Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Δε μας αξίζει τέτοια Μύκονος κύριε Δήμαρχε, δε μας αξίζει!


Σήμερα βγήκα πρωί για δουλειές. Τα πλάγια των δρόμων γεμάτα βουνά σκουπίδια που ξεχειλίζουν από τους κάδους. Μπροστά μου μηχανάκι. Ο συνεπιβάτης σημαδεύει και πετά το μπουκάλι του αναψυκτικού που έπινε, το μπουκάλι κάνει γκελ και κατρακυλά στη μέση του δρόμου. Πόσοι σαν αυτόν έχοντας στο νου την εικόνα των δρόμων θα αφήσουν τα σκουπίδια τους στις παραλίες και στις θάλασσες.
Παρασκευή, αρχή weekend, φωτογράφισα έξω από το σπίτι μου το δρόμο του Πλατή Γιαλού (προς τη γνωστή Ψαρρού των εκατομμυρίων). Κι αυτό που βλέπετε είναι από τα πιο μαζεμένα, αλλού τα βουνά είναι τριπλά μα δε μπόρεσα να παρκάρω για να φωτογραφίσω. Το βράδυ πάλι θα γελάνε μαζί μου φίλοι επισκέπτες που θα παλεύω να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα με σοφιστείες. Ξέρω από τώρα ότι σε όλες μου τις συναντήσεις του σαββατοκύριακου αυτό θα συζητηθεί, θα σχολιάζεται ξανά και ξανά, κι εγώ θα ψάχνω για δικαιολογίες ενώ θα με περιγελούν που πάντα επιμένω να υπερασπίζομαι το νησί και τους ανθρώπους του,

Και λέω γιατί; Γιατί τέτοια Μύκονος;
Αυτό δε μας αξίζει κύριε Δήμαρχε.
Πληρώνουμε τα ακριβότερα τέλη,
οργανωνόμαστε εθελοντικά για την Ανακύκλωση που ήταν δική σας δουλειά, ενημερώνουμε, συλλέγουμε στην πηγή..
Τι άλλο να κάνουμε κύριε Δήμαρχε;
________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.