Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023

Πάρτε τον! Θα τρελαθώ..

 




Πάρτε τον γιατί πάω να τρελαθώ..

 

Τριγυρνά μονο και δίνεται για υιοθεσία το καρμπόν του Τρόυ μου.

Αλλά δεν έχουμε πενθήσει ακόμα- τα σκυλιά δεν είναι πράγματα που χαλάνε και παίρνεις το ίδιο να τα αντικαταστήσεις.

Θέλω χρόνο να πενθήσω. Θέλω να θρηνήσω τη μνήμη του πρώτα

{κι υπάρχει και κάτι άλλο, προσωπικό που σημαίνει πως είναι μεγάλο λάθος να μεγαλώσω την οικογένειά μας αυτή τη στιγμή} 

 

Μα πώς να σκέφτομαι το σωσία του- δηλαδή τον Τρόυ μου, σα χαμένο να λείπει από εμάς και να τριγυρνά κάπου αλλού στους δρόμους...

Ας βρεθεί η νέα του οικογένεια.. Επειγόντως.


Είναι στο:

 Υιοθεσίες ζώων https:/www.facebook.com/groups/35011143729/posts/10159118859308730


____

Για τον Τρόυ κλικ την ετικέτα Troy

https://daphnechronopoulou.blogspot.com/search/label/Troy





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.