Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Ξημερώνει Gay Αυγή για τη ΧΑ; Εξομολόγηση στη Βουλή





Ελαφρού S & M επεισόδιο στη Βουλή έγινε αφορμή βουλευτής να βγει εκτός εαυτού και να κάνει ωρυόμενος την προσωπική εξομολόγηση «Γάμησα μια αδερφή».
Επιτέλους το παραδέχθηκε. 
Διότι όσο κι αν παραμυθιάζεστε μεταξύ σας, ένα είναι το γαμήσι, ίδιο πόθο θέλει, ανεξαρτήτως στάσης που προτιμάμε.

Δεν είναι πιο τιμητικό το όρθιο απ' το ιεραποστολικό, ούτε πιο αντρίκιο το καρεκλάτο από το doggy style,  διότι είναι δικαίωμά μας το γούστο του καθενός μας για το από πού και πώς και πότε και με ποιόν ή ποιους.


Tώρα που ο βουλευτής της ΧΑ παραδέχθηκε πως είναι gay- και μάλιστα φωνάζοντάς το δημοσίως-  ελπίζω να τον ακολουθήσουν κι οι θαυμαστές και ψηφοφόροι του ώστε αντιμετωπίζοντας τις ορμές τους, να καταφέρουν να αποδεχθούν τον εαυτό τους, μήπως και ηρεμήσουν.

Φέρνω video  τον τραμπούκο βουλευτή να φωνάζει 'Γάμησα μια αδερφή' και υπενθυμίζω πως η γλώσσα που επιλέγουμε λέει πολλά, κι όπως μας δίδαξε ο καλός μου γιατρός, 'εσένα, όχι τον άλλο, περιγράφει η λέξη που χρησιμοποιείς σα βρισιά',
φέρνω και διάφορα gay ενσταντανέ Χρυσαυγιτών μήπως και τα δουν όλα μαζί και αποδεχθούν τα πασιφανή,
φέρνω και σχόλια.
Χαρείτε τα!



Αγγελίες για ραντεβού «αβάδιστα στο χώρο σας»;




 


____Η αφορμή
Paola Revenioti τι έγινε καλε στην βουλή;το ένα καθίκι πλάκωσε το άλλο καθίκι στις σφαλιάρες;

Το επεισόδιο Κασιδιάρη - Δένδια στη Βουλή (vid) - CNN.gr

www.cnn.gr/news/politiki/story/80771/to-epeisodio-kasidiari-dendia-sti-voyli-vid

Το επεισόδιο Κασιδιάρη - Δένδια στη Βουλή (vid). Newsroom , CNN Greece. 14: 20 Δευτέρα, 15 Μαίου 2017 - Ανανεώθηκε 14:51. Το επεισόδιο Κασιδιάρη - Δένδια  ...

______τα σχόλια
Περίεργο για τον Κασιδιαρη πάντως. Ο Ηλίας είναι ήρεμο παιδί. Συνήθως αράζει μπαλκόνι με βυσσιναδα κ φτιάχνει παζλ με τον Χίτλερ.

Το πρόβλημα του Κασιδιάρη κ δεν μπορεί να συγκρατήσει τα νεύρα του είναι π δεν ξέρει να μετρήσει μέχρι το δέκα από μέσα του για να ηρεμήσει

Επεισόδιο στη Βουλή μεταξύ Κασιδιάρη - Δένδια! Ήρθε η ώρα να πούμε ένα μεγάλο "όχι" στην ενδοοικογενειακή βία. Μας αφορά όλους

μαGoofys Τους βόλεψε λέει τους Συριζαίους η επίθεση Κασιδιάρη γιατί μπορούν να περάσουν το μνημόνιο. Ναι, γιατί αλλιώς δεν μπορούν, δυσκολεύονται
Panagiotis Chatzistefanou Καλέ ναι, το πρόβλημα της ΒτΕ είναι ότι η Κλασιδιάροια είναι μια ομοφοβικιά κρυφή. Επειδή οι υπόλοιπες ξεκωλιάρες εκεί μέσα είναι φανερές και καθόλου ομοφοβικές.

Για την κάτωθι εικόνα (από εναλλακτικό Gay Pride της ΧΑ)
υπέστην αναφορά και κυρώσεις.
Τη φέρνω μαζί με το σχόλιο:

Αποφεύγω να τους διαφημίζω και δε βάζω φωτογραφίες τους. Αλλα πώς να αντισταθώ σε τέτοια ρώμη, τέτοιο ανδρικό κάλλος.
Εξ άλλου γνωρίζετε πως είμαι υπέρ του ελεύθερου έρωτα και πάντα υποστηρίζω κάθε εκδήλωση του Gay Pride.



Χαρείτε τους, με σχόλιο του Chatzistefanou Panagiotis:

Απομακρύνετε παιδιά από τις οθόνες, ακολουθούν εικόνες σκληρού gay porno.

Αποκλειστικές εικόνες από το παραθαλάσσιο εναλλακτικό Gay Pride της Χρησοίς Αυβγείς, με τίτλο "Αρκουδίτσες Πλατς-πλουτς" Δείτε! Αιλλυνώφροναισ λάτρεις του ανδρικού σώματος, να επιδίδονται σε δημόσιες θωπείες, παθιασμένους εναγκαλισμούς, και να κυλιούνται ημίγυμνοι στην καυτή άμμο. Ο ομοφυλόφιλος παροξυσμός κορυφώνεται σε έξαλλη beach-παρέλαση - έκρηξη πουστιάς, με χρυσές περικεφαλαίες και διάφορα άλλα glamorous accessories στα οποία όλοι οι gays έχουν μια αδυναμία, γιατί να το κρύψομεν. Το θέμα αυτή τη φορά ήταν "Λεωνίδα, καυτέ μου bear daddy" 


Πάνε γυρεύοντας;

________________

Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Τη μάνα μου ρε, τη μάνα μου; [Μητέρας εορτή με ένστικτα και περιστατικά]



Η φροντίδα της μάνας για το παιδί είναι ένα ένστικτο που –δίχως φιοριτούρες και μελό- γεννιέται μέσα μας στο δευτερόλεπτο που το ματωμένο γλοιώδες σωματάκι του βρέφους αγγίζει κατά λάθος το σώμα μας. Και πονώντας φρικτά καθώς ξεσκίζεται η τρυφερή μας σάρκα ακούμε έκπληκτες στο νου μας μια εντολή «μην κλείσω τα πόδια μου και το πονέσω» κι είναι σα ξύπνημα, η πρώτη-πρώτη στιγμή που ολόκληρη κι απόλυτα βάζω κάποιον άλλο πάνω από εμένα και εντός δευτερολέπτων επιλέγω, ή μάλλον, καταλαβαίνω ότι πλέον δεν έχω επιλογή παρά να το προστατεύω και να πονάω εγώ όποτε υπάρχει έστω και αμυδρή υποψία ότι εκείνο θα πονούσε.
Ένστικτο είναι. Κι όσο πιο πολύ αργεί το μικρό ενός είδους να ανεξαρτητοποιηθεί, τόσο πιο μεγάλη η μητρική αγάπη. Το χελωνάκι βγαίνει μόνο του από το αυγό και τρέχει προς τη λάμψη της θάλασσας κι όλο το ένστικτο μητρικής αγάπης που χρειάζεται η διαιώνιση του είδους του είναι να έχει μια μητέρα που αποθέτει τα αυγά σε σημείο κατάλληλο και ασφαλές.
Το ελεφαντάκι όμως, που αργεί να αναπτυχθεί, θηλάζει για 2 χρόνια κι έχει φροντίδα κι αγάπη από όλα τα θηλυκά του κοπαδιού και μια μάνα που σκοτώνει και σκοτώνεται για να το προφυλάξει. Το ίδιο και οι πίθηκοι, ενώ αντίθετα τα ποντικάκια δεν είναι πρότυπα μητρικής αγάπης επειδή ξεφωλιάζουν ταχύτατα και αν δεν απομακρύνουμε το αρσενικό από τη φωλιά είναι πιθανόν μέσα σε τρεις εβδομάδες να έχει ήδη και απογαλακτιστεί και γονιμοποιήσει την ίδια του τη μάνα.

Παρατηρώντας, οι άνθρωποι καταλάβαμε πόσο βλαβερή είναι για το είδος η ενδογαμία- πόσω μάλλον δηλαδή η αιμομιξία― και αναπτύξαμε ταμπού και μύθους που καλλιεργούν τις αρχές του να μη γαμάς τη θειά σου ή τη μάνα σου Κι ακόμα, για να προστατευθούν τα πατριαρχικά συμφέροντα στήσαμε πλούσια φιλολογία πάνω στο cult της μάνας, μασκαρεύοντας το βασικό ένστικτο το απαραίτητο για να επιβιώσει το ανθρωπάκι σε κάτι λεπτό και φίνο, μια αγάπη για την Παναγία, τη σιωπηλή θηλάζουσα παρθένα που παρακολουθεί αυστηρά από το εικονοστάσι, ψηλά στον τοίχο πάνω από το νυφικό κρεβάτι, απαιτώντας να μην αποκαλύψουμε το μυστικό που είναι χαλκάς στο πόδι μα και δύναμή μας: πως δηλαδή στην κοινωνία των ανδρών, που οι φαλλοφόροι μόνο επικρατούν, φαλλός της μάνας είναι το παιδί της, μόνη ελπίδα να της επιτραπεί να βγει στον κόσμο για να διεκδικήσει δουλειά, κληρονομιά ή διασκέδαση (από «Αμάρτησα για το παιδί μου» μέχρι «βγήκαμε ένα περίπατο για το μικρό»).



Όσο πιο πατριαρχικά καταπιεστική για τη γυναίκα είναι μια κοινωνία, τόσο πιο εξιδανικευμένη έχει τη Μητρότητα αφού η αναπαραγωγή είναι ο μόνος σκοπός και λόγος ύπαρξης της γυναίκας. Η παρθενία και, μετά την τεκνοποίηση, η αποθέωση της Μάνας εξασφαλίζει την κληρονομιά αφού μόνο με τον περιορισμό της γυναίκας μπορεί ο πατέρας να είναι σίγουρος ότι οι απόγονοι ήρθαν από το δικό του σπέρμα. 
Όσο πιο εξιδανικευμένη είναι η Μητρότητα σε μια κοινωνία τόσο πιο μεγάλη η περιφρόνηση για την άχρηστη γυναίκα τη στείρα ή τη μετά των αναπαραγωγικών χρόνων της. Άλλοθι βεβαίως πάλι η Μάνα. Η Μάνα του καθενός είναι η Παναγία του, μην του τη βρίζεις μην του την προσβάλλεις. Αντίθετα καθόλου δε θίγεται καθόλου να προσβάλλεις όλες τις άλλες.

Στη Μέση Ανατολή και τα Βαλκάνια αποτελεί αιτία εγκλημάτων «τιμής» διότι είναι μεγάλη προσβολή να βρίσουμε τη μάνα κάποιου ή να υπαινιχθούμε ότι έχουμε σεξουαλικές σχέσεις μαζί της.
Αξέχαστος μου έχει μείνει Σκανδιναυός κύριος που για να τον μπλέξουν σε φασαρία του πέταξαν ―μεταφρασμένο αγγλιστί― ένα κλασικό «Γαμώ τη μάνα σου!» κι εκείνος μετά από μια σύντομη μα γόνιμη σιωπή ρώτησε: «Την έχεις δει;» υπονοώντας ότι πολύ ιδιαίτερα γούστα πρέπει να είχε ο νεαρός του λιμανιού για να ποθεί μια ογδοντάχρονη κατάκοιτη γυναίκα.

Κι έτσι έχουμε το παράδοξο, σε μια κοινωνία που περιγελά, περιφρονεί και βρίζει κατάμουτρα τη γυναίκα που επιβίωσε μετά την αναπαραγωγική ηλικία ―κι είναι η 'γριά'  αιτία όλων των δεινών, απ' το κουτσομπολιό και τον οπισθοδρομισμό ως την ψήφο στους φασίστες― αλλά στην  ίδια κοινωνία την ίδια άχρηστη «κωλόγρια», μόλις τη δούμε από το πρίσμα της μητρότητας ως μάνα κάποιου, τότε μετατρέπεται σε a priori πολυπόθητο σεξουαλικό αντικείμενο που όλοι θέλουν να του τη γαμήσουν μα ο καλός γιος μάχεται άγρια με τους μνηστήρες για να προστατέψει την αγνότητά της.

Να «τού» τη γαμήσουν έγραψα, το προσέξατε; Εκεί είναι το κλειδί.
Το γυναικείο σώμα δεν ανήκει σ εκείνη που το κουβαλά, είναι κοινωνικό αγαθό υπό την προστασία του άνδρα της οικογένειας που «ατιμάζεται» αν εκείνη δεν προσέξει και της το αγγίξουν.

Λέτε ότι είναι παλιά όλα αυτά, ξεπερασμένα;
Όχι δεν είναι. Και δε θα είναι όσο μας φαίνεται ασυγχώρητη προσβολή το «γαμώ τη μάνα σου» που υπονοεί πως είμαστε μπάσταρδο κι ο μπαμπάς μας «κερατάς» δηλαδή ανίκανος να επιβληθεί στο οικογενειακό μουνί που το έχουμε για να μας αναπαράγει το dna μας.

Δε ισχύουν πια αυτά μου λένε, μόνο σε κανένα χωριό.
Σίγουρα;
Αυτό θα ήθελα εγώ. Η πραγματικότητα είναι μπροστά μας όμως. Στα κοινωνικά δίκτυα που οι άνθρωποι χαλαρώνουν κι εκφράζονται όπως στην κουζίνα τους αποκαλύπτοντας τα εν οίκω κι εγκεφάλω  τους δεν είδα άλλα από εκείνα που βλέπουμε –ίδια ολόϊδια εδώ και δεκαετίες― κάτι καυτές νύχτες που ο ακάλυπτος της απέναντι πολυκατοικίας γίνεται αντικείμενο συγκριτικής ανθρωπολογικής μελέτης των μικρών φωτισμένων κουτιών το ένα πάνω στο άλλο με τις οικογένειες να μαλώνουν πάνω στα καρπούζια τους σα ποντικάκια στο εργαστήριο .  
Και συνέλεξα.
Πώς απαντά θιγμένος ο μοντέρνος Έλλην συγγραφεύς;
Δηλώνοντας πως γαμά τη μάνα του εχθρού.
Πώς αντιδρά ευέξαπτος κύριος όταν άγνωστού του διάσημου η μάνα θίγεται;
Καλώντας μας σε συσπείρωση κατά του  επίδοξου μαμαδογαμιά.

Λυπάμαι που ακόμα πρέπει να το ξαναλέμε:
Το σώμα μας δεν ανήκει ούτε στον άνδρα ούτε στο παιδί μας.
Η μητρότητα δεν καθαγιάζει. Απαιτούμε σεβασμό ως ανθρώπινα πλάσματα κι όχι ως αναπαραγωγικές μηχανές.
__________________________________
Φέρνω 
πληροφορίες για την πάνω εικόνα, θρήνο μάνας  Μακάκα που παρεξήγησε για θάνατο τη λιποθυμία μικρού σε ζωολογικό κήπο κι έτυχε ο φωτογράφος να πετύχει τη στιγμή, + λίγα  συλλεκτικά μου, μια συζήτηση και εικόνες  για να μπούμε στο κλίμα.


―συζυγοκτόνος Κοζάνης: μου είπε “άντε γ@μησου εσύ και η μάνα σου”
―αμ ετσι εξηγούνται ολα


Θανάσης Χειμωνάς,
 συγγραφεύς και σύμβουλος Πολιτισμού του Ευάγγελου Βενιζέλου



Καταγγελλία τραγουδιστή
 επειδή κάτι είπε για μάνες.

‪Pagona Kaloudi Αγαπητή κυρία είπα και ποιο πάνω όλες η αποψης σεβαστές αλλά αν μου πουν γαμω την μανα σου όχι με αίμα θα ξεπλύνω την τιμή και την υπόληψής της αλλά θα του περάσω τα αντερουδια κολάρο να τα κάνω τσιλιχουρδο τη Λαμπρια από που αντλη το θάρρος να βρισει την μανα μου; μόνο οποίος του δίνη το δικαίωμα μπορεί να το κάνει μέχρι τώρα που είμαι 60 δεν μου έχει συμβεί αυτό αν συμβεί θα με διαβάσετε στης εφημερίδες‬ 9 Μαρτίου στις 3:15 μ.μ.

 Daphne Chronopoulou ‪ Λέτε πως θα διαπράξετε βιαιότητες όμως δεν εξηγησατε γιατί αυτή η βρισιά σας αγριεύει πιο πολύ από άλλες.‬
‪Τα λόγια δεν είναι πράξεις και σπανίως αυτός που το λέει όντως θα επιθυμούσε να έκανε σεξ με τις εν λόγω μάνες‬

‪Σπύρος Χειρδάρης Πάντως αγαπητή Daphne αν κάποιος που του έβρισαν τη μάνα σκοτώσει τον υβριστή δεν νομίζω πως θα βρεθεί δικαστήριο να τον καταδικάσει ...τουλάχιστον θα έχει το "εν βρασμώ ψυχής" στο τσεπάκι και στη χειρότερη μπορεί να καταδικαστεί με καμιά ποινή με αναστολή‬

‪Daphne Chronopoulou ‪ Πέραν της χυδαιότητας του άσματος (φαντάζομαι- δεν άκουσα), με όλο το σεβασμό ΔΙΑΦΩΝΩ.‬
‪Κάποτε πρέπει και οι Βαλάνιοι να ξεπεράσουν αυτό με τη μάνα και την αδελφή. ‬
‪Το κορμί μας δε σας ανήκει.‬
‪Η μάνα καθαρίζει μόνη αν θέλει και ποτέ δεν είναι προσβολή να μας γαμάνε.‬

‪__Σόρυ μα δε γινόταν να μην εκφράσω και την άλλη άποψη.‬

‪Σπύρος Χειρδάρης ‪ είναι μιά άποψη σεβαστή αλλά προσωπικά αν κάποιος πει για τη μάνα μου θα τον φάω ζωντανό, μπορεί να είναι ανατολίτικο ή Βαλκανικό έθιμο αλλά Μάνα είναι μόνο μία.‬
‪Δεν ξέρω αν οι άλλοι λαοί το έχουν ξεπεράσει και δεν υπολογίζουν τη μάνα τους εγώ δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου ν ακούσω κάτι για τη μάνα μου.‬
Pagona Kaloudi ‪ ΟΛΕΣ Η ΑΠΟΨΗΣ ΔΕΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙΑ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 93 ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΝ ΣΕΒΟΜΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΑΥΤΗ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΜΟΥ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΕΥΚΟΛΑ ΑΥΤΗ ΕΚΛΕΓΕ ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΓΑ ΟΤΑΝ ΠΟΝΑΓΑ ΑΥΤΗ ΑΥΤΗ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο Γ...Δείτε περισσότερα

‪ Daphne Chronopoulou ‪ Μα προς θεού δεν είπα να μη σέβεστε τη μάνα σας.‬
‪Ούτε να δεχόμαστε να προσβάλουν μέλη της οικογένειάς μας.‬

‪Απλώς να καταλάβουμε πως το σου γαμώ τη μάνα' δεν είναι προσβολή που ξεπλένεται με αίμα αλλά απλή βρισιά,, μια χυδαιότητα ανεφάρμοστη.‬
‪ Daphne Chronopoulou ‪ ‪Είναι απολύτως παράλογη η εμμονή μα καθόλου αθώα.‬

‪ Σπύρος Χειρδάρης ‪ Πάντως αγαπητή Daphne αν κάποιος που του έβρισαν τη μάνα σκοτώσει τον υβριστή δεν νομίζω πως θα βρεθεί δικαστήριο να τον καταδικάσει ...τουλάχιστον θα έχει το "εν βρασμώ ψυχής" στο τσεπάκι και στη χειρότερη μπορεί να καταδικαστεί με καμιά ποινή με αναστολή‬

‪Σπύρος Χειρδάρης ‪ τα τρολάκια τάχω γραμμένα ... μου αρκεί που προσωπικά έκανα το χρέος μου ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ ... η αδιαφορία των συριζαίων με αφήνει παγερά αδιάφορο εσείς τα κομματόσκυλα και οι όψιμοι υποστηριχτές θα λουστείτε τη κόπρο.‬
‪647 Dimitris Koumousis ‪ Ωραία το μουνάκι μπλοκαρίστηκε χαχαχα‬



Για την εικόνα
news247.gr
"Αυτό το μικρό μαϊμουδάκι λιποθύμησε για περίπου ένα λεπτό. Εκείνη τη στιγμή βρήκα την ευκαιρία να τραβήξω τη φωτογραφία που βλέπετε", αναφέρει ο ίδιος. "Όλα έγιναν πάρα πολύ γρήγορα. Αμέσως μετά το μικρό ζώο συνήλθε. Συνήθως πηγαίνω στο συγκεκριμένο πάρκο (άγριας φύσης) για να φωτογραφίσω πτηνά και τοπία. Είναι ένα μικρό σχετικά πάρκο που περιλαμβάνει έναν υδροβιότοπο. Όταν είδα το περιστατικό άρχισα να τραβάω φωτογραφίες".
Ο φωτογράφος μας λέει ότι δεδομένου ότι το "ISO ήταν πολύ υψηλό εξ αιτίας του χαμηλού φωτισμού, κράτησα μόνο δύο καρέ, ένα που διέγραψα και αυτό που είναι το τελικό".
Χαρακτηριστικό είναι το ότι ο Lodhi δηλώνει πως στην καριέρα του, δεν έχει ξαναδεί με τα μάτια του κάτι παρόμοιο και αισθάνεται τυχερός που κατάφερε να το "πιάσει" με τον φακό του. Μια πραγματικά σπάνια και πολύ δυνατή φωτογραφική στιγμή που γράφει τη δική της ιστορία.
Σημειώνεται ότι μαϊμούδες μακάκοι μεγαλώνουν με τη μητέρα τους και συχνά δε γνωρίζουν ή δεν είναι εξοικειωμένοι με τον πατέρα τους.
Η πολυγαμία αποτελεί συνηθισμένο φαινόμενο στις κοινωνίες των μακάκων ρέζους. Οι θηλυκοί μακάκοι πολλές φορές ζευγαρώνουν με πολλαπλά αρσενικά στο ίδιο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να αναγνωριστεί ο πατέρας του κάθε παιδιού. Επίσης, οι αρσενικοί μακάκοι συχνά αλλάζουν κοινωνικές ομάδες και παρτενέρ. Συνεπώς ένα παιδί μπορεί να μεγαλώσει χωρίς να έχει γνωρίσει ποτέ κάποιον συγγενή από την πλευρά του πατέρα του. Credits: Avinash Lodhi / Avi's PhotoGraphy

Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Η 'ριμαγμένη βίλα' στη Μύκονο με παρακμή στη ρίμα


Οργίστηκε ο πτωχός σχεδιαστής επειδή κυκλοφόρησαν εικόνες της ρημαγμένης βίλας του στη Μύκονο (εκείνης των φωταψιών, που, κατά αγγελία, πωλείται €8 εκατομμύρια) και αντέδρασε με ένα δριμύ ποστάρισμα  στη σελίδα του στο Facebook. 
Δεν είναι ο μόνος που ενοχλείται απ' το πρόσωπό του στον καθρέφτη το επόμενο πρωί μετά το φαγοπότι, μα μοιάζει ιδιαίτερα αφελής αν περιμένει να μη δείξουν την κατάντια εκείνοι που στα μεσημεριανάδικα σχολίαζαν κάθε σάχλα που έλεγε και κάθε μπούρδα που σκεπτόταν να φορέσει. Κι ακόμα πιο αφελής βεβαίως μοιάζει ως επιχειρηματίας αν πίστεψε επένδυση το μπάζωμα ερημιάς.


«Εκεί που φύτρωνε θυμάρι κι άγρια μέντα»
σα μανιτάρια ξεφυτρώσαν τα τσιμέντα. Είναι τυπικό χαρακτηριστικό ενός 'folly' νεοπλουτίστικου το 1000 τετραγωνικών οίκημα, δηλαδή 1 τσιμεντωμένο στρέμμα από τα ―υποχρεωτικά εκ του νόμου 4― στο πιο φθηνό κι αφιλόξενο σημείο του νησιού, ένα ανεμοδαρμένο πλάτωμα σε τιμή ευκαιρίας,  μόνο για φαίνεσθαι και τίποτε άλλο.

Η Φτελιά, που κάποτε ήταν τόπος μιας από τις προϊστορικές πόλεις του νησιού, χτυπιέται από βοριάδες τόσο δυνατούς που ρίχνουν τις προχειροστημένες πέργκολες και στριφογυρνούν τις γλάστρες.
Για λίγα μέτρα πάνω απ' την παραλία, μιλά στην αγγελία που δε λέει πως τη χτυπά άνεμος δυνατός, τα κύματα φτάνουν μέσα, βαθιά, στην ακτή κι όταν αποτραβιούνται τα νερά αφήνουν πίσω πίσσα με άφθονο σκουπίδι από σκάφη κι ασυνείδητους που αδειάζουν στη θάλασσα τα απορρίματά τους.
Μια παραλία απάτητη που τη χαίρονται οι surfers (όπως ο επισκέπτης χαίρεται την εικόνα τους από ψηλά) και γι αυτό ακόμα βλασταίνουν εκεί μανουσάκια, μανίτες, βιολέτες, ακόμα μοσχοβολά εκεί το, σπάνιο πια, αιγαιοπελαγίτικο κρινάκι της θάλασσας.

Τι σας λέω όμως.. Κάτοικοι τέτοιων εξαμβλωμάτων ούτε που είδαν ποτέ πόσες φωλιές κατέστρεψε το ματαιόδοξο τσιμέντωμά τους και πόσα αγριοκούνελα ξεσπίτωσαν με τις φωταψίες και τα ντεσιμπέλ ―λες και δεν έχει εστιατόρια και clubs η Μύκονος. 


Σα μεταφορά της ψεύτικης ανάπτυξης που τα ρήμαξε όλα
είναι οι εικόνες αυτές.
Κι είναι θλιβερό που όταν χτίζονταν αυτά κάποιοι τα βλέπαμε τα λάθη και τα λέγαμε αλλά δεν καταφέραμε να διασώσουμε ούτε τη Φύση, ούτε (στο κάτω-κάτω γιατί όχι) τα χρήματα που ο άφρων βλακωδώς σπατάλησε καταστρέφοντας σα να μην υπήρχε αύριο.


Ας γίνονταν αυτές οι εικόνες μάθημα στους επόμενους νεόπλουτους.

______________________________________________________
Σκοπεύω να αποφύγουμε εδώ εικόνες ρημαδιού,  δε γράφω για να διασκεδάσουμε χαιρέκακα που άλλο ένα εξοχικό ρημάζει.
Αλλά, ως ενδεικτικό κουλτούρας, είναι μεγάλος πειρασμός για μένα η ρίμα (από 'ριμαδιό'  με -ι) στο φεϊσμπουκικό ποστάρισμα του ανδρός στο οποίο με δημιουργική ορθογραφία, αψτρέ στίξη και την απατηλή κεφαλαιοποίηση πρώτου γράμματος κάθε νέας σειράς, αναπτύσσει, με προσομοίωση στιχουργικής, μια faux Ποίηση, μετατρέποντας την  πεζή διαμαρτυρία του για το ρεπορτάζ, σε εξομολόγηση à la manière de Κική Δημουλά για αρνί στο φούρνο ενώ,  μαζί με άλλα πρωτοφανή, κορυφώνεται το γκραν φινάλε  με μια μοναδική στον κόσμο: 'Quest List'.





_________________________________________________
Επειδή θυμάμαι ότι αντιδρούν οι θαυμαστές της Ποιήτριας, όποτε την πιάσω στο βέβηλό μου blog, κι επειδή ίσως δεν κατανοούν πώς η γραφή του ανορθόγραφου σχεδιαστή μού μύρισε σαν το ψητό αρνί της, θεώρησα καλό να σας θυμίσω ολίγα από την οπτική μου.
Σας φέρνω κάποια περιστατικά και το εξαίσιο generator που σας καθοδηγεί πώς να γράψετε κι εσείς τη Δημουλά σας και, σας τη φέρνω και πεζή: 
Όταν 140 αρχαιολόγοι και ιστορικοί συνυπέγραψαν αηδιασμένοι απο το τσίρκο της σαμάριας Αφίπολης, η υπερβραβευμένη μας ακαδημαϊκός το έριχνε στις προσευχές: 
Κική Δημουλά: Προσεύχομαι και ονειρεύομαι να είναι οΜέγας Αλέξανδρος στην Αμφίπολη | 
― #dimoula: η Ποιήτρια και Ακαδημαϊκός ως καθρέφτισμα της κοινωνίας: http://daphnechronopoulou.blogspot.gr/2013/05/dimoula.html

― Γράψτε τη δική σας Δημουλά με βοήθεια του κορυφαίου διαδικτιακού Dimoula Generator