Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Στη δολοφονία του Ζακ αυτός ο ένας: Be This Guy! #zakkostopoulos


Κυκλοφορεί εδώ και χρόνια μια φωτογραφία κάποιας γερμανικής συγκέντρωσης στην οποία όλοι χαιρετούν ναζιστικά. Εκτός από έναν, φωτισμένο γραφιστικά υπό το σλόγκαν 'Be this guy'- Γίνε αυτός ο άνθρωπος.
Ο άνθρωπος που αντιστέκεται στην κτηνωδία, ο άνθρωπος που δεν παρασύρεται από τον όχλο αλλά τολμά να αντιδράσει και μόνος αυτός σώζει την αξιοπρέπεια του είδους και του πολιτισμού μας, της ανθρωπιάς.
Πολλοί κοινοποιούν κάθε χρόνο την εικόνα. Λίγοι όμως τον αναγνωρίζουν όταν τον δουν μπροστά τους. Γιατί υπάρχει, τον είδαμε, τον βλέπουμε από προχθές στα ταινιάκια που παίζουν ξανά και ξανά στις ειδήσεις και το μυαλό μας.

Πολλοί παρατηρήσαμε πόσο μίσος και οργή που είχε κρυμμένα μέσα του ο 75άρης με το ροζ σιδερωμένο πουκαμισάκι που άνετος και ψύχραιμος ρίχνει κλωτσιές στο πρόσωπο ενός ανθρώπου που μπορούσε να ήταν εγγονός του. Κι ο άλλος δίπλα, κι ο τρίτος με την κλεφτή κλωτσιά. Κι οι περαστικοί που κοίταζαν μα δεν επενέβαιναν.
Ένας μόνο αντέδρασε. Ένας προσπάθησε να σταματήσει όλους αυτούς, τους δολοφόνους, τους των ΕΚΑΒ και ΔΙΑΣ, τους περαστικούς. 
Την αξιοπρέπειά μας και την ανθρωπιά την έσωσε αυτός, ο κύριος με την κοτσίδα που σε ένα δίκαιο κόσμο θα έπαιρνε παράσημο από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας (μα εμείς αυτές τις τιμές τις φυλάμε για την Ωραία Αστυνομικίνα)*.


Αναφέρομαι στη δολοφονία του φίλου ακτιβιστή Ζακ Κωστόπουλου για την οποία έχω γράψει και συλλέξει (τόσα με videos κ.λ.  που έφτασα στο όριο και το blogger δεν μου επιτρέπει να προσθέσω άλλα στην ανάρτηση).
Εδώ φέρνω την εικόνα: 'Be this Guy' + στα videos τον κύριο που χειροδίκησαν και εναντίον του όταν προσπάθησε να εμποδίσει τον ξυλοδαρμό ετοιμοθάνατου + κείμενο του Στρατή Μπουρνάζου που αναφέρει κι εκείνος «μια ανάσα: ο άνθρωπος που παρενέβη και σταμάτησε τις κλωτσιές – γιατί "δεν είμαστε όλοι ίδιοι"...». Γιατί δεν είμαστε όλοι τέρατα.

εύα καραϊτίδη
Σκέφτομαι τον άνθρωπο που παρενέβη και σταμάτησε τις κλοτσιές. Ευχαριστούμε για την υπενθύμιση, Stratis Bournazos. Γιατί "δεν είμαστε όλοι ίδιοι". Ο άνθρωπος που παρενέβη θα μας επιτρέψει να κοιμηθούμε απόψε.

Κεράκι στη μνήμη του
Από το πρωί, το βλέμμα, και το μυαλό, κι η καρδιά μένουν στις εικόνες της φρίκης. Πολλών, κι εμένα μαζί. Παραλυτικά κολλημένα. Μετά, λέξεις – και μία να κυριαρχεί: δικαιοσύνη.
Ναι, δικαιοσύνη. Όχι για τον Ζακ, αλίμονο, που λυντσαρίστηκε, ούτε μονάχα στη μνήμη του. Ναι, του Ζακ Κωστόπουλου, αυτού, του γκέι, του οροθετικού, του ακτιβιστή, του "αλλιώς", του κατατρεγμένου και τόσο χαρισματικού μαζί, καλλιτέχνη και τόσα άλλα. Δικαιοσύνη, για όλους τους άλλους, που μένουμε: υποψήφια θύματα, επίδοξους θύτες, περαστικούς, παρατηρητές, πολίτες της κοινωνίας τούτης.

Δικαιοσύνη, λοιπόν. Τι είναι όμως δικαιοσύνη; Να δικαστούν και να τιμωρηθούν όσοι αποδειχθεί ότι μετείχαν στη βάρβαρη επίθεση. Ασφαλώς. Κι ακόμα, να διερευνηθούν οι ευθύνες όσων άλλων (λ.χ. της αστυνομίας). Ναι.
Δεν είναι όμως μονάχα αυτά. Υπάρχουν και άλλα που δεν είναι ποινικά, αλλά είναι εξίσου ή και περισσότερο τρομακτικά. Μια διαδικασία άθλια και εξαθλίωσης μαζί: εκείνοι που κοίταζαν• εκείνοι που «δικαιολογούν»• ο τρόπος που παρουσιάστηκε το «περιστατικό» στις οθόνες, όπου περίσσεψε και η στρέβλωση και η απανθρωπιά. (Όπως υπάρχει –φαίνεται στο βίντεο– και μια ανάσα: ο άνθρωπος που παρενέβη και σταμάτησε τις κλωτσιές – γιατί "δεν είμαστε όλοι ίδιοι"…). Αν μιλάμε για δικαιοσύνη, όλα αυτά δεν μπορεί να μείνουν ανέγγιχτα.
Αλλά είναι κι άλλα. Αν μιλάμε για δικαιοσύνη με την πλήρη έννοια (άρα και για κοινωνική δικαιοσύνη), η συζήτηση πρέπει να πάει και παραπέρα: στις ζώνες της εξαθλίωσης: στους τοξικοεξαρτημένους, τους «περιθωριακούς», τους «απόβλητους» και διαφορετικούς, στους τόπους της εγκατάλειψης, όπου βολοδέρνουν, μακριά από τη «βιτρίνα» της πόλης. Η κουβέντα γίνεται δύσκολη εδώ, αλλά είναι αναγκαία, πιστεύω αν θέλουμε να μην μένει μόνο αξιακή (πράγμα στοιχειώδες καταρχήν, άλλωστε κι εγώ έτσι μιλάω), αλλά και πιο ουσιαστική. Και δεν μιλάω για το αποτρόποια της Παρασκευής μόνο, αλλά και γενικότερα.
Διαβάζω πάλι τα παραπάνω, και μου φαίνονται ισχνά και καχεκτικά σε σχέση με αυτό που συνέβη. Και με αυτό που νιώθω: βάρος ασήκωτο και πόνο. Πόνος που ξεπερνάει, για μένα, ακόμα και την οργή και την αποστροφή. Αφήνω λοιπόν τις παραπάνω γραμμές και δεν τις σβήνω, να έτσι, σαν κεράκι στη μνήμη του. Στη μνήμη τού Ζακ, που λυντσαρίστηκε – τόσο βάρβαρα τόσο άδικα τόσο φρικαλέα την Παρασκευή.
ΥΓ. Δεν ξέρω το τι ακριβώς συνέβη. Ας κρατήσουμε μόνο ότι είναι πολύ αμφίβολο αν πρόκειται για απόπειρα κλοπής. Το λιντσάρισμα, ασφαλώς δεν θα ήταν λιγότερο αποτρόπαιο, αν επρόκειτο κλοπή ή ληστεία· κάθε άλλο. Αλλά έχει τη σημασία του, γι' αυτό το λέω.

__________________________________________________________
Θα δείτε τον 'Ανθρωπο αυτό (άσπρο πουκάμισο, μακριά κοτσίδα) μετά το 2.00 ενώ  μετά το 1.50 αρχίζουν δίχως θολωμένα πρόσωπα οι κλωτσιές των δυο στο κεφάλι και ακολουθεί και κλεφτή κλωτσιά από 3ο άτομο μετά.









 Η συγκλονιστική μαρτυρία του ανθρώπου που πήγε να εμποδίσει το λιντσάρισμα του Zακ


Είναι ο άνθρωπος που βγήκε μπροστά. Είναι ο άνθρωπος που μπήκε ανάμεσα στον αιμόφυρτο Ζακ Κωστόπουλο και στους μαινόμενους τύπους που τον κλωτσάγανε στο κεφάλι. Είναι ο άνθρωπος που βρήκε το θάρρος να πει «ως εδώ», όταν δεκάδες άλλοι κάθονταν γύρω απαθείς.
Τον λένε Φ.Κ., είναι απέναντί μας στο καφέ της Πλατείας και μας διηγείται όσα είδε εκείνη τη μοιραία Παρασκευή:
«Πέρναγα με τη μηχανή λόγω δουλειάς από την Πατησίων και σταμάτησα στο Βενέτη μπροστά, γιατί έκανε κάτι γκούχου γκούχου η μηχανή, σταμάτησα για να γυρίσω ρεζέρβα και είδα βαβούρα και πήγα. Εγώ πήγα γελώντας εκεί πέρα, γιατί βλέπω δύο τρεις και σπάγανε το μαγαζί. Και κοιτάω και κόσμο μαζεμένο και εγώ νόμιζα ότι έχει κάνει κάποια κουταμάρα ο μαγαζάτορας σε κάποιον κι έχουνε πάει μέρα μεσημέρι και του σπάνε το μαγαζί. 
Αυτή ήταν η εικόνα που είχα πηγαίνοντας, μετά αντιμετώπισα ό,τι είδα εκεί πέρα μπροστά. Ο ένας απ’ αυτούς που σπάγανε το μαγαζί, ήταν ο μαγαζάτορας, που νόμιζα ότι ήταν περαστικός. 
Βλέπω ένα παιδί μέσα... φου να του έκανες θα έπεφτε κάτω, δεν ξέρω τώρα αν είχε πάρει ντραγκς, αν είχε πάρει ψυχοφάρμακα, αλλά ο άνθρωπος παραπατούσε. Μ’ έναν πυροσβεστήρα προσπαθούσε να σπάσει την πόρτα, αλλά δεν είχε τον πυροσβεστήρα με τσαγανό, πέρα δώθε τον πήγαινε, δεν μπορούσε να τον σηκώσει. Δεν είχε δύναμη, με τα πόδια λυγισμένα και μέσα κλεισμένος. 
Από έξω πρέπει να έσπασε κάποιος ένα κομμάτι της τζαμαρίας, πετάει μία πέτρα, δεν ξέρω τι πέταξε, πετάει κάτι μικρό, δεν ήτανε καρεκλοτράπεζο, μάλλον πέτρα, δεν ξέρω αν τον πέτυχε το παλικάρι τον Ζακ μέσα ή όχι και το παιδί σκύβει από εκεί που είναι σπασμένα τα τζάμια, κάτω απ’ την προθήκη που έχει τα κοσμήματα, ήτανε ένα κενό, κι έχει πέσει στα τέσσερα και προσπαθεί το παιδί μπουσουλώντας να βγει έξω.
Με το που πλησιάζει στη βιτρίνα, μου φαίνεται πρώτος ο άλλος, όχι ο ιδιοκτήτης, ο άλλος με το άσπρο πουκάμισο, χώνει μία κλωτσιά και του σπάει το εναπομείναν τζάμι πάνω στο κεφάλι. Το παιδί προσπαθεί να βγει κι εκεί πέρα αρχίζει η κλωτσοπατινάδα, που εγώ σοκαρίστηκα τελείως, και τα ‘χασα για λίγο. Και με το που βλέπω ότι συνεχίζεται  η κλωτσοπατινάδα, πήγα μπροστά και όρμηξα, “ρε παιδιά τι έγινε, τον έπιασες, τον γάμ...”. Πετάγεται ο ιδιοκτήτης, μου λέει “κι εμένα με γάμ....”. Του λέω “ποιος είσαι εσύ;” Κι εκεί πέρα μου λέει,  “ο ιδιοκτήτης”.
Tου λέω: “Ωραία, τόνε γ@@@σες κι εσύ, μέσα στο αίμα είναι... κάτω. Πεσμένος. Θα τόνε σκοτώσεις; Πάτε καλά, είσαστε ζώα; Φύγετε από δω!»

«Ήτανε τρομακτικό, ο κόσμος απλά παρακολουθούσε»

Παίρνει μια βαθιά αναπνοή, πίνει μια γουλιά απ’ το τσάι του. Ακόμη δεν μπορεί να το χωρέσει το μυαλό του το σκηνικό. Ακόμη μια ρουφηξιά και συνεχίζει:
«Σταματάνε εκεί πέρα την κλωτσοπατινάδα. Ήδη υπάρχουνε δύο τραυματιοφορείς του ΕΚΑΒ, αλλά όχι με ασθενοφόρο, με μηχανές. Ήδη υπάρχουνε στο χώρο, αλλά δεν επεμβαίνουμε πάνω στο λιντσάρισμα που γινότανε. Εκείνο που εμένα μου χτύπησε και με στενοχώρησε πολύ ρε παιδιά ήτανε ότι πες αυτοί οι δύο ήτανε ζώα και τον χτυπάγανε. Ο κόσμος ο μαζεμένος δέχομαι ότι φοβότανε να χωθεί, γιατί κι εγώ φοβήθηκα να μπω μέσα σε ανθρώπους οι οποίοι είναι σε κατάσταση παροξυσμού, δεν καταλαβαίνουνε Χριστό και τον λιώνουνε τον άλλο. Ούτε καν φώναζε ρε παιδιά ο κόσμος, απλά παρακολουθούσε, δηλαδή ήτανε τρομακτικό. Ήταν τριάντα, σαράντα, πενήντα νοματαίοι, πόσοι ήτανε, απλά παρακολουθούσανε τα τεκταινόμενα. Στημένοι αμφιθεατρικά, χωρίς να υπάρξει μία φωνή, τι είναι αυτά που κάνετε, σταματήστε.  Κι ας μην πάει ο άλλος να μπει μπροστά, από μακριά, κάτι, κάτι να ειπωθεί. Όταν μπήκα εγώ, ακούστηκε μία κυρία από πίσω να φωνάζει “έχει δίκιο το παιδί, σταματήστε, έλεος, τι είναι αυτά που κάνετε”. Mία γυναίκα μόνο…
Με το πού έρχονται οι πρώτοι Ζητάδες, πως τους λένε, Δελτάδες δεν ξέρω, μία δύο μηχανές, που ήρθανε οι πρώτοι, γιατί μετά ήρθανε κι άλλοι, δεν τον ακουμπήσανε, ήταν πεσμένος κάτω, μέσα στο αίμα, ούτε τον χτυπήσανε, ούτε χειροπέδες, ούτε τίποτα, διώχνουνε τον κόσμο “ανοίξτε, ανοίξτε τελείως”, ανοίγει ο κόσμος, κι εκεί πέρα μπαίνει ο ένας τραυματιοφορέας του ΕΚΑΒ και του δένει το κεφάλι μ’ έναν επίδεσμο.»

Κοιτάμε τον Φ.Κ., μας κοιτάει. Δεν είναι κανένα πιτσιρίκι, τα έχει κάνει τα χιλιόμετρά του στη ζωή. Κι όμως μοιάζει παντοτινά σοκαρισμένος από την αγριότητα που έζησε. Η διήγηση συνεχίζεται:
«Έρχεται λοιπόν ο ένας του ΕΚΑΒ και του δένει το κεφάλι με τον επίδεσμο. Σ’ εκείνη τη φάση έχει έρθει και η αστυνομία, σκάνε και άλλοι με μηχανές και τέτοια, θεωρώ ότι έχει τελειώσει το θέμα, έχω σιχτιρίσει, έχω και νεύρα, έχω σπαστεί πάρα πολύ, έχω στενοχωρηθεί και απ’ την εικόνα του κόσμου, και γι’ αυτό που γινότανε στο παλικάρι, αλλά και για την απάθεια των γύρω γύρω που απλά κοιτάζανε το γεγονός και σηκώνομαι να πάω στη μηχανή, να την πάρω να φύγω... άι σιχτίρ.
Πηγαίνοντας στη μηχανή ακούω φωνές, βλέπω κόσμο να τρέχει ότι κάτι γίνεται πάλι και ξαναγυρίζω πίσω. Προφανώς είναι η φάση αυτή που έχω δει στο βίντεο, που έχει πάρει ένα γυαλί, που σηκώνεται και πάει να φύγει και τρώει μια κλωτσιά από πίσω. Αυτά τα έχω δει στο βίντεο, δεν τα έχω δει live, γιατί είχα απομακρυνθεί. Γυρίζοντας πλέον εγώ βλέπω ότι το παιδί το έχουν βάλει κάτω οι αστυνομικοί, η κλασική φάση, ξέρεις, με το γόνατο τον έχει κάτω, και προσπαθούνε να του βγάλουνε τα χέρια που όπως ήταν μπρούμυτα τα είχε μπροστά του.
Και του τραβάνε τα χέρια, για να του τα βάλουνε πίσω, να του τα δέσουνε με wrap, γραβάτα, πως τα λένε αυτά τα πλαστικά, όχι με χειροπέδες τα σιδερένια. Τη φάση τώρα ότι είχε γυαλί στο χέρι, ότι πήγε να μαχαιρώσει κάποιον δεν τα είδα, αλλά και δεν τα πιστεύω γιατί ό,τι και να σήκωσε θα το σήκωσε σε άμυνα, ότι “αφήστε με μη με πλησιάζετε”. Αποκλείεται στην κατάσταση που ήτανε να είχε τη δυνατότητα να επιτεθεί στον οποιονδήποτε. Σε εκείνη τη φάση εγώ είδα έναν αστυνομικό, ο οποίος είχε το γκλομπ το πτυσσόμενο ανοιχτό, αλλά δεν τον είδα να χτυπάει. Τώρα τον χτύπησε πιο πριν, δεν τον χτύπησε, εγώ δεν το έχω δει. Άλλοι λένε τον χτύπησε, εγώ δεν το έχω δει.»

Ακούστε το δεύτερο μέρος της συγκλονιστικής αφήγησης του Φ.Κ.

«Τα χτυπήματα ήτανε δολοφονικά»

Φτάνουμε στο τέλος. Μερικές κουβέντες ακόμη και κλείσαμε. Ο Φ.Κ. πήγε χτες και κατέθεσε στον ανακριτή. Περιμένει τώρα τη δίκη και τη συνέχεια. Η αγανάκτηση βράζει μέσα του:
«Η φάση που είναι το παλικάρι πεσμένο κάτω και τρώει τα σουτ, τα σουτ ήτανε απίστευτα. Δηλαδή οι κλωτσιές που έτρωγε στο κεφάλι, δεν ξέρω, και να μην πέθανε από αυτό, να πέθανε από κάτι άλλο, τα χτυπήματα ήτανε δολοφονικά ρε παιδί μου. Κάλλιστα θα μπορούσε να έχει πεθάνει από μια κλωτσιά και μόνο. Το κεφάλι του έφευγε με τέτοια ένταση από τις κλωτσιές, που εγώ δεν μπορώ να το πετάξω, έτσι όπως έφευγε. Το οποίο χτύπαγε ρε φίλε, επάνω όπως είχε σπάσει το τζάμι, δεν μένουνε διάφορα κομμάτια τζαμιού πιασμένα απ’ το στόκο;. Το κεφάλι του κοπάναγε επάνω σε ό,τι είχε απομείνει από το σπασμένο το τζάμι. Και η φάση που φαίνεται στο βίντεο, που βάζει την κλωτσιά ο ιδιοκτήτης και του χώνει μία και του καρφώνει το κεφάλι κάτω, το κεφάλι δεν του το κάρφωσε πάνω στο πεζοδρόμιο. Του το κάρφωσε πάνω στα σπασμένα γυαλιά. Όπως έφαγε την κλωτσιά, από τη μία ήταν το πόδι του ιδιοκτήτη και από την άλλη τον έχει καρφώσει πάνω στα γυαλιά. Μιλάμε για αίμα πολύ, πάρα πολύ αίμα, από τα κοψίματα. Δεν ξέρω αν ήταν θανατηφόρα, αλλά όπου ακουμπούσε, ακουμπούσε πάνω σε σπασμένα γυαλιά και κοβότανε κι έτρεχε αίμα. Κι όταν ήρθε ο τραυματιοφορέας και του ‘δενε το κεφάλι, ματωμένα τώρα, ματωμένα τα χέρια του, το πρόσωπο μπλε μαρέν και τέτοια, μαύρος, κράταγε το λαιμό και με τα δύο χέρια, αλλά δεν ξέρω τώρα το αίμα που είδα στο λαιμό αν ήταν από πληγή στο λαιμό ή όχι. Και όσον αφορά ένα μαχαίρι που λένε, το μαχαίρι το είδα, όντως το είχε. Δεν το είδα καθόλου όσο ήτανε μέσα, δεν το είδα καθόλου όταν μπουσούλαγε να βγαίνει έξω. Όταν έξω τον είχανε που είχε φάει το ξύλο του θανάτου, λίγο πριν έρθει ο τραυματιοφόρεας, λίγο πριν έρθουνε οι μπάτσοι, δεν ξέρω, το ‘βγαλε από την τσέπη του, το βρήκε και το έπιασε κάτω, όπως έπιασε το γυαλί, αντί το γυαλί πιο μετά, βρήκε εκείνη την ώρα ένα μαχαίρι κι έπιασε; Αλλά ένα κουζινομάχαιρο της λαϊκής, έτσι, που κόβουνε κρεμμύδια. Δεν ήτανε μαχαίρι για ληστεία, κάποιος σουγιάς, κάτι απειλητικό. Δεν είδα πώς βρέθηκε στο χέρι του. Απλά είδα έναν τύπο, όχι απ’ αυτούς του δύο που τον χτυπάγανε, ένας άλλος με μαύρα, του πήρε το μαχαίρι και τον είχε ρε παιδιά, πολίτης τώρα κι αυτός, με το γόνατο καθισμένο κάτω και του είχε κολλήσει το μαχαίρι στην καρωτίδα. Και του λέω:
“Θα τόνε σφάξεις; Πάμε καλά;  Δηλαδή τι γίνεται ρε π@@@@ εδώ πέρα;”»   
Υ.Γ.: Κλείνουμε το κινητό, του λέμε «ευχαριστώ», πάμε να τα μαζέψουμε.
«Ξέρεις κάτι», μας λέει, «έχω ζήσει παρόμοιο σκηνικό πριν από κάτι χρόνια. Με τους Αγανακτισμένους στην πλατεία Συντάγματος που έχουν περιλάβει έναν ασφαλίτη και τον έχουν βάλει κάτω και τον βαράνε. Να τον κάνουν κομμάτια, δηλαδή. Και μπαίνουμε εγώ και δυο τρεις άλλοι ασπίδα και τον τρέχουμε στο κάτω μέρος της πλατείας που είχε μια διμοιρία ΜΑΤ, να μας βαράνε στο μεταξύ σε όλη τη διαδρομή. Και τον πετάω στα ΜΑΤ και τους λέω “πάρτε τον, δικός σας είναι”. Και για “ευχαριστώ”, μου ρίχνει ένας ΜΑΤατζής μία και με ψεκάζει. “Εμένα ρε βλάκα;”, του λέω…»  

https://youtu.be/Oey4p9ClojA



_____________________________________




Και επειδή πολλά έγιναν παρουσία της ομάδας ΔΙΑΣ θυμίζω κι αυτό:


Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Ζακ Κωστόπουλος rip ― αλλά όχι, όχι ατιμώρητα



Δεν ήταν 'πρεζάκι' από αυτά που μάθατε να φοβόσαστε. Δεν ήταν άπορος και άστεγος. Δεν ήταν χρόνιος χρήστης. Μάλλον ούτε πρέζα είχε πάρει. Σίσα ή/και χάπια με αλκοόλ φέρνει στο νου η εικόνα. 
Μελετούσαμε το video, για να αντιδράσουμε ως Δίκτυο Χρηστών. Ανέφερα και τον πρόσφατο άγριο βιασμό χρήστριας στο Ζεφύρι. Ψάχναμε ποιος ήταν ο μαστουρωμένος επίδοξος ληστής που λιντσαρίστηκε στην Ομόνοια  μπροστά σε περαστικούς.
Μα ότι θα ήταν ο Ζακ δεν το περιμέναμε.
Ο Ζακ. Και Zackie Oh σε videos και παραστάσεις, ο Ζακ ο ακτιβιστής, ο Ζακ ο φιλόζωος, ο Ζακ με την καρδιά στα δικαιώματα των ΛΟΑΤ, των ζώων κι όλων των ανυπεράσπιστων. Ο Ζακ ο αγνός, ο αθώος, ο λιγότερος βίαιος άνθρωπος που μπορώ να φανταστώ- όπως φαίνεται εξ άλλου και στο video της 'ληστείας' που έκανε παραπατώντας ανήμπορος να σταθεί στα πόδια του.

Ποιοι είστε εσείς που τον λιντσάρατε στο κέντρο της πόλης; Ποιοι είστε εσείς που δε σας αρκεί να κλειδώσετε τον 'κλέφτη' ώσπου να έρθει η αστυνομία;  Ποιος είστε εσείς αστυνομικέ που φωνάζατε για τις χειροπέδες πάνω από ματωμένο αναίσθητο άνθρωπο και χρειάστηκε άσχετος να σας πει ότι  ασθενοφόρο θέλει κι όχι χειροπέδες; Ποιοι είστε εσείς γιατροί του ΕΚΑΒ που δέχεστε ετοιμοθάνατους με χειροπέδες;

Ποιοι είστε εσείς που χτυπάτε μέχρι θανάτου τον πεσμένο;


__Ακολουθούν οι ειδήσεις,  videos  ανατριχιαστικά, σχόλια φίλων και εικόνες του Ζακ σε ομιλίες και δικά του ταινιάκια ως Ζακ ή Zackie Oh, όπως θα τον θυμόμαστε γελαστό, πανέξυπνο, ετοιμόλογο, ολοζώντανο. Δε θα ξεχάσουμε όμως και το άλλο, το αίμα στο δρόμο και τη χειροδικία. 




 21/09/2018, 18:57 Ο δράστης εγκλωβίστηκε στο κατάστημα - Έσπασε τη βιτρίνα με τον πυροσβεστήρα και βγήκε έξω, αιμόφυρτος, αλλά δεν πρόλαβε να διαφύγει, καθώς στο σημείο έσπευσαν άνδρες της Ομάδας ΔΙΑΣ - Εξέπνευσε από τα σοβαρά τραύματά του

Σε κοσμηματοπωλείο στην οδό Γλάδστωνος, στο κέντρο της Αθήνας, εισέβαλε το μεσημέρι άγνωστος άντρας, κρατώντας στο χέρι του ένα μαχαίρι. 

Ο ιδιοκτήτης εκείνη την ώρα δεν βρισκόταν στο κατάστημα, ωστόσο ο δράστης φέρεται να εγκλωβίστηκε μέσα στο κατάστημα, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία. https://www.protothema.gr






Μετά το 1.50 δείτε κλωτσιές στο κεφάλι και3ο άτομο μετά.


Ο ιδιοκτήτης ψύχραιμος




 22/09/2018, 08:22
Ο δράστης εγκλωβίστηκε στο κατάστημα - Έσπασε τη βιτρίνα με τον πυροσβεστήρα και βγήκε έξω, αιμόφυρτος, αλλά δεν πρόλαβε να διαφύγει, καθώς στο σημείο έσπευσαν άνδρες της Ομάδας ΔΙΑΣ - Εξέπνευσε από τα σοβαρά τραύματά του

Σε κοσμηματοπωλείο στην οδό Γλάδστωνος, στο κέντρο της Αθήνας, εισέβαλε το μεσημέρι άγνωστος άντρας, κρατώντας στο χέρι του ένα μαχαίρι. 

Ο ιδιοκτήτης εκείνη την ώρα δεν βρισκόταν στο κατάστημα, ωστόσο ο δράστης φέρεται να εγκλωβίστηκε μέσα στο κατάστημα, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία.

Το σοκαριστικό βίντεο απο την αιματηρή ληστεία στο κοσμηματοπωλείο της οδού Γλαδστώνος που αποκάλυψε το protothema.gr, εξετάζουν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας, προκειμένου να  διαπιστώσουν τι ακριβώς συνέβη χθες το μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας. 

Το βίντεο στο οποίο ξεδιπλώνεται λεπτό προς λεπτό το χρονικό της ληστρικής επίθεσης και όσα ακολούθησαν όταν ο δράστης  εγκλωβίστηκε στο κατάστημα και αρπάζοντας έναν πυροσβεστήρα προσπαθούσε να σπάσει τη γυάλινη είσοδο για να βγεί στο δρόμο και να εξαφανιστεί, έχει μπεί στο «μικροσκόπιο» των αρχών, ενώ αναμένεται να επέμβει και αυτεπάγγελτα και ο εισαγγελέας.

Και αυτό γιατί στις «σκληρές» σκηνές που κατέγραψε αυτόπτης μάρτυρας φαίνονται δύο άτομα να κλωτσούν τον άντρα. ο οποίος στην προσπάθειά του να διαφύγει πέρασε μέσα απο τη τζαμαρία και τραυματίστηκε απο τα σπασμένα τζάμια και λίγα λεπτά αργότερα άφησε την τελευταία του πνοή στο πεζοδρόμιο έξω απο το κοσμηματοπωλείο.

Ο ιατροδικαστής που θα διενεργήσει τη νεκροψία - νεκροτομή αναμένεται να διαπιστώσει τα αίτια του θανάτου, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεκρός ληστής ήταν άτομο εξαρτημένο απο ναρκωτικές ουσίες.





Aπό ανάρτηση του υπαστυνόμου Μ.Λ. 
ο οποίος δραστηριοποιείται στο Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας (Police Action - Δράση Αστυνομικών για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου).
"Η χρήση ναρκωτικών δεν είναι έγκλημα. Όσο το αντιμετωπίζουμε έτσι, οδηγούμε τους χρήστες σε αυτό. Η αυτοδικία σε μια απόπειρα ληστείας, οδήγησε έναν νέο Άνθρωπο στο θάνατο. Θύματα και μάρτυρες διαπράττουν μια αποτρόπαια ανθρωποκτονία, χωρίς καμία δικαιολογία. Η ζωή είναι το ύψιστο έννομο αγαθό στο δικαιικό μας σύστημα. Η ζυγαριά της Δικαιοσύνης, αν λειτουργεί ακόμα στη χώρα μας, θα στείλει τους δράστες έγκλειστους για σωφρονισμό. Καλέ μου, γλυκέ μου Ζακ, φίλε μας αγαπημένε, έφτιαξες το κόσμο σου εδώ και ζούσες ελεύθερός. Σου στέρησαν τη ζωή αυτή. Και εσένα από εμάς. Και οι δυο μας δε πιστεύουμε στον άλλον κόσμο, θα ζεις έτσι εδώ στη καρδιά μας. Έφυγες, να μείνουμε εμείς να φτιάξουμε το κόσμο ελεύθερο, όπως τον ήθελες. Δε θα τα καταφέρουμε όμως. Λυπάμαι... Δε θα ξεχάσω ποτέ όσα έχουμε πει."


Ακτιβιστής και ομοφυλόφιλος ο ΖακΚωστόπουλος, ήταν ακριβώς ό,τι φοβάται περισσότερο ο "Αιλυνας νοικοκυραίος" Δολοφονήθηκε χθες το μεσημέρι, με κλωτσιές στο κεφάλι, παρουσία κόσμου και αστυνομίας

Giannis Kissas Δε ξέρω! Τι να πω! Δε ξέρω! Τι να σκεφτώ!
Δε το χωράει το μυαλό μου.
Αν πραγματικά πήγε να κλέψει, τούς κλέφτες τούς συλλαμβάνει η αστυνομία!
Αλλιώς.....ας καταργήσουμε, αστυνομία, δικαστήρια, νόμους





Αυτή η ψυχάρα, αυτός ο αλήτης, αυτός ο γλυκός φίλος μας, φτιαγμένος, μπήκε(πρώτη φορά στη ζωή του) να κλέψει το κοσμηματοπωλείο στην Ομόνοια(ναι αυτό που βλέπετε στις ειδήσεις)... Η βασανισμένη, η γενναία, η γλυκιά, η σκληρή ψυχούλα του, στην κρίση του κάθε αναμάρτητου. Δεν θα συνέλθουμε και θα σ αγαπάμε Ζακ μου

Yannis Androulidakis
«Οι άνδρες της ΕΛ. ΑΣ., στη συνέχεια, πέρασαν χειροπέδες στον δράστη, ο οποίος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο, όπου και διαπιστώθηκε ότι είχε ήδη χάσει τη ζωή του».
Κι όλα αυτά μετά από λιντσάρισμα του «δράστη», ο οποίος ήταν πιθανότατα τοξικομανής, από περαστικούς μέσα στο κέντρο της Αθήνας.
Δεν ξέρω πόσα χρόνια έχω να διαβάσω μια είδηση τόσο απύθμενης βαρβαρότητας που να προξενεί τόση θλίψη για τα όρια της ανθρώπινης φύσης: από την επίδειξη εκδικητικής πυγμής και μίσους από το πλήθος σε έναν άρρωστο άνθρωπο που πλέον δεν απειλεί κανέναν και σαν τρομαγμένο αγρίμι προσπαθούσε να ξεφύγει, μέχρι το χειροπέδημα σε νεκρό κατά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο. 
Νομίζω ότι πρέπει να δοθεί από ένα πούλιτζερ σε όλους τους συναδέλφους μου που ανοιχτά ή υπαινικτικά το πρότειναν αυτό σε κάθε ληστεία. Για να το χαίρονται μαζί με τον νεκρό τους.

Σήμερα χάσαμε ένα κομμάτι του εαυτού μας, μιας και ο αγαπημένος μας Ζακ Κωστόπουλος δεν είναι πια κοντά μας.
Τα πιο θερμά μας συλλυπητήρια και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε έναν άνθρωπο που σημαίνει πολλά για εμάς.
Θα σε θυμόμαστε και θα σ΄αγαπάμε για πάντα.
Η ομάδα του Αntivirus


Μου είναι πολύ δύσκολο να συγκροτήσω λόγο αυτή τη στιγμή, αλλά νιώθω πως είναι επιτακτική ανάγκη να τονίσω δύο θέματα. Είναι δύο θέματα για εμένα ζωτικά, είναι πραγματικά θέμα ζωής ή θανάτου όπως έχει ήδη καταδειχθεί και το λάθος θεωρώ το έχουμε ξανακάνει. Το ένα είναι η Αστυνομία. Η σιωπηλή παρουσία της που δημιουργεί αυτό το ιδιαίτερο μεθωριακό πλαίσιο μεταξύ αυτοδικίας και ευνομούμενου κράτους. Επέτρεψαν την αυτοδικία. Έπειτα ήταν οι πρακτικές τους κατά τη σύλληψη. Να περάσουν χειροπέδες σε άνθρωπο που αιμορραγεί. Έπειτα είναι το ΕΚΑΒ. Επέτρεψαν αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά. Έπρεπε να απαιτήσουν την αφαίρεσή τους. 
Δεύτερο θέμα. Για εμένα είναι εμφανές ότι ο Ζακ συγκέντρωνε μια διασταύρωση ταυτοτήτων. Αυτές τις στιγμές κλαίνε άνθρωποι των κινημάτων, της ακαδημίας, της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, του ελευθεριακού και αριστερού χώρου. Ένα διαθεματικό πένθος.
Είναι διαπιστωμένο και εμπεδωμένο, επιβεβαιωμένο ξανά και ξανά με θεωρία αλλά και πρακτικές χειροπιαστές όπως data, από την Ιστορία, τις ανθρωπιστικές επιστήμες και την κοινωνιολογία, και τα στατιστικά σε όλον τον κόσμο, ότι το σώμα του Ζακ θεωρείται από το πιο ευάλωτα και είναι κόκκινο πανί για την κανονιστική κοινωνική συγκρότηση. 
Γκέι, drag, οροθετικός, τοξικοεξαρτημένος. 
Και δολοφονήθηκε για όλα αυτά. Ήταν αντιληπτό και φαίνεται και στο βίντεο ότι είχε ιδωθεί από την αρχή ως Άλλος. Κλειδώθηκε μέσα, υπήρχε πια ασφάλεια, υπήρχε πολύς κόσμος έξω, υπήρχαν αστυνομικοί. Ένιωθαν ακόμα απειλή και η απειλή δεν ήταν αντικειμενική και πραγματιστική. Ήταν η απειλή του Άλλου που έγινε ευκαιρία να χτυπηθεί μέχρι εξαφανίσεως. Πρώτα πορίσματα μιλούν για κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. 
Θεωρώ ότι δεν πρέπει να γίνει το λάθος να αγνοηθεί αυτό τo context και τα "λάθη" της Αστυνομίας. Φέρουν ευθύνη. 
Και ως εκ τούτου, δε θεωρώ πως η άποψη του κ. Καμπαγιάννη πρέπει ipso facto και συναισθηματικά να καταγραφεί ως διαφωτισμός που έρχεται να μας βγάλει από το συναίσθημα της γενίκευσης και της γενικευμένης οργής. 
Ο κ. Καμπαγιάννης που είναι αξιότατος στη δουλειά του και συμφωνώ μαζί του σε πάρα πολλά πράγματα και είναι όντως απαραίτητη φωνή στη δημόσια σφαίρα δεν είναι απλά ότι δε δέχεται σε τεχνική βάση τη δολοφονία από όχλο. Φαίνεται ότι απορρίπτει και το λιντσάρισμα σαν όρο. Αναρωτιέμαι αν απορρίπτει και την αυτοδικία. Συγγνώμη, οργισμένη ειρωνεία, γιατί μού ήταν αρχικά αδιανόητο γιατί δε βλέπει ότι είμαστε σε μια πολύ ιδιαίτερη συνθήκη αυτοδικίας και με επίβλεψη από την Αστυνομία σε αστικό κράτος του 21ου αιώνα. 
Στα σχόλια πάντως της ανάρτησής του, με διαφωτίζει, όχι με τον τρόπο που διαφωτίστηκαν όσοι θεωρούν ότι τους έσωσε, τους προφύλαξε από έναν ισοπεδωτικό αφοριστικό συναισθηματικό λόγο (και συμφωνώ μαζί του και για τον όχλο και για το να μην παραδοθούμε στα συναισθήματά μας). Διότι ο κ. Καμπαγιάννης το βλέπει και πέρα από αυτά και ο πυρήνας της συλλογιστικής του είναι ότι ακριβώς δεν εξετάζει την συνένωση ταυτοτήτων στον Ζακ, δε φαίνεται να θεωρεί ότι έγινε "othered" όπως λένε πια ακόμα και σε colloquialism αγγλιστί. Και για αυτό θεωρεί εντελώς απορριπτέες αναφορές σε Λουκμάν και Φύσσα, με την έννοια ότι άλλο η συγκροτημένη φασιστική σκέψη και πράξη και άλλο ένα άγριο αλλά τυχαίο περιστατικό. Δική του η λέξη. 
Για εμένα, δεν υπάρχει τίποτα το τυχαίο. Πραγματιστικά εφόσον κλειδώθηκε στο κατάστημα και με τόση παρουσία απ' έξω και ο ίδιος να μην μπορεί να σταθεί στα πόδια του, αυτό αποδεικνύεται εύκολα. Δεν ήταν ένα τυχαίο, ένα Συμβάν που έρχεται απροειδοποίητα και απειλεί, έχει τελειώσει από ένα σημείο και μετά η απειλή, συνεχίζει η απειλή του Άλλου. 
Για εμένα, δεν υπάρχει τίποτα το τυχαίο. Είναι καλό να είμαστε προσεκτικοί και από νομικής απόψεως και να μιλούν αυτοί οι ειδικοί που είναι και στην καλή πλευρά της Ιστορίας, ωστόσο, δεν είναι ειδικοί και επί του κοινωνικού, ούτε κοινωνιολόγοι. 
Υπάρχουν statistics σε όλον τον κόσμο, όχι μόνο στη Δύση. Κατάλαβαν με την πρώτη ματιά όχι ποιος είναι, αλλά "τι" είναι ο Ζακ και τους προκάλεσε δολοφονική μανία. Επιτρέψτε μου, δε, εφόσον είχαμε νεκρό να αμφισβητώ και την επάρκεια της παρέμβασης μόνο ΕΝΟΣ ανθρώπου. Χωρίς αυτό να με κάνει να γενικεύω ότι τον δολοφόνησε όλη η κοινωνία. 
Τον δολοφόνησαν τρεις άνθρωποι αλλά έχουν τεραστία ευθύνη και οι Αστυνομικοί, για εμένα ήταν λιντσάρισμα, αλλά τέλος πάντων, η διαφωνία μου με τον κ. Καμπαγιάννη δεν είναι ούτε φιλολογική, ούτε νομική. Είναι φιλοσοφική, πολιτισμική και κοινωνική. 
Ο Ζακ εκείνη την ώρα ήταν ο Άλλος. Και δεν καταλαβαίνω γιατί σοκάρει και προκαλεί πανικό η αναφορά στον Φύσσα. Αν μέναμε ακόμα σε αναγνώσεις που θέλουν πχ τη Χ.Α. να δολοφονεί μόνο ανθρώπους άλλων φυλών, θα δείχναμε τεράστια άγνοια για τη φασιστική συγκρότηση, κοινωνικά. Και ο Παύλος και ο Σαχζάτ επίσης συνένωναν ταυτότητες. Ο Πακιστανός αλλά και εργάτης. Ο Παύλος ο ράπερ, λευκός, αλλά και αντιφασίστας και εργάτης επίσης και συνδικαλιστής. 
Δεν υπολογίζονται αυτά; Η συγκρότηση έστω πρωτο-φασιστικού χαρακτήρα είναι ένα σύνθετο κοινωνικό θέμα και οπωσδήποτε εγώ δεν μπορώ να κάνω έναν απόλυτο διαχωρισμό Δολοφονική πολιτική ατζέντα // Οι υπόλοιποι και πόσο μάλλον να θεωρήσω τη δολοφονία, τυχαία, επειδή απλά ο Ζακ βρέθηκε σε έναν χώρο και όχι ο χώρος στον Ζακ. Φαίνεται σε κάποιους επικίνδυνο αυτό που λέω, και εμένα μού φαίνεται επικίνδυνο αυτό που λένε. 
Και οπωσδήποτε, ας αφήσουμε αυτή τη διαφωνία ως έχει και ας σκεφτούν όσοι διαφωτίστηκαν και εγκατέλειψαν την συναισθηματική αντίδραση αν όντως συμφωνούν με τον κ. Καμπαγιάνη στον πυρήνα του λογισμού του. Αν ήταν μια άγρια άτακτη επίθεση, αφαιρώ και το τυχαία, ή αν υπάρχει η συγκρότηση ως αρνητικό κάτοπτρο των συνενώσεων του Ζακ που ακόμα κι αν δε φάνηκαν όλες, σίγουρα φάνηκαν συμβολικά. 
Αλλιώς ας εξηγηθεί σε εμένα γιατί ενώ έχει τελειώσει η άμεση απειλή τελικά εκτελείται. Έτσι; Αστάθμητοι παράγοντες τρομοκρατημένου ψυχισμού ή και άγριου ψυχισμού που δεν μπορούν να εξερευνηθούν με ασφάλεια κοινωνικά; 
Αυτό για εμένα είναι ήδη πολιτικοπολιτισμική στάση. Όταν χάνονται ή ισοπεδώνονται καθημερινά κορμιά γυναικών, ομοφυλοφίλων, τρανς, μαύρων τρανς, εγώ δεν μπορώ να διαλέξω τέτοιο δρόμο. 
Αλλά, ακόμα κι αν αφήσουμε τη διαφωνία ως έχει, όπως είπα. Δεν μπορεί να μη συμφωνήσουμε για την Αστυνομία.
*Διορθώνω, δεν αναφέρει το "τυχαίο" ο κ. Καμπαγιάννης αλλά άλλος συνομιλητής του. Ο ίδιος κάνει την αντίστιξη με το οργανωμένο και προμελετημένο.

Ζακ Κωστόπουλος: Ποιος ήταν ο ακτιβιστής που σκοτώθηκε στο κοσμηματοπωλείο στην Ομόνοια

Με ρωτάγατε ιστορίες σας έλεγα διάφορες μια - δυο σας είχε αγγίξει περισσότερο όπως αυτή του τοξικομανή που άδειασε την τσέπη του από τα 5λεπτα και 1λεπτα στο κουτί οικονομικής βοήθειας επειδή του δώσαμε γάντια για να δίνει στους ανθρωπους χαρτοπετσέτες που παίρνανε φαγητό, στην Σοφοκλεους και Πειραιως γωνία,αυτός που μας ευχαριστούσε που τον δεχτήκαμε στη παρέα μας, αυτός που έφυγε τρικλιζωντας με λυγμούς και έλεγε μουρμουροντας συνέχεια σας ευχαριστώ , αυτό το αδύνατο και αδύναμο πλάσμα λοιπόν είναι ο Ζάκ είναι αυτός που τρεις το σκότωσαν στο ξύλο και το παίξανε σερίφηδες, και οι σερίφηδες δεν κάνανε τίποτα, για να τον προστατέψουν, που ο ιδιοκτήτης αυτού που πήγε να κλέψει δεν ξερω αν ήταν απλά κοσμηματοπωλείο αλλά μηπως ήταν και ενυχειροδανειστηριο; Μηπως του πήγε ο Ζακ τίποτα κλοπιμαία και πήγε να του τα φάει και σάλταρε ο Ζακ; Σκεψεις κάνω αλλά τον σκότωσαν . Ότι και να έκανε νταήδες μουνοπανα δηλαδή που αν πας στα μαγαζιά τους κλέβουν καθημερινά αφού δεν κόβουν αποδείξεις, άρα να πάμε να τους σκοτώσουμε στο ξύλο, να βάλουμε στα μάτια τους τζάμια όπως βάλανε στον Ζακ που ήταν σαν σπουργιτηι αδύναμος και ήθελε να πάρει την δόση του, αφού τον έπιασες από την τρομάρα του γιατί ρε μουνοπανα δεν τον κράταγατε μέχρι να έρθουν, γιατί βγάλατε το άχτι σας σε ένα αδύναμο πλάσμα που έτσι και το φύσαγε θα έπεφτε κάτω;; Μηπως καποιος από ολους εσας δεν έχετε κλέψει ποτέ τίποτα;; Όταν είσασταν παιδιά δεν κλέβατε τον ψιλικατζή της γειτονειας σας; Η μηπως δεν κλέβετε την εφορία; Η μηπως οι νοικοκοιρεοι με τα μαγαζιά τους δεν κλέβουν μεροκάματα από τους εργαζωμενους τους; Η μηπως εταιρειες που κλείνουν δεν κλέβουν και κυκλοφορούν ελεύθεροι και ωραίοι. Γιατί δεν πάτε να σκοτώσετε και αυτους; Να σας δω θαμμένους με τα Ματίας βγαλμένα και του τρεις σας και να σας τρώνε τα σκουλίκια ζωντανούς σκατοναγξες του κερατά



Τον ΖακΚωστόπουλοςθα συνεχίζουν να τον δολοφονούν μέσω της διαπόμπευσης, δεν ήταν δα και κανένας νοικοκυραίος να του κάνουν την αγιογραφία του μετά θάνατον.

ΖακΚωστόπουλος- Βαγγέλης Γιακουμάκης: Δολοφονημένοι από "λεβέντες". Για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, αλλά και οι δύο έχουν κοινό σημείο αυτό: ήταν πιο αδύναμοι από τους λεβέντες.

22.09.2018, 13:15 Τελευταία ενημέρωση: 22.09.2018, 21:49

Σε μια υπόθεση που συγκλονίζει το πανελλήνιο για την αγριότητα και το μένος, αλλά και τη διάθεση αυτοδικίας και κοινωνικού αυτοματισμού εν μέσω κλίματος «έξαρσης της εγκληματικότητας», ο εισαγγελέας απήγγειλε κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος (θανατηφόρα σωματική βλάβη) και πλημμελήματος (επικίνδυνη σωματική βλάβη) σε βάρος του ιδιοκτήτη του κοσμηματοπωλείου στο κέντρο της Αθήνας, όπου χθες λιντσαρίστηκε 33χρονος που επιχείρησε να ληστέψει το κατάστημα.
Το θύμα είναι ο Ζακ Κωστόπουλος, γνωστός για την ενεργή του δράση στην LGBT κοινότητα.
Ο νεαρός άνδρας μετά τον άγριο ξυλοδαρμό του διακομίστηκε στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. 
Το περιστατικό λιντσαρίσματος εγείρει σοβαρά ερωτήματα και έντονο προβληματισμό, καθώς έγινε μέρα μεσημέρι σε κεντρικό σημείο της Αθήνας και παρουσία πολλών αυτοπτών μαρτύρων, το μεσημέρι της Παρασκευής. Ο νεαρός επιχείρησε να ληστέψει το κοσμηματοπωλείο που βρίσκεται στην οδό Γλάδστωνος 2, όμως εγκλωβίστηκε μέσα στο κατάστημα.
Στη συνέχεια ο επίδοξος ληστής, εμφανώς υπό την επήρεια ναρκωτικών, όπως δείχνει και βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, επιχείρησε να διαφύγει από το σημείο σπάζοντας την τζαμαρία του καταστήματος με έναν πυροσβεστήρα. Σε εκείνο το σημείο όμως ο ληστής δέχτηκε καταιγισμό χτυπημάτων στο κεφάλι από δύο άτομα (σ.σ. ο ένας φέρεται πως είναι ο ιδιοκτήτης του κοσμηματοπωλείου) και έπεσε στο έδαφος αιμόφυρτος, χάνοντας τελικά τη ζωή του.
Η δικογραφία για τον καταστηματάρχη ανατέθηκε σε τακτικό ανακριτή, από τον οποίο ήδη ο κατηγορούμενος έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί το πρωί της Τρίτης.
Οι αρχές εξετάζουν τα στοιχεία της υπόθεσης, μεταξύ των οποίων και τα βίντεο από το σημείο, ενώ αναζητείται ακόμη ένα άτομο που χτύπησε τον 33χρονο.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η αστυνομία-σύμφωνα με μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων - ήταν παρούσα, σε απόσταση, κατά τη διάρκεια εξέλιξης του περιστατικού.
Φως στα αίτια θανάτου του νεαρού άνδρα αναμένεται να ρίξει η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.
Σύμφωνα με τον συνήγορο του κοσμηματοπώλη, Χαράλαμπο Αναγνωστόπουλο, ο πελάτης του δεν έχει καμία συμμετοχή στην τραγική κατάληξη του ανθρώπου που επιχείρησε τη ληστεία: «Έχουμε ένα θλιβερό περιστατικό για όλους, στο οποίο όμως δεν έχει συμμετοχή στο επελθόν αποτέλεσμα ο εντολέας μου».
Ο Χ. Αναγνωστόπουλος τόνισε πως ο κατηγορούμενος έπραξε τα αυτονόητα: «Η πρώτη του ενέργεια ήταν η προσφυγή στην πολιτεία ειδοποιώντας την αστυνομία. Έπειτα προσπάθησε να εμποδίσει τη διαφυγή του δράστη μαζί με άλλους περαστικούς που προσέτρεξαν. Στη συνέχεια ο δράστης της κλοπής στην προσπάθεια του να βγει τραυματίστηκε από τα σπασμένα γυαλιά».
Σύμφωνα με τον συνήγορο, δεν ήταν ο τραυματισμός του δράστη που επέδρασε στην απώλεια της ζωής του και ως απόδειξη σε αυτό ο κ. Αναγωστόπουλος τόνισε πως αφού βγήκε από το κοσμηματοπωλείο «και ενώ είχε ήδη έρθει στο σημείο η ομάδα ΔΙΑΣ αλλά και το ΕΚΑΒ, σηκώθηκε και επιτέθηκε εναντίον τους απειλώντας τους με ένα κομμάτι σπασμένου γυαλιού»…..



2 νοικοκυραίοι δολοφόνησαν έναν τοξικοεξαρτημένο άνθρωπο που δεν απειλούσε τη σωματική τους ακεραιότητα, για να προστατέψουν μια περιουσία. Κάποιοι άλλοι καλοί νοικοκυραίοι δεν σοκάρονται, επικροτούν. Θέλω να φύγω.

Eva Fitrou "Νεκρός ο άνδρας που επιχείρησε να ληστέψει κοσμηματοπωλείο στην Αθήνα" Μεταξύ άλλων η είδηση περιέχει τρεις σοβαρές ανακρίβειες:
1. Δεν τον απείλησε με μαχαίρι γιατί ο ιδιοκτήτης είχε πάει στο περίπτερο άρα δεν ήταν μέσα.
2. Δεν έσπασε τη βιτρίνα του την έσπασαν στα μούτρα.

3. Δεν σκοτώθηκε. Τον δολοφόνησαν.

Το αφήγημα όμως βολεύει την κοινωνία.


https://vimeo.com/122906612
Ζακ Κωστόπουλος | Σιωπή, προκατάληψη & στίγμα: ένα επικίνδυνο κοκτέιλ from omniatv on Vimeo.













_____________________________________________________________
Ζακ Κωστόπουλος: Ποιος ήταν ο ακτιβιστής που σκοτώθηκε στο κοσμηματοπωλείο στην Ομόνοια: http://www.documentonews.gr/article/zak-kwstopoylos-poios-htan-o-aktibisths-poy-skotwthhke-sto-kosmhmatopwleio-sthn-omonoia

_____________________________________________________________

___________ Μια πληροφορία, προσθέτω 23/9
Gregory Vallianatos

Οποιος ξαναγράψει ή ξαναπεί "ο επίδοξος ληστής" για τον άγρια δολοφονημένο Ζακ θα διαψευσθεί τόσο εικτρά που θα ντρέπεται που υπάρχει. O Zακ μπήκε στο κατάστημα μέρα μεσημέρι στην Ομόνοια!!!!!(και κλειδώθηκε αυτόματα) όχι για να κλέψει αλλά για να προστατευθεί από κίνδυνο που διέτρεχε λόγω φασαρίας στο απέναντι μαγαζί που καθόταν με παρέα. Οπτικό υλικό υπάρχει. Τα υπόλοιπα στις τρομερές δίκες που έρχονται, αρχίζοντας από την Τρίτη 25 Σεπτ. #tremete __________________