Τρίτη 30 Μαΐου 2023

31ο Πανελλήνιο Ψυχιατρικό Συνέδριο- Ρόδος

 


31ο Πανελλήνιο Ψυχιατρικό Συνέδριο κι είμαι καλεσμένη να μιλήσω σε Εργαστήριο με θέμα «Γλώσσα ενάντια στο Στίγμα».
Γλώσσα και πρέζα, οι δυό αγάπες μου δηλαδή. 
Όμως πέρα από αστεία, είμαι ευγνώμων και περήφανη που, μετά από χρόνια ακτιβιστικών αγώνων με καλούν όχι ως κρούσμα προς μελέτη αλλά ως γνώστρια του θέματος. 
Κι ευχαριστώ τον ΕΣΥΝΑΡ (Εθνικό Συντονιστή για τα Ναρκωτικά) Δρα Χρήστο Κουϊμτσίδη για την πρόσκληση,
τη Marianella Klokaγια την (πολυετή) συνεργασία

αλλά και το συνεργάτη μου Xristo Anastasiou που δίχως την αφοσίωσή του το Δίκτυο Ομότιμων Χρηστών .Ψυχοδ/κων Ουσιών- PeerNUPS δε θα υπήρχε.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.