Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

Ο βιασμός ως ρατσιστικό όπλο/επιχείρημα (με ολίγα δείγματα)


Έχουμε κι αυτά μονίμως.
Αξιοπερίεργο όχι όμως, μα πάντα ενδιαφέρον που οι ρατσιστές τόσο συχνά έχουν στο νου τους βιασμούς.

Κι επειδή μου είπαν πως το θέμα της συζήτησης δεν ήταν ο σεξισμός μα 'το Μεταναστευτικό' προσθέτω: 

το θέμα μου δεν είναι το ότι ο άνθρωπος αυτός νόμιζε πως διαφωνεί για το μεταναστευτικό αλλά η κουλτούρα του βιασμού που ξετρυπώνει παντού σε κάτι τέτοιων τα μυαλά.

Τρανότερο παράδειγμα είναι η κορυφή τέτοιων σχολίων που έχω δημοσιεύσει παλιότερα. Μια Χρυσαυγίτισα που (εδώ στο blog) μου σχολίασε  πως όπου να ναι θα βγει η Χρυσή Αυγή και θα με πάνε στη Γυάρο να με βιάζει Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ. 

Δεν απορώ, γνωρίζω.
Σε στρατούς στους οποίους με εμμονική μανία εμφυτεύεται η άποψη πως ο εχθρός θα ρθει για να τους βιάσει 'μάνα κι αδελφή' οι οποίες δε μπορούν να υπερασπιστούν εαυτές μια και τα μουνιά της οικογένειας ανήκουν στον κύρη κι αφέντη της,
σε κοινωνία που το 'θα σε γαμήσω' είναι απειλή και το 'σου γαμώ τη μάνα' δικαιολογία φόνου,
σόρυ αλλά ό,τι κι αν νομίζει κάθε ρατσιστής
ο τρόπος που το εκφράζει είναι σεξιστικότατος.


Προσθέτω παραδειγματα.

Μικρό δείγμα ως απόδειξη φέρνω, από στρατοκαυλικό φόρουμ, ποστ στρατιώτη μας περήφανου που μοιράζεται το, πολύ γνωστό, εμβατήριο:

Με το άρμα μου θα μπω/ μες το τούρκικο χωριό
 στον ψηλό το μιναρέ/ θα κρεμάσω το μπερέ/ 
να το βλέπουν οι εχθροί μου/ και να προσκυνούν μαζί μου.

Στον ψηλό το μιναρέ/ θα κρεμάσω ένα μπερέ/ 
και μπρος την Αγιά Σοφιά/ μια σημαία Ελληνικιά.

Θα φύγω μίαν αυγή/ χωρίς διαταγή/
 για ν' αγκαλιάσω τη μικρή και δόλια μου αδελφή.

Το τραινάκι ξεκινάει / στην Τουρκία για να πάει /
 κι όποιος δεν ακολουθάει / μαύρο φίδι θα τον φάει.

μες το τούρκικο χωριό / τις τουρκάλες τις γαμώ /
 και τους άντρες τους πηδώ /για να λένε στα παιδιά /
 ότι έχουν Ελληνα μπαμπά.»


Ζήτημα ιδεολογίας;




Δεν έκανε sex μαζί τους «έφαγε τα χαστούκια της»
Διαφωνείς; Τότε θα είσαι «ξυπόλητος».


Από γυναίκα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.