Η μετακόμισις διαβατών θα γίνεται 4 φορές ημερησίως με το «Παντοφορείον (omnibus)».
Τιμή εισιτηρίου «1 δραχμή ο δρόμος».
Πιο πολλά στο blog του φίλου Akrat από όπου το φέρνω:
Η μετακόμισις διαβατών θα γίνεται 4 φορές ημερησίως με το «Παντοφορείον (omnibus)».
Τιμή εισιτηρίου «1 δραχμή ο δρόμος».
Πιο πολλά στο blog του φίλου Akrat από όπου το φέρνω:
Οι αγώνες δεν τελειώνουν με την ψήφιση νόμων. Ιδίως σε κράτη σαν το δικό μας όπου η ψήφιση ενός νόμου δε συνεπάγεται αυτόματη εφαρμογή.
Δυστυχώς, όπως έγινε και με τους ΧΕΧ- χώρους ελεγχόμενης χρήσης, που θα είχαν ανακουφίσει άτομα και περιοχές (ένα αίτημα του Δικτύου Χρηστών με τους συνεργάτες μας στην Πλατφόρμα οργανώσεων της κοινωνίας των πολιτών αφιερώσαμε χρόνο και ενέργεια για να μη γίνει τίποτε μετά τη νομοθέτηση).
Το ίδιο και με τη φαρμακευτική Κάνναβη. Όταν αλλού έχει νομιμοποιηθεί και η ψυχαγωγική εδώ, παρά τον αγώνα χρόνων που κάνουν πολλές Ομάδες ακτιβιστών, κολλήσαμε δίχως έργο κατά του στίγματος, δίχως ιατρικά σεμινάρια, δίχως μεγάλες επενδύσεις. Αντί γι’ αυτό, κάθε Φθινόπωρο πανηγυρίζουν αστυνομικοί και εφημερίδες για συλλήψεις ενώ, φάρμακα που θα μπορούσαν να βοηθήσουν ανθρώπους που ασθενούν, παραμένουν στοιβαγμένα σε αποθήκες.
Όχι μόνο αυτό αλλά ακόμα χειρότερα: Φάρμακα κάνναβης παραμένουν αδιάθετα στις αποθήκες με κίνδυνο να λήξουν, δηλώνει σε ερώτησή του στον Υπουργό Υγείας ο γιατρός, πρώην Υπουργός Υγείας Βουλευτής Ανδρέας Ξανθός.
Μεταφέρω την ερώτηση όπως κατατέθηκε. Η υγεία δεν είναι δυνατόν να είναι θέμα ιδεολογίας ή κομματικών προκαταλήψεων και παιχνιδιών. Η Κάνναβη έχει αποδειχθεί ότι είναι πολυτιμότατο φάρμακο το οποίο διατίθεται σε ασθενείς στο εξωτερικό. Γιατί, πληρωμένο από όλους μας, οι ασθενείς στην Ελλάδα να το στερούνται ενώ σαπίζει σε αποθήκες;
Φέρνω την είδηση και σύνδεσμο προς την Ερώτηση και τους σχετικούς νόμους.
Ανδρέας Ξανθός.
Ερώτηση προς τον Υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια κατέθεσε την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2020 ο τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ, Ανδρέας Ξανθός.
Και μέσω της ερώτησης αυτής του πρώην Υπουργού Υγείας, επιβεβαιώθηκε η πληροφορία που εδώ και καιρό κυκλοφορεί σε δημοσιογραφικά γραφεία και ιατρικούς κύκλους σύμφωνα με την οποία σκευάσματα φαρμάκου κάνναβης παραμένουν στις αποθήκες με κίνδυνο να λήξουν χωρίς να φτάσουν ποτέ στα χέρια των ασθενών που τα έχουν ανάγκη.
Η αξία μάλιστα των φαρμάκων αυτών είναι 62.000 ευρώ, τα οποία προφανώς έχουν καταβληθεί ήδη από το ελληνικό δημόσιο.
Ερώτηση Α. Ξανθού προς τον Υπ. Υγείας με θέμα: «Λίγο πριν τη λήξη τους τα σκευάσματα θεραπευτικής κάνναβης και ακόμα δεν έχουν δοθεί στους ασθενείς» - 9/10/2020
______________
Νόμος 4523 (ΦΕΚ Α ́41/7-3-2018) «Διατάξεις για την παραγωγή τελικών προϊόντων Φαρμακευτικής Κάνναβης και άλλες διατάξεις», ο οποίος κατατέθηκε από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, νομιμοποιεί την κυκλοφορία φαρμακευτικών σκευασμάτων κάνναβης.
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. οικ. 51483/700/Φ.15 (ΦΕΚ 1692 15/05/2018) «Όροι και προϋποθέσεις για την καλλιέργεια και επεξεργασία της φαρμακευτικής κάνναβης» προβλέπει αυστηρές διατάξεις ως προς την καλλιεργήσιμη έκταση και τον εξοπλισμό της μονάδας παραγωγής και ως προς τις προδιαγραφές για τη φύλαξη και την ασφάλεια του χώρου, και τη μεταφορά του τελικού προϊόντος.
Η Υπουργική Απόφαση Δ3(γ)52588 (ΦΕΚ 2840 16/7/2018). «Όροι και προϋποθέσεις για την παραγωγή και την κυκλοφορία τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης» απαιτεί ειδική έγκριση κυκλοφορίας για όλα τα τελικά προϊόντα φαρμακευτικής κάνναβης είτε προορίζονται για διάθεση στην ελληνική αγορά, είτε για εξαγωγή, καθώς και για τα τελικά προϊόντα φαρμακευτικής κάνναβης που εισάγονται στην Ελλάδα από άλλο κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή από τρίτη χώρα.
Για να σας προλάβω
(επειδή κάτι καίγεται κι άρχισε ήδη να βρωμάει το Twitter):
Σαν σήμερα, στις 10 Οκτωβρίου 1944, οδηγήθηκαν στους θαλάμους αερίων του Άουσβιτς 800 παιδιά Ρομά.Το δικό τους ολοκαύτωμα οι Ρομά το ονομάζουν στη γλώσσα τους Ποράιμος (Poraimos), που σημαίνει Αφανισμό.
Και μια επεξήγηση:
Δε γίνεται να «καταδικάζεις τη Χρυσή Αυγή» και να σου φταίνε «οι Γύφτοι».
Προσθέτω για το συγκεκριμένο
Δεν ήμουν εκεί ούτε δίκασα να ξέρω ποιος φταίει, και δεν έχει σχέση. Το χαρακτηριστικό είναι που δε λένε «σκότωσε κλέφτη» αλλά «σκότωσε Γύφτο» κι ύστερα αρχίζει από κάτω όργιο γενοικεύσεων και ρατσισμού.
Εδώ, σ΄εμάς που πανηγυρίζαμε χθες το 'Ένοχοι'.
Ειρωνεία;
Ή μήπως βαθιά μέσα τους οι ριζωμένοι ζηλεύουν την ελευθερία των νομάδων;
Πνευματώδης εμπεριστατωμένη απάντηση στο ανωτέρω τουιτάρισμά μου (και τόσο ενθουσιάστηκε με την εξυπνάδα που έβαλε καρδούλα στο δικό του σχόλιο):
Λουίζ Γκλουκ
Νόμπελ Λογοτεχνίας 2020
Βαριόμουν χθες καθώς η αγαπημένη μου φίλη ρετάριζε (όπως λένε για τα μηχανάκια) μισή ώρα «και του λέω» «και μου λέει», «και, όχι, άκου, έχει σημασία» και της είπε και του είπε και τον είδε και την είδε και τηλεφωνούσε και δεν το σήκωνε αλλά το σήκωσε.
Και της είπε να μην περάσει πάλι από τη γειτονιά του. Μην τύχει και τη δει η γυναίκα του κι αυτή (η φίλη μου) τον εκθέσει.
«Και της λέω» «και μου λέει» μέχρι που θα έσκαγα από νεύρα και πλήξη αν δεν ήταν «Η Θλίψη Της Κίρκης».
Η Θλίψη της Κίρκης
της Louise Glück
Με σύστησα, εν τέλει
Στη γυναίκα σου, σα μια
Θεά, στο ίδιο της το σπίτι, στην
Ιθάκη, σα μια φωνή
Χωρίς το σώμα: άφησʼ εκείνη
Το υφαντό, γύρισε το κεφάλι
Πρώτα δεξιά, ύστερʼ αριστερά
Αν και δεν είχε ελπίδα φυσικά
Να αποδώσει τη φωνή σε κάποια
Υπαρκτή πηγή: Εγώ αμφιβάλλω
Αν γυρίσει πια στον αργαλειό της
Με όσα ξέρει τώρα. Όταν
Την δεις ξανά, πες της πως
Έτσι αποχαιρετάει μια Θεά:
Αν στο μυαλό της είμαι δια παντός
Είμαι και στη ζωή σου δια παντός.
___________
Νόμπελ Λογοτεχνίας 2020, και έτσι άντεξα να ακούω να συμπαρίσταμαι.
Και ιδού μια ακόμα μικρή συμβολή της Ποίησης στο μακρύ κατάλογο όσων δίνει στη ζωή μας.
Louise Glück, Τέσσερα Ποιήματα
μετάφραση - επίμετρο: Σοφία Γιοβάνογλου)
Πρώτη Ανάμνηση
Καιρό πριν, είχα πληγωθεί.
Ζούσα
για να μ’ εκδικηθώ
ενάντια στον πατέρα μου, όχι
γι’ αυτό που ήταν–
γι’ αυτό που ήμουνα εγώ: απ’ το ξεκίνημα,
στα παιδικά μου χρόνια, νόμιζα
πως πόνος σήμαινε
ότι δεν είχ’ αγαπηθεί.
Σήμαινε ότ’ είχα αγαπήσει.
(από τη συλλογή “Ararat”, 1990)
******
Η Κόκκινη Παπαρούνα
Το τέλειο
δεν είναι να έχεις
μυαλό. Αισθήματα:
ω, τέτοια έχω∙ αυτά με
κυβερνούν. Έχω
έναν κύριο στον ουρανό
τον λένε ήλιο, κι ανοίγοντας
γιʼ αυτόν, του δείχνω
της καρδιάς μου τη φωτιά, φωτιά
σαν τη δική του παρουσία.
Τι άλλο θα μπορούσε
μια τέτοια δόξα να ʼναι
παρά μια καρδιά; Ω, αδελφοί και αδελφές μου,
πριν γίνετε άνθρωποι, παλιά,
υπήρξατε ποτέ σας, σαν εμένα; Αφήσατε ποτέ
τον εαυτό σας
νʼ ανοίξει έστω μια φορά
και ας μην άνοιγε ξανά ποτέ του;
Γιατί, για να ʼμαι ειλικρινής,
μιλάω τώρα
σαν κι εσάς. Μιλάω
γιατί είμαι κομμάτια.
(από τη συλλογή «The Wild Iris», 1992)
*****
Νόστος
Στην αυλή ήταν μια μηλιά-
αυτό θα ήταν πριν
σαράντα χρόνια- πίσω της,
μόνο αγρολίβαδα. Σωροί
από κρόκο στο υγρό γρασίδι.
Στάθηκα στο παράθυρο:
τέλη Απρίλη. Λουλούδια ανοιξιάτικα
μες στην αυλή του γείτονα.
Πόσες φορές, αλήθεια, άνθισε το δέντρο
στα γενέθλιά μου,
τη μέρα εκείνη ακριβώς, ούτε
πιο πριν, ούτε μετά; Το αμετάβλητο
αντίβαρο στην αλλαγή, την μετεξέλιξη.
Η εικόνα αντίβαρο
στο ανυποχώρητο της γης. Τι
ξέρω εγώ γιʼ αυτό εδώ το μέρος,
τον ρόλο που το δέντρο είχε για δεκαετίες
τον πήρε ένα μπονσάι, φωνές
που ανεβαίνουν απʼ τα γήπεδα του τέννις-
Λιβάδια. Άρωμʼ από ψηλό χορτάρι, φρεσκοκουρεμένο.
Τι περιμένεις από λυρική ποιήτρια.
Κοιτάζουμε τον κόσμο μια φορά, στα παιδικά μας χρόνια.
Τα άλλα όλα είνʼ ανάμνηση.
(από τη συλλογή “Meadowlands”, 1996)
Circeʼs Grief
In the end, I made myself
Known to your wife as
A god would, in her own house, in
Ithaca, a voice
Without a body: she
Paused in her weaving, her head turning
First to the right, then left
Though it was hopeless of course
To trace that sound to any
Objective source: I doubt
She will return to her loom
With what she knows now. When
You see her again, tell her
This is how a god says goodbye:
If I am in her head forever
I am in your life forever.
(από τη συλλογή Meadowlands, 1996)
`
Γράφει για την απογοήτευση, τη ματαίωση, την απώλεια, την απομόνωση, με τρόπο τόσο αποτελεσματικό, ώστε να την ονομάζουν «ζοφερή» ή «σκοτεινή» ποιήτρια. Έχει δε την ικανότητα να δημιουργεί μια ποίηση, την οποία μπορούν να την καταλάβουν οι πολλοί, να σχετισθούν μαζί της και να τη βιώσουν έντονα και ολοκληρωτικά. Η ικανότητά της αυτή θεωρήθηκε ότι πηγάζει από μια απατηλά άμεση γλώσσα που χρησιμοποιεί, η οποία προσεγγίζει αξιοσημείωτα τον συνήθη προφορικό λόγο. Ο ρυθμός της, ωστόσο, οι επαναλήψεις της, και οι ιδιωματικές αόριστες εκφράσεις της, δίνουν στη γλώσσα της ένα βάρος διαφορετικό από αυτό της καθομιλουμένης. (βλ. εδω: Βλ. http://www.poetryfoundation.org/bio/louise-gluck)
Είναι πολυβραβευμένη. Το 1992 της απονεμήθηκε το Βραβείο Πούλλιτζερ για τη συλλογή της «The Wild Iris», το 1999 το πολύ τιμητικό Βραβείο Μπόλλινγκεν του Πανεπιστημίου του Γέιλ για τη συλλογή της «Vita Nova». Το 2003 χρίσθηκε 12η «Poet Laureate» της Αμερικής. Στις 19 Νοεμβρίου 2014 της απονεμήθηκε το αμερικανικό «Κρατικό Βραβείο Βιβλίου Ποίησης» για τη συλλογή της «Faithful and Virtuous Night».
_________________________________________________________
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Πρωτότυπο (αγγλικά): https://poets.org/poems/louise-gluck
Louise Glück, Τέσσερα Ποιήματα (μετφρ.-επίμετρο: Σοφία Γιοβάνογλου)
http://www.poiein.gr/2014/12/04/louise-glck-oyooana-dhiethiaoa-iaoon-adhssiaoni-oiossa-aeiauiiaeio/
Χθες, με την ανακοίνωση της απόφασης Ενοχής των Νεοναζιστών δολοφόνων ανέβασα στα κοινωνικά Δίκτυα κάποιες εικόνες για να εκφράσω την ικανοποίησή μου. Ανέβασα φωτογραφία γονιών των δολοφονημένων Φύσσα και Λουκμάν, ανέβασα video από τη συγκέντρωση και, συλλέγοντας για το blog μου εικόνες από την παγκόσμια εκδήλωση συμπαράστασης στη μάχη της Ελλάδας κατά των νεοναζιστών, όπως συνηθίζω σα μια γεύση όσων ακολουθούν, ανέβασα τη σατιρική εικόνα πανώ στον Κορυδαλλό στο οποίο το ‘δεν είναι αθώοι’ που κυκλοφορήσαμε όλοι μας είχε αλλαχθεί σε ‘ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ’. Καθώς από τη μια νιώσαμε όλοι ανακούφιση όταν ακούσαμε την ενοχή κι από την άλλη περιμένουμε και συζητάμε τις ποινές, μου φάνηκε πως μετά από πεντέμισι χρόνια δακρύων και σχεδόν δεκαετία βίας, τραμπουκισμού και φόβου, ταίριαζε στο πνεύμα της ημέρας να ανασάνουμε με κάτι πιο ελαφρύ και επιτέλους για μια στιγμή να διασκεδάσουμε.
Δυστυχώς, οι πάνω από 100 κοινοποιήσεις από εμένα κι ακόμα περισσότερες στο διαδίκτυο ενόχλησαν, η εικόνα καταγγέλθηκε και το FB την κατέβασε. Αυτό με έφερε σε δύσκολη θέση διότι προσέχω πολύ να μην παραπληροφορώ και συχνά (όπως και τις 23 ώρες από την ανάρτηση) επιστρέφω για να εξηγώ- όπως έκανα και χθες που, ακόμα και σε σχόλια αγνώστων μου κάτω από κοινοποίηση, όπου έβλεπα να αναρωτιούνται αν ήταν ‘αληθινή’ έδινα εξηγήσεις υπενθυμίζοντας ότι την «αληθινή» την έχω (2 μάλιστα) στον εξής σύνδεσμο που από την αρχή είχα δώσει ως λεζάντα στην εικόνα.
Όταν ήρθε η καταγγελία απάντησα στο Facebook, εξήγησα. Μου έφερε ως επιχείρημα το blog ‘Ελληνικά Hoaxes’ που ερεύνησε εκτενώς το δυσκολότατο αυτό θέμα προσθέτοντας (όπως είχα κάνει κι εγώ) την ίδια πρώτη και τη δεύτερη εικόνα από τη Φυλακή και με μια ματιά σε λίγα λεπτά αποφάνθηκε ότι «η εν λόγω φωτογραφία είναι σατιρική». Καλά έκανε (εύκολο αρθράκι, δίχως κόπο σε μια ιστοσελίδα που έχει κάνει και έρευνες σοβαρότερες και χρήσιμες) αλλά αυτο τι σχέση έχει με όλους εμάς που είχαμε τη φαντασία να γελάσουμε δίχως να θέλουμε ντανταδες να μας εξηγούν πότε και πού επιτρέπεται το γέλιο.
Έχω συνηθίσει να λαβαίνω βρισιές κι επιθέσεις, έχει τύχει να καταγγελθεί ως άσεμνη ανάρτησή μου αλλά ποτέ 11 χρόνια που έχω το blog μου δεν έχω ξανακατηγορηθεί για Παραπλάνηση. Η καταγγελία αυτή με στενοχώρησε πολύ.
Αν δεν είδατε το σύνδεσμο που συνόδευε την εικόνα κι αισθάνεστε ότι σας παραπλάνησα σας ζητώ συγγνώμη, mea culpa, κι υπόσχομαι να προσέχω στο μέλλον. Όμως αν δεν ‘το πιάσατε’, ή αν θίγεστε από το χιούμορ, τότε κάτι πιο σοβαρό συμβαίνει
διότι
πότε η Σάτιρα είναι Παραπληροφόρηση;
Δύσκολο;
Δε νομίζω.
Πρώτον όταν η σάτιρα παρουσιαστεί ως είδηση κι όχι ως κάτι αστείο ή διασκεδαστικό και δεύτερον όταν λείπει μια ένδειξη- π.χ. η υπογραφή ενός γνωστού κωμικογράφου ή η εικόνα εκείνου το οποίο σατιρίστηκε.
Στο blog και αυτή τη φορά συνοδεύω και στηρίζω με εικόνες όσα είπα (π.χ. ως δείγμα από Fb σε σχόλια κοινοποίησης χθες (προ καταγγελίας και προ «έρευνας» του 'Ελληνικά Hoaxes' δίνω likes και εξηγώ λεπτομερώς πως είναι 'super τρολιά' )
H εικόνα
______________________________________________
FB https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10220497424120121&set=a.1055021170271&type=3&theater
Το άρθρο στο blog
https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2020/10/blog-post_7.html#axzz6aCUy4Od6
#ειναι_ενοχοι #δεν_ειναι_αθωοι #σιγα_μη_φοβηθω
We are outside the Athens court of appeals where we join the thousands gathering to seek justice for the victims of Golden Dawn #gdtrial - follow @GDWatch_EN @GoldenDawnWatch for updates pic.twitter.com/D2zIk4bMIn
— Forensic Architecture (@ForensicArchi) October 7, 2020Έλαβα την είδηση χθες το βράδυ, με φωτογραφίες και δε μπόρεσα να κοιμηθώ.
Δίνω σύνδεσμο για εικόνες μα προειδοποιώ να μη δείτε αν δεν αντέχετε. Είναι όμως αποδεικτικά στοιχεία.
Ο Αλέξανδρος Χειλιαδάκης που έχει ξανακατηγορηθεί για κακοποίηση ζώου, χθες, στο Ακρωτήρι της Κρήτης, κρέμασε το σκυλί του ζωντανό και άρχισε να το ευνουχίζει με κλαδευτήρι. Τα ουρλιαχτά του σκύλου η γειτονιά τα αγνόησε. Ευτυχώς τυχαία τα άκουσε ξένος, μέλος φιλοζωικής και έσωσε το σκυλί.
Ο δράστης φόρτωσε το σκυλί σε καρότσα και εξαφανίστηκε.
Πότε θα γίνει και στον τόπος μας νόμος που να απαγορεύει να έχουν (ή και να πλησιάζουν) κατοικίδια οι βασανιστές τους; Τόσο δύσκολο; Πότε οι περίοικοι και συγγενείς θα πάψουν να καλύπτουν αυτά τα εγκλήματα;
Και, ξανά, η πραγματική φρίκη δεν είναι ο ένας εγκληματίας μα η κοινωνία που το έφτιαξε και τον περιθάλπει.
Ακόμα και το φρικτότερο τέρας να ήταν, δεν το κακοποιούμε αλλά πρέπει να είσαι πολύ επικίνδυνος για να βασανίσεις σκυλί, το ζώο που απαρνήθηκε τη φύση του για να είναι κοντά μας, το πλάσμα το πιο πιστό κι υπάκουο κι έτοιμο να θυσιαστεί για λίγη αγάπη.
Ο Reinhold που έσωσε το σκυλί δεν είναι 'Γερμανός Τουρίστας' όπως γράφτηκε. Είναι φιλόζωος εθελοντής αφοσιωμένος στα ζώα. Στο τρίτο κλάμα του σκυλιού έτρεξε πάνω από το φράκτη, έβαλε φωνές, έσωσε το σκυλί, πήγε στην Αστυνομία. Ήρωας.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ο κτηνίατρος που έσωσε το ευνουχισμένο σκυλί που αιμοραγούσε.
Κρήτη: Σε διαθεσιμότητα o 55χρονος μετά την κτηνωδία σε βάρος του σκύλου του
Σε διαθεσιμότητα τέθηκε ο υπάλληλος της ΔΕΗ που φέρεται να είναι υπεύθυνος για το βασανισμό ζώου στα Χανιά, που προκάλεσε σοκ σε όλη την Ελλάδα.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης ζήτησε σήμερα από τη διοίκηση της Επιχείρησης να αντιμετωπίσει αμέσως το θέμα με όλη την αυστηρότητα που αρμόζει καθώς, όπως επισημαίνει, τέτοιες συμπεριφορές δεν είναι δυνατόν να γίνονται ανεκτές σε μία σύγχρονη κοινωνία.
Σύμφωνα με πηγές της επιχείρησης, ο πρόεδρος της ΔΕΗ ζήτησε να κινηθούν άμεσα οι πειθαρχικές διαδικασίες για τον υπάλληλο που φέρεται να έχει διαπράξει την αποτρόπαια πράξη.
«Τέτοιες συμπεριφορές είναι απολύτως καταδικαστέες. Με απόφαση του προέδρου ο συγκεκριμένος υπάλληλος τίθεται σε διαθεσιμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί η πειθαρχική και ποινική διερεύνηση της υπόθεσης», ανέφεραν οι ίδιες πηγές.
Ευτυχώς το σκυλί σώθηκε. Δείτε τι καλό πλάσμα, χαδιάρικο γεμάτο ευγνωμοσύνη: https://www.facebook.com/elizabeth.iliakis/videos/10223036756282949/
Μακάρι να βρεθεί παντοτινή οικογένεια γι αυτόν.
___________________________________________________________
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Το έγκλημα: https://www.facebook.com/groups/638772982948839/permalink/1772357516257041/
Ευτυχώς το σκυλί σώθηκε. Δείτε τι καλό πλάσμα, χαδιάρικο γεμάτο ευγνωμοσύνη: https://www.facebook.com/elizabeth.iliakis/videos/10223036756282949/