Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Μια ανάπηρη χελώνα― Θα τη φροντίζατε;



Μια ανάπηρη χελώνα. Θα τη φροντίζατε; 
Είναι η Κυρία Τ., χελώνα της κυρίας Ράυντερ και είναι 90 ετών. Φέτος έπεσε σε χειμερία νάρκη όπως κάθε χρόνο μα ένας αρουραίος την πέτυχε κοιμισμένη και της έφαγε τα δυό πόδια. Η οικογένειά της την πήγε στο γιατρό μα δεν απέφυγαν τον ακρωτηριασμό με αποτέλεσμα να μείνει κουτσή, ανήμπορη να περπατήσει. Να που η αγάπη όμως βρίσκει λύσεις. Η κυρία Ράυντερ στενοχωριόταν πολύ και ο γιος της,  που είναι μηχανικός, κατασκεύασε από αεροπλανάκι τα αναπηρικά ροδάκια με τα οποία η  Κυρία T., θα μπορέσει να ζήσει ευτυχισμένα άλλα 90 χρόνια, ως τα βαθιά γεράματα (φτάνει κάποιος να της αλλάζει λάστιχα).
Εσείς, αν συνέβαινε στη χελώνα σας, θα το κάνατε;

Πολλοί άνθρωποι αγαπούν τα ζώα, πολλοί συμπεριφέρονται όλο και καλύτερα στο κατοικίδιό τους, μα έχω παρατηρήσει ότι  η αγάπη τους έρχεται με όρους και προϋποθέσεις. Τα ζώα αντιμετωπίζονται ως διακόσμηση ή status symbols και για να υιοθετηθούν πρέπει να είναι όμορφα, νέα, χαριτωμένα. Και μοντέρνα βέβαια. Εκεί που επέλεγαν παλιότερα τα κανίς (poodle) και τα yorkshire terrier, έγιναν ανάρπαστα τα τσιχουάουα. Εκεί που θεωρούσαν απαραίτητο στον κήπο ένα μεγάλο λυκόσκυλο, είδαμε να υιοθετούν σοκολατί ή λευκόξανθα λαμπραντόρ. Τα ζώα όμως ζουν πιο πολύ από τις μόδες. Κι ίσως αυτό, το ότι γερνάνε, και συχνά βλέπουμε περιπτώσεις κάποιου που, λ.χ., επηρεασμένος από την ταινία αγόρασε σκύλο Δαλματίας μα δυσαρεστείται που δε βλέπει πλέον το χαριτωμένο κουταβάκι του καρτούν αλλά ένα ηλικιωμένο πλάσμα με παραμορφωτική αρθρίτιδα ή δερματικά, καταλήγοντας, όπως επιπόλαια επέλεξε έτσι επιπόλαια και εγκληματικά, να πετάει στο δρόμο το άτυχο πλάσμα.
Αν αρρωστήσει, αν γεράσει, αν κουραστεί να παίζει και να διασκεδάζει τον άνθρωπο, εύκολα το κατοικίδιο βρίσκεται στο δρόμο. Ελάχιστοι φροντίζουν στα δύσκολα το πλάσμα αυτό που τους αφοσιώθηκε ψυχή και σώμα.
Μιλάω για σκύλους και γάτες, επίτηδες. Αν κινδυνεύουν αυτά ούτε θέλω να σκεφθώ τι παθαίνει ένα πουλάκι ή μα χελώνα. Το ψυχικό τους μαρτύριο είναι μικρότερο, λόγω ιδιοσυγκρασίας νομίζω δε βιώνουν αίσθημα εγκατάλειψης ή τη βαριά κατάθλιψη του σκυλιού που εκδιώχθηκε από την αγέλη. Όμως πονάνε και μια αναπηρία τους στερεί την δυνατότητα να επιβιώσουν.

Γι αυτό, δείτε την ευτυχισμένη MrsT. και πείτε μου, εσείς θα το κάνατε;
_________
[είδηση και video από one green planet και The Telegraph.]


Και με την ευκαιρία λίγα για το σύμβολο 
Η χελώνα πριν την ανακάλυψη του πλαστικού ήταν χρησιμότατη στον άνθρωπο για το καβούκι της από το οποίο παλιότερα φτιάχονταν ασπίδες και ύστερα χτένια, σκελετοί γυαλιών, φουρκέτες, πένες, κουμπιά και διάφορα απαραίτητα και πολυτελή μικροπράγματα, είναι σύμβολο γαλήνης, ηρεμίας και, λόγω της μακροζωίας της, σύμβολο Σοφίας.
Για τους αλχημιστές ήταν το χάος, massa confusa, κατά την κοσμογονία φέρει τον κόσμο στο καβούκι της σαν τον Άτλαντα. Στα αφρικάνικα παραμύθια είναι το πιο έξυπνο ζώο ενώ στο μύθο του Αισώπου που φτάνει ως τις μέρες μας αποδεικνύεται γρηγορότερη από τον επιπόλαιο λαό.
Στο Θιβέτ και την Κίνα ήταν πολεμιστής και σύμβολο αντοχής που τάχα ζούσε χωρίς νερό ή φαγητό.
Και στην Ελλάδα, εκτός που μια χελώνα σκότωσε τον Αισχύλο όταν έπεσε από τα  νύχια αετού καθώς πετούσε, τη συναντάμε και ως έμβλημα της Αίγινας και  υποπόδιο της Αφροδίτης Ουρανίας.
Η χελώνα έχει επιδράσει πολύ και ιδιαίτερα την Τέχνη 
μα.. κουράστηκα να τα θυμάμαι.. 
θα τα πούμε άλλη φορά.


Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Ο Μητροπολίτης Σύρου για τους Ξένους; Αφερίμ Δέσποτα! [+πού θα φάτε αύριο;]


Συχνά, συχνότατα γράφω παντοιοτρόπως κατά της Εκκλησίας. Επειδή μπαίνει στα χωράφια της Πολιτείας, επειδή χαρακτηρίζεται από παραδοσιακή υποκρισία και την πιο ακραία φασιστική θεώρηση της ζωής.
Γι αυτό οφείλω να το πω ότι εκτιμώ το Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο ο οποίος μίλησε για το έγκλημα των πνιγμένων στις ακτές μας ―είναι Σύρου και Μυκονιάτης, δηλαδή νησιώτης και ξέρει για τι μιλάει― και υπενθύμισε στους πιστούς ποια είναι η ανθρώπινη συμπεριφορά προς τον ξένο. 
Διαβάζοντάς τον αναλογίζομαι τι σημαντική μπορούσε να είναι η επιρροή της Εκκλησίας στον εξανθρωπισμό κι εκπολιτισμό αυτής της χώρας αν έπαυε να χρησιμοποιεί τη δύναμή της είτε προς ίδιον όφελος είτε αυθαίρετα και σκοταδιστικά.
Ο Σεβασμιώτατος με θάρρος και εν σοφία λέει μεγάλες αλήθειες όπως το ότι «η ιστορία της ανθρωπότητας, ουσιαστικά, είναι η ιστορία των μεταναστεύσεων των λαών» και διαπιστώνει ότι «σήμερα, δυστυχώς, περισσότεροι άθεοι ενδιαφέρονται για τους ξένους, παρά χριστιανοί» ενώ υπενθυμίζει ποια είναι η ανθρώπινη συμπεριφορά: «όσο και αν φαίνεται παράξενο ή παρακινδυνευμένο, ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τους ξένους αποτελεί τη λυδία λίθο για τη γνησιότητα και αυθεντικότητα της Χριστιανικής μας πίστης..» αφού, μην ξεχνιόμαστε,
«όλοι είμαστε μετανάστες με πρώτο τον Ιησού».

Αφερίμ Δέσποτα!


Ιδού όλο:

«Τα γεγονότα των τελευταίων ημερών, με τα αλλεπάλληλα κύματα των μεταναστών, που χτυπούν τις – και στις- ακτές των ακριτικών νησιών μας, αλλά και τις ακτές των μεσογειακών ευρωπαϊκών χωρών, προκαλούν ποικίλες και συχνά αντιφατικές αντιδράσεις, συχνά ιδεολογικά φορτισμένες και πολιτικά προκατειλημμένες, γεγονός που μας εμποδίζει να δούμε και να αντιμετωπίσουμε το θέμα ψύχραιμα και αποτελεσματικά.
Πρώτα-πρώτα, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η ιστορία της ανθρωπότητας, ουσιαστικά, είναι η ιστορία των μεταναστεύσεων των λαών. Ακόμα και η ελληνική ιστορία και ο πολιτισμός ρυθμίστηκαν και διαμορφώθηκαν υπό μια τάση διαρκούς μετανάστευσης ελληνικών φύλων, από τη λεγόμενη Κάθοδο των Δωριέων και τους ελληνικούς αποικισμούς, μέχρι τις μεταναστεύσεις την περίοδο της Τουρκοκρατίας και, τελευταία, μετά το 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο!
Ας μη μας διαφεύγει και η μεγάλη μετανάστευση των λαών, τον 4ο και 5ο μ.Χ. αιώνα, που επηρέασε και διαμόρφωσε καθοριστικά τη σημερινή εικόνα και τον πολιτισμό της Ευρώπης...
Πάντα, λοιπόν, οι λαοί και οι άνθρωποι μετανάστευαν, είτε για να κατακτήσουν νέους τόπους, είτε επειδή κατακτήθηκαν οι δικοί τους τόποι και πάντα θα μεταναστεύουν, όσο τουλάχιστον θα υπάρχουν στον κόσμο ανισότητες, πείνα, αδικία, καταπίεση, εκμετάλλευση, φανατισμοί, δικτάτορες στυγνοί και χωρίς ηθική πολιτικοί…
Υπό τις σημερινές, όμως, συνθήκες, της παγκοσμιοποίησης το φαινόμενο της μετανάστευσης απειλεί να διαρρήξει τον κοινωνικό ιστό και να προκαλέσει ξενοφοβικά φαινόμενα, νοοτροπίες και επιλογές, που αναιρούν την ουσία, όχι μόνο της ανθρωπιάς μας, αλλά και της Χριστιανικής μας ιδιότητας...
Όσο και αν φαίνεται παράξενο ή παρακινδυνευμένο, ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τους ξένους αποτελεί τη λυδία λίθο για τη γνησιότητα και αυθεντικότητα της Χριστιανικής μας πίστης και βιωτής!
Άλλωστε, όλοι μετανάστες είμαστε σε τούτη την κοιλάδα του κλαυθμώνος, διωγμένοι από την ουράνια πατρίδα μας, προς την οποία προσπαθούμε να επιστρέψουμε...
«Ουκ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν, αλλά την μέλλουσαν επιζητούμεν», τονίζει στους Εβραίους συμπατριώτες του ο Απόστολος Παύλος.
«Ουκ ει πολίτης, αλλ’ οδίτης ει και οδοιπόρος. Μη είπης: Έχω τήνδε την πόλιν, και έχω τήνδε. Ουκ έχει ουδείς πόλιν. Η πόλις άνω εστί», συμβουλεύει ο ιερός Χρυσόστομος.
Όλοι, λοιπόν, ξένοι σε τούτη τη γη, με πρώτο Ξένο τον Ιησού!
Τη Μεγάλη Παρασκευή ψάλλουμε ένα συγκλονιστικό τροπάριο, κατά το οποίο ο άγιος Ιωσήφ από την Αριμαθαία παρακαλεί τον Πιλάτο: «Δός μοι τούτον τον Ξένον, όν ομόφυλοι μισούντες θανατούσι ως Ξένον», «Δώσε μου αυτόν τον Ξένο, που οι ομοεθνείς Του, μισώντας Τον, Τον σκοτώνουν σαν Ξένο»!
Ο Θεός, ως άνθρωπος, γεννήθηκε σε μια πόλη, όπου οι Παναγία Μητέρα Του και ο Μνηστήρας της Ιωσήφ ήταν ξένοι, δεν βρήκαν ούτε δωμάτιο για να μείνουν και γεννήθηκε σε στάβλο...
Στη συνέχεια, έγινε μετανάστης και πήγε με την οικογένειά Του στην Αίγυπτο, για να μη θανατωθεί από τον Ηρώδη και εκεί, σίγουρα, ο Ιωσήφ θα αναζήτησε δουλειά, ως ξένος εργάτης.
Μεγαλώνοντας περιπλανήθηκε σε όλη τη χώρα ως Ξένος, μη έχοντας «πού την κεφαλήν κλίναι» και Τον θανάτωσαν οι συμπατριώτες Του σα να ήταν Ξένος, παραδίδοντάς Τον μάλιστα σε Ξένους, στους Ρωμαίους.
Έτσι ο Ιησούς έγινε πολλαπλά ο μεγάλος Ξένος, που ποτέ δεν κατανοήθηκε ώστε να γίνει «δικός μας», παρά μόνον από λίγους, που πάντα (και τώρα) η κοινωνία τους αντιμετωπίζει ως «πτωχούς τω πνεύματι»...
Στη συνέχεια, Αυτός ο μεγάλος Ξένος έστειλε τους μαθητές Του σε «όλα τα έθνη» και εκείνοι ξενιτεύτηκαν και δίδαξαν τους ανθρώπους σε ξένες χώρες, και οι περισσότεροι θανατώθηκαν από ξένους ως ξένοι και τάφηκαν σε ξένη γη.
Ο Αβραάμ μετανάστης, ο Χριστός μετανάστης, οι Προφήτες μετανάστες, οι Απόστολοι μετανάστες, το χριστιανικό πνεύμα μεταναστευτικό...
Και εμείς, σήμερα;
Σήμερα, δυστυχώς, περισσότεροι «άθεοι» ενδιαφέρονται για τους ξένους, παρά «χριστιανοί»...
Έστω και αν όλοι γνωρίζουμε ότι όταν ο Ιησούς θέλησε να κάνει κατανοητό πώς ο άνθρωπος μπορεί να κερδίσει τη Βασιλεία των Ουρανών, χρησιμοποίησε την παραβολή του Καλού Σαμαρείτη, υπονοώντας σαφέστατα ότι το να περιμαζέψουμε και να περιποιηθούμε έναν ξένο μπορεί να μας ανοίξει τις πύλες του Παραδείσου, κατά το «ξένος ήμην και συνηγάγετέ με»....
Είναι γεγονός ότι βρισκόμαστε σε μια καινούργια εποχή μεγάλης αναμείξεως των λαών και των πολιτισμών, που μπορεί να αποβεί ολέθρια «κρεατομηχανή», όπως φοβόταν ο αλησμόνητος Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος.
Αυτό το γεγονός εντείνει την ανασφάλειά μας ως λαού, προστιθέμενο, μάλιστα, στις μεγάλες δυσκολίες και τα δυσεπίλυτα προβλήματα, που αντιμετωπίζουμε, και μας ενσπείρει φόβο και ανησυχία για το μέλλον του Ελληνισμού, που πολλοί διαβλέπουν ότι κινδυνεύει άμεσα από τους αλλόφυλους και αλλόθρησκους μετανάστες!

Αλλά, ακόμα και αν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος, η λύση δεν είναι να απεμπολήσουμε την ανθρωπιά μας και τη Χριστιανική μας ιδιότητα, καταδιώκοντας, εκμεταλλευόμενοι ή και εξοντώνοντας τους ξένους, αλλά διατηρώντας, ενισχύοντας, καλλιεργώντας και βιώνοντας σε όλη τους την πληρότητα τον πολιτισμό μας, την πίστη μας και τη γλώσσα μας, την ανόθευτη Ελληνική μας Παιδεία, την τιμιότητά μας και την αλληλέγγυα συλλογικότητά μας!»
_________________________________________________________
Και.. επί της ευκαιρία για να μην είμαστε μόνο λόγια:
Αν είστε στην Αθήνα πού θα φάτε αύριο;
Το αγαπημένο μου Nosotros βοηθά- κι όχι με εράνους και άθλιες φιλανθρωπίες μα με ευκαιρία δουλειάς και γνωριμίας: Ελεύθερος κοινωνικός χώρος Nosotros (NosotrosSocialCentre)Αφρικάνικη - Σενεγαλέζικη Κουζίνα στο Nosotros την Κυριακή 3/5




Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Ο Νεποτισμός, Μητσοτακισμός (με σχόλια και εικόνες)




(Αυτό το γραφικό του Jo Di φτιάχτηκε μετά από παραγγελία του @ZeroCoolGR στο Twitter. Μου ζήτησε να πω στον Jo Di να κάνει το γενεαλογικό δέντρο των Μητσοτάκηδων. Αφορμή για να μου το ζητήσει ήταν ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατηγόρησε σήμερα την κυβέρνηση για οικογενειοκρατία. Πολύ έξυπνος.)
Αν με επισκέπτεσθε καιρό ίσως να έχετε παρατηρήσει ότι δε συνηθίζω τις προσωπικές επιθέσεις. Γράφω τι με ενοχλεί και φέρνω τα λόγια όσων κατηγορώ για να μιλήσουν μόνα τους. Εξαίρεση μόνιμη ο ΓΑΠ που θεωρώ ότι υπήρξε σύμπτωμα χρόνιου θανατηφόρου νεποτισμού που στην παπανδρεϊκή εκδοχή στάθηκε τιμωρία άγρια και σκληρή για τη χώρα.
Κι όχι ότι δεν υπάρχουν κι άλλες οικογένειες που έχουν μάθει να θεωρούν τη Βουλή χωραφάκι τους και τα υπουργεία κληρονομιά τους. Μα σαν τους Παπανδρέου (τα πονήματα του αδελφού Νίκου, λ.χ. αποκαλύπτουν την εμετικού θράσους στάση της οικογένειας), τελευταία και οι Μητσοτάκηδες έχουν ξεπεράσει κάθε θράσος είτε χαριεντιζόμενοι με φασίστες δολοφόνους είτε κατηγορώντας άλλους για τα δικά τους εγκλήματα.
Την οικογένεια Μητσοτάκη έχω αποφύγει να τη σχολιάσω διότι θεωρώ κακόγουστα και ρατσιστικά (ageist) όλα τα περί ομορφιάς (γελούσα πολύ παλιότερα διότι ξεκίνησαν από του Παπανδρεϊκούς που μιλούσαν σαν ο δικός τους ο Ανδρέας να ήταν όμορφος ή  σα να είναι καλλιστεία οι εκλογές) και πια μου φαίνονται απολύτως χυδαία επειδή δύσκολα αποφεύγουν να αναφερθούν σε ηλικίες, κάτι που στα μάτια μου είναι άσχετο και ανεπίτρεπτο. Θα ήταν κρίμα όμως λόγω αυτών να μείνει στο απυρόβλητο η θρασύτατη κι επικίνδυνη αυτή οικογένεια.

Το γραφικό του Jo Di  μιλάει μόνο του. Προσθέτω κι ένα παλιότερο κείμενό μου για το Νεποτισμό, [τότε είχε διαβαστεί πολύ διότι κατά σύμπτωση λίγο μετά ο όρος 'έπεσε' στην ύλη εξετάσεων και οι εφημερίδες  ανακάλυψαν με φρίκη περισσή ότι η ελληνική νεολαία αγνοούσε τη λέξη].

Μετά το αρχικό του Κ. Μητσοτάκη σας έχω το Νεποτισμό  και ακολουθούν τα σχόλια.
Χαρείτε τα!

Alexandros Charoulis
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποδοκιμάζει τη... συγγένεια! Κυλάει η προδοσία και η αποστασία μέσα στο αίμα αυτής της οικογένειας, τελικά...

Athanassios Mavridis"Είπε ο βόθρος στο κοτέτσι καλέ πως μυρίζεις έτσι"‬
Το έλεγε μια θεία μου!!! Παλιά λαϊκή ρήση.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέβασε στο τουίτερ ένα γράφημα για την οικογενειοκρατία στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Μητσοτάκης. Για την οικογενειοκρατία.

λορδος μητσαρας
Ο Κυριακος "αι γενεαι πασαι" Μητσοτακης κατηγορει Τσιπρα και κατι αλλους για οικογενειοκρατια.

Moraitopoulos Apost.
Και μόνο που το ανεχόμαστε
είμαστε άξιοι της τύχης μας:
 "Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατήγγειλε την οικογενειοκρατία"!

Kama Tsouxtra
Τη μέρα που ο Κυριάκος Μητσοτάκης καταγγέλλει την οικογενειοκρατία (κι όμως, ΝΑΙ!) κάτι τερματίζει, απλά δεν είμαι σίγουρη τι ακριβώς.

Stefanos

Πέντε γενιές τρώνε από το κράτος και μιλάει για ευνοιο- οικογενειοκρατία.... pic.twitter.com/AE49dy2UnY
άΧρηστος Φαταούλ-ας 
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης καταγγέλλει τον ΣΥΡΙΖΑ για νεποτισμό. Λογικά όπου να 'ναι θα πει και τον Τσίπρα γουρλομάτη.

Αν ο Κούλης δεν λεγόταν Μητσοτάκης δεν θα έκανε καριέρα ούτε σαν τσολιάς στα Βλάχικα της Βάρης, αλλά δεν βαριέσαι.

Nikos Alepis 
Καταγγέλλει νεποτισμό ο Κυριάκος Μητσοτάκης, γιατί έγινε διευθύνων σύμβουλος θυγατρικής της Εθνικής στα 32 του με το σπαθί του.

thaldimo
ο νεποτισμός σε μεγκαλίσιους έκδοση....σκάει‬
____________________________________________________
της Δάφνης Χρονοπούλου
NEΠOTIΣMOΣ

(ή παλιά: Nεπωτισμός)
Nεποτισμός: H τάση να καταλαμβάνονται ανώτερες θέσεις και αξιώματα από συγγενείς υψηλών προσώπων.
H λέξη μας ήρθε από την Iταλία καί βγαίνει από το nepote (ανιψιός), εκ του λατινικού nepos-nepot.

Το λεξιλόγιό μας ορίζει τα σύνορα της σκέψης μας. Όσο δυνατά κι αν αισθανόμαστε κάτι, η πραγματική ουσία του θα μας διαφεύγει μέχρι να το ονομάσουμε. Μαθαίνοντας τη λέξη κατανοούμε την έννοια και, πιθανώς, εκτός από εξυπνότεροι γινόμαστε ηθικότεροι και πιο έντιμοι.


Aυτά σκεπτόμουν τον τελευταίο καιρό παρατηρώντας πως πολλοί στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως πολιτικών επιλογών και πεποιθήσεων, αισθανθήκαμε μια αμηχανία μπροστά στη διαμάχη ενός Κωνσταντίνου Καραμανλή και ενός Γεωργίου Παπανδρέου. ΄Oμως, αν ήταν γνωστότερη η λέξη νεποτισμός, ίσως, τα πράγματα να ήταν αλλιώτικα ή έστω να τα βλέπαμε από άλλο πρίσμα. 



Γι αυτό, στην ενότητα των Λεξιλάγνων σας προσφέρω αυτή τη λέξη πού αγαπώ πολύ και που πιστεύω πως όποιος τη θυμάται έχει την ελπίδα να ξέρει πως η υποχρέωση προς το παιδί μας να το βοηθήσουμε σταματά εκεί που αρχίζει η ευνοιοκρατία.

________Αυτό το κείμενο αναρτήθηκε (παλιότερα) στη σειρά των “Λεξιλάγνων” στην οποία ο  Χάρης Τζαννής (που διηύθυνε την 'Άσπρη Λέξη') ζητούσε από συγγραφείς ή καλλιτέχνες να γράψουν για όποια λέξη αγαπούν ή μισούν ή γενικά τους παθιάζει. Ήταν εκείνες οι εκλογές Παπανδρέου-Καραμανλή οπότε ποια λέξη να διάλεγα; 
Τώρα το έχω στο  kastellakia.blogspot.com  ______________________

 _____________________________________


Για την Κυβέρνηση ο βαθμός συγγένειας μάλλον μετράει περισσότερο από την αξιολόγηση. #proti_fora_aristera pic.twitter.com/OHjNKY6Vev


Και, 
μόλις μια εβδομάδα πριν τι λέγαμε περί του ανδρός;
(Δεν ξέρω εσείς μα εγώ το κρατησα το σχόλιο προς τη Μακρή.)

 -Μητσοτάκης προς Ραχηλ: "αντι να μιλάς πήγαινε κάνε καμιά φωτογράφιση"








 Κυνήγι με φώτα απαγορεύεται και μαθαίνω ότι οι θηροφύλακες δεν αστειεύονται


Και... γελάμε αλλά
μην ξεχνιόμαστε:

Μάλλον Ακίνδυνος   
Λεει ο Κούλης σε απολυμένους ότι είχε "προσωπικό κόστος μεγάλο" (πολιτικό).
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετά γιαούρτια.