Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

Πριν να πετάξω σα χαρταετός η μάσκα

 


«Οι ήρωες προχωρούν στα σκοτεινά», 

γνωστό αυτό,

αλλά 

μήπως σαν τις νυχτερίδες κρέμομαι «σε ένα κόσμο με ανεστραμμένες αξίες»;

 

Στιγμές αμφιβολίας πριν να πέσουν μάσκες απόψε,

πριν να πετάξω σα χαρταετός

ψηλά πολύ ψηλά και μακριά,

εκεί που «ουκ έστιν πόνος».



__________________________

[Ναι, επιστρέφω και ναι παραφράζω τα γνωστά 

που, για σας που αναγνωρίσατε, 

υπήρξαν παιδιόθεν οδηγοί μου.]



Δεν κλαίω ποτέ. Όμως θρηνώ. Και, ενίοτε, ρίχνομαι σε άνισες μάχες:

25 Ιανουαρίου 2021 άρχισαν τα ορατά.

Τα άλλα τα αόρατα, σχεδιάστηκαν από το 2018.
https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2021/03/blog-post_13.html

https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2021/02/blog-post_20.html

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.