Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

The Mykonos Tribe Reunion― Memories are made of this




Μιά πολύ συναισθηματική εβδομάδα για τη Mme Kastell.


με παλιούς φίλους πάλι on the Rock
                         στο 'Eternal Carnival by the Sea' 




Πρώτη μέρα
 καλωσορίσματα και προετοιμασίες 


Tribal Food







Tribal Children 
Έχουμε και Παιδάκια




'..I sit and watch the children play..' 
(Φίλη με το ωραίο καπέλο και η Μαντάμ με κόκκινα)


Tribal Dogs
Έχουμε και σκυλιά





Tribal Art




Tribal Yoga 
από την οποία, όπως και από τις βουτιές στη θάλασσα, για ευνόητους λόγους, δε δημοσιεύω φωτογραφίες
Προσφέρω ένα Μακρινό με Άνδρα και Σκύλο instead





Tribal Health


Tribal Interviews
μιά και βρεθήκαμε ας σώσουμε τον Πλανήτη


Tribal Concert

Έπαιξαν:
 ΗΧΗΡΟΤΕΡΟΙ, the Resident Band
Τζιμόπουλος- Ρενέ- Θ. Παπαντίνας

οι φωτογραφίες σκοτεινές, 
τα videos δεν τα παίρνω από το Facebook πριν πάρω άδεια


Πρσφέρω (instead) τους μουσικούς να κουβεντιάζουν περιμένοντας.
 (Τζιμόπουλος και Κύριος Kastell)


Tribal Beach Party



with our Resident Dj HansH
and Food & Wine by Katia B. and Sandra C.
and Pot Luck too
and Sponsor ΕΨΑ (apsa) για τα παιδιά και όχι μόνο
κι άλλο ένα Sponsor (όταν έχω εικόνα θα σας πω)
και 
φωτιές
και πολλή συγκίνηση
καθώς ερχόταν η ώρα του αποχαιρετισμού





Κι επειδή τη γνωρίζετε τη Μαντάμ, δε μπορεί πολύ-πολύ τα συναισθηματικά, σάς μεταφέρω λίγα κωμικά (μα καθόλου χαρακτηριστικά) για να αλλάξω την ambience.


 Δυσαρεστημένη μεθυσμένη Θεσσαλονικιά γκρίνιαζε στο αυτοκίνητο της μαντάμ πως τίποτε δεν την άρεζε διότι δεν ήταν παρών γνωστός Σαλονικιός μαγαζάτορας που 'δίχως αυτόν η Μύκονος δεν είναι Μύκονος'. Δεν την κατέβασε στο δρόμο στη μαύρη νύχτα η συμπονετική Μαντάμ και η βορεία Κυρία ψάχνοντας τι της έφταιγε είπε πως "και τελικά τι τρίμπιουτ είναι αυτό που λέτε, δεν είδα κανένα τρίμπιουτ". ―Σωστά δεν είδες: Tribe, (φυλή) είναι, no Tributes babe.
Θέλει βλέπετε ο άνθρωπος να αγιάσει και δεν τον αφήνουν. Φταίω που θυμήθηκα το ανέκδοτο με το Σαλονικιό στον Παράδεισο που ρίχνει γύρω μιά ματιά και λέει στον Άγιο Πέτρο πως καλά είναι μα σαν τη Χαλκιδική δεν είναι;


Άλλο:

Τη μισή μας ζωή είμαστε πολύ μικροί και την υπόλοιπη πολύ μεγάλοι;


MmeK.

Νεαροτάτη μάνα σύζυγος παλιού μέλους της Φυλής συστήθηκε στη Μαντάμ. Κι όλο ευγένεια είπε τα καλά της λόγια τελειώνοντας " η εποχή σας ήταν καλύτερη, τότε θα ήθελα να ζούσα, όχι τώρα". Well, απάντησε η Μαντάμ, "..για μάς ξέρεις ακόμα είναι η εποχή μας, δεν πεθάναμε"
[ως πειστήριο Α' αναγκάζομαι να αναρτήσω αριστερά φωτογραφία της Μαντάμ, παρά την άποφασή μου να σας κερδίσω με το πνεύμα μου]






Ανατολή του Φεγγαριού το πάρτυ











Έσπασα λίγο με τα ανωτέρω το πολύ συναίσθημα και μπορώ να συνεχίσω.

'Ολα όσα βλέπετε κι όλα όσα ζήσαμε ήταν φτιαγμένα από εμάς. Καθένας, κατά τις 
παραδόσεις του Tribe, πρόσφερε ό,τι μπορούσε και ήθελε κατά τα κέφια και τις δυνατότητές του.
Σ' εμάς φαίνεται φυσικό και αυτονόητο. Ωστόσο μου έτυχε ένα νέο ζευγάρι με παιδάκι που κατεβαίνοντας τα βράχια με ρώτησε αν πηγαίνουν καλά για το Reunion. Ευπρόσδεκτοι βέβαια μα κατάλαβα πως νόμιζαν πως θα πλήρωναν 'είσοδο'.
Διότι στον πιο πολύ κόσμο σήμερα φαίνεται αδιανόητο να μην είναι επιχειρήσεις και εισιτήρια πίσω από οποιοδήποτε πάρτυ ή κάθε τύπου κοσμικό γεγονός.
Ίσως λοιπόν, όπως εμείς πήραμε τη σκυτάλη από τους hippies που μας δίδαξαν με το παράδειγμά τους ένα τρόπο ζωής και το σεβασμό της φύσης, ίσως κι εμείς μπορούμε να παραδώσουμε ένα μάθημα με το παράδειγμά μας.
Ή δυό.
Το ένα το είδατε. Δε χρειαζόμαστε δημοσιοσχεσίτες και μπράβους και μαγαζαταράδικη οργάνωση για να περάσουμε καλά. Δε χρεώνουμε την είσοδο, δεν κλείνουμε παραλίες, δεν πληρώνουμε διοργανωτές. Δε μαζευόμαστε για να πάρουμε αλλά για να δώσουμε.


Το δεύτερο το βλέπετε στην εικόνα που ακολουθεί.

Μιά εβδομάδα η Φυλή έζησε σε μιά παραλία με παιδιά και σκυλιά. Φάγαμε, ήπιαμε, κάναμε παιχνίδια και παραστάσεις, ανάψαμε φωτιές και στον αποχαιρετισμό φέραμε μπαλαντέζα, ηχεία και Dj.

Δείτε πώς ήταν η άμμος όταν έφυγαν οι τελευταίοι.



Σ' εμάς μένουν τα συναισθήματα κι οι αναμνήσεις (και το t-shirt).
Σ' εσάς όμως, παραδίδουμε τη Φύση αγνή κι αμόλυντη όπως τη βρήκαμε και ίσως, ελπίζω, και λίγο καλύτερη.

 Σημείωση
Προσπάθησα πολύ να αποφύγω να δείξω πρόσωπα ή σώματα. Ωστόσο αν κάποιος ενοχλείται που αναγνωρίζει τον εαυτό του ας με ειδοποιήσει κι ευχαρίστως θα κατεβάσω τη φωτογραφία.
___________________________________________ 

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Σχολείο Αναγκαίο Κακό― Ταμπέλες και μία σχολική έκθεση



Ό,τι γνώμη κι αν έχετε για το ελληνικό σχολείο (κι έχω τη χειρότερη) τα κάτωθι, που έλαβα και αναρτώ για σάς, αποδεικνύουν πως από το ολότελα όλο και κάτι κάνει.
Ιδού 
και Enjoy 
(όπως είπαμε πως λένε στις Αμερικάνικες ταβέρνες):


Διότι  η Γραφή βοηθά στην επικοινωνία

















Διότι οι ξένες γλώσσες μπορεί να χρειαστούν









Διότι στα χειρόγραφα δεν έχουμε ούτε την ατελή google-ο-διόρθωση




Διότι το σχολείο δεν είναι όμως μόνο Ορθογραφία και Αριθμητική. Είναι, κυρίως, Κοινωνικοποίηση. Το παιδί, σαν το σκυλί στο πάρκο, βλέπει εφαρμοσμένο τον κοινωνικό κώδικα, μαθαίνει να ξεχωρίζει το ιδιωτικό από το δημόσιο και να δρα ανάλογα. Παράδειγμα και εικονογράφηση της ανάγκης κοινωνικοποίησης η παρακάτω αυθεντική Έκθεση μαθητή του 1966. 


____________
 credits
στον καλό φίλο δημοσιογράφο που μου στέλνει μαργαριτάρια τα οποία ξεδιαλέγω για σάς
___________________________________


Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Μύκονος 1934- Μύκονος 1956


Από τα 'Μυκονιάτικα Χρονικά'
 Σεπτέμβριος 1934

Γράφει ο Γ. Καψαμπέλης για τους λόγους που οι 'έγκριτοι Μυκονιάτες' θα ήταν καλό να φτιάξουν επιτροπή που θα συνεργαστεί με την Πολεοδομία ώστε να διατηρηθεί το 'λαϊκό αίσθημα' της τοπικής Αρχιτεκτονικής:
«Η Μύκονος είναι οικοδομημένη σύμφωνα με ένα γενικό τοπικό ρυθμό, βγαλμένο από το αίσθημα του λαού, πρόσχαρο και γελαστό, γεμάτο πρωτοτυπία...
..Επειδή η Μύκονος προσελκύει πια αριθμό παραθεριστών, κι επειδή υπάρχουν Μυκονιάτες που δεν έχουν σπίτι στο νησί και θέλουν να κτίσουν επαύλεις με σύγχρονες ανέσεις με κίνδυνο η νέα αρχιτεκτονική να μην ταιριάζει με το λιτό ύφος του τόπου και 'να μη μιλάει καθόλου στο αίσθημα του λαού και των επισκεπτών' ..» 

Πόσοι κόποι όμως, πόσα χρόνια χρειάζονται και για να στηθεί μιά επιχείρηση σαν το Μυκονιάτικο Τουρισμό αλλά και για να σωθεί μιά κληρονομιά. 
22 χρόνια μετά το άρθρο των 'Μυκονιάτικων Χρονικών', Μάιο του 1956,  ο Δήμαρχος αναγκάζεται να δικαιολογηθεί που τα 'οικονομικά του πτωχού μας Δήμου' δεν του επιτρέπουν να δεχθεί τους επισκέπτες και να παραθέσει γεύμα, αφού μάλιστα εκείνη την ημέρα έχει να υποδεχθεί έτερους 400 εκδρομείς''.

Ήταν άραγε τουριστική επένδυση αυτά τα γεύματα σε οργανώσεις ομογενών ή κατάχρηση φιλοξενίας και πολιτικός εξαναγκασμός; Αλήθεια δεν ηδύνατο «ο πτωχός μας Δήμος» ή ο Δήμαρχος επικαλείτο τη φτώχεια για να αποφύγει μιά επίπονη υποχρέωση;
Δεν ξέρω, χαμογελώ όμως διότι σήμερα δε θα γινόταν να χρησιμοποιηθεί αυτή η δικαιολογία. Δηλαδή κάτι έγινε πολύ σωστά εδώ και, όπως έχω πει πολλές φορές, η παρουσία μου και η αγάπη μου το επιβεβαιώνει.


Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Αλκιβιάδης Τσόγκας




RIP

No words today
that
'fare thee well'
has no meaning
__________________________
 The Funeral Service Friday the 9th, at  Byron Cemetery
η Κηδεία Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου στο Νεκροταφείο Βύρωνα 
@Chosen Home




Good old days @ the Taj [© BG]


And the Music.. always The Music



The Last Testament


Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Μια Νομαδική Φυλή στη Μύκονο― The Mykonos Tribe Reunion






       Από χθες και μέχρι την Πανσέληνο ο χρόνος κι η καρδιά μου είναι  αφιερωμένα στο νησί το αγαπημένο και το Reunion της Φυλής, των Νομάδων της Μυκόνου.





Συχνά ακούμε για τις Φυλές των Πόλεων με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους στο ντύσιμο, τη συμπεριφορά, τα ήθη.
Μια από τις ιδιαιτερότητες της Μυκόνου είναι που η ανοχή των Μυκονιατών για το διαφορετικό επέτρεψε να εξελιχθούν στο νησί διάφορες ομάδες που διαφέρουν μεταξύ τους μα συνυπάρχουν αρμονικά δίχως να πολυαναμιγνύονται αλλά δίχως και να αλληλοενοχλούνται. 
Μιά από αυτές τις Φυλές, Οι Νομάδες της Μυκόνου, όπως την ονόμασε μιά ανθρωπολόγος που έκανε το διδακτορικό της μελετώντας την, είναι η φυλή '80s-'90s που φέτος οργανώνει το Tribe Reunion, τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου.
'Αυτό-θρησκοι', αυτόνομοι, φιλότεχνοι ή καλλιτέχνες και οριακά περιθωριακοί, οι Νομάδες πήραν τη σκυτάλη από τους χίππις που τις προηγούμενες δεκαετίες έρχονταν να ξεκαλοκαιριάσουν στα ελληνικά νησιά πριν επιστρέψουν στις Ινδίες ή τις ευρωπαϊκές πόλεις για το χειμώνα.
Το ήρεμο τοπίο του νησιού και το μυκονιάτικο ταμπεραμέντο ταίριαξαν με τους Νομάδες κι έφεραν πολλές αλληλεπιδράσεις. Άλλοι επέδρασαν με το μουσικό τους γούστο αφήνοντας στο νησί μιά συγκεκριμένη μουσική κληρονομιά· άλλοι συνέχισαν το προσκύνημα στα Άσραμ της Ινδίας φέρνοντας στολίδια κι εμπορεύματα εξωτικά που επηρέασαν με το γούστο τους τη διακόσμηση σπιτιών και μαγαζιών· άλλοι άφησαν πίσω τους μαγαζιά που έμειναν θρυλικά όπως η Βεγγέρα (που έκλεισε) ή άλλα που υπάρχουν ακόμα.
Κάποιοι εγκαταστάθηκαν μόνιμα στο νησί, άλλοι έρχονται τα καλοκαίρια σε εξοχικά, φίλους ή στα ενοικιαζόμενα δωμάτια που αγάπησαν από τα νιάτα τους τότε που ακόμα δεν είχαν ηλεκτρικό ή δρόμο κι η οικογένεια έφερνε με μουλάρι το ψωμί του πρωινού.
Τα χρόνια πέρασαν και οι Νομάδες της Μυκόνου μεγαλώνοντας σκόρπισαν σε πατρίδες, οικογένειες, Άσραμ ή καριέρες. Και χάθηκαν. Ώσπου φέτος ένας τους έφτιαξε ένα προφίλ στο Facebook με όνομα 'Mykonos Tribe '80s-90s' με σκοπό να συγκεντρωθούν εκεί φωτογραφίες της εποχής. Η απήχηση ήταν αναπάντεχη κι επειδή όλο και συχνότερα εκφραζόταν η επιθυμία για συναντήσεις γεννήθηκε η ιδέα του Tribe Reunion Festival.


Πού Τι  Πότε

Στις αγαπημένες παραλίες της Φυλής,
 στον αμπελώνα και στη Δήλο.
Yoga, Παιχνίδια για παιδιά, μιά Λογοτεχνική Κουβέντα, Μνημόσυνο και Κονσέρτο.
Από το γέμισμα του φεγγαριού ως την Πανσέληνο.
_______________☼


Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Anonymous: Δελτίο Τύπου 4ης Σεπτεμβρίου

Ενημέρωση της Ανοιχτής Σελίδας

To χθεσινό Δελτίο Τύπου αναφέρεται στις συλλήψεις των τελευταίων μηνών (κυρίως σε Βρετανία και Τουρκία) πολιτών που κατηγορούνται για συμμετοχή στις συγχρονισμένες 'επιθέσεις' αντιποίνων για το  ζήτημα  Wikileaks [#Operation Avenge Assange]. 
Οι 'επιθέσεις' για τις οποίες κατηγορούνται είναι η χρήση εργαλείων LOIC με σκοπό DDoS.

Το αδίκημα για το οποίο κατηγορούνται οι συλληφθέντες, εξηγεί το Δελτίο Τύπου, αντιστοιχεί διαδικτυακά σε Καθιστική Διαμαρτυρία καθώς ο κατηγορούμενος γι' αυτήν προκαλεί κυκλοφοριακά προβλήματα δίχως όμως να διαπράττει αξιόποινη πράξη.
Ενώ όμως η Καθιστική Διαμαρτυρία είναι Πταίσμα το διαδικτυακό αντίστοιχό της, (με σκοπό το Ddos), τιμωρείται ως κακούργημα.
Αυτού του είδους προσαγωγή πολιτών για μιά ειρηνική διαμαρτυρία είναι δυσανάλογη με το μέγεθος του αδικήματος.
Καθώς εξελίσσεται η τεχνολογία οι νόμοι πρέπει να επανεξετάζονται και να εκσυγχρονίζονται ώστε να προστατεύονται οι εύθραυστες ελευθερίες.


We are Anonymous.
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect Us

Είμαστε Ανώνυμοι
Είμαστε Λεγεώνα
Δε συγχωρούμε
Δεν ξεχνάμε
Να Μας Περιμένετε





 
Για εξήγηση του όρου DdoS,
  ιστορικό  των επιθέσεων και γενικά πληροφορίες  και Συνδέσμους για τους Anonymous  
στο μοναδικό ελληνικό ιστότοπο πάνω στο θέμα
___________

Γράμμα στους ΑΝΔΡΕΣ





φωτεινή επιγραφή στη Λυών, Γαλλία

Μετάφραση:



Το πρώτο προστατευτικό κάλυμμα όρχεων χρησιμοποιήθηκε στο χόκεϊ επί πάγου το 1874..
 και
Το πρώτο προστατευτικό κράνος μοτοσικλέτας χρησιμοποιήθηκε το 1974..
Δηλαδή
πήρε 100 χρόνια στους άνδρες να καταλάβουν πως και ο εγκέφαλος είναι επίσης σημαντικός 

υπογραφή: μια ΓΥΝΑΙΚΑ

[φωτεινή επιγραφή στη Λυών, Γαλλία]


Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

'Αγιε μου Μάμμα με ένα Chobani σε τιμώ, μεγάλη η χάρη σου!





Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Μάμμας που έχει αναλάβει το υπουργείο Κτηνοτροφίας. Υπό την αιγίδα του τα μικρά οικιακά ζώα, τα κοπάδια, οι βοσκοί, οι κτηνοτρόφοι κάθε κατηγορίας, από cow-boys (και -girls) ως κάθε τσοπάνη (και τσοπάνα) επί γης.




Προς τιμήν τους σας αφιερώνω το Λάγιο Αρνί το λατρευτό μου βουκολικό κι απενοχοποιημένα κτηνοβατικό all time classic:




Βγήκαν κλέφτες στα βουνά
για να κλέψουν άλογα,
άλογα δε βρήκανε
προβατάκια πήρανε
Και πάνε πάνε παν (άιντε μανούλα μ' παν)
Ωχ καημένος ωχ καημένος ωχ καημένος!
Προβατάκια μ
Κατσικάκια μ
Βάι!

Πήρανε τ' αρνάκια μου
και τα κατσικάκια μου,
πήραν και το λάγιο αρνί
που 'χε το χρυσό μαλλί,
τ' ασημένιο χαϊμαλί.
Και πάνε πάνε παν (άιντε μανούλα μ' παν)
Ωχ καημένος ωχ καημένος ωχ καημένος!
Προβατάκια μ
Λαγιαρνάκι μ'!
Βάι!

Πήραν την καρδάρα μου
που πηζα το γάλα μου,
πήραν τη φλογέρα μου
μεσ' από τα χέρια μου
Και πάνε πάνε παν (άιντε μανούλα μ' παν)
Ωχ καημένος ωχ καημένος ωχ καημένος!
Καρδαρίτσα μ
Φλογερίτσα μ
Βάι!

__________

και 
τη  διαφήμιση του Chobani,

του τούρκικου greek yogurt* που κατέκτησε τις ΗΠΑ
Σας δίνω ένα από τα διαφημιστικά αλλά αν γκουγκλάρετε chombani yogurt θα το δείτε σε δελτία ειδήσεων, οικογενειακά ταινιάκια, εκπομπές μαγειρικής και χρηματιστηριακών νέων




Το Λάγιο Αρνί, από τη Συλλογή του Ν.Γ. Πολίτη, το αντέγραψα δια χειρός ―όχι copy/paste, (παρουσιάζεται το Λάγιο Αρνί σε διαδικτυακή πρωτιά δηλαδή).


Διαβάζω στο zoomykonos για τη ζωή του Μάμμα (ή Μάμα) το συνταρακτικό: 'Από τα πρώτα ψελλίσματά του "μάμα-μάμα" του έδωσε το όνομα Μάμας'.. Δηλαδή εκτός από προστάτης των κτηνών είναι κι αρχιμαμάκιας, μεγάλη η χάρη του.
________________


Προσθέτω εξελίξεις για την επονομασία:
Δικαίωση της ΦΑΓΕ για το «Greek Yoghurt» στη Βρετανία

Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014Το Εφετείο απέρριψε πάλι τα επιχειρήματα της εταιρείας Chobani


Tο Αγγλικό Εφετείο εξέδωσε απόφαση επί της προσφυγής της εταιρείας Chobani για την υπόθεση «Greek yoghurt» με την οποία απέρριψε την προσφυγή της Chobani σε όλα της τα σημεία και αρνήθηκε να της επιτρέψει την τροποποίηση των αιτιών της προσφυγής της με την ενσωμάτωση νέων σημείων που αφορούν στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο.
Η Chobani είχε προσπαθήσει να πείσει το Εφετείο ότι πολλά από τα ευρήματα της πρωτόδικης απόφασης ήταν λανθασμένα. Το Εφετείο απέρριψε πάλι τα επιχειρήματα παρατηρώντας μάλιστα για αρκετά από εκείνα τα ευρήματα ότι ήταν πράγματι «ανεπίδεκτα προσβολής».
Το αποτέλεσμα είναι ότι:
·      Το γιαούρτι που πωλείται ως «Greek yoghurt» στο Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να παρασκευάζεται σύμφωνα με μια διαδικασία στράγγισης η οποία αφαιρεί τον ορό γάλακτος, δεν πρέπει να περιέχει πρόσθετα και  πρέπει να παρασκευάζεται στην Ελλάδα.
·      Παραμένουν σε ισχύ τα μόνιμα ασφαλιστικά μέτρα με διαταγή του δικαστηρίου που απαγορεύουν στην Chobani την πώληση στο Ηνωμένο Βασίλειο ως «Greek yoghurt», στραγγιστού γιαουρτιού που παρασκευάζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
·      H Chobani διατάχθηκε να πληρώσει για τα δικαστικά και νομικά έξοδα της ΦΑΓΕ για την έφεση, με ένα σημαντικό ποσό να είναι πληρωτέο άμεσα.
Το Εφετείο αρνήθηκε να δώσει άδεια στην Chobani να ασκήσει έφεση στο Ανώτατο Δικαστήριο με το σκεπτικό ότι το Εφετείο, για να αποφασίσει για το κύριο θέμα της παραπλανητικής παρουσίασης του «Greek yoghurt», είχε εφαρμόσει πάγιες αρχές.