Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Η ιστορία του δικού μου Luis Orozco ― con amor




Ο Luis Orozco είναι στη Μύκονο 55 χρόνια. Μεξικάνος γιος μουσικού, πήγε σχολείο στις ΗΠΑ όπου πέρασε κι από την αεροπορία ως πιλότος  κι έφτασε στην Ελλάδα τυχαία επειδή στην παρέα του όταν σπούδαζε Καλές Τέχνες είχαν επηρεαστεί από τον 'Κολοσσό του Μαρουσιού' του Henry Miller κι οι φίλοι θα του έκαναν το εισιτήριο μ' έναν από εκείνους τους σκυλοπνίχτης τα Liberty που ένα-ένα βουλιάζονταν μεταπολεμικά για τις αποζημιώσεις.  Από το Μίλερ, κι ύστερα από το πλήρωμα του καραβιού, άρχισε ο έρωτάς του για την Ελλάδα.
Και για τη Μύκονο;
«Στη Μύκονο», λέει, «οι τοίχοι είναι ανάγλυφοι, το άσπρο δεν είναι συμπαγές».

Σας μιλώ για τον άνθρωπο που χρωμάτισε τη Μύκονο με όλα εκείνα που ρίχνει το φως του ήλιου στο λευκό, που είδε, δίχως όμως βοηθήματα, τη Μύκονο όπως τα μάτια μας την έβλεπαν με l.s.d..

Παντρεύτηκε τρεις φορές, έκανε παιδιά, χώρισε, πένθησε μα σε όλα αυτά τα χρόνια έμεινε πιστός στην Τέχνη του και στα στενά της Πόλης όπου με ένα κόκκινο κρασί και φίλους περνά τα βράδια του.

Οι νύχτες μου με το Λούις είναι μαγικές. Με κουβέντες για την Τέχνη και τον κόσμο, τραγούδια  Λάτιν που αγαπά αλλά και όλα τα ελληνικά που τα παίζει στην κιθάρα και θυμάται τους στίχους καλύτερα από εμένα, έχουμε μεθύσει και χορέψει και γλεντήσει οι δυό μας και με παρέες ως το πρωί.

Αυτός είναι ο δικός μου Λούις.
Ο δικός μου Ορόσκο όμως κρέμεται στον τοίχο στο δωμάτιο του κυρίου Kastell, ένα πορτραίτο μου στα μπλε που από πίσω έχει την τρυφερή αφιέρωση 'con amor'.
 Κι άλλους Ορόσκο έχουμε βεβαίως στο σπίτι, όπως  θα δείτε σε πολλά σπίτια των Μυκονιάτικων Tribes, των φυλών που μοιραζόμαστε το νησί εν ειρήνη. Διότι ο Luis Orozco είναι παρών στο νησί, 55 χρόνια παρών, όχι μόνο σε πάρτυ, τρύγους, πανηγύρια μα και σε προσφορές, ένας από τους πρώτους που προσφέρθηκε στα Έθελοντικά Μαθήματα' να διδάξει την τέχνη του δωρεάν.

Έχει έκθεση ο  Orozco, μην τη χάσετε.
Και απόψε, έχουμε πρεμιέρα την ταινία που έκανε ο πολύ αγαπητός μου Δημήτρης Καλφάκης (άλλο διαμαντάκι που έχει προσελκύσει το νησί) για να απολαύσουμε το Λούι μας στην οθόνη και για να τον γνωρίσετε κι όσοι δεν είχατε την τύχη.


Υπέρ-συστήνω.

Φέρνω videos (trailers),  αφίσα, πολλούς πίνακες, πληροφορίες για την έκθεση και, το πορτραίτο μου (πάνω) + τον άλλο Ορόσκο μας.



Η ταινία του Δημήτρη Καλφάκη για τον ζωγράφο Λούις Ορόσκο θα παρουσιαστεί στην αίθουσα της ΚΔΕΠΠΑΜ την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου.
Από τις 21-30 Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστεί και η νέα δουλειά του Λούι στην αίθουσα Καλογερά της Δημοτικής Πινακοθήκης με τίτλο "Η Μύκονος που αγαπώ"

Ο Αγαπημένος μου Λουίς -
η νέα ταινία του Δημήτρη Καλφάκη για τον ζωγράφο Luis Orozco, 
πρεμιέρα στις 22 Σεπτεμβρίου στις 8:30 μμ  στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων ΚΔΕΠΠΑΜ , Ματογίαννι
χορηγός παραγωγής : Πολιτιστικός Λαογραφικός Σύλλογος Γυναικών Μυκόνου
υπο την αιγίδα της ΚΔΕΠΠΑΜ

Mi querido Luis - μια ταινία για τον ζωγράφο Luis Orosco
By Mykonos Filmakers:
Σήμερα στις 8:30 μ.μ. - 10 μ.μ.

Αίθουσα ΚΔΕΠΠΑΜ - Ματογιάννι (1ος όροφος)





Με το Λούις στη γιορτή του Τρύγου του Ν. Ασημομύτη
στον αμπελώνα Βίωμα που βγάζει το κρασί Παραπορτιαν
ό












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.