Δευτέρα 5 Ιουλίου 2021

Παραθυράκι του Μικρού Βοριά αλλά όχι του Ζαλόγγου


Από Βορά προς Νότο, το παραθυράκι που ανοίγει σπάνια
μέρες σα σήμερα που ο  θολός Νοτιάς που κολλάει τα ρούχα πάνω μας και ο Μικρός Βοριάς μού κάνει το χατίρι και μου θυμίζει «Τα ρω του έρωτα»:

«Του μικρού Βοριά παράγγειλα

να ‘ναι καλό παιδάκι

μη μου χτυπάει πορτόφυλλα

και στο παραθυράκι…»

η συνέχεια του ποιήματος γλυκόπικρη και ελαφρώς ηρωική σαν όλες τις αγάπες που πεθαίνουν, και αν δεν τη θυμάστε ψάξε τη.
Εμένα, για λόγους προσωπικούς μόνο το τέλος με εκφράζει. Μα, εν μέρει.

 Εν μέρει μόνο, διότι, λόγω ιδιοσυγκρασίας, δεν το ‘χω να αυτοθυσιαστώ ως Σουλιώτισσα πηδώντας απ’ τα αγαπημένα βράχια

Μόνο μελαγχολώ:

«..Θωρώ να χάνονται οι στεριές

κι ο κόσμος λιγοστεύει.


Γειά σας περβόλια γειά σας ρεματιές

γειά σας φιλιά και ξένες αγκαλιές

Γειά σας οι κάβοι κι οι ξανθοί γιαλοί

γειά σας οι όρκοι οι παντοτινοί.»

_____________________________________

Τα Ρω του Ερωτα του Οδυσσέα Ελύτη

Και οι δικές μου αναφορές:

Δεν κλαίω ποτέ. Όμως θρηνώ. Και, ενίοτε, ρίχνομαι σε άνισες μάχες:

25 Ιανουαρίου 2021 άρχισαν τα ορατά.

Τα άλλα τα αόρατα, σχεδιάστηκαν από το 2018.

Μυκόνου Γολιάθ σπάνε κρανία γιγάντων- Κι εσείς; Εσείς τι κάνετε;

https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2021/03/blog-post_13.html

Μπάζα στη θάλασσα, αυθαιρεσίες, χωρίς άδεια- κι οι καταγγελίες; #Μύκονος (video)

https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2021/02/blog-post_20.html





 

Σάββατο 3 Ιουλίου 2021

Κι αν λείψω από χθες δηλαδή;

 

Ενήλικη, λείπει από χθες. 

Τι σπεύδει ο Χαμόγελος και δημοσιεύουν;

Και ψυχιατρικά προβλήματα να έχει δε χάνει τα δικαιώματά της.

Ας ερευνήσει η Αστυνομία πριν την εκθέσουν
(ιδίως αφού αν πρόκειται για έγκλημα, σε συντριπτικό ποσοστό ένοχος είναι σύζυγος/εραστής /πατέρας)*. 

 

_________________
[Προσέξτε και ρατσιστικό σχολιάκι από κάτω, ένα από τα πολλά.]

Κι επειδή ίσως αναρωτηθείτε γιατί αναφέρω τον Χαμόγελο, ας θυμηθούμε τη «μικρή Μαρία» το  «ξανθό αγγελούδι» που δε γινόταν να το αφήσει σε καταυλισμό Ρομά: « Αν ξανακούσω για 'ξανθό αγγελούδι'....

https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2013/10/blog-post_21.html


_____________________


*Γενοκτονιών ποσοστά

137 γυναίκες ανά τον κόσμο δολοφονούνται καθημερινά από τον σύντροφό τους

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΟΗΕ, οι γυναικοκτονίες αποτελούν πλέον παγκόσμια μάστιγα, καθώς, όπως αναφέρει η Υπηρεσία των Ηνωμένων Εθνών για τα Ναρκωτικά και το Έγκλημα, κατά μέσον όρο, 137 γυναίκες ανά τον κόσμο δολοφονούνται καθημερινά από τον σύντροφό τους ή από κάποιον συγγενή τους Επιπλέον, περισσότερες από τις μισές από τις 87.000 γυναίκες που δολοφονήθηκαν το 2017 φέρεται ότι έπεσαν νεκρές από τα χέρια των πιο στενών τους ανθρώπων. Από αυτές, σχεδόν 30.000 σκοτώθηκαν από τον σύντροφό τους και άλλες 20.000 από συγγενή τους. Στην έκθεση σημειώνεται ότι περισσότερα από 8 από τα 10 θύματα ανθρωποκτονιών που διαπράχτηκαν από συντρόφους τους ήταν γυναίκες

Όσον αφορά την Ευρώπη, οι γυναικοκτονίες που καταγράφηκαν ανέρχονται στις 3.000, ενώ ο μεγαλύτερος αριθμός εντοπίζεται στην Ασία (20.000) και στην Αφρική (19.000).

Αύξηση  49% στις καταγγελίες γυναικών   από το 2012-2017

Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για την Ισότητα των Φύλων και την παρακολούθηση του φαινομένου της συντροφικής βίας τα στοιχεία δείχνουν πως από το σύνολο των 2.833 δραστών ενδοοικογενειακής βίας του 2017, για τους οποίους υπάρχει πληροφορία για το φύλο τους, το 84,5% είναι άνδρες και το 15,5% γυναίκες, ενώ ο αριθμός των γυναικών που έχουν καταγγείλει στην αστυνομία περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας το διάστημα 2012-2017 παρουσιάζει αύξηση της τάξης του 49%.

Ακολουθούν ορισμένα χαρακτηριστικά στοιχεία:

1) ο αριθμός των γυναικών που έχουν καταγγείλει στην αστυνομία περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας το διάστημα 2012-2017 παρουσιάζει αύξηση της τάξης του 49%

2) από το σύνολο των 2.833 δραστών ενδοοικογενειακής βίας του 2017, για τους οποίους υπάρχει πληροφορία για το φύλο τους, το 84,5% είναι άνδρες και το 15,5% γυναίκες _....

.......Από τις γυναίκες θύματα βίας που απάντησαν στην ερώτηση για την εργασιακή τους κατάσταση η πλειονότητα, το 30% δηλαδή, είναι απασχολούμενες εκ των οποίων το 8% είναι αυτοαπασχολούμενες. Το 20% είναι άνεργες (από τις οποίες 62 ή 11% μακροχρόνια άνεργες). Όσον αφορά την οικογενειακή τους κατάσταση, το 53% δήλωσαν έγγαμες, ενώ το 11% δήλωσαν άγαμες.

Το ηλικιακό εύρος που επλήχθη περισσότερο είναι μεταξύ 40 και 54 ετών σε ποσοστό 26%, ακολουθώντας το εύρος από 25 έως 39 σε ποσοστό 24%. Από το σύνολο των γυναικών που κάλεσαν στην τηλεφωνική γραμμή, προκύπτει ότι 2.208 (77%) είναι Ελληνίδες, 262 (9%) είναι μετανάστριες και 18 (1%) είναι ΑμΕΑ.... 

https://www.in.gr/2020/01/24/greece/mastiga-137-gynaikoktonies-kathe-mera-ayksisi-49-stis-kataggelies/     www.isotita.gr  

________________________________________________________________

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2021

Στα χέρια της αστυνομίας έπεσε ο #Πικασο


Γρήγορο marketing.

 

Ο Πικάσσο δεν είναι ο πρώτος αριστερός που πέφτει στα χέρια της ελληνικής αστυνομίας.Τι περιμένατε, να τον αγγίξουν με το γάντι;

Greek police recovered a stolen Picasso painting and dropped it while revealing it to the media.

 



Έβαλαν στο τεζάχι για τους καφέδες τον πίνακα που δώρισε ο #Πικάσο στον Ελληνικό λαό για την αντίσταση ενάντια στους Ναζί, τους έπεσε χάμω, τον χούφτωσαν με γυμνά χέρια και λέει "να μην είμαστε τόσο μίζεροι" ( ; ) το άχρηστο άνοιωθο τίποτα που παριστάνει την υπουργό Πολιτισμού.

Τσαντίλα Ζεν

Στα χέρια της αστυνομίας έπεσε ο #Πικασο





https://www.efsyn.gr/node/300719

«Δηλητήριο» Συντηρητών Αρχαιοτήτων για το φιάσκο με τον Πικάσο

Συνεχίζονται τα πυρά κατά της κυβέρνησης και κυρίως των υπουργών Πολιτισμού και Προστασίας του Πολίτη μετά το επικοινωνιακό σόου για τα έργα τέχνης της Εθνικής Πινακοθήκης που κατέληξε σε φιάσκο και διεθνές ρεζιλίκι.

Η Πανελλήνια Ένωση Συντηρητών Αρχαιοτήτων σε ανακοίνωσή της στηλιτεύτει τις εικόνες της ντροπής και επισημαίνει ότι «Το μόνο που δεν χρειαζόταν ήταν η δημόσια παρουσίασή τους, μόλις βρέθηκαν, μπροστά σε δεκάδες ανθρώπους και φωτογραφικά φλας και μάλιστα με την πρακτική της αστυνομίας για τα κοινά κλοπιμαία. Ας μην αναφερθούμε στο τραγικό περιστατικό της πτώσης και της βιαστικής επανατοποθέτησης στο... ράφι του έργου «Γυναικείο Κεφάλι»!»».


Αναλυτικά

«Την δεκαετία του ‘80 η Μελίνα Μερκούρη από την θέση της Υπουργού Πολιτισμού έθεσε σε πρώτη προτεραιότητα και διεθνοποίησε το ζήτημα της επανένωσης των γλυπτών του Παρθενώνα. Ένα από τα πρώτα αντεπιχειρήματα των Άγγλων αρνητών ήταν πως η χώρα μας δεν διέθετε το ανάλογο επιστημονικό προσωπικό για την Προστασία και τη Συντήρησή τους. Το 1985 η Συντήρηση Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης στην χώρα μας βρίσκει τη θέση της στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Σήμερα, μετά από 36 χρόνια, η Συντήρηση Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης βρίσκεται σε υψηλότατο επίπεδο και η τεχνογνωσία που έχει κτιστεί και διαρκώς εμπλουτίζεται, αποτελεί για την χώρα μας εξαγώγιμο προϊόν. Ο χειρισμός, στην ολότητά του πλέον, των αρχαιοτήτων και των έργων τέχνης γίνεται από επαγγελματίες οι οποίοι πέρα και πάνω από όλα κατανοούν τις ιδιαιτερότητες, την ευαισθησία της ύλης τους και τη μοναδικότητά τους, ενώ γνωρίζουν να δείχνουν την απαιτούμενη προσοχή και τον ανάλογο σεβασμό.

Τα όσα είδαμε στον χειρισμό των έργων «Γυναικείο Κεφάλι» του Πάμπλο Πικάσο και «Ο Ανεμόμυλος Στάμερ» του Πιτ Μοντριάν δείχνουν ότι αυτοί που βρέθηκαν κοντά τους δεν έχουν κατανοήσει την μοναδικότητά τους, το ανεπανάληπτο της ύπαρξής τους. Εδώ δεν αρκεί μόνο η εφαρμογή των νόμων ή η εξιχνιαστική δεινότητα της αστυνομίας. Όταν γίνεται κάποιο έγκλημα το προσωπικό της αστυνομίας συλλέγει τα πειστήρια με περισσή προσοχή και εξοπλισμό, λαμβάνοντας γενικά όλα τα απαραίτητα μέτρα για να μην αλλοιωθούν τα αποδεικτικά στοιχεία. Τα έργα των Πικάσο και Μοντριάν δεν είχαν καν αυτή την τύχη των προστατευτικών μέτρων.

Τα συγκεκριμένα έργα τέχνης από τη στιγμή της κλοπής τους και μέχρι σήμερα έχουν βρεθεί σε άγνωστες και ανεξέλεγκτες περιβαλλοντικές συνθήκες, επιβαρυντικές για την κατάσταση διατήρησή τους. Το μόνο που δεν χρειαζόταν ήταν η δημόσια παρουσίασή τους, μόλις βρέθηκαν, μπροστά σε δεκάδες ανθρώπους και φωτογραφικά φλας και μάλιστα με την πρακτική της αστυνομίας για τα κοινά κλοπιμαία. Ας μην αναφερθούμε στο τραγικό περιστατικό της πτώσης και της βιαστικής επανατοποθέτησης στο… ράφι του έργου «Γυναικείο Κεφάλι»!

Ο όλος χειρισμός καθώς και οι τραγικές εικόνες, που έχουν κάνει τον γύρω του κόσμου, δεν περιποιούν τιμή για την χώρα μας. Προκαλούν δε την εντύπωση ότι στην περίπτωση των δύο σημαντικών αυτών έργων τέχνης για την Πολιτεία η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς δεν ήταν η προτεραιότητα».

Για το Δ.Σ. της ΠΕΣΑ

Ο Πρόεδρος Ιωάννης Βερροιόπουλος

Ο Γεν. Γραμματέας Βασίλειος Παναγιωτόπουλος





Greek police recovered a stolen Picasso painting and dropped it while revealing it to the media https://t.co/DWtpwImJQm pic.twitter.com/ORrVEdMJu1

— Naomi O'Leary (@NaomiOhReally) June 29, 2021

, please, PLEASE, keep those Parthenon marbles there no matter what people say. They are safe there, far, far away from these idiots...







Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

Νύχτες «τα σπίτια πεισματώνουν εύκολα»

 



               Νύχτες στο σπίτι, 

σκέπτομαι τη μοίρα μας.

«Τα σπίτια που είχα μου τα πήραν» έλεγε ο Σεφέρης μιλώντας για τα άγρια τα πασίγνωστα: πολέμους, ήττες και βομβαρδισμούς. 

―Τα σπίτια που αγαπούσα, μού τα γκρέμισαν, του απαντώ. 
Τέτοιες βραδιές κι αγάπες με γεμίζουν αγωνία που ποιος θα βλέπει πια εμάς, «εκείνους που κοιμήθηκαν κάτω απ’ τη σκάλα».

.

«….δεν ξέρω πολλά πράγματα από σπίτια
ξέρω πως έχουν τη φυλή τους, τίποτε άλλο.
Καινούργια στην αρχή, 
……

…. αλλάζουν,
ζαρώνουν ή χαμογελούν ή ακόμη πεισματώνουν
μ' εκείνους που έμειναν μ' εκείνους που έφυγαν
μ' άλλους που θα γυρίζανε αν μπορούσαν
ή που χαθήκαν, τώρα που έγινε
ο κόσμος ένα απέραντο ξενοδοχείο.

Δεν ξέρω πολλά πράγματα από σπίτια,
θυμάμαι τη χαρά τους και τη λύπη τους
καμιά φορά, σα σταματήσω· ακόμη
καμιά φορά, κοντά στη θάλασσα
..

….κοιτάζοντας τη βραδινήν αράχνη συλλογιέμαι
πως κάποιος ετοιμάζεται να 'ρθει, πως τον στολίζουν
μ' άσπρα και μαύρα ρούχα με πολύχρωμα κοσμήματα
και γύρω του μιλούν σιγά σεβάσμιες δέσποινες
γκρίζα μαλλιά και σκοτεινές δαντέλες,
πως ετοιμάζεται να 'ρθει να μ' αποχαιρετήσει·
ή, μια γυναίκα ελικοβλέφαρη βαθύζωνη
γυρίζοντας από λιμάνια μεσημβρινά,
Σμύρνη Ρόδο Συρακούσες Αλεξάντρεια,
από κλειστές πολιτείες σαν τα ζεστά παραθυρόφυλλα,
με αρώματα χρυσών καρπών και βότανα,
πως ανεβαίνει τα σκαλιά χωρίς να βλέπει
εκείνους που κοιμήθηκαν κάτω απ' τη σκάλα.


                         Ξέρεις τα σπίτια πεισματώνουν εύκολα, σαν τα γυμνώσεις.»

Γιώργος Σεφέρης, Το σπίτι κοντά στη θάλασσα

_________________________________________

Εικόνα

 απόψε εδώ, το σπίτι μου.

Αν δε με καταλάβατε συστήνω τα ευαγγέλια: 

Άρη Κωνσταντινίδη ΤΑ ΘΕΟΧΤΙΣΤΑ -

ΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ


#My_CherryOrchand #Βυσσινόκηπος

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

'Οι Γάτες Του Τρίτου' της Αγγελικής Πεχλιβάνη (με #Suki_Calico_Cat)

 


Οι ‘Γάτες του Τρίτου’ της Αγγελικής Πεχλιβάνη είναι  ένα κομψοτέχνημα, μια συλλογή μικρών κειμένων με θέμα βαθύ δοσμένο πικρά μα ανάλαφρα.

Ο θάνατος της αγαπημένης μάνας, οι επισκέψεις στο νεκροταφείο μιας κόρης που δεν πιστεύει στη μετά θάνατον ζωή, οι μνήμες, ο αναγκαστικός μονόλογος των επιζώντων, η δίψα για αντίλογο απ' τον τάφο, οι αναφορές σε Τέχνη και αρχαία Ιστορία νύξεις μόνο για όσους τις πιάνουν, οι ημέρες που περνούν και φεύγουν μεταλλάσσοντας την αίσθηση της απουσίας δίχως να κλείνουν την πληγή, παρουσιάζονται παράλληλα με μια άλλη ζωή, μια κοινωνία αδέσποτων γατιών που έχουν βρει καταφύγιο μα και, αθέλητα, σκοπό ζωής στο Νεκροταφείο όπου πενθούσες και γατιά χτίζουν τις δικές τους ιδιαίτερες σχέσεις.

 

Ένα σπάνιο βιβλίο που λειτουργεί πολυεπίπεδα μα διακριτικά, σε γλώσσα πλούσια και απλή, ένα τρυφερό ημερολόγιο πένθους, μια συλλογή στιγμών και γάτων που συστήνω ανεπιφύλακτα.

__________________________________

ΟΙ ΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ της Αγγελικής Πεχλιβάνη, εκδόσεις Κίχλη https://kichli.com/book/oi-gates-tou-tritou/

______________________________________

Εικόνα

Suki και Maiko με τις 'Γάτες του Τρίτου' , θερινό μεσημέρι στο κρεβάτι μου

____________________________________


 

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021

Υποστήριξη.Όχι Τιμωρία # SupportDontPunish #SDP 2021

 



H 26η Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Κατά των Ναρκωτικών γίνεται, δυστυχώς,  αφορμή κινδυνολογίας για να δικαιολογηθεί η κρατική και θεσμική βία κατά των εξαρτημένων, περιθωριοποιημένων και στιγματισμένων ατόμων. 

 Ως αντιστάθμισμα οργανώσεις χρηστών και Μείωσης Της Βλάβης θεσπίσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Δράσης και το κίνημα Υποστήριξη.Όχι Τιμωρία Support.DontPunish. Στόχος μας η ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση των πολιτών για τις επιβλαβείς επιπτώσεις της Ναρκοαπαγόρευσης κι η τιμωρητική πολιτική κατά των ανθρώπων που κάνουν χρήση ψυχοδραστικών ουσιών. 

Διεκδικούμε τα ανθρώπινα δικαιώματά μας, την αξιοπρέπεια και την αυτοδιάθεση. Διεκδικούμε την τροποποίηση της υφιστάμενης νομοθεσίας για τα ναρκωτικά, την αποποινικοποίηση των αδικημάτων που σχετίζονται με τη χρήση, και την προώθηση αποτελεσματικών και αποδοτικών παρεμβάσεων Μείωσης της Βλάβης.

Διεκδικούμε Υποστήριξη. Όχι Τιμωρία.


https://www.facebook.com/groups/789165761180678

https://www.facebook.com/drug.peers.net

 Επιμένουμε Πεδίο Του Άρεως

https://www.euronpud.net/support-dont-punish-2020






ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Με αφορμή την Παγκόσμια εκστρατεία ‘Υποστήριξη.Όχι Τιμωρία’, τo Δίκτυο Ομοτίμων Χρηστών ψχδ Ουσιών PeerNUPS

 και

η Κίνηση πολιτών Επιμένουμε Πεδίο Του Άρεως

σας προσκαλούμε
την Δευτέρα 28 Ιουνίου στις 18:00

στην Αγορά της Κυψέλης

σε μια εκδήλωση
με ομιλίες και ανοιχτή συζήτηση για τη χρήση ουσιών και τη Μείωση Της Βλάβης, ιδίως τώρα μετά την καραντίνα.

Ομιλητές 

Μέλη της κίνησης πολιτών Επιμένουμε Πεδίο του Αρεως 

Στελέχη του ΕΚΤΕΠΝ 

Κωνσταντίνος Κοκκώλης , Ψυχίατρος, Διευθυντής Εφαρμογών ΟΚΑΝΑ

Σωτήρης Λαϊνάς Δρ. Ψυχολογίας

Λίτσα Λαγάκου συντονίστρια Μονάδων Αμεσης Προσβασης ΟΚΑΝΑ και Προισταμένη ΣΦΕΑ-ΕΜΕ

και φυσικά

η ίδια η κοινότητα των χρηστων και των ωφελουμένων της Υποκατάστασης.

https://www.epimenoumepedioareos.gr




https://www.facebook.com/drug.peers.net/posts/3833545906755604






Δευτέρα 21 Ιουνίου 2021

Frida το βαρελόσκυλο- η απελευθέρωση (video)


Ένα σκυλί που έζησε όλη του τη ζωή στην αλυσίδα με το γνωστό βαρέλι που βλέπουμε συχνά στην  Ελλάδα για στέγη. Ούτε που ήλπιζε να γλιτώσει από τη φυλακή της, την αλυσίδα, το βρώμικο νερό, τη μοναξιά που είναι το μεγαλύτερο μαρτύριο για το σκύλο. Όταν την έσωζαν μαζεύτηκε φοβισμένη. Κι ύστερα, διαπίστωσαν ότι είχε ξεχάσει να περπατά, προχωρούσε σε κύκλους, σα να ήταν ακόμα δεμένη. 


Η Frida σώθηκε.  

Μα εσείς που κρατάτε τα σκυλιά δεμένα, πώς αντέχετε;

Πώς μπορείτε;

https://www.youtube.com/watch?v=zCuYIEw7PUA&t=157s

Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

Ανώμ'λοι στη Μύκονο

 

Mε τη Hazel….σε ένα πεζουλάκι και τα λέγαμε. Ένας νεαρός που μόλις είχε έρθει στη Μύκονο μάς ρώτησε μήπως ξέρουμε μια Φρασκούλα. Φρασκούλα στη Μύκονο είναι σα Νεκτάριος στην Αίγινα.

«Μια Φρασκούλα που έχει δωμάτια κοντά στους ανεμόμυλους.»

«Οι τρεις ανώμαλοι είναι απ’ την άλλη πλευρά», του είπε η Hazel, «εδώ είναι πέντε οι ανώμαλοι.» (Το προφέρει «ανόμ’λοι»)....

 

Απόσπασμα  Ημερολογίων μου, 16 Ιουλίου ’94

 από τετράδιο στο εσώφυλλο του οποίου έχω κολλήσει έργο (με αφιέρωση) της  αγαπημένης μου Καίτης, κόρης της Hazel Φούσκη.

 

Σημειώνω επίσης ότι  είναι αξιοθαύμαστη η γνώση των ελληνικών της Hazel, όπως και άλλων ξένων γυναικών που παντρεύτηκαν Μυκονιάτες εκείνα τα χρόνια. Όμως, όπως ξέρουμε εμείς που ζούμε ή εργαζόμαστε σε ξένη γλώσσα, κι όπως έλεγε κι ο θείος Σίγμουντ, στη μη μητρική είναι που πιο ενδεικτικά ή χαριτωμένα γλιστρά η γλώσσα, ιδίως όταν μιλάμε χαλαρά κι ομόηχα και προφορά μάς προδίδουν.


Τρίτη 15 Ιουνίου 2021

Για τη δόση μου, με αναδρομικά της Vivienne Westwood

Το #vaxxie μου, καπάκι.
Δεύτερη δόση και ουρά δε βγάζω,
κι ακόμα να επικοινωνήσει μαζί μου ο Bill Gates, τώρα που, άμα βαριέται μοναχούλης, έχει πρόσβαση να παρακολουθεί τη συναρπαστική ζωή μου.
Χάνει βεβαίως.
Διότι να, το βλέπετε , τι ενδιαφέρουσα η συζήτηση με τη συμπαθέστατη γιατρό την οποία ενημέρωσα ότι, ιδανικές για μέρες ζεστές και βροχερές όπως χθες, οι πολυαγαπημένες μου ροζ εξώφτερνες γόβες με τις νεκροκεφαλές, είναι φτιαγμένες από ανακυκλωμένο πλαστικό (τύπου 'le mi boukalion' όπως λέγαμε τα γαλλομαθή μαθητούδια) κι ότι η Vivienne Westwood που τις σχεδίασε είναι ένας θρύλος μόνη της, η designer πίσω από τα τρύπια t shirts του πρώτου Punk, δηλαδή των Sex Pistols που σύχναζαν στο μαγαζί της στην King's Road που από τότε έχει γίνει διεθνής οίκος Ραπτικής όπως κι η ίδια η Vivienne δε είναι πλέον μπουτικέρισα με ψεκασμένα ρούχα μα οικολόγος φεμινίστρια που τολμά, μεταξύ άλλων να φωτογραφίζεται στα 80 της με ή δίχως φύλλο συκής.

___________________

Εικόνες πολλές
με τη Γιατρό, τη Vivienne Westwood 
και με τα peeptoe heels 'Melissa' τής συλλογής 'Anglomania',
τα οποία έχουν κι ένα πρόσθετο αναπάντεχο χαρακτηριστικό: μυρίζουν.
Τσιχλόφουσκα.



Αθήνα (αναγνωρίζετε τον καναπέ και το πιάτο) τα πάω και τα φέρνω,

ενώ το Fb τα αναγνώρισε  από μονο του  και τα ανέσυρε στη ροή: