Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2023

Ημέρες εορτών- δυό δένδρα για ανθρώπους σκυλί και γατιά

 

Kastell Life


 

 

Ο Κύριος Kastell παρήγγειλε το δέντρο μας και το στολίζει, παρέα με τη φιλοξενούμενη αγαπημένη μας Ελάιζα, σκυλίτσα του φίλου του που ταξιδεύει, παλιά παρεούλα του Troy μας.


Της ψώνισα βεβαίως και της μαγείρεψα το αγαπημένο της, όπως και στα γατιά μας μα αυτό με τις γιορτές δεν το ‘χω. Αν εξαρτιόταν από εμένα, δέντρο, φωτάκια, κουραμπιέδες ή ό,τι άλλο γιορτινό στην ώρα του, ποτέ δε θα έβλεπε το σπίτι. Κι όμως, αλήθεια θα είναι ότι έλκονται τα αντίθετα. Διότι ακόμα κι άρρωστος ή αδύναμος ο Κύριος Kastell το δέντρο ή τον αετό ή τα αυγά τα κόκκινα (που δεν τα τρώει ποτέ), δεν τα παραλείπει.

Ακόμα να το συνηθίσω. Με τι χαρά παιδιού μου ανήγγειλε πριν λίγες μέρες ότι το παρήγγειλε το δέντρο μας. Και, ενώ ήμουν σε ηλεκτρονικό συνέδριο, άνοιξε δειλά την πόρτα μου και, λες κι είναι μικρό παιδί,  μου έδωσε ένα μικρό σημείωμα, ένα χαρτάκι που έγραφε «Ήρθε το δένδρο!!» 

 

Τα αντίθετα έλκονται. Αλήθεια θα είναι. Το τι μου βρίσκει που τέτοια χαρά δεν έχω δεν το ξέρω μα πλέον  ξέρω καλά ότι συνήθισα και τον ευγνωμονώ που διατηρεί αυτή την παιδικότητα, αυτή την άδολη, παράλογη χαρά και με ενθουσιασμό δεν έχει βαρεθεί να με γεμίζει δώρα.


https://www.youtube.com/watch?v=oq4yvDdGwOs

The Kastell Kiss

The Kastell Xmas



The Kastell Xmas


Το γνωστό 'Memento Mori' του Κυρίου Kastell μας παρακολουθεί καθώς αμέριμνοι στολίζουμε το δένδρο μας με φιλιά και αγάπη.




Το Γατόδεντρο, δώρο  εορτών των δύσπιστων αχάριστων γατιών μας:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.