Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022

Χάλι αποσκευής μετά από απ ευθείας πτήση Aegean/OlympicAir

 



 

  Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω την Aegean (πτήση OlympicAir) για το χάλι της βαλίτσας μου.

Σκονισμένη, σκισμένη, ταλαίπωρη μετά από πτήση 35 λεπτών χθες απόγευμα από Μύκονο-Αθήνα.

  Με καλό καιρό, ούτε βροχές ούτε αέρα- αν ποτέ αυτά μπορούσαν να θεωρηθούν δικαιολογίες για τέτοια μεταχείριση αποσκευής.


Thank you @aegeanairlines / @olympic_air  for delivering at the belt my bag in this dirty  battered state after a 35 minutes trip from Mykonos to Athens.

 

https://www.instagram.com/p/CmGqweaquBJ/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.