Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

Δυό μέτρα δυό σταθμά ― Οδυρμοί για το 48ωρο του Κουφοντίνα



Θρήνος και οδυρμός που ο Δημήτρης Κουφοντίνας επιτέλους πήρε τη 48ωρη άδεια που δικαιούται την ώρα που άλλος ένας καταδικασμένος Χρυσαυγίτης απελευθερώθηκε.
Ο Χρήστος Ζέρβας, υπεύθυνος ασφαλείας των κεντρικών γραφείων της Χρυσής Αυγής και μετακλητός υπάλληλος στο γραφείο του Μιχαλολιάκου στη Βουλή καταδικάστηκε για τον ξυλοδαρμό με την κατηγορία της βαριάς σκοπούμενης σωματικής βλάβης την οποία το Δικαστήριο μετέτρεψε σε επικίνδυνη σωματική βλάβη, όπως επίσης και για ληστεία κατά συναυτουργία. Καταδικάστηκε χθες από το Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων σε 7 χρόνια φυλάκιση με αναστολή. Και είναι στο σπίτι του όπως κι η περιβόητη Σκορδέλη, ο Ρουπακιάς κι άλλοι της συμμορίας.

Ο Κουφοντίνας αντίθετα υποτίθεται ότι σε ένα 48ωρο θα μας τρομοκρατήσει ή θα βρεθεί να κάθεται (διάβασα) πλάι στην οικογένεια θύματός του.
Διότι, μ' αυτή τη στρεβλή λογική οικογένειες έχουν μόνο τα θύματα όσων βαφτίσαμε Τρομοκράτες σαν ο Φύσσας κι ο Λοκμάν κι οι Αιγύπτιοι εργάτες δεν άφησαν αγαπημένους πίσω τους.

Το παράδοξο με τον οδυρμό για τη μικρή άδεια είναι ότι ακούμε ακόμα και δικηγόρους να παραλογίζονται σα να μη γνωρίζουν νόμους και συντάγματα ή σαν να αγνοούν πως τα χρόνια δεν είναι στραγάλια να τα πετάμε αψήφιστα αλλά περνούν βαριά στη φυλακή. Το ξέρουν όμως οι Σωφρονιστικοί Υπάλληλοι. Και απ΄αυτούς, την Ομοσπονδία Σωφρονιστικών Υπαλλήλων Ελλάδας σας φέρνω τη μόνη λογική φωνή για το θέμα.
Φέρνω το ΔΤ της Ο.Σ.Υ.Ε. , φέρνω την είδηση για το Χρυσαυγίτη, φέρνω και σχόλια.


Φτάσαμε στο σημείο την κοινή λογική στον βούρκο της εξουσίας να την εκπροσωπεί η Ομοσπονδία Σωφρονιστικών

Σ.Λ.
η στιγμή που οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι είναι πιο δημοκράτες απ τον Παπαδημούλη

Μ.Τ και την Κανελη


Με το θέμα του #Κουφοντινα σήμερα το μέτωπο της λογικής κάνει όλα αυτά που κατηγορεί τους άλλους: 1) Κρίνει δικαστικές αποφάσεις. 2) Δεν θέλει να εφαρμοστούν οι νόμοι.


Τι έγινε ρε παιδιά αποφυλακιστηκε ο Κουφοντινας με το νόμο Παρασκευοπουλου?



Καλά αν κάνουν έτσι για 2 μέρες άδεια Κουφοντινά φαντάζομαι τι οργή θα είχαν για τα 25 χρόνια εκτός φυλακής του Παττακού. Βουβή οργή βέβαια γι αυτό δεν μάθαμε τίποτα.

** για τον Κουφοντινα , ο γιος του Τεμπονέρα τα λέει μιά χαρά. 


Η δήλωση της Λιάνας Κανέλλη για την άδεια του Κουφοντίνα ήταν ακριβώς στο ίδιο κλίμα με διάφορους του συντηρητικού χώρου και απόλυτα δίκαια έπαιξε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά τώρα που το ΚΚΕ κάνει προσπάθειες, πολλές φορές κουτσές, να δείξει ότι έχει αλλάξει από τη μονολιθικότητα του παρελθόντος. Η δήλωση της Λιάνας Κανέλλη απλώς είναι μια έκφανση συντηρητισμού και, παρά το γεγονός ότι το ΚΚΕ έβγαλε μια καλή ανακοίνωση αδειάζοντας τη βουλεύτριά του, εντελώς υποκριτικά έγινε προσπάθεια να παρουσιαστεί ότι η άποψη της Κανέλλη δεν εκφράζει κανέναν μέσα στο ΚΚΕ. 
Μόνο που η Λιάνα σε πάρα πολλές περιπτώσεις έχει παίξει πρώτο βιολί στην παρουσία του ΚΚΕ και στην τηλεόραση αλλά και στη βουλή. Η δυναμική της παρουσία, από την εποχή που εκλέχθηκε για πρώτη φορά βουλεύτρια, έχει τα τελευταία χρόνια ταυτιστεί με την πολιτική του Κομμουνιστικού Κόμματος. Επομένως αυτή η άποψη με τα δύο μέτρα και δύο σταθμά της εξαίρεσής της από το πολιτικό κεφάλαιο του ΚΚΕ επειδή δε βολεύει μια άποψή της για το επικοινωνιακό επιτελείο της συγκυρίας, είναι απόλυτα υποκριτική. Η Λιάνα, όπως και ο Γκιόκας, αλλά και ο Δελής, με τις ανεκδιήγητες απόψεις στα ΛΟΑΤ θέματα πριν από λίγο καιρό για το σύμφωνο συμβίωσης αλλά και την ταυτότητα φύλου, είναι και οι τρεις βουλευτές του ΚΚΕ και οι απόψεις τους απηχούν ένα μέρος του. Και επίσης έχουν εκλεγεί με απόλυτη αποδοχή της ηγεσίας του.

Λυπάμαι που σας το χαλάω αλλά την άδεια στον Κουφοντίνα δεν την δίνει η κυβέρνηση! Την δίνει το συμβούλιο της φυλακής στο οποίο συμμετέχει και εισαγγελικός λειτουργός. Βρείτε κάτι άλλο για να καλύψετε το #mareva_gate



Βγαίνει η Αλεξία Μπακογιαννη κ μιλάει για τις άσχημες μνήμες που έχει από την 17 Νοέμβρη. Μνήμη για τα κλεμμένα του Ερυθρού Σταυρού δεν έχει;; Επιλεκτική μνήμη λέγεται αυτό Αλεξία μου..

Ψάχνω να βρω δήλωση της Ντόρας που να καταδικάζει την αποφυλάκιση του Ρουπακια και της νεοναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης, και δεν υπάρχει. Αλλα ξέχασα... Με το "σεις" και με το "σας".

Η οικογένεια Μπακογιάννη δικαιολογείται να λέει οτιδήποτε γα τον #Κουφοντινα, όσο υπερβολικό να ακούγεται ή και να είναι αυτό






Καμίνης στον #skai_xeftiles : τρομοκράτες σαν τον Κουφοντίνα δεν πρέπει να παίρνουν άδεια. Καμινης στον 9,84: ενημερώθηκα για τον νομό, καλώς πήρε άδεια! Μην ξεχάσετε να τον ψηφίσετε για αρχηγό. Μιλάμε για ΤΟ μυαλό!

Άλλο τα δικαιώματα των φυλακισμένων που πρέπει όλοι να υπερασπιζόμαστε, άλλο οι άδειες σε καταδικασμένους για τρομοκρατία #ΣΚΑΙ

με βαση ποιον νομο κ.Καμινη ?? για αυτους που εχουν καταδικαστει για βιασμους δολοφονιες κλπ ειμαστε οκ να βγαινουν εξω... για τον Ρουπακια παλι που ειναι ελευθερος ?? για το πρωτοπαλλικαρο του μιχαλολιακου που με αναστολη βολταρει ανενοχλητος???


Μπορείς να λες ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ θες, αλλά εκείνο που με στέλνει είναι ότι σε ΔΙΟΡΙΣΑΝΕ Συνήγορο του Πολίτη (τρομάρα ΣΑΣ !)

Υπάρχει νόμος που διαχωρίζει τους κρατούμενους ως προς τα δικαιώματά τους; Ποιος είναι αυτός; Αν δεν υπάρχει, καλείτε από δημόσιο βήμα σε ανοιχτή παραβίαση της ισχύουσας νομοθεσίας;


Από πού προκύπτει το "άλλο"??? Αν δεν γνωρίζετε τον νόμο ασχοληθείτε καλύτερα με τη ρόδα στην πλ. Συντάγματος





Ένα από τα πρωτοπαλίκαρα του Μιχαλολιάκου, ο Χρήστος Ζέρβας καταδικάστηκεσήμερα από το Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων σε 7 χρόνια φυλάκιση με αναστολή. Ο Χρήστος Ζέρβας ήταν επίσης υπεύθυνος ασφαλείας των κεντρικών γραφείων της Χρυσής Αυγής και ταυτόχρονα μετακλητός υπάλληλος στο γραφείο του μιχαλολιάκου στη Βουλή.
Ο Ζέρβας καταδικάστηκε για τον ξυλοδαρμό του φοιτητή Αλέξη Λάζαρη τον περσινό Μάρτιο και δικάστηκε με την κατηγορία της βαριάς σκοπούμενης σωματικής βλάβης την οποία ο πρόεδρος του δικαστηρίου μετάτρεψε σε επικίνδυνη σωματική βλάβη, όπως επίσης και για ληστεία κατά συναυτουργία για την τσάντα που αφαίρεσαν από τον Αλέξη μαζί με τους συνεργάτες του και η οποία περιείχε φωτογραφική κάμερα κινητό και κλειδιά.
Για να θυμηθούμε
Ήταν 31 Μαρτίου του 2017 όταν ο 24χρονος Αλέξιος Λάζαρης περνούσε μπροστά από τα κεντρικά γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Μεσογείων, καθώς επέστρεφε στο σπίτι του και κουβαλούσε μαζί του ένα σακίδιο με την επαγγελματική φωτογραφική μηχανή του.
Την είσοδο των γραφείων της Χρυσής Αυγής φρουρούσαν έξι άνδρες, για τους οποίους η εμφάνιση του σπουδαστή ήταν αρκετή ώστε να αρχίσουν να τον απειλούν και να του ζητούν να τους πλησιάσει.
Ο Λάζαρης απομακρύνθηκε και συνέχισε να περπατά προς το σπίτι του όμως οι χρυσαυγίτες τον ακολούθησαν και τον κυνήγησαν μέχρι το καφέ Bristol, γνωστό Στέκι της Χρυσής Αυγής.
Τέσσερις άνδρες του επιτέθηκαν με μπουνιές και κλωτσιές και στη συνέχεια τον ρώτησαν αν είναι Έλληνας, ενώ σταμάτησαν μόνο αφού τους έδιωξαν περαστικοί και γείτονες. Φεύγοντας του έκλεψαν το σακίδιο στο οποίο κουβαλούσε ακριβό ..
_____________________

Επίσης, οφείλω να πω ότι από το Γιώργο Μομφεράτο δεν περίμενα λιγότερο:
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ10/11/2017 21:05 | 




«Αν ο Κουφοντίνας είναι μέσα ή έξω από τη φυλακή, λίγο με απασχολεί», δήλωσε ο γιος του δολοφονημένου εκδότη της Απογευματινής, Νίκου Μομφεράτου, Γιώργος, σημειώνοντας πως παραμένει εξόχως σημαντικό πώς η κοινωνία αντιμετωπίζει την αποφυλάκιση τέτοιων ανθρώπων.

«Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι γιατί γίνεται ακόμα τόσος ντόρος και τι πρέπει να κάνουμε για να σταματήσει να γίνεται αυτός ο ντόρος. Δηλαδή, αν για δύο μέρες γίνεται πανικός, τί θα γίνει όταν βγούνε τελειωτικά από τη φυλακή; Αυτό πρέπει να αναρωτηθούμε, πως πρέπει να είμαστε έτοιμοι ως κοινωνία για να δεχτούμε ένα τέτοιο γεγονός», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 FM, ο Γιώργος Μομφεράτος τόνισε πως «η δημοσιότητα που δίνεται σήμερα είναι γιατί δεν έχουμε λύσει τα προβλήματά μας, αλλά για να τα λύσουμε πρέπει να μιλήσουμε για τα θέματά μας και δεν πρέπει να συζητάμε με συναισθηματικούς όρους».

Σημείωσε μάλιστα ότι «ο νομικός μας πολιτισμός λέει ότι θα βγουν από τη φυλακή και νομίζω ότι είναι σωστό κάποια στιγμή να βγαίνουν οι καταδικασθέντες σε ισόβια».

Τέλος, ανέφερε πως οι καταδικασθέντες για τρομοκρατία θα ήταν σημαντικό να δηλώσουν ότι ήταν λάθος από που έκαναν.

«Δεν είναι εύκολο θέμα, πιστεύω ότι θα μπορούσε να οδηγήσει τους ανθρώπους αυτούς σε τεράστια απελπισία αυτό το ζήτημα και νομίζω ότι δεν έχουν το θάρρος να το κάνουν. Οπωσδήποτε, όμως, θα ήταν σημαντικό, όπως έγινε και στην Ιταλία»
__________________________________________________________







Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Ποιος θα πυροβολούσε ήμερο ελάφι;



Δεν το χωρά ο νους.

Φέρνω την ανακοίνωση και τις φωτογραφίες που δείχνουν τη διάσωση μιας μητέρας ελαφίνας που βρέθηκε πυροβολημένη στο πρόσωπο. Στην Πάρνηθα, εκεί που ήμερα ελαφάκια τρώνε από τα χέρια των εκδρομέων.

ΑΝΙΜΑ - Σύλλογος Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής
Όταν φίλη μας ενημέρωσε ότι μια ελαφίνα στην Πάρνηθα φαίνεται τραυματισμένη και αδύνατη, δεν περιμέναμε ότι θα βρεθούμε μπροστά σε έναν πυροβολισμό στο κεφάλι. Το ζώο, που συνοδεύεται από το μικρό του, είναι από εκείνα τα "ήμερα " ελάφια της περιοχής Ξενία-Καζίνο, που έρχονται να φάνε από τα χέρια των επισκεπτών. Αυτή την εμπιστοσύνη εκμεταλλεύτηκε ο άνθρωπος που το πυροβόλησε, για καλή τύχη του ελαφιού όμως το βλήμα πέρασε από το μάγουλο και βγήκε από το λαιμό χωρίς να πειράξει ζωτικό όργανο.
Όπως ήταν αναμενόμενο, το σοβαρό τραύμα κατέβαλε το ζώο, που φαίνεται ότι δεν μπορούσε εδώ και μέρες να φάει. Πήγαμε λοιπόν με το Δασαρχείο, το ζώο αναισθητοποίηθηκε και, προσπαθώντας να καθαρίσουμε τις πληγές, βγάλαμε από το μάγουλό του ολόκληρο το πλαστικό περίβλημα του βλήματος!
Το οποίο βλήμα είχε δημιουργήσει και ένα σοβαρό τραύμα κατά την έξοδο. Κρίναμε ότι έπρεπε να μεταφερθεί στο ιατρείο του Αχιλλέα Ακρίβου, του συνεργάτη μας κτηνιάτρου, για να γίνει ραφή του μεγάλου τραύματος.
Μετά από κάποιες ώρες, κι αφού χορηγήθηκαν ορός, αντιβίωση και αντιφλεγμωνώδη, η ελαφίνα επέστρεψε στο βουνό για να ξανασμίξει με το μικρό της.
Οι δασικοί και μέλη της ΑΝΙΜΑ ανέλαβαν την παρακολούθηση της πορείας της υγείας της, μιας και δεν μετακινείται μακρυά από την περιοχή.


































Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Μήτρες της απωλείας και δικύκλων έρωτας




Αρχαίος ο φόβος του γυναικείου αναπαραγωγικού συστήματος κι είναι γνωστοί οι θρησκευτικοί περιορισμοί που υπέστησαν κι υφίστανται όσοι άνθρωποι γεννήθηκαν με μήτρα. Γνωστό και το αρχέτυπο της Μέδουσας όσο και η εμμονή κάποιων πολιτισμών, όπως και των αρχαίων Αθηναίων με το μάδημα του «χοίρου» τους διότι μόνο οι δούλες το είχαν τριχωτό, αφού προφανώς δεν είχαν χρόνο να επιδίδονται σε παρατιλμό (δηλαδή μαδομούνι).
Αυτό που σήμερα παρουσιάζω όμως είναι η δαιμονοποίηση του εντός μας, της μήτρας.

Διότι τι είναι η μήτρα, αν κοιτάξουμε προσεκτικά, παρά ο εξωαποδώ, ο Μπαφομέτ ο Δαίμονας;
Τι είναι η μήτρα παρά ― εδώ σας θέλω― ένα δίκυκλο;

«Τι είναι η γυναίκα; Ένα ναυάγιο στην ξηρά» είπε ο Άγιος Εφραίμ και είχε κυκλοφορήσει αφισάκι με το εδάφιο που συστήνει άμα χαμογελά μια όμορφη κοπέλα να τη σκεπτόμαστε νεκρή, χώμα, γερασμένη, μαραμένη διότι «Τι είναι η γυναίκα;» παρά «ξενοδοχείο ασώτων, εργαστήριο δαιμόνων.»
Απόδειξη η μήτρα μας που – «Τυχαίο;» ρωτά με νόημα το κείμενο― είναι ίδια ο Μπαφομέτ ο δαίμονας που έφτιαξαν οι ιεροεξεταστές από όσα ομολογούσαν στον τροχό του μαρτυρίου οι Ναΐτες πριν από αιώνες. Οι σάλπιγγές μας είναι κέρατα, ο κόλπος μας το τραγογένι.

Τυχαίο;
Καθόλου διότι το σχήμα του εντός μας ρίχνει τους άνδρες στην καταστροφή ποικιλοτρόπως. Δεν τα λέει μόνο η Εκκλησία. είδαμε και το παράδειγμα με τις μηχανές, τα δίτροχα. Μη μου πείτε ότι το είχατε σκεφθεί; Φέρνω το σκίτσο και νομίζω τώρα που σας διαφώτισα θα αρχίσετε να κοιτάτε το μηχανάκι σας με άλλα μάτια.

___________________________________
Φέρνω τις εικόνες,
κι ολίγα για τον Άγιο Εφραίμ τον Σύρο τον οποίο δε θέλω να αδικήσω διότι, αν και έχω δει από κοντά το λείψανό του,  δεν κατάφερα να τσεκάρω (δεν ανοίγει σύνδεσμος του πανεπιστημίου Αιγαίου) και δε γνωρίζω αν όντως έγραψε όσα του αποδίδονται. Για το συγκεκριμένο διαβάζω πως πρόκειται για επιστολή που αποδίδεται στον Άγιο, διαβάζω κι ότι δεν τα είπε για όλες μας. 
Αυτό που μας ενδιαφέρει όμως δεν είναι ότι  κείμενο  μ΄αυτό το περιεχόμενο συστήνεται σήμερα από πιστούς.
Επίσης η Ορθόδοξη Χριστιανική Νεολαία Αθηνών  που φαίνεται να υπογράφει το αφισάκι δήλωσε ότι δεν είναι δικό της το συγκεκριμένο αλλά έργο απίστων. Τα δικά της δεν έχουν βυζαντινή υπογραφή ξεκαθαρίζει. Φέρνω λοιπόν για να μην την αδικούμε κι ένα για τον Αυνανισμό το οποίο δεν το έχει αρνηθεί.




Ἤκουσε γλῶτταν ψαλμικῶς, ἣν οὐκ ἔγνω,
Ἐφραίμ, ἄνω καλοῦσαν, ὁ γλῶσσαν Σῦρος.
Εἰκάδι ὀγδοάτῃ Νόες Ἐφραὶμ θυμὸν ἀπηῦρον.
Βιογραφία
Ο Όσιος Εφραίμ καταγόταν από την Ανατολή και γεννήθηκε στην πόλη Νίσιβη της Μεσοποταμίας πιθανώς το 308 μ.Χ. ή και ενωρίτερα. Ήκμασε επί Μεγάλου Κωνσταντίνου (324 - 337 μ.Χ.), Ιουλιανού του Παραβάτου (361 - 363 μ.Χ.) και των διαδόχων αυτού. Από την μικρή του ηλικία διδάχθηκε την πίστη και την αρετή από τον Επίσκοπο της γενέτειράς του Ιάκωβο (309 - 364 μ.Χ.), ο οποίος και τον χειροτόνησε διάκονο, αλλά ο Όσιος αρνήθηκε να λάβει μεγαλύτερο αξίωμα. Ακολούθησε πολύ νωρίς τον μοναχικό βίο και με το φωτισμό του Παρακλήτου έγραψε πάρα πολλά συγγράμματα πνευματικής και ηθικής οικοδομής. Γι’ αυτό και θαυμάζεται για το πλήθος και το κάλλος των έργων του. Γνώστης ακριβής όλων των δογματικών θεμάτων, ήξερε να καταπολεμά τις αιρέσεις και να υπερασπίζει με θαυμάσια σαφήνεια την Ορθοδοξία. Ήταν εκείνος που κατατρόπωσε σε διάλογο τον αιρετικό Απολλινάριο και οδήγησε πολλούς αιρετικούς να επιστρέψουν στην πατρώα ευσέβεια.

Όταν, διά της συνθήκης του έτους 363 μ.Χ., που υπέγραψε ο διάδοχος του Ιουλιανού του Παραβάτου, Ιοβιανός (363 - 364 μ.Χ.), η Νίσιβης παραδόθηκε στους Πέρσες, ο Όσιος Εφραίμ εγκατέλειψε την πατρίδα του και ήλθε στην Έδεσσα, όπου ασκήτεψε σε παρακείμενο όρος. Το έτος 370 μ.Χ. επισκέφθηκε τον Μέγα Βασίλειο στην Καισάρεια της Καππαδοκίας και λίγο αργότερα τους Πατέρες και Ασκητές της Αιγύπτου.

Ο Όσιος Εφραίμ κοιμήθηκε με ειρήνη το έτος 373 μ.Χ. και η Σύναξή του ετελείτο στο Μαρτύριο της Αγίας Ακυλίνας, στην περιοχή Φιλοξένου, κοντά στην αγορά.

Αποτμήματα του Ιερού Λειψάνου του Αγίου βρίσκονται στις Μονές Μεγ. Λαύρας Αγίου Όρους και Μεγ. Σπηλαίου Καλαβρύτων και στην Λαύρα Αγίου Αλεξάνδρου Νέβσκι Αγίας Πετρουπόλεως.

.. Ο άγιος Εφραίμ ο Σύρος και οι γυναίκες
Του Θεόδωρου Ρηγινιώτη
....αυτά προέρχονται από έργο του αγίου Κατά των πονηρών γυναικών, το οποίο μάλιστα είναι και αμφιβαλλόμενο, όπως τα περισσότερα από τα διασωθέντα έργα που αποδίδονται στον άγιο. Πρόκειται απλώς για «μια ομιλία που παραδόθηκε με το όνομα του Εφραίμ του Σύρου» (βλ. A.B.A.Mvon der Ham, «Η ιστορία των γυναικών, των καλών και των κακών, του Τζάνε Βεντράμου και το πρότυπό του», περιοδικό Ελληνικά, τ. 38ος, τεύχ. 2ο, Θεσσαλονίκη 1987, σελ. 344 –εκεί επισημαίνονται και αναφορές σε ψευδο-χρυσοστόμεια).
Ο Στυλ. Παπαδόπουλος, καθ. Πατρολογίας στο πανεπιστήμιο Αθηνών, αναφέρει για το πρόβλημα των έργων του αγ. Εφραίμ: «Τα έργα του γνώρισαν μέχρι τον Ζ΄ αιώνα τεράστια διάδοση. […] Δυστυχώς όμως η επικράτηση της αραβικής σήμαινε ήδη από τον Η΄ αιώνα την εξαφάνιση της συριακής γλώσσας[στην οποία έγραφε ο άγιος], με αποτέλεσμα τα έργα του να μην αντιγράφονται πλέον και σχεδόν να λησμονηθούν και αυτά και ο ίδιος. Αλλά και πριν τον Η΄ αιώνα είχε δημιουργηθεί κλίμα συγχύσεως, ώστε αυθαίρετα να του αποδίδονται μεταγενέστερα κείμενα ή νεώτεροι να διασκευάζουν έργα του που τα κυκλοφορούσαν ως δικά τους. Το φαινόμενο αυτό ίσχυσε και για τις πολυπληθείς μεταφράσεις, οι οποίες πολλαπλασιάστηκαν βάσει νόθων ή αμφιβαλλόμενων έργων του. Έτσι οι πρώτοι εκδότες (AssemaniLamyOverbeck) συριακών και ελληνικών κειμένων του Εφραίμ [από όπου προέρχεται και το παρόν, AssemIII, 70 D 1 – 72 F 5] συγχέουν σε απελπιστικό βαθμό γνήσια και νόθα έργα, ενώ πολύ συχνά επανεκδίδουν τα ίδια κείμενα με διαφορετικούς τίτλους…» (Πατρολογία Β΄, Αθήνα 1990, σελ. 334 – βλ. και αναφορά σελ. 337 στο έργο με τίτλο Περί της αμαρτωλού γυναικός, που δηλώνεται ρητά ως αμφιβαλλόμενο και είναι πιθανόν το ίδιο, αφού επανεκδίδονται «τα ίδια κείμενα με διαφορετικούς τίτλους»).