Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

Hans Havenaar #rip



Καλό ταξίδι Χανσούλη αγαπημένε.
Μεγάλη απώλεια για μας εδώ στο νησί που ήρθαμε σε μια άλλη εποχή και ζήσαμε με μουσική, όνειρα και έρωτα.
40 χρόνια φίλοι,
40 χρόνια μουσική και γέλιο.
40 χρόνια 'the Dutch Touch' στη ζωή μας.
Στο αυτοκίνητο και στο γραφείο μου, έχω πάντα κοντά μου τα δώρα του, cd που έφτιαχνε με την αγαπημένη μας μουσική- 'and some sentimental bullshit'.
Ααααχ Hans Havenaar you are already missed,
the world is poorer without you.
'Ι know you don't love me'
My heart bleeds and my thoughts to you Anna mou.





R.I.P Hans (The Dutch Touch)
"See you on the flipside" 🎧🎤🎼♪♫♩♬♪♩♭♯♪♫♩










2 σχόλια:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.