρια Λέκτωρ στο πανεπιστήμιο του Humboldt , διδάσκοντας Νέα Ελληνικά και Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Τα καλοκαίρια επισκεπτόταν την Ιταλία και παράλληλα συνέχισε να γράφει. Το Δεκέμβριο του 1964 επισκέφτηκε την Ελλάδα μετά από επίπονες προσπάθειες τεσσάρων χρόνων και το καλοκαίρι του επόμενου χρόνου επαναπατρίστηκε με απόφαση του τότε υπουργού εξωτερικών Ηλία Τσιριμώκου. Μετά την εγκατάστασή της στην Αθήνα συνέχισε τα ταξίδια της στην Ιταλία και τη Γαλλία. Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του Παπαδόπουλου αντιμετώπισε οικονομικά προβλήματα, βοηθήθηκε κυρίως από φίλους όπως η Νανά Καλλιανέση, ο Αντρέας Φραγκιάς και ο Γιάννης Ρίτσος. Το 1971 μετά από νέα επιδείνωση της υγείας της και εμφάνιση προϊούσας αμνησίας και σωματικής καχεξίας έζησε στην κλινική Λυμπέρη, τον επόμενο χρόνο μετακόμισε στην πανσιόν Maison de repos, όπου και πέθανε. Το έργο της Μέλπως Αξιώτη τοποθετείται στο χώρο της ελληνικής λογοτεχνίας του μεσοπολέμου. Σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της συγγραφικής της φυσιογνωμίας διαδραμάτισαν οι εμπειρίες της από τη ζωή στη Μύκονο, καθώς επίσης το μοίρασμα των νεανικών της χρόνων ανάμεσα στο νησί και την Αθήνα. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω βασικό άξονα του έργου της αποτέλεσε η μνήμη και η απόπειρα ανάπλασης του παρελθόντος. Παράλληλα η γραφή της επηρεάστηκε από τις νεωτεριστικές τάσεις της γενιάς του Τριάντα (ιδιαίτερα από την τεχνική του εσωτερικού μονολόγου), το ρεύμα του σουρεαλισμού, την εμφάνιση του φεμινιστικού κινήματος στην Ελλάδα, την ένταξή της στο κομμουνιστικό κόμμα. 1. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από τα λήμματα Άπαντα Μέλπως Αξιώτη Γ΄, Αθήνα, Κέδρος, 1980, χ.σ., «Αξιώτη Μέλπω», Παγκόσμιο Βιογραφικό Λεξικό 1. Αθήνα, Εκδοτική Αθηνών, 1983, Ελεγμίτου Ελένη, «Χρονολόγιο Μέλπως Αξιώτη (1905-1980)», Διαβάζω 311, 12/5/1993, σ.34-46 και Καρβέλης Τάκης, «Μέλπω Αξιώτη», Η μεσοπολεμική πεζογραφία· Από τον πρώτο ως το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο (1914-1939) Β΄, σ.262-301. Αθήνα, Σοκόλης, 1992.
Πηγή: Αρχείο Ελλήνων Λογοτεχνών, Ε.ΚΕ.ΒΙ.



Παρασκευή 5 Μαΐου 2023

Please Sign: Collection of supports for the continuation of the Action Plan on drugs in Reus

 

H Καταλωνία έχει εδώ και δεκαετίες ένα προοδευτικότατο νόμο για τη χρήση ουσιών, ο οποίος έχει δώσει δυνατότητα σε πολλούς ανθρώπους να επιβιώσουν και να ζήσουν με αξιοπρέπεια.

Υπεύθυνη κατά πολύ ήταν η Δρ Tre Borras που άδικα απολύθηκε από τη σημαντική της θέση ως Διευθύντρια Υπηρεσιών Ναρκοεξάρτησης και Διανοητικής Υγείας.

 

Ας υπογράψουμε να διορθωθεί η αδικία. Τη χρειαζόμαστε τη γιατρό μας.

 

Catalonia has had an innovative and pioneering harm reduction approach for several decades now. There is no doubt that this is the reason that so many people have been able to access the support they need to live healthier and better lives.

 

This has been possible in the most part due to the work that has been done by the Dr Tre Borras over many years. She has now been unfairly dismissed from the position as the Director of the Drug Dependence and Mental Health Services for the hospital of Reus for robustly defending this model of approach which has positively impacted so many people who may not be alive today had it not been for the work of Dr Borras. 

 

This action is not just unfair but also risks a lifesaving and changing model of intervention which is community based and innovative being put at risk.  


We would appreciate if you could take just a couple of minutes from your day to sign this petition of support and share: https://forms.office.com/e/nee4Futh4E


 


In praise of the model of drug dependence services in Reus.
The news of the dismissal of Dr. Tre Borràs Cabacés as director of the Drug Dependence and Mental Health Service (core to the plan of action on drugs of the city of Reus), came as a great surprise. The destitution –announced by the head of Reus’ Sant Joan Hospital to which the service is attached– appears as a clear disavow of the approach and direction followed so far.

The surprise comes from our awareness that the Service has unfolded a successful  array of intervention in the field of drug use, that have become a model thanks to their comprehensiveness –precisely that quality so prised and preached by policymakers–:

 - Based on an understanding of drugs as a complex phenomenon, Dr. Borràs’ Service has consolidated assistance continuously fed back, and connected to cutting-edge research (for example, with regards to the use of ibogaine);

 - a strong commitment to risks and harm reduction policies, which are the future of interventions when applied to all aspects in the field;

 - a community-based and interdisciplinary approach allowing the Service to articulate the biomedical and social aspects associated with drug use phenomena and disorders processes they need to attend;

 - a notable presence in local, national, and international networks, root to the Service’s recognized impact and continuous innovations.

All this with clear leadership, strengthening the project as a whole.

A measure like the one that has motivated this letter appears to us as extremely negative, when acknowledging that in this Reus, beyond the speeches and statements, the praised concepts of interdisciplinarity, management of complexity, comprehensiveness, socio-sanitary articulation, community-based intervention, leadership capacity, etc., have become an interesting reality (including an example at an international level), fully embedded into Catalonia’s Public Health system.

For all these reasons, we call for the continuity of the model represented by the Reus Action Plan on Drugs.

Τετάρτη 19 Απριλίου 2023

Μύκονος: σταμάτησαν οι οικοδομές, λέει;

 


Παύση οικοδομών στη Μύκονο, λέει; (Στο δρόμο του Πλατή Γιαλού). Δεν είμαι ειδικός- και μην είμαι άδικη: μπορεί οι άνθρωποι να έχουν νόμιμη άδεια για μετακίνηση μπάζων και υπόγεια πολυκατοικία ή πολυώροφο υπόγειο γκαράζ. Πάντως, παρότι ήδη είναι αισθητή μια ησυχία που θυμίζει παλιά Μύκονο, ΟΛΑ τα χτισίματα δεν έχουν πάψει.


https://youtu.be/SchOkGu-YiE




Και, για να γελάσουμε λιγάκι θυμίζω πως οι οικοδομικές εργασίες έπαυαν πάντα από Απρίλιο ως Οκτώβριο, για να δουλέψει τουριστικά το νησί.

Το άρθρο είναι περσινό, το 18/4/2022 και, όπως πλέον είναι γνωστότατο, ουδέποτε τηρήθηκε η απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας.

 

.protothema.

Συμβούλιο της ΕπικρατείαςΜύκονος

ΣτΕ: «Παγώνουν» οι οικοδομικές εργασίες στη Μύκονο από Απρίλιο έως Οκτώβριο κάθε έτους

Οι οικοδομικές εργασίες αναστέλλονται από Απρίλιο έως Οκτώβριο αφενός στο πλαίσιο της προώθησης της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και αφετέρου για την προστασία της υγείας των κατοίκων και επισκεπτών της Μυκόνου - Έχασαν τη δικαστική μάχη 15 κατασκευαστικές εταιρείες


Με τη σφραγίδα του Συμβουλίου της Επικρατείας κατά τη θερινή τουριστική περίοδο (Απρίλιος-Οκτώβριος) «παγώνουν» στη Μύκονο οι πάσης φύσεως οικοδομικές εργασίες (εσωτερικού και εξωτερικού χώρου), η χρήση εκσκαπτικών μηχανημάτων, κομπρεσέρ, κ.λπ. 

Παύει τους καλοκαιρινούς μήνες η οικοδομική δραστηριότητα στο νησί των αέρηδων που συγκεντρώνει το διεθνές ενδιαφέρον των τουριστών υψηλού οικονομικού ενδιαφέροντος. Και σταματούν οι οικοδομικές εργασίες, αφενός στο πλαίσιο της προώθησης της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και αφετέρου για την προστασία της υγείας των κατοίκων και επισκεπτών της Μυκόνου. Και όλα αυτά, παρά τις αντιδράσεις 15 κατασκευαστικών εταιρειών, επιχειρήσεων παραγωγής – εμπορίας οικοδομικών υλικών, κ.ά., οι οποίες είχαν προσφύγει στο ΣτΕ και έχασαν τη δικαστική μάχη. 

Ο δήμαρχος Μυκόνου τον Οκτώβριο του 2019 έστειλε στους τοπικούς Συλλόγους Μελετητών-Μηχανικών, Ξενοδόχων, Ενοικιάσεως Δωματίων και Διαμερισμάτων έγγραφο με το οποίοι τους γνωστοποιούσε ότι ξενοδόχοι, κάτοικοι, κ.λπ. του νησιού παραπονούνται για την συνεχή εκτέλεση οικοδομικών εργασιών κατά τους θερινούς μήνες που το νησί δέχεται εκατομμύρια επισκέπτες. 

Για τους λόγους αυτούς τους γνωστοποίησε ότι στο πλαίσιο μιας προσπάθειας προστασίας της υγείας των κατοίκων και επισκεπτών του νησιού από οχλούσες οικοδομικές δραστηριότητες θα εισηγηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο την απαγόρευση οικοδομικών εργασιών για συγκεκριμένο διάστημα και κάλεσε τους φορείς να του εκθέσουν τις απόψεις τους. Οι φορείς ανταποκρίθηκαν και έστειλαν τις απόψεις τους. 

Πράγματι, τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους (2019) ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Μυκόνου, αποφάσισε τη διακοπή οποιασδήποτε οικοδομικής εργασίας (εξωτερικού και εσωτερικού χώρου) που προκαλεί όχληση, όπως είναι η χρήση βαρέων μηχανημάτων (τσάπες, σφυριά, κομπρεσέρ αέρος, κ.λπ.), σοβάδες με χρήση πρέσας, μεταφορές προϊόντων εκσκαφής, σκυροδέματος, εκσκαφές και οποιαδήποτε εργασία, μεταφορά και χρήση μπετό»: 

-στον παραδοσιακό οικισμό της Χώρας από 15 Απριλίου έως 30 Οκτωβρίου κάθε έτους, 

-στους πυκνοκατοικημένους οικισμούς (Άγιο Στέφανο, Ορνό, Πλατύ Γιαλό, Τούρλο, Άγιο Ιωάννη και Άνω Μερά) από 20 Μαΐου έως 20 Σεπτεμβρίου και 

-στο υπόλοιπο νησί από 25 Ιουνίου έως 10 Σεπτεμβρίου κάθε έτους. 

Παράλληλα, για τους παραβάτες καθόρισε πρόστιμο, ανάλογα με το είδος της παράβασης, από 5.000 έως 40.000 ευρώ. 

Κατόπιν αυτού 15 επιχειρήσεις του κατασκευαστικού τομέα (οικοδομικές εταιρείες, εταιρείες οικοδομικών υλικών, κ.λπ.) προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική και παράνομη η επίμαχη απόφαση του Δήμου Μυκόνου. 

Το Δ΄ Τμήμα του ΣτΕ με προεδρεύοντα τον σύμβουλο Επικρατείας Ευθύμιο Αντωνόπουλο και εισηγήτρια την επίσης σύμβουλο Επικρατείας Όλγα Παπαδοπούλου, απέρριψαν ως αβάσιμους όλους τους λόγους ακύρωσης που προέβαλαν οι εταιρείες, κ.λπ. 

Οι προσφεύγοντες υποστήριζαν ότι σύμφωνα με τις συνταγματικές επιταγές (άρθρο 43 Συντάγματος) για θέματα όπως είναι αυτό της παύσης των οικοδομικών, κ.λπ. εργασιών για συγκεκριμένο διάστημα, απαιτείται η έκδοση Προεδρικού Διατάγματος και όχι απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, αφού ρυθμίζονται ζητήματα γενικότερου ενδιαφέροντος (οικονομικά, κ.λπ.) που εκφεύγουν του τοπικού χαρακτήρα. 

Την ίδια στιγμή, υποστήριζαν, ότι παραβιάζεται η Συνταγματική αρχή της αναλογικότητας καθώς « εισάγεται απόλυτη απαγόρευση εκτέλεσης όλων των οικοδομικών εργασιών, αναιτιολόγητα και χωρίς παράθεση στοιχείων υπέρ της έκδοσης της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου», την στιγμή κατά την οποία «ο εισαγόμενος περιορισμός της επαγγελματικής ελευθερίας των δραστηριοποιούμενων στον τομέα της οικοδομής, δεν είναι πρόσφορος και αναγκαίος». 

https://www.protothema.gr/greece/article/1234366/ste-pagonoun-oi-oikodomikes-ergasies-sti-mukono-apo-aprilio-eos-oktovrio-kathe-etous/ 


Φέτος

ot.gr/

Μύκονος: Αναστέλλεται η εκτός σχεδίου δόμηση

Καμία καινούρια άδεια στο νησί μέχρι να εγκριθεί ο ειδικός πολεοδομικός σχεδιασμός - Τι δήλωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Βροχή ρυθμίσεων, υπό τη μορφή τροπολογιών, κατέθεσε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας  στο νομοσχέδιο – σκούπα των 263 άρθρων και των 357 σελίδων, το οποίο εισήχθη χθες προς συζήτηση και ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής. Ειδικότερα, προωθείται η αναστολή έκδοσης οικοδομικών αδειών σε εκτός σχεδίου περιοχές της Μυκόνου έως την έγκριση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου, η οποία υπολογίζεται στις αρχές του 2024.

Το ΥΠΕΝ έκρινε επιβεβλημένη την καθολική απαγορευτική διάταξη προκειμένου να μπει φρένο στην αυθαίρετη δόμηση στο νησί, η οποία δεν σταματά ούτε με πρόστιμα, ούτε με άλλες κυρώσεις. Άλλωστε συχνά απασχολούν την ειδησεογραφία περιπτώσεις επιθέσεων ή ξυλοδαρμών _ με πιο πρόσφατη εκείνη του υπαλλήλου της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων _ όσων αντιδρούν στην ανεξέλεγκτη οικοδομική δραστηριότητα στο νησί. https://www.ot.gr/2023/03/21/oikonomia/akinita/mykonos-anastelletai-i-ektos-sxediou-do

Σάββατο 15 Απριλίου 2023

Το βραχιολάκι της Καϊλή οι μωρομάνες κι αλήθειες που πονούν

 

                                  


Η Δικαιοσύνη είναι σαν τα φίδια, λένε. Δαγκώνει μόνο τους ξυπόλυτους. 

 

Αν πάντα ο άνθρωπος χρωστούσε λόγο για όσα λέει και κάνει, στην εποχή μας λόγια και πράξεις δε χάνονται εύκολα στη λήθη μα, λόγω διαδικτύου εύκολα ανασύρονται στην επιφάνεια.

 

Έγραψε ο Πάνος Λάμπρου ένα κείμενο για την Εύα Καϊλή πως, δικαίως οι δικαστές την αποφυλάκισαν μια και τώρα που μάζεψαν τα στοιχεία που χρειάζονται είναι θεμιτό να γίνει σεβαστό το τεκμήριο της αθωότητας. Κι ο Πάνος Λάμπρου αναφερόμενος στο παλιό παραμυθάκι περί μητρότητας (που εμένα ως γυναίκα με θίγει διπλά) υπενθυμίζει τις άλλες μωρομάνες που για μικροπαραπτώματα  που καμιά σύγκριση δε μπορεί να γίνει με το χορό εκατομμυρίων της Καϊλή, παραμένουν  προφυλακιστέες και μη με τα μωρά τους στις φυλακές της Θήβας ζώντας τον τρόμο του πού θα βρεθεί κάθε παιδάκι μόλις αποφυλακιστεί μετά τα τρία του. Διότι ναι, κάθε παιδάκι θέλει τη μαμά του (και κάθε μάνα το παιδάκι της) μα άλλο να  το αφήνεις σε στοργικό παππού, μπαμπά και όσες νταντάδες θέλεις, σε ζέστη και ανέσεις  κι άλλο να μην ξέρεις πού και με ποιους και πώς θα επιβιώνει όσο λείπεις.

 

Το συνηθίσαμε πλέον να επικαλείταιη Εύα Καϊλή τη μητρότητα ως αίτιο επιείκειας και να περιγράφει την ευρωπαϊκή φυλακή της ως βασανιστήριο μεσαιωνικό. Μόνη της προκαλεί, ξανά. Διότι στις μέρες μας είναι εύκολο να της απαντήσουμε με τα ίδια της τα λόγια που κάποιος, απαντώντας στο Λάμπρου για το ποστ θυμήθηκε κι ανέσυρε.

 

Στο ΣΚΑΙ ήταν, τότε προ σκανδάλου λοιπόν, ξεσπάθωνε  κατά αποφυλακίσεων «2.500 κρατουμένων την περίοδο που υπουργός Δικαιοσύνης ήταν ο Νίκος Παρασκευόπουλος». Με ψέματα μάλιστα (κι επίθεση στον ίδιο τον Πάνο Λάμπρου που υπερασπίζεται ως δίκαια την αποφυλάκισή της): 


Πάνος Λάμπρου

Δυναμικά, αλλά μάταια επιχειρεί να αποκαταστήσει την αλήθεια ο δημοσιογράφος Κώστας Πουλακίδας (χαρά στο κουράγιο του). Η κ. Καϊλή, φυσικά και ο κ. Βρούτσης συνέχιζαν να κραυγάζουν, με την πρώτη να αναφέρει με στόμφο ότι δεν σεβόμαστε τα θύματα!

Συνέχισε να λέει ότι βγάζουμε,  τους εγκληματίες... 


      Κομματικά παιχνίδια εναντίον απόντος, τότε, σε χρόνο ανύποπτο και χώρο φιλικό όπου κανείς δε θα τη στρίμωχνε.

 

Και η Αλήθεια σαν τα φίδια είναι φαίνεται. Γυρνά και σε δαγκώνει όταν την ξυπνάς.



Ακολουθεί το κείμενο του Πάνου Λάμπρου με σύνδεσμο

Πάνος Λάμπρου

Για το βραχιολάκι της Καϊλή, για τις άλλες...

Να συνεννοηθούμε: Δεν έχω καμία ένσταση (όχι βέβαια ότι με ρώτησε κανείς) για την "αποφυλάκιση" της κ. Καϊλή με βραχιολάκι. Δεν έχει γίνει ακόμα η δίκη, δεν έχει καταδικαστεί, συνεπώς, με βάση (και) το τεκμήριο της αθωότητας πολύ καλά έκαναν οι δικαστές και αποφάσισαν την κράτησή της στο σπίτι της.

Ούτε ειρωνεία, λοιπόν, ούτε ανάθεμα...

Σκέφτομαι, όμως, πόσο άδικο είναι για τις λιγοστές μωρομάνες, οι οποίες βρίσκονται στις κλειστές φυλακές της Θήβας. Αρκετές από αυτές με μικρές ποινές, για αδικήματα ήσσονος κοινωνικής απαξίας. 

Στο παρελθόν έχω επισκεφθεί αρκετές φορές τις γυναικείες φυλακές Θήβας. Και έχω συνομιλήσει με πολλές κρατούμενες, μωρομάνες ή όχι. Θυμάμαι, μία από αυτές κρατώντας ένα τρίχρονο μωρό στην αγκαλιά της (ένα ακόμα δύο χρονών κοιμόταν μέσα στο κελί), μου είπε κλαίγοντας να μην πάρουν το παιδί της, καθώς όταν ένα παιδί, που βρίσκεται στη φυλακή με την μητέρα του, "αποφυλακίζεται" όταν συμπληρώσει τα τρία. Που θα πάει είναι μια άλλη κουβέντα, ωστόσο ορθά βγαίνει από το κελί του τρόμου. 

Αν ρωτήσει κάποι@ ποια είναι η κοινωνική θέση αυτών των γυναικών θα πω ότι η συντριπτική πλειοψηφία ανήκε, όταν ήταν ελεύθερες, στα λεγόμενα "κάτω ράφια", στη ζώνη του κοινωνικού αποκλεισμού. Κοινωνικά και ταξικά στην από δω πλευρά της όχθης....

Η κ. Καϊλή βρέθηκε σήμερα στο σπίτι της (και καλώς), γιατί ήταν η Καϊλή, ισχυρή και πλούσια, γυναίκα από... τζάκι. Αν ήταν φτωχή και άσημη, αν δεν είχε τόσους δικηγόρους στο πλάι της, θα ήταν για πολύ καιρό πίσω από τα κάγκελα.

Το ζητούμενο, όμως, δεν είναι να κραυγάζουμε για την αποφυλάκιση της Καϊλή, αλλά να διεκδικούμε ίση μεταχείριση για όλες, δικαιοσύνη για όλες. Και κυρίως γι αυτές, που δεν έχουν καμία στήριξη.


 






Η σύλληψη και η πτώση της Εύας Καϊλή, ελληνίδας Ευρωβουλευτού, αντιπροέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, από τις Βελγικές διωκτικές και δικαστικές αρχές οδηγεί αναπόφευκτα σε σύγκριση με αυτό, που ονομάζουμε Ελληνική Δικαιοσύνη.
Φαντάζεται κανείς, ότι εδώ, σε μια συντονισμένη επιχείρηση αστυνομίας, εισαγγελίας-ανακριτών, θα γινότανε "ντου" σε σπίτια κ γραφεία βουλευτών, αντιπρόεδρων της κυβέρνησης, κυβερνητικών παραγόντων, θα τους συλλαμβάνανε και θα κρατούνταν σε κελιά;
Ούτε στα πιο ακραία όνειρα, ούτε στις πιο τρελές φαντασιώσεις.
Γιατί εδώ τα εγκλήματα της Siemens παραγράφονται, οι Energa παρτάρουν στη Μύκονο, το παγκόσμιο σκάνδαλο Νοβάρτις μεταλάσσεται σε σκευωρία με αδιευκρίνιστα ποσά και ονόματα, που χάνονται στη μετάφραση, το Pretador και οι δεκάδες χιλιάδες κυβερνητικές παρακολουθήσεις πέφτουν πάνω στον σκόπελο του απορρήτου και η άσπρη σκόνη του Νοοr1 καλύπτει τους πάντες και τα πάντα. άνομους και ανομήματα.
Κι όμως το Βέλγιο ένα καπιταλιστικό κράτος είναι, μια αστική δημοκρατία.
Παλιά λεγόταν ότι η δικαιοσύνη είναι το καταφύγιο του φτωχού και του αδύνατου, για να χουν κάπου να ελπίζουν και να μην εξεγείρονται.
Στην Ελλάδα σήμερα, ξέρουμε, ειδικά όσοι δουλεύουμε στο πεδίο αυτό, ότι δεν υπάρχει κανένα καταφύγιο.
Για μια ρωγμή στους αρμούς της ψάχνουμε κάθε φορά, γι αυτή τη ρωγμή παλεύουμε!
#Καιλη #φυλακές_Θήβας #μωρομάνες
#ΠάνοςΛάμπρου
@Panos_Labrou
____________________________________________________