Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018

BREXIT WRECKSIT




Ο κωμικός Steve Coogan μαζί με άλλους καλλιτέχνες πλήρωσαν τα λεωφορεία που θα μεταφέρουν Βρετανούς στο Λονδίνο για την, αναμενόμενα, μεγάλη διαδήλωση του Σαββάτου 20 Οκτωβρίου στην οποία πάνω από 100.000 άνθρωποι υπολογίζεται πως θα συγκεντρωθούν για να απαιτήσουν να έχει ο λαός τον Τελευταίο Λόγο (Final Say) στη συμφωνία του Brexit.
Δεν αμφισβητούν το δημοψήφισμα, λένε, μα η Δημοκρατία δεν είναι στάσιμη κι οι αποφάσεις με βάση τις εξελίξεις.
860.000 υπογραφές μάζεψε η Εφημερίδα Independent που οργανώνει τη διαδήλωση. 
―Είμαι 16. Το Brexit κατέστρεψε το μέλλον μου.
―Είμαι 16. Φέρτε πίσω το μέλλον μου.
―Πολύ σοβαρό ζήτημα για να το αφήσουμε στους πολιτικούς.
― 650 πολιτικοί δεν πρέπει να αποφασίσουν το μέλλον για 65 εκατομμυρίων .
― Ακούστε τη φωνή μου!
― ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ BREXIT
Σε πλακάτ με τα χρώματα της Ιρλανδίας:
― Όχι 'σκληρά' σύνορα.
Από διάφορες περιοχές
―Το.. είναι με την Ευρώπη
Κοριτσάκι:
― BREXIT WRECKS MY FUTURE [To Brexit ρημάζει το μέλλον μου
―Αξίζει τον κόπο;
Με τη σημαία της Ευρώπης:
―Ποτέ δε θα εγκαταλείψουμε
Από έγκυο
―PULLING OUT NEVER WORKS
Τώρα που έχουν πληροφορηθεί και κατανοήσει ζητούν να έχει ο λαός με την ψήφο του τον τελευταίο λόγο σε όποια συμφωνία φέρει η Πρωθυπουργός από την Ευρωπαϊκή Ένωση.


«Δεν είναι κακό να αλλάζεις γνώμη» λέει ένας στρατιωτικός που ψήφισε υπέρ της εξόδου από την ΕΕ. «Ήταν ψήφος διαμαρτυρίας. Δε μου αρέσουν οι πολιτικοί. Αλλά όπως πριν οργανώσω μια στρατιωτική επιχείρηση πρώτα μαζεύω τις πληροφορίες κι ύστερα τις μελετώ για να εκφέρω ενημερωμένη γνώμη πριν δράσω, έτσι τώρα που έχουμε όλες τις πληροφορίες θέλω να ξαναψηφίσουμε. Πολέμησα, στάθηκα σκοπιά, σήκωσα όπλα. Έχω ένα εγγονό ενός έτους. Θέλω να φροντίσω να έχει στη ζωή του ευκαιρίες όπως είχα κι εγώ. 
«Εγώ δεν ψήφισα για αυτό το χάος. Αν το 2016 γνωρίζαμε το κόστος θα ψηφίζαμε για ένα διαζύγιο 39 εκ. Λιρών; Άρα αυτό το Brexit δεν είναι το Brexit που ψηφίσαμε.»

Είναι κι άλλοι όπως ο ηθοποιός θρύλος Μάικλ Καίην που παραμένουν υπέρ του Brexit. Μετά από μια δύσκολη περίοδο προσαρμογής θα φτιάξει η οικονομία, η Βρετανία έχει πάντα την Κοινοπολιτεία της και τη 'σπέσιαλ σχέση' με την αγγλόφωνη Αμερική. Όσο όμως πέφτει η τιμή των ακινήτων (σε μια χώρα που σκλαβιά και κύρια επένδυση κάθε οικογένειας είναι το δάνειο κατοικίας), όσο ακόμα και συντηρητικοί πολιτικοί σαν τον Jacob Rees-Mogg υπολογίζουν ότι θα πάρει 50 χρόνια ώσπου να ανακάμψει η ως το 2016 δυνατή Οικονομία, είναι προφανές ότι μπορεί οι λίγοι πάμπλουτοι να έχουν την πολυτέλεια να ονειρεύονται παλιές μοναχικές δόξες κι ανεξαρτησίες αλλά για τους πιο πολλούς το μέλλον τους και των παιδιών τους απλώνεται ζοφερό.
Γιατί λοιπόν να μην αλλάξουν γνώμη; Ή, όπως επίσης λένε, γιατί, ακόμα κι αν αποτέλεσμα νέας ψηφοφορίας θα είναι η έξοδος, γιατί να αφήσουν αυτό το 'αν' μετέωρο; Γιατί, τον τελευταίο λόγο να μην τον πουν αυτοί οι ίδιοι, ο λαός που θα πληρώσει το τίμημα; Στο κάτω-κάτω αυτό είναι η Δημοκρατία.».


Φέρνω
γελοιογραφίες, εικόνες νέες από τις ετοιμασίες και από τη διαδήλωση της 23 Ιουνίου με τα συνθήματα, πολλά με το χαρακτηριστικό αγγλικό χιούμορ όπως π.χ. το πλακάτ μια εγκύου με τα λόγια PULLING OUT NEVER WORKS ('το να τραβιέσαι έξω ποτέ δε φέρνει αποτέλεσμα'.





















2 σχόλια:

  1. δεν ξέρω αν έχω να κερδίσω κάτι ή οχι αν παραμείνει η Βρετανία στην ΕΕ
    αλλά θα ήταν ωραίο να έχω μια ελπίδα οτι μπορώ να πάω να ζήσω εκεί κάποια στιγμή χωρίς να αγχώνομαι για ολα αυτά που θα φέρει το μπρεξιτ.
    Θα προτιμούσα να μείνει με την ελπίδα οτι η ΕΕ θα γίνει πιο δυνατή
    αλλά εδώ που τα λέμε δεν ζω εκεί, δεν ξέρω τι ειναι καλύτερο για τους εκεί περα κατοικους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι. Ανοιχτά σύνορα.
      Αυτό που πάντα κρατώ στο νου μου ήταν τον καιρό του δημοψηφίσματος κάποιον που είπε: Ναι η ΕΕ έχει προβληματική γραφειοκρατία κι άλλα πολλά. Αν μείνουμε μέσα μπορούμε να τα αλλάξουμε.Βγαίνοντας μόνο θα υφιστάμεθα τις συνέπειες δίχως να έχουμε λόγο.

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.