Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018

Χειμώνες της απάτης κι η αμυγδαλιά μου


Ανθίζει η πρώτη μου αμυγδαλιά. Τέλος Οκτωβρίου. 
Δεν είμαστε παιδιά όμως. Η στιγμιαία χαρά και τα σμήνη πουλιών που πετούν ψηλά συνοδεύονται από τον ήχο φορτηγών και του γνωστού δοντιού που σπάει τα βράχια. Ο ένας γείτονας επιδίδεται με δυο μπουλντόζες σε καταπάτηση του άλλου που λείπει μακριά και πιο κάτω το μικρό αγροτικό μαντρί, όπως το περιμέναμε, εξαπλώνεται σε rooms-to-let που θα γίνουν  σιγά-σιγά ξενοδοχείο.

Όπως στην αρχαιότητα τα πρώτα φύλλα της συκιάς σηματοδοτούσαν αρχή πολέμων και τα καράβια πίσω στο νερό έτσι και η Αμυγδαλιά μου που ανθίζει ξέγνοιαστη, πλέον σηματοδοτεί αρχή παρανομίας και παγαποντιάς, αρχή του σκοτεινού χειμώνα της Απάτης.
_______________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.