Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

ΔΑΙΒΑΣΕ, ΜΠΡΟΠΕΙΣ!― Κόλπα του μυαλού

________

8 σχόλια:

  1. Έτσι πρέπει να μιλάμε και να γράφουμε , μήπως και καταλάβουν οι άνθρωποι τον άνθρωπο και ο άνθρωπος τους ανθρώπους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίστευτο!
    Διάβασα και ένα ανάλογο κείμενο στ' Αγγλικά κι ας μην μου είναι τόσο οικεία ως γλώσσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρακτικό, αλλά χάνεται η μαγεία της γραφής και η ομορφιά των λέξεων. Κάπως έτσι θα καταντήσουμε με το σύστημα εκπαίδευσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Avenida Κάπως έτσι δε γράφουν πολλοί στρατο-εθνικιστές; Είδατε το 'ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΕΝΣ' στη LIfo;
    @Margo ναι εντυπωσιακό. Του Cambridge όπου έγινε η ανακάλυψη κυκλοφορούσε με μειλ αλλά τώρα που το έτυχα έτσι το βρήκα ενδιαφέρον.
    @Ben Provis Φοβάμαι πως το σύστημα τη ζημειά την έχει κάνει & ήδη πολλοί στα κονωνικά δίκτυα γράφουν την 'Δυσλεξικήν'.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσο το διάβαζα γελούσα ταυτόχρονα, ήταν γαργαλιστικό.
    Στα αγγλικά νομίζω δεν θα είχε τόσο πλάκα, τέλειο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι φυσικό μερικές λέξεις να μην τις καταλαβαίνω;Ή εγώ (ο εγκέφαλός μου δηλαδή) έχω κάποιο πρόβλημα;:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.