Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2023

Ανατολή σελήνης

 

Ανατολή σελήνης


«Άσπρο του κρίνου
της πανσελήνου
αυτό το φως.

Η σελήνη πώς
ανοίγει δρόμο
στο μαύρο τρόμο.... »

Ανατολή σελήνης στο παραθυράκι. Στα μέσα του χειμώνα υψώνεται ανατολικά, πίσω από τα βράχια κι η Πόρτα Της Ληνώς στο πλάι της. 

Από την «Πόρτα της Ληνώς» μου η «Πανσέληνος».

«...Θολά τ' αστέρια
σαν καλοκαίρια
που πέρασαν.

Και φέρνει θλίψη
που θα μας λείψει
ό,τι έφυγε.

Χαρές και πόνοι
και τώρα μόνοι
θυμόμαστε.»

Πανσέληνος_ Δάφνη Χρονοπούλου


__________________________________________________________
Το εκκλησάκι, λάδι σε ξύλο ζωγραφισμένο από τον κ Kastell.
Ο νάρκισσος στο βάζο από τον κήπο μου- βολβοί, άλλοι άγριοι μυκονιάτικοι και άλλοι από καλλιεργημένους, φυτεμένοι από εμένα― είναι γνωστό ότι η Κηπουρική είναι η τέχνη που δίνει χαρές στους των εικαστικά ατάλαντους.


Άλμπουμ με σελίδες από ΤαΒιβλίαΜου:
Επίσης αποσπάσματα εκδοθέντων στο The Kastellakia Records το «άλλο μου» blog με ετικέτα αρχικά κάθε βιβλίου: https://kastellakia.blogspot.com



1 σχόλιο:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.