Κυριακή 15 Μαρτίου 2020

Πανδημίας απαγορεύσεις και άσματα #COVID19 #κορονοιος #CoronavirusOutbreak





«Ανάθεμα σε Μάκη
 που 'θελες ταξιδάκι
δεν έβλεπες #ειδήσεις
στ' αυγά σου να καθίσεις»,
τραγουδά με τα ντάμπα-ντούμπα που ως τα μέσα του περασμένου αιώνα συνόδευαν το χορό της δύστυχης αρκούδας με το χαλκά στη μύτη από όπου την έδενε ο Αρκουδιάρης της, που ανάμεσα στα χρυσά δόντια που έλαμπαν μέσα από τα σκούρα χείλη του, σκάρωνε επίκαιρες ιστορίες στις γειτονιές.

«Φέρτε φάρμακα να πιω,
έχω κορονοϊό»  συνεχίζει το λαϊκό άσμα που έχει εκατοντάδες επισκέψεις στο YouTube (και δε θα σας αφήσω δίχως link).

Τα σχολεία κλείνουν αργά ή γρήγορα, ανάλογα με τα αντανακλαστικά κάθε κράτους. Αλλά και των εκάστοτε πολιτικών συστημάτων που δίνουν την ευκαιρία σε Προέδρους και Πρωθυπουργούς να παρουσιάζουν θεωρίες που αντικαθιστούν την εξήγηση της Επιστήμης σα νέοι Αϊνστάιν απέναντι σε κάθε Νεύτωνα που νομίζει πως μας εξηγεί τη βαρύτητα της έννοιας των πανδημιών.
Σε ένα δισδιάστατο ανάλογο παραμόρφωσης, οι Τραμπ, οι Ερτογάν κι οι Ορθόδοξοι δεσπότες εφευρίσκουν θεωρίες σχετικότατα από τη μια με τη βαρύτητα των επιταχυνόμενων περιστατικών με πιθανότητα παραμόρφωσης του χωροχρόνου όπως τον ξέραμε κι από την άλλη με την ερμηνεία των καμπυλώσεων της γεωμετρίας των Χρηματιστηρίων, σε σχέση πάντα και
με την ταχύτητα που αναπτύσσει το μακρύ ταξίδι του Κορονοϊού στη χώρα τους, υπολογιζόμενο σε μια εξίσωση της αναλογίας μεταξύ της παρουσίας της Μάζας έναντι
της δύναμης της Αρχής επιβολής βίας με συστήματα γνωστά βαρατικού πεδίου αφ' ενός, σε συνδυασμό, αφ' ετέρου με τη δυνατότητα παραμορφώσεων της γεωμετρίας της χώρας λόγω της αμφισβήτησης της Μάζας (αλλά και των ίδιων των συγκεκριμένων πολιτικών) των βασικών αρχών της Επιστήμης ή της Λογικής.

Εάν αντέξατε να διαβάσετε την ανωτέρω παράγραφο, το μικρό μου  ακατανόητο μπουρδούκλωμα όρων από τη Θεωρία της Σχετικότητας του Αϊνστάιν, πιστεύω νιώσατε όπως θα ένιωθε ο ίδιος ο Αϊνστάιν (ή ο Παστέρ) αν άκουγε τον Τραμπ, τον Ερτογάν ή το Βελόπουλο και τους Δεσπότες μας, να μιλάνε για την Πανδημία που κυριεύει τον πλανήτη κατά πολύ και λόγω της δικής μας ανικανότητας να ακολουθήσουμε οδηγίες και να παραδεχθούμε ότι στη ζωή υπάρχουν και ειδικοί αλλά και πιο έξυπνοι από εμάς.

Αν δεν αντέξατε να διαβάσετε τη μικρή μου φάρσα ανωτέρω, θα λυπηθώ διότι ίσως δε θα φτάσετε στα στοιχεία που σας φέρνω από άρθρο σε ελληνική ιστοσελίδα του 2015 που μιλά καθαρότατα για πείραμα με επικίνδυνο για τον οποίο προειδοποιούσε από τότε ο Σάιμον Γουέιν-Χόμπσον, ιολόγος του Ινστιτούτου Παστέρ στο Παρίσι ότι ”Αν ο ιός κατάφερνε να αποδράσει, κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει τις εξελίξεις».
Γελάτε; Το ξέρω, το περίμενα, γι αυτό σας φέρνω και σύνδεσμο και εικόνα καθώς και την πληροφορία ότι το άρθρο του 2015 δεν αναφερόταν γενικά κι αόριστα αλλά κατονόμασε το υβρίδιο ως παιδάκι ενός ριψοκίνδυνου γάμου του SARS με— (πάρτε βαθιά αναπνοή) με… με…ενός «συγγενικού ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ των νυχτερίδων».


φέρνω λοιπόν κι αυτά για να έχουμε να υφαίνουμε ιστορίες συνωμοσίας τις σκοτεινές μέρες και νύχτες τούτης της Άνοιξης που δια νόμου αλλά και επειδή κλείνουν τα μαγαζιά, αναγκαζόμαστε να κλειστούμε στα σπίτια μας (πολλοί από εσάς μάλιστα μαζί με τα βλαστάρια σας που, πάω στοίχημα, πως δίχως τρεχάματα σε μαθήματα και δουλειές, ίσως και να είναι η πρώτη φορά στη ζωή σας που θα τα υποστείτε όσες ώρες τα ανέχονται καθημερινά οι μαρτυρικοί τους δάσκαλοι και, όντως πάω στοίχημα, ότι έναν κάποιο Ηρώδη όλο και θα τον μνημονεύσετε.

Όσο για μένα, όπως πορεύτηκα μέχρι σήμερα έτσι θα πορευτώ και τούτη τη δύσκολη ώρα, οπότε, θα ακουμπήσω στη Λογοτεχνία. Με δύο από τα σχετικά βιβλία που αγαπώ περισσότερο. Και ομολογώ στάθηκα τυχερή. Διότι αν η πανδημία χτυπούσε κατακαλόκαιρο θα είχαμε σίγουρο ένα ‘Θάνατο στη Μύκονο’ κατά τον στη Βενετία του Τόμας Μαν  με τους κομψούς τουρίστες τους παγιδευμένους στο εξαίσιο θέρετρο, τον ώριμο μουσικό να βάφει μαλλί πλάθοντας κρυφά τρελλά όνειρα για επαφή με το ωραίο αγόρι που παίζει αμέριμνο στην άμμο ενώ οι ντόπιοι τους σερβίρουν και τους τραγουδούν όλο και πιο εξαθλιωμένοι, όλο και πιο αιμοπτύοντες ενώ ταυτόχρονα ρίχνουν κι ένα έξτρα ασβεστάκι στα κατώφλια, διότι και τη ζωή τους δίνουν για τον τουρισμό αλλά ούτε πεθαίνοντας δεν επιτρέπεται να ομολογήσουν την κρυφή αλήθεια για την επιδημία χολέρας που τους αποδεκατίζει και παραμορφώνει τη φημισμένη πόλη. 
Συστήνω το βιβλίο βέβαια, όπως και τη σπουδαία ταινία του Βισκόντι με το Μπόγκαρντ (τον Ντερκ όχι τον Χάμφρυ από την Καζαμπλάνκα), την θεσπέσιας αρχοντιάς Σιλβάνα Μαγκάνο ή και το ωραίο μικρούλη Τάζλο που ήταν όντως αρχοντόπουλο, από την Πολωνία και η ζωή του δεν του καλοφέρθηκε όπως μάθαμε αργότερα που ονειροπόλοι θαυμαστές τον ανακάλυψαν ηλικιωμένο. Συστήνω, αλλά για γτην παρούσα στιγμή, ευχαριστώ, δε θα πάρω. 
Έχω άλλο, ευχάριστο.
Το Δεκαήμερο του Βοκάκιου, γραμμένο στα μέσα του 14ου αιώνα μετά το λοιμό που χτύπησε τη Φλωρεντία το 1348, είναι μια ιστορία  κλασική, από εκείνες που γεννούν παραμύθια.
Γιατί, ήταν, λέει, μια παρέα σε καιρό επιδημίας, που αποφάσισε (καλή ώρα) να κλειστεί στο σπίτι. Μαζεύτηκαν λοιπόν οι επτά κοπέλες κι οι τρεις νεαροί και, οχυρωμένοι σε μια άνετη απομονωμένη βίλα (ιταλική, εννοείται,αληθινή, όχι σαν των εργολάβων τα εξαμβλώματα) με κήπους και ψηφιδωτά και αγάλματα και όλα τα καλά, αποφάσισαν να διασκεδάσουν με ιστορίες. Ερωτικές, αλλά και κάποιες κωμικές, ή θλιμμένες και γελοίες σαν ανέκδοτα ή διδακτικές, χαρίζουν κάβε είδους απολαύσεις και, αν και δε μπορώ να φανταστώ ότι δεν τις έχετε συναντήσει, αυτές συστήνω ανεπιφύλακτα, ιδίως τώρα που τις ζητά η στιγμή αφού καλύτερη ευκαιρία να χαρούμε μονορούφι 100 ιστορίες, δε θα μας ξαναδοθεί (ελπίζω κι εύχομαι).
Ο  Βοκάκιος (Giovanni Boccaccio 1313-1375) εμπνεύστηκε από παραμύθια που είχε ακούσει κι από Ιταλούς, Γάλλους και Λατίνους συγγραφείς που κι εκείνοι είχαν εμπνευστεί από άλλους, όπως κι οι επόμενοι αντλούν από εκείνον. Οι αναγνώστες έχουν εντοπίσει στο Δεκαήμερο από μύθο Σανσκριτικό του 4ου π.Χ. αιώνα - αλλά μέσω Εφέσου του 2ου μ.Χ., παραμύθια εβραϊκά κι αραβικά και βορειοευρωπαϊκά ή αρχαία. Το ύφος όμως είναι ένα, οι τρόποι και τα φορέματα είναι της εποχής του όπως κι η νοστιμιά της τυπικής επανάληψης κάθε αρχής και τέλους που  δίνει, (όπως και στις Χίλιες και Μια Νύχτες ή στα κεφάλαια του Δον Κιχώτη), μια γεύση μοναδική και μεθυστικότατη. Κολλάμε διαβάζοντας, θέλουμε κι άλλο. Κι αν είστε σαν εμένα, που πιστεύω ακράδαντα πως το βιβλίο μού χρωστά απολαύσεις ώστε αν με κάνει να βαρεθώ το εγκαταλείπω πρώτη πριν εκείνο μου πέσει απ’ τα χέρια, θα νιώσετε, όπως κι εγώ τη χαρά να πηδάτε  αμέριμνα ό,τι σας πλήττει, ξέροντας πως σας περιμένουν οι χαρές στις επόμενες σελίδες.
Πιο πολλά δε χρειάζεται να πω, σας αφήνω σε καλά χέρια.

Όμως, πριν δραπετεύσουμε σε άλλους αιώνες,
σας έχω συλλογή με την τρέλα την ελληνική του ανεύθυνου σκοταδισμού της Ορθοδοξίας, το Μαρινάκη  αλλά και τα νέα μέτρα και σύνδεσμο προς χάρτη αληθινού χρόνου 
+ όπως πάντα σχόλια δικά μας από τα κοινωνικά δίκτυα
+ κωμικές εικόνες,
 για ενημέρωσή μας
προς γνώσιν και συμμόρφωσιν
και για περαστικά μας, επειδή
δυστυχώς, αυτό που πάλι φάνηκε είναι πως οι λοιμοί περνούν και χάνονται μα η βλακεία κι η ανευθυνότητα μένουν και βασιλεύουν.



https://www.youtube.com/watch?v=gFjd3T-F43M




14 Μαρτίου 2020
Αναστέλλονται οι ακόλουθες επιχειρηματικές δραστηριότητες σε όλη τη χώρα από σήμερα στις 12 τα μεσανυχτα και μέχρι νεώτερης απόφασης (αναγράφεται ο σχετικός Κωδικός Αριθμός Δραστηριότητας – ΚΑΔ):

Αναστέλλονται οι ακόλουθες επιχειρηματικές δραστηριότητες σε όλη τη χώρα (αναγράφεται ο σχετικός Κωδικός Αριθμός Δραστηριότητας – ΚΑΔ):
1. Δραστηριότητες κάθε είδους υπηρεσιών εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης (ΚΑΔ 5610), με εξαίρεση τις δραστηριότητες που αφορούν διανομή προϊόντων (delivery, room service κτλ.) και παροχή προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα (take-away) στις οποίες δεν επιτρέπεται η χρήση τραπεζοκαθισμάτων και το σερβίρισμα σε αυτά.
2. Δραστηριότητες υπηρεσιών τροφοδοσίας για εκδηλώσεις (catering) (ΚΑΔ 5621).
3. Δραστηριότητες κάθε είδους παροχής ποτών (χορευτικά κέντρα, αναψυκτήρια, καφέ μπαρ, καφενεία, καφετέριες, κέντρα διασκέδασης κτλ.) (ΚΑΔ 5630), με εξαίρεση τις δραστηριότητες που αφορούν διανομή προϊόντων (delivery, room service κτλ.) και παροχή προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα (take-away) στις οποίες δεν επιτρέπεται η χρήση τραπεζοκαθισμάτων και το σερβίρισμα σε αυτά.
4. Δραστηριότητες προβολής κινηματογραφικών ταινιών (ΚΑΔ 5914).
5. Εκμετάλλευση αιθουσών θεαμάτων και συναφείς δραστηριότητες (ΚΑΔ 9004).
6. Δραστηριότητες βιβλιοθηκών και αρχειοφυλακείων (ΚΑΔ 9101).
7. Δραστηριότητες μουσείων (ΚΑΔ 9102).
8. Λειτουργία ιστορικών χώρων και κτιρίων και παρόμοιων πόλων έλξης επισκεπτών (ΚΑΔ 9103).
9. Τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα (συμπεριλαμβανομένων καζίνο, χαρτοπαιχτικών λεσχών κτλ.) (ΚΑΔ 9200), εξαιρουμένων των δραστηριοτήτων πλανόδιου πωλητή, υπηρεσιών τυχερών παιχνιδιών σε απ ευθείας (on-line) σύνδεση και υπηρεσιών στοιχημάτων σε απ ευθείας (on-line) σύνδεση.
10. Εκμετάλλευση αθλητικών εγκαταστάσεων (ΚΑΔ 9311).
11. Δραστηριότητες αθλητικών ομίλων (ΚΑΔ 9312), με εξαίρεση αθλητών και ομάδων που είναι σε στάδιο προετοιμασίας για τους ολυμπιακούς αγώνες.
12. Εγκαταστάσεις γυμναστικής (ΚΑΔ 9313).
13. Δραστηριότητες πάρκων αναψυχής και άλλων θεματικών πάρκων (πάρκα ψυχαγωγίας, λούνα παρκ, πανηγύρια, εκθέσεις εμπορικού χαρακτήρα κτλ.) (ΚΑΔ 9321).
14. Οι ακόλουθες άλλες δραστηριότητες διασκέδασης και ψυχαγωγίας: Υπηρεσίες ντισκοτέκ (χωρίς προσφορά ποτού ή φαγητού) (ΚΑΔ 93.29.19.04), Υπηρεσίες παιδότοπου (ΚΑΔ 93.29.19.05), Υπηρεσίες σφαιριστηρίου και συναφών ψυχαγωγικών παιχνιδιών (ποδοσφαιράκια κλπ) (ΚΑΔ 93.29.19.06), Άλλες υπηρεσίες θεάματος (ΚΑΔ 93.29.2).
15. Δραστηριότητες κομμωτηρίων, κουρείων και κέντρων αισθητικής (ΚΑΔ 9602).
16. Δραστηριότητες σχετικές με τη φυσική ευεξία (ΚΑΔ 9604).
17. Οι ακόλουθες άλλες δραστηριότητες παροχής προσωπικών υπηρεσιών: Υπηρεσίες δερματοστιξίας (τατουάζ) (ΚΑΔ 96.09.19.09), υπηρεσίες τρυπήματος δέρματος του σώματος (piercing) (ΚΑΔ 96.09.19.17).
18. Η δραστηριότητα όλων των καταστημάτων λιανικού εμπορίου που λειτουργούν με συμφωνίες συνεργασίας τύπου «κατάστημα εντός καταστήματος» (shops−in−a−shop), βρίσκονται σε εκπτωτικά καταστήματα (outlet), εμπορικά κέντρα και εκπτωτικά χωριά, με εξαίρεση τα υπερκαταστήματα τροφίμων σούπερ μάρκετ.

Γενική οδηγία: Σε όλα τα σημεία εξυπηρέτησης κοινού δίνεται η γενική οδηγία τα καταστήματα να λάβουν κάθε πρόσφορο μέτρο προφύλαξης ώστε να μην δημιουργούνται ουρές άνω των πέντε (5) ατόμων.

Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες! Δεν φοβόμαστε - προστατευόμαστε!



Οι γιατροί ΜΕΘ της Λομβαρδίας προτείνουν να μπει όριο ηλικίας για νοσηλεία στις ΜΕΘ ώστε να νοσηλεύονται αυτοί που έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιζήσουν από τον κορονοϊό.
Και κάπως έτσι είναι όταν τα συστήματα υγείας καταρρέουν.

Triage λέγεται. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στους Ναπολεόντειους πολέμους (από τον γιατρό του στρατού του Ναπολέοντα Dominique Jean Larrey). Σήμερα χρησιμοποιείται σε όλες τις μαζικές καταστροφές και στους πολέμους (όταν τα διαθέσιμα μέσα δεν επαρκούν).






[Βγαίνει μια από τις πιο γνωστές λοιμωξιολόγους της χώρας και λέει πως αυτή θα κοινωνούσε ακόμα κι αν πριν από αυτή ήξερε πως κοινώνησε ένας άρρωστος με κορονοϊό. Πέρα από την παθογένεια του πράγματος, Εισαγγελέας δεν πρέπει να ασχοληθεί; Υποτίθεται πως προσπαθούμε να εμποδίσουμε μια πανδημία με όλα τα μέσα]


Η δήλωση της λοιμωξιολόγου Ελένης Γιαμαρέλλου για τον κορονοϊό και τη Θεία Κοινωνία που θα συζητηθεί
«Ανήκω σε αυτούς που θα πήγαιναν στην εκκλησία αλλά θα πρότεινα σε άτομα άνω των 65 ετών που έχουν καρδιοπάθειες, πνευμονοπάθειες, διαβήτη, προβλήματα με τα νεφρά ή σε ανοσοκαταστολή, μέχρι να εξελιχθεί η ιστορία και να μην έχει γίνει διασπορά κρουσμάτων, να παρακολουθούν τη θεία λειτουργία από το σπίτι τους από την τηλεόραση», δήλωσε στον Realfm 97,8 και την εκπομπή «Τεντιμπόηδες» με τους Μάνο Νιφλή και Άκη Παυλόπουλο η καθηγήτρια λοιμωξιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ελένη Γιαμαρέλλου. 
«Αδίκως έχει δημιουργηθεί ένα τέτοιο θέμα. Η θεία κοινωνία είναι ένα μυστήριο, όταν πηγαίνεις να λάβεις τη θεία κοινωνία δεν την παίρνεις από συνήθεια, τη λαμβάνεις γιατί είναι σώμα και αίμα Χριστού. Ή το πιστεύεις και κοινωνείς κανονικά ή δεν το πιστεύεις. Δεν υπάρχουν μεσοβέζικες λύσεις, κουταλάκια κλπ. Είμαι τελείως εναντίον αυτών. Αν το πιστεύουμε, δεν προκαλούμε την τύχη μας. Αν πιστεύω ότι αυτό μπορεί να με μολύνει, τότε δεν πιστεύω στο μεγαλύτερο μυστήριο. Τα άτομα που θέλουν να κοινωνήσουν δεν πρέπει να φοβούνται ότι από τη θεία κοινωνία μπορεί να μεταδοθεί ποτέ μικρόβιο, τόνισε η κ. Γιαμαρέλλου.
Στην ερώτηση αν θα κοινωνούσε στην περίπτωση που στη θεία κοινωνία ο προηγούμενος πιστός είναι προσβεβλημένος από τον κορονοϊό, η κ. Γιαμαρέλλου απάντησε ότι «θα κοινωνήσω με πίστη στον Θεό ότι δεν κολλάω, όταν συμμετέχω σε ένα τέτοιο μεγάλο μυστήριο. Σας λέω αυτό που θα κάνω για τον εαυτό μου και το πιστεύω για όλους»

Φακή @kate_rinq  
Τι σας κόφτει εσάς ρε παιδιά άμα θέλουμε να κοινωνήσουμε από το ίδιο κουτάλι με άλλους σαρανταδώδεκα; Λες και σας βάλαμε να μεταλάβετε με το ζόρι
ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΟΦΤΕΙ ΑΪΝΣΤΆΙΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΎ


Ο Αμβρόσιος βρήκε το φάρμακο για τον #Κορονοϊό.




απο τη στιγμη που η Εκκλησια της Ελλαδος ειναι Νομικο Προσωπο Δημοσιου Δικαιου υπαγομενο στο Υπουργειο Παιδειας και Θρησκευματων, με ποιο δικαιωμα το Υπουργειο οταν κλεινει τα σχολεια μιας περιοχης για λογους δημοσιας υγειας, αν και αφορουν σε νεους ανθρωπους που κινδυνευουν λιγοτερο, δεν κλεινει και τις εκκλησιες της ιδιας περιοχης που αφορουν σε μεγαλυτερους ανθρωπους που κινδυνευουν περισσοτερο;;





Σε άλλη γραμμή ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής από την Ιερά Σύνοδο: Tα υλικά στοιχεία που μπορούν να μεταφέρουν τις ευλογίες του Θεού υπόκεινται στη θραυσμένη φύση του πεσμένου μας κόσμου
Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής, Ελπιδοφόρος εξέδωσε αυστηρότερες οδηγίες προς τους κληρικούς, αλλά και τους πιστούς και βρέθηκε σε άλλη γραμμή από ό,τι η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος.
https://thecaller.gr/callers-choice/alli-grammi-o-archiepiskopos-amerikis-apo-tin-iera-synodo-osoi-aisthanontai-somatika-aschima-na-apechoyn-apo-tis-leitoyrgikes-sygkentroseis/



η ανακοινωση της Ιερας Συνοδου για τον κορονοιο, ενα μνημειο ανευθυνοτητας και αλητειας φραγκοφονιαδων







Αντί να ζητάμε να κλείσουν οι εκκλησίες, γιατί δε ζητάμε να ανοίξουν οι φυλακές;
Οι άθλιες συνθήκες στις ποινικές φυλακές, όπου κρατούνται και παιδιά, επιβάλλει την απελευθέρωση όλων των φυλακισμένων άμεσα.
Δεν είναι μόνο τα στρατόπεδα συγκέντρωσης προσφύγων που πρέπει να ανοίξουν αλλά και όλες οι φυλακές και κρατητήρια που με τον κοροναΐό γίνονται ουσιαστικά καραντίνες χωρίς ιατρική παρακολούθηση.
Να ανοίξουν ΤΩΡΑ όλες και να πάνε οι άνθρωποι στα σπίτια τους ή σε νοσοκομεία γιατί εκεί μέσα κινδυνεύει η ζωή τους.
Οτιδήποτε λιγότερο είναι αγριότητα που εκθέτει φυσικά ακόμα περισσότερο τη βασική αγριότητα που είναι η ύπαρξή τους καθεαυτή.











Βρισκόμαστε σε εκείνο το μέρος του κόσμου που ένας τύπος πουλάει αλοιφές για τον κορονοϊό και είναι στη βουλή αντί για τη φυλακή.

Ο Βελόπουλος προμοτάρει προϊόν που δήθεν προστατεύει από τον κορονοϊό
αρά το γεγονός ότι είναι εν ενεργεία πολιτικός αρχηγός (επικεφαλής της Ελληνικής Λύσης) ο Κυριάκος Βελόπουλος συνεχίζει τις τηλεπωλήσεις. 
Μάλιστα, το νέο προϊόν που λανσάρει μπορεί, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, να προστατεύσει από τον κορονοϊό.
Ιδού πως έχει το προμόσιον της σχετικής αλοιφής από τον βουλευτή και αρχηγό κόμματος (στο βίντεο από το 31:00 και μετά): 
"Ο κορονοϊός είναι ένα θέμα. Με την "Βυζαντινόν", αποτρέπετε κάθε μικρόβια από τα χέρια σας. Είναι φυσικό, φόρμουλα με βότανα μέσα. Μία επάλειψη θα κάνετε το πρωί, μία το μεσημέρι και μία το βράδυ και θα είστε οκ. Μετά μπορείτε να κάνετε και 17 χειραψίες. Έχει μέσα ένα κοκτέιλ ουσιών. Και κάποια από τα βότανα υπάρχουν μόνο στην Αυστραλία. Ούτε να φοβάσαι τον κορωνοϊό. Ούτε τίποτα. Έχει από τα λίγα βότανα που είναι δυσεύρετα. Ούτε κορωνοϊό, ούτε να φοβάστε ιώσεις, ούτε βακτήρια ούτε να φοβάστε τίποτα».
Παρά το γεγονός ότι είναι εν ενεργεία πολιτικός αρχηγός (επικεφαλής της Ελληνικής Λύσης) ο Κυριάκος Βελόπουλος συνεχίζει τις τηλεπωλήσεις. 
Μάλιστα, το νέο προϊόν που λανσάρει μπορεί, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, να προστατεύσει από τον κορονοϊό.
Ιδού πως έχει το προμόσιον της σχετικής αλοιφής από τον βουλευτή και αρχηγό κόμματος (στο βίντεο από το 31:00 και μετά): 
"Ο κορονοϊός είναι ένα θέμα. Με την "Βυζαντινόν", αποτρέπετε κάθε μικρόβια από τα χέρια σας. Είναι φυσικό, φόρμουλα με βότανα μέσα. Μία επάλειψη θα κάνετε το πρωί, μία το μεσημέρι και μία το βράδυ και θα είστε οκ. Μετά μπορείτε να κάνετε και 17 χειραψίες. Έχει μέσα ένα κοκτέιλ ουσιών. Και κάποια από τα βότανα υπάρχουν μόνο στην Αυστραλία. Ούτε να φοβάσαι τον κορωνοϊό. Ούτε τίποτα. Έχει από τα λίγα βότανα που είναι δυσεύρετα. Ούτε κορωνοϊό, ούτε να φοβάστε ιώσεις, ούτε βακτήρια ούτε να φοβάστε τίποτα».


_









Μεταξύ άλλων, αυτές τις μέρες διαπιστώνουμε την καταστροφή νοήματος που έχουν προκαλέσει τα ΜΜΕ: χρησιμοποιώντας γλώσσα έντασης για τα πάντα, τώρα που είναι όντως έκτακτη ανάγκη δεν μπορούν να το μεταφέρουν στο κοινό γιατί έχουν «κάψει» τα επικοινωνιακά σχήματα.






David Trueba, El País, 
10 Μαρτίου 2020
«Ας φανταστούμε ένα σενάριο στο οποίο ο κορωνοϊός εξαπλώνεται στην Ευρώπη με τρόπο ανεξέλεγκτο, ενώ στην αφρικανική ήπειρο, λόγω των κλιματικών συνθηκών, δεν έχει καμία επίπτωση. Τρομοκρατημένες, οικογένειες ευρωπαίων θα επιχειρούσαν μαζικά να δραπετεύσουν από την ασθένεια, βγαίνοντας στο δρόμο προς τα σύνορα της Αφρικής. Θα προσπαθούσαν να διασχίσουν τη θάλασσα μέσω του Στενού του Γιβραλτάρ, θα επιβιβάζονταν σε πρόχειρα σκάφη από τα ελληνικά νησιά και από τις τουρκικές ακτές. Κυνηγημένοι από την απειλή μιας νέας θανατηφόρας πανώλης, θα προσπαθούσαν να φτάσουν στην ασφάλεια, εξωθούμενοι από την ακραία ανάγκη. Αλλά όταν θα έφταναν στην ακτή της Αφρικής, οι φράκτες που οι ίδιοι έχουν υψώσει, οι βίαιοι έλεγχοι που οι ίδιοι έχουν εγκαθιδρύσει, τα σκληρά και ανελέητα σύνορα, θα αντέστρεφαν την δύναμη ανάσχεσης. Οι βορειοαφρικανικές δυνάμεις ασφαλείας θα πυροβολούσαν τους Ευρωπαίους δίχως έλεος και θα τους φώναζαν: γυρίστε πίσω, αφήστε μας ήσυχους, δεν θέλουμε την αρρώστια σας, τη δυστυχία σας, την απελπισία σας. Εδώ, εάν οι σεναριογράφοι ήθελαν να κορυφώσουν το δράμα, θα επέτρεπαν σε κάποιους Ευρωπαίους, με τη βοήθεια συμμοριών διακινητών, να φτάσουν σε αφρικανικούς προορισμούς, όπου οι αρχές θα τους έβαζαν σε καραντίνα, θα τους στοίβαζαν σε άθλια στρατόπεδα, όπου θα έχαναν όλα τα υπάρχοντά τους, τις σχέσεις τους και την αξιοπρέπειά τους.»
David Trueba, El País, 10 Μαρτίου 2020















Δεν ξέρω τι κάνετε με τη Θεία Κοινωνία αλλά για να μην κολλήσουμε Κορονοϊό στο sex είναι απλή η λύση. Οδηγίες από Γερμανία με Σωστό και Λάθος.



Η Μαρεβα Μ. να μάς πει πρώτον αν κολλάει ο ιός από το κουταλάκι της μετάληψης, δευτερον να πει στον άντρα της να δώσει αυξήσεις σε γιατρούς και νοσηλευτές και μετά να βγούμε όλοι μαζί στα μπαλκόνια.


Καλό το αφισάκι του Υπουργείου, δε λέω, αλλά δε μπορώ και να μην το παινευτώ ότι εμείς πρώτοι δημοσιεύσαμε οδηγίες για την κοινότητά μας. Όχι μόνοι μας στο Δίκτυο Ομοτ. Χρηστών αλλά όλες οι οργανώσεις μας. Και δε σταματάμε εκεί, αλλά, ένας Θεός  (λέμε τώρα) ξέρει πόσο πιέζουμε για κάποιες αλλαγές τώρα, πριν κλάψουμε θύματα: 



 








Βεβαίωση τύπου Α. για εργαζόμενους,
τη συμπληρώνετε 1 φορά στο forma.gov.gr

Βεβαίωση τύπου Β .
6 λόγοι :
1. φαρμακείο ή επίσκεψη σε γιατρό,
2. μετάβαση σε σούπερ μάρκετ,
3. τράπεζα
4. κίνηση για παροχή βοήθειας
5.μετάβαση σε τελετή,
6. σωματική άσκηση ή κίνηση με ζώο

σε Λευκό χαρτί με ονοματεπώνυμο
ή
SMS 13033 1-6(ανάλογα με τον λόγο που βγαίνουμε έξω) ΚΕΝΟ ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας


Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

ΟΙ ΓXΝΑΙΚEΣ απαντούν ναρκοφεμινιστικά ( το video)



To video της 16ήμερης εκστρατείας των γυναικών της EuroNPUD άργησε να έρθει στα χέρια μου και υπεύθυνη είμαι εγώ.
Ένας δύσκολος χειμώνας με φόρτο εργασίας με επαγγελματικά ταξίδια συνδυασμένα με φόρτο πόνου, νοσοκομεία και πένθος, με μπουρδούκλωσε και πήραν θέση στις προτεραιότητές μου τα επείγοντα.
Σας το παρουσιάζω λοιπόν με καθυστέρηση
και ζητώ συγγνώμη
κυρίως από τις συνεργάτριες και καλεσμένες ομιλήτριες 
που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, 
βοήθησαν και πρόσφεραν αφιλοκερδώς
και
θα ήθελα να είχα καταφέρει
μ' αυτό το αναμνηστικό ταινιάκι
να τους εκφράσω την ευγνωμοσύνη του Δικτύου Χρηστών [PeerNUPS) αλλά και της EuroNPUD [της Ένωσης ευρωπαϊκών μας οργανώσεων]
όμως φευ
άλλαι μεν βουλαί της Δάφνης, άλλα δε Θεός κελεύει
οπότε
ανεβάζω σήμερα
με μια συγγνώμη.
κι ελπίζω
να κρατηθούν ζωηρές οι αναμνήσεις
και οι διεκδικήσεις μας.

Και ιδού:



ΟΙ ΓΧΝΑΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ
ναρκοφεμινιστικά

ΟΙ ΓΧΝΑΙΚΕΣ της EuroNPUD, του ευρωπαϊκού δικτύου ανθρώπων που παίρνουν ναρκωτικά, ετοιμάσαμε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών, με εκδηλώσεις σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης με διάφορες εκδηλώσεις οργανωμένες από ττις γυναίκες της κάθε τοπικής οργάνωσης ανθρώπων που παίρνουν/έπαιρναν ναρκωτικά.
Τις #16Ημέρεςγια τις γυναίκες του ΟΗΕ υιοθετήσαμε κι εμείς. Από 25 Νοεμβρίου (Ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών) που ξεκινήσαμε στη Βαρκελώνη ως την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου (Παγκόσμια Ημέρα για τα ανθρώπινα δικαιώματα). 




Women Fight back
16 days of events of the EuroNPUD Women in various European cities, starting in Barcelona 25 November (Day for the Elimination of Violence against Women) and ending in Athens 10 December (Human Rights Day). 
For 16 days, wearing something orange (U.N. colour of violence against women), we discuss, share, tag, meet, sing, dance, debate, report and defend all women's rights and more specifically ours, the rights of the women who use drugs.





Επίλογος
Η βραδιά στο Μύρτιλλο
Η βραδιά στο Μύρτιλλο έκλεισε την ευρωπαϊκή μας καμπάνια.
Εμείς, οι γυναίκες που παίρνουμε/παίρναμε ναρκωτικά, είμαστε μια ομάδα αθέατη με προβλήματα σοβαρά που μάς κρατάνε σιωπηλές, κλειδωμένες στα σπίτια ή στα κελιά μας.
Φτώχεια, κοινωνική περιφρόνηση, αρρώστιες δίχως καλή περίθαλψη, στρέρηση των παιδιών μας, είναι συχνά οι συνέπειες της εξάρτησης, όχι επειδή η ουσία έχει κάτι μαγικό που σε φτωχαίνει αλλά επειδή η Ναρκοαπαγόρευση κι η προπαγάνδα ενός αιώνα έχουν ορθώσει κάγκελα γύρω μας. Και στους άνδρες, ναι, μα ακόμα πιο πολύ σ' εμάς που κοινωνικά πιο ευάλωτες, ούτως ή άλλως παλεύουμε με τις ανισότητες της κοινωνίας και τη βία.
Θέλω να ευχαριστήσω όλες και όλους που αψηφήσατε τη βροχή για να έρθετε κοντά μας.
Πρώτα τις ομιλήτριες που μάς έκαναν την τιμή, τη Μανίνα Τερζίδου, την Κατερίνα Κονιδάρη και τη δική μας Ναταλία Λουράντου που, ανέδειξαν το θέμα τόσο εύστοχα που η συζήτηση ζωτάνεψε και προχώρησε μόνη της ξεπερνώντας όρια χρόνου και θεματολογίας. Κι έτσι αποδείξαμε, (κι εγώ μαζί, ελπίζω, με τη μικρή μου εισαγωγή περί Φεμινισμού) πόσο αναγκαίοι είναι οι αγώνες μας για να σταθούμε ισότιμες - ίσες αλλά όχι ίδιες- με το κοινωνικό φύλο που ως τώρα κυριαρχεί.
Ευχαριστώ επίσης όσες/ους μας τιμήσατε, 
τη δική μας Φωτεινή Λεομπίλα πάντα παρούσα, δραστήρια και αφοσιωμένη Ναρκοφεμινίστρια (παρούσα από την πρώτη μας ναρκοφεμινιστική συνάντηση πέρσι το Φεβρουάριο όταν στα χιονισμένα Εξάρχεια δεν κάναμε ομιλίες αλλά συζητήσαμε τα προβλήματα μια και ήμασταν μόνες), τον πάντα ανοιχτό να ακούσει Εθνικό Συντονιστή Χρήστο Κουϊμτσίδη, γιατρό που βρήκε το χρόνο να έρθει παρά το γεμάτο πρόγραμμά του,
τη Μαριανέλα Κλώκα που πάντα μας συμπαραστέκεται και ταχύτατα δημοσίευσε ρεπορτάζ για την εκδήλωση, 
την Ευγενία Σταθακοπούλου που μας κέρδισε με τη γνώση της,
το δικό μας Μάριο Ατζέμη, πιστό και αφοσιωμένο ακτιβιστή, 
τη δική μας Αγγελική πρώτη-πρώτη που μας βοήθησε και στο στήσιμο και στο καρφίτσωμα της τιμητικής ταινίας των παρασήμων μου,
και τη Ντόρα μας, τη φίλη και Ομότιμη που πάντα κάνει τον κόπο να έρθει να προσφέρει με τη συμμετοχή και την παρουσία της,
όπως και το δικό μας Σόλωνα που μας πρόσφερε και τη φωτογράφιση,
τη Χριστίνα Σαββάτη που κράτησε επάξια το μακρύ τραπέζι με τα δώρα μας (ανάρπαστα έγιναν τα μπλουζάκια αλλά και οι κονκάρδες μας, ενώ μας έμειναν οι αναπτήρες- φαίνεται όλοι έχουμε κόψει το κάπνισμα),
τον Costas Nissen που έκανε το γύρισμα,
το δικό μας Θάνο Παπαγιαννόπουλο που με στήριξε ιδιαίτερα ακούγοντας τα παράπονά μου και βοηθώντας στη μεταφορά,
συν βεβαίως
τους δικούς μου φίλους και συγγενείς,
τον Κώστα Παπατρέχα, την Άρτεμη,
τις αδελφές μου Ελισάβετ και Μαρίνα
και το φιλόξενο Μύρτιλλο όπου με ηρεμία και ευγένεια και διαλλακτικότητα μάς πρόσφεραν ό,τι χρειαστήκαμε για την εκδήλωση και δε μάς είπαν ούτε ένα όχι.
Σας ευχαριστώ
για την παρουσία και τη συμβολή σας σ' ατό το δίκαιο δύσκολο αγώνα μας κατά της βίας προς τις γυναίκες και της εγκληματικής Ναρκοαπαγόρευσης που τιμωρεί ανθρώπους για την ασθένεια ή τις επιλογές τους.









Σύνδεσμοι & Ετικέτες - Links & Hashtags

και της καμπάνιας #SupportDontPunish #ΥποστήριξηΌχιΤιμωρία του idpc-International drug policy consortium



#EuroNPUD_WOMXN_Campaign
#TheWomenFightΒack 
#ΕuroNPUD #EuroNPUD_Women 
#Narcofeminism #Support Don't Punish   
#ΕuroNPUD #EuroNPUD_Women #Narcofeminism
#womenusedrugs #wav #orangetheworld #violenceagainstwomen #SupportDontPunish
#16Ημέρες #ΓυναικεςΚατάΤηςΒιας
#WHRIN
#WomXnFightBack
EuroNPUD Publicc

EuroNPUD events: https://www.euronpud.net/events?view=calendar&month=03-2020




video

Αναρτήσεις/ δημοσιεύσεις 
https://now24.gr/the-woman-fight-back/
http://www.diogenis.info/save-the-datethewomenfightback

https://www.facebook.com/antoniullort.suarez/videos/pcb.2937022816341733/2937016436342371/?type=3&theater


http://daphnechronopoulou.blogspot.com/2019/12/blog-post_66.html#ixzz6GUluglQh

Οι ΓΧΝΑΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ: 16 Ημέρες κατά της βίας από τη EuroNPUD: http://daphnechronopoulou.blogspot.com/2019/11/16-euronpud.html#ixzz6GX6PU1ov











Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

Η Κακοποίηση ζώου ΔΕΝ είναι πλημμέλημα (υπογράφουμε)



Δε νομίζω πως χρειάζεται να εξηγήσω το πώς και το γιατί. Μαζεύουμε υπογραφές, παρακαλώ, στηρίξτε.
(Ακολουθεί το ψήφισμα στα αγγλικά).




Παραλήπτες: 
ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ-ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
Γνωριζοντας οτι γινονται κακοποιησεις, θανατωσεις και δηλητηριασεις ζωων συνεχομενα, αν και ο νομος εχει αυστηροποιηθει, βλεπουμε οτι το φαινομενο συνεχιζεται με την ιδια ενταση. Αυτο σημαινει οτι δεν αρκει ο νομος να ειναι πιο αυστηρος. Θα πρεπει να ειναι πολυ πιο αυστηρος και ακομα πιο πολυ να εφαρμοζεται. Επομενως, οσον αφορα τον ζωοφιλικο νομο, το πλημμελημα χρειαζεται να γινει κακουργημα, με ολα του τα επακολουθα. Οταν προβαινει κανεις σε τετοιες πραξεις, που αφορουν την σωματικη ακεραιοτητα ενος αλλου ζωντανου πλασματος, οποιο και αν ειναι αυτο, το λιγοτερο που μπορει να χαρακτηριστει ειναι κακουργος και κατ' επεκταση αν του αφαιρεσει την ζωη, δολοφονος. Δεν μπορει οι νομοθετες να δινουν μεγαλυτερη αξια στην ζωη ενος ανθρωπου- και εφ' οσον το κανουν, καλα κανουν-αλλα πρεπει να δινουν την ιδια αξια σε καθε ζωντανο πλασμα επανω στη γη, γιατι ολα χρειαζονται. Επισης ειναι εξαιρετικα παραξενο για ποιον λογο οι αρμοδιες αρχες δεν ανταποκρινονται στις καταγγελιες των πολιτων, ακομα και με τον ηδη υπαρχοντα νομο. Αυτο δειχνει ενα οσφυοκαμπτικο κρατος και αναρωτιεται κανεις πολλες φορες αν υπαρχει κιολας. Οσο η κοινωνια διαφθειρεται, τοσο περισσοτεροι νομοι χρειαζονται δυστυχως, για να αντιμετωπιστουν διαφορα προβληματα της... Και εφ' οσον καποιοι εχουν απωλεσει το φιλοτιμο και τον σεβασμο προς την ζωη, κατι πρεπει να τους φρεναρει. Οσο ευκολα κακοποιουν ενα ζωο, χωρις συναισθημα, χωρις λυπηση και κατα τον ιδιο τροπο του αφαιρουν την ζωη, πολυ ευκολα μπορουν να προβουν σε ωμοτητες εναντιον των ανθρωπων... Και αν δεν υπαρχουν ζωα να βγαλουν εκει το μενος τους, τοτε ας γινουμε κανιβαλλοι να τελειωσει η ιστορια. Αν ο καθενας κανει οτι θελει, οπως θελει και οταν θελει, χωρις να σεβεται το που σταματαει αυτος και ξεκιναει καποιος αλλος, που δεν μπορει να τον ανεχθει, η να τον αγαπησει, τοτε ας γυρισουμε στην εποχη των σπηλαιων. Ο σεβασμος και η αγαπη ειναι πολιτισμος και δεν πρεπει να συνηθιζουμε στη βια, ουτε να την ανεχομαστε. Εχουμε πληρη επιγνωση των πραγματων. Δεν πεταμε στον αερα, ουτε περπαταμε στο νερο. Παταμε σταθερα κατω στη γη και ξερουμε οτι καποια πραγματα που ζηταμε, μπορει να μην τα δουμε ποτε. Ομως δεν μπορουμε να παψουμε να τα διεκδικουμε. Γι' αυτον τον λογο δημιουργησαμε ψηφισμα (petition) με το συγκεκριμενο αιτημα, ζητωντας ο νομος να αντιμετωπιζει με μεγαλη αυστηροτητα τις κακοποιησεις και τις δολοφονιες των ζωων, οχι σαν πλημμεληματα, αλλα σαν κακουργηματα. Δεν ειναι υποσχεση για ενα καλυτερο αυριο. Ειναι προσπαθεια. Γι' αυτο κι εμεις σας καλουμε ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ, φιλοζωους και μη, να βοηθησετε στην προσπαθεια μας. Το μονο που ζηταμε απο εσας, ειναι η υπογραφη σας και τιποτε αλλο. Προωθηστε το ωστε να βοηθησετε να το γνωρισουν και αλλοι ανθρωποι στην Ελλαδα και στο εξωτερικο. Δεν αφορα μονο τα δικα μας ζωα, αλλα και τα ζωα ολου του κοσμου. Γιατι κακοποιησεις και δολοφονιες ζωων δεν γινονται μονο στη χωρα μας, αλλα παντου ανα τον κοσμο.


Υπογράφουμε: https://secure.avaaz.org/el/community_petitions/PROEDRO_TIS_VOYLISPROThYPOYRGO_TIS_ELLADASYPOYRGO_DIKAIOSYNIS_KAKOPOIISI_ZOOY_APO_PLIMMELIMA_SE_KAKOYRGIMA/



ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
©ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ

English text follows:

Knowing that there are ongoing abuses, killings and poisonings of animals, although the law has been rigorous, we see that the phenomenon continues with the same intensity. This means that it is not enough for the law to be stricter. It should be much stricter and even more stringent. Therefore, as far as animal law is concerned, the wrongdoing needs to become a crime, with all its consequences. When one commits such acts, which concern the physical integrity of another living creature, whatever it is, the least it can characterize is a wicked one and, by extension, a murderer. Legislators cannot impart greater value to the living man - and if they do, they do well - but they must impart their own value to every living creature back on earth, because they all need it. It is also very strange why the competent authorities do not respond to the complaints of the citizens, even with the existing law. This shows a lumbar state and one wonders a lot if it even exists. As society becomes corrupt, more and more laws are unfortunately needed to deal with its various problems ... And as long as some have lost their philanthropy and respect for life, they have to brake them. As easily as they abuse an animal, without emotion, without sadness and in their own way they take away their life, they can very easily cruelty to humans ... And if there are no animals out there, then let's be cannibals to end the story. If everyone does what he wants, as he pleases and when he wants, without respecting what stops him and starts somebody else who cannot tolerate, love him, then let's go back to the cave era. Respect and love is a culture and we should not get used to violence, nor tolerate it. We are fully aware of the facts. We did not fly in the air, nor did we walk in the water. We are firmly pressing down on the earth and know that some of the things we ask for may never be seen. But we cannot stop claiming them. For this reason, we created a petition with this particular request, asking the law to deal with the rigor and abuse of animals, not as wrongdoing, but as a crime. It is not a promise for a better tomorrow. It's an effort. That is why we invite you ALL, be animal lovers or not, to assist in our endeavor. The only thing we asked of you is your signature and nothing else. Promote it to help other people in Greece and abroad get to know it. It is not just about our own animals, but about the animals of the whole world. Because animal abuse and killing are not only happening in our country, but everywhere in the world.

PANHELLENIC MOVEMENT AGAINST ANIMAL ABUSE
©PANHELLENIC ELECTRONIC PROTEST FOR ANIMALS

Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

Ανοιχτή Επιστολή 66 Οργανώσεων «Προστατέψτε τη νομιμότητα και την ανθρωπιά!»

«Προστατέψτε τη νομιμότητα και την ανθρωπιά!» 
Ανοιχτή Επιστολή 66 Οργανώσεων
 89070032 1084772365220240 4408268632052727808 n 1
                                                                                                 photo:© Daphne Tolis
Προς
Πρωθυπουργό της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κυριάκο Μητσοτάκη
Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, David Sassoli,
Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Charles Michel
Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ursula von der Leyen,
Αθήνα, 6 Μαρτίου 2020 – Οι οργανώσεις που υπογράφουμε αυτό το κείμενο εκφράζουμε τη βαθιά ανησυχία μας για τα όσα εξελίσσονται τις τελευταίες ημέρες στα σύνορά μας στον Έβρο και τα νησιά με την πολιτική εργαλειοποίηση και τη θυματοποίηση ανθρώπων που έχουν παγιδευτεί στα σύνορα της Ευρώπης. Επίσης, για τον τρόπο που οι Αρχές της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης διαχειρίζονται τις νέες αφίξεις, καθώς και για ακραίες συμπεριφορές που παρατηρήθηκαν από τα σώματα ασφαλείας εναντίον των προσφύγων και από πολίτες εναντίον στελεχών των ανθρωπιστικών οργανώσεων. Επισημαίνουμε ότι το κλίμα πανικού και των λογικών “ασύμμετρης απειλής”, που καλλιεργείται και από τις αρχές είναι αναντίστοιχο με την πραγματικότητα και πλήττει σοβαρά όχι μόνο τους πρόσφυγες, –ανθρώπους κατατρεγμένους και ευάλωτους– αλλά και την ίδια την κοινωνία και το κράτος δικαίου.
Συγκεκριμένα: 
Eκφράζουμε κατηγορηματικά την αντίθεσή μας στις πρόσφατες αποφάσεις του Κυβερνητικού Συμβουλίου Εξωτερικών και Άμυνας (ΚΥΣΕΑ) και κυρίως την έκδοση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, σύμφωνα με την οποία έχει ανασταλεί η υποβολή αιτήσεων χορήγησης ασύλου όσων εισέρχονται στη χώρα και προβλέπεται η επιστροφή τους, χωρίς καταγραφή, στη χώρα καταγωγής ή διέλευσης. Η εφαρμογή μιας τέτοιας ρύθμισης συνιστά μέτρο απάνθρωπο και παράνομο, καθώς παραβιάζει τη θεμελιώδη αρχή της μη επαναπροώθησης, επισύρει τη διεθνή ευθύνη της χώρας μας, και θέτει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Δεν αμφισβητείται ότι η Ελλάδα έχει την κυριαρχική αρμοδιότητα να ελέγχει τα σύνορά της και να διαχειρίζεται τις όποιες διελεύσεις από αυτά, όμως τo δικαίωμα στο άσυλο είναι θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα κατοχυρωμένο από την Οικουμενική Διακήρυξη για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και το Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ και δεν πρέπει να καταστρατηγείται.
Επίσης καταγγέλλουμε τις επιθέσεις κατά ανθρωπιστικών οργανώσεων και οργανώσεων για την προστασία των δικαιωμάτων του ανθρώπου, καθώς και την ανοχή και την καλλιέργεια μισαλλοδοξίας, επισημαίνοντας ότι χωρίς την συμβολή των οργανώσεων αυτών στο όποιο σύστημα διαχείρισης του προσφυγικού έχει εδραιωθεί, αυτό θα οδηγηθεί σε κατάρρευση. Το δε κλίμα καχυποψίας ενάντια στην αλληλεγγύη, το οποίο προωθείται και από εκπροσώπους της κυβέρνησης, καλλιεργεί τη βία και την ανομία στην ευρύτερη κοινωνία.
Απευθυνόμαστε κατ’ αρχήν στην ελληνική Κυβέρνηση ζητώντας: 
• Να αποσυρθεί η παράνομη και αντισυνταγματική πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και να τηρηθούν οι υποχρεώσεις της Ελληνικής Πολιτείας σχετικά με την προστασία της ανθρώπινης ζωής και τη διάσωση στα θαλάσσια και χερσαία σύνορα. Επίσης, να σταματήσουν άμεσα οι επιστροφές ανθρώπων σε κράτη όπου κινδυνεύει η ζωή, η ελευθερία τους ή κινδυνεύουν να υποβληθούν σε βασανιστήρια ή άλλη απάνθρωπη ή εξευτελιστική ποινή ή μεταχείριση.
• Να διενεργηθεί άμεσα η αποσυμφόρηση των νησιών με μετεγκατάσταση αιτούντων άσυλο στην ενδοχώρα και με ειδική μέριμνα για την προστασία της υγείας τους. Προτεραιότητα να δίνεται στους πλέον ευάλωτους, στα ασυνόδευτα και στις οικογένειες με παιδιά.
• Να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας κάθε προσώπου από εκδηλώσεις και πράξεις βίας, στοχοποίησης και ρατσισμού.
Απευθυνόμαστε στα Όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υπενθυμίζοντας ότι: 
• Η ΕΕ θα πρέπει να αναλάβει ουσιαστικές ευθύνες προστασίας των ανθρώπων που μετακινούνται στο πλαίσιο της διαχείρισης ενός κατεξοχήν ευρωπαϊκού ζητήματος, με γνώμονα το σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια και τις αρχές δικαίου. Το δικαίωμα στο άσυλο και η τήρηση της αρχής της μη επαναπροώθησης αποτελούν βασικά στοιχεία του διεθνούς και του ενωσιακού δικαίου και ως εκ τούτου οι αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης οφείλουν να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα για την προάσπισή τους.
 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως «θεματοφύλακας των Συνθηκών» (guardian of the Treaties) θα πρέπει να προστατεύσει το δικαίωμα στο άσυλο, όπως αυτό κατοχυρώνεται στη νομοθεσία της ΕΕ. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να αντιστρέψει τη ρητορική περί «ασπίδας» και να παροτρύνει την Ελλάδα να αναλάβει τις νομικές της υποχρεώσεις.
• Είναι αναγκαία η άμεση ανασύσταση μηχανισμών μετεγκατάστασης προσφύγων και αιτούντων άσυλο από την Ελλάδα προς άλλα κράτη μέλη, με δίκαιο και ορθολογικό τρόπο και με προτεραιότητα στα ασυνόδευτα παιδιά. Επίσης, προτείνεται και η επανεγκατάσταση προσφύγων απευθείας από την Τουρκία σε κράτη-μέλη της ΕΕ.
• Επίσης αναγκαία είναι η αναθεώρηση της θέσης της ΕΕ για την Κοινή Δήλωση ΕΕ- Τουρκίας, η οποία -πέραν των ελλειμμάτων νομιμότητας- έχει αποδειχθεί πλέον ότι αποτελεί απρόβλεπτο και μη βιώσιμο πολιτικό εργαλείο για τη διαχείριση των συνόρων.
Κλείνοντας, καλούμε όλες τις πλευρές στην τήρηση της νομιμότητας και στην επαγρύπνηση για τη διασφάλιση των ευρωπαϊκών δημοκρατικών αξιών. Οποιαδήποτε περαιτέρω διολίσθηση θα πλήξει με ανυπολόγιστες συνέπειες τις κοινωνίες μας, τη δημοκρατία στην Ευρώπη και το κράτος δικαίου.
ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΣΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ:
ACTIONAID HELLAS
ADDART
ΑΙΤΗΜΑ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΛΕΣΒΟΥ
ΑΝΑΖΗΤΗΤΕΣ ΘΕΑΤΡΟΥ (ΦΙΞ IN ART)
ANTIΓΟΝΗ – ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ, ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗ ΒΙΑ
ΑΡΣΙΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΩΝ
ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
ΓΙΑΤΡΟΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
CHANGE MAKERS LAB
ΔΑΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ (DRC)
DEFENCE FOR CHILDREN INTERNATIONAL GREECE
ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΜΝΗΣΤΙΑ
ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
DUTCH COUNCIL FOR REFUGEES (DCR)
ECHO100PLUS
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΕλΕΔΑ)
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ (ΕΣΠ)
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
ΕΛΙΞ
Ε.Π.Α.Ψ.Υ.
EQUAL RIGHTS BEYOND BORDERS
EUROPEAN COUNCIL ON REFUGEES AND EXILES (ECRE)
FORENSIC ARCHITECTURE
GENERATION 2.0 RED
HELP REFUGEES / CHOOSE LOVE
HIAS ΕΛΛΑΔΟΣ
HUMANRIGHTS360
HUMAN RIGHTS WATCH
ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ MED.IN
INTER ALIA
INTERNATIONAL RESCUE COMMMITTEE (IRC)
ΚΑΡΙΤΑΣ ΕΛΛΑΣ
ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΟΤΙΜΑ
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΑΣ ΒΑΒΕΛ
ΚΙΝΗΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ SCI-ΕΛΛΑΣ
ΚΟΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
LEGAL CENTRE LESVOS
ΜΕΛΙΣΣΑ - ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΜΕΤΑΔΡΑΣΗ
OIKOΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
OMNES
OXFAM
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΗ
PRAKSIS
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ
REFUGEE LEGAL SUPPORT (RLS)
REFUGEE RIGHTS EUROPE (RRE)
RTI ΕΛΛΑΣ
SAFE PASSAGE INTERNATIONAL
SOLIDARITYNOW
STATE OF CONCEPT
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΡΙΜΝΗΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ( ΣΜΑΝ)
ΣΥΜΒΙΩΣΗ – ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΙΕΜΦΥΛΙΚΩΝ
TERRE DES HOMMES HELLAS
THE HOME PROJECT
THESSALONIKI PRIDE
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ (RSA)
VICTORIA SQUARE PROJECT