Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

«Να του βρώ μια οικογένεια σαν αυτή που φτιάξαμε μαζί, είναι το λιγότερο..»


Όταν ο σύντροφος πια χάνει τις δυνάμεις του τι θα απογίνει το σκυλί αυτό το αφοσιωμένο;

Η τραγωδία της αγάπης, μια από τις τραγωδίες της ζωής.


Τα κλουβιά στις φιλοζωικές είναι γεμάτα μεγαλύτερα σκυλιά και γατιά που κάποτε αγάπησαν κι αγαπήθηκαν. Δεν είναι κούκλες, δεν είναι παιχνίδια να διαλέγουμε μόνο μωρά. Είναι πλάσματα με χαρακτήρα, με προσωπικότητα που δεν έχουν παρά εμάς.

 

Αντιγράφω συντετριμμένη και παρακαλώ για κοινοποιήσεις για να βρεθεί οικογένεια γι’ αυτό το πιστό λατρεμένο σκυλί που του έτυχε να αρρωστήσει ο άνθρωπός του.

[Δίνω λινκ]


 

 

Kostas Kosmopoulos

Φίλες και φίλοι, με πολύ πόνο (όσες και όσοι έχουν ζωάκι ξέρουν τί εννοώ) έφθασε η στιγμή που πρέπει να αποχωριστώ τον αγαπημένο μου. Σοβαρά μυοσκελετικά προβλήματα απειλούν να με στείλουν στο... καροτσάκι. Και ο Μπόρης μου, άθελά του, συμβάλει πολύ στο ενδεχόμενο μιας τέτοιας εξέλιξης.
Να του βρώ μια οικογένεια σαν αυτή που φτιάξαμε μαζί, είναι το λιγότερο που μπορώ να προσφέρω και στους δύο μας.
Θερμά σας παρακαλώ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ(!) την ανάρτησή μου για έναν σύντροφο με καταπληκτική ενσυναίσθηση, έτοιμο κάθε στιγμή να φύγει μαζί σας για "νέες περιπέτειες", σοβαρό, εκπαιδευμένο, φύλακα, που θα επιστρέψει με λατρεία την αγάπη σας και θα αγαπήσει τα αγαπημένα σας πρόσωπα!...
(Στην ιδέα ότι θα βρεθώ σε αδιέξοδο το μυαλό μου αρνείται να σκεφτεί πιο πέρα.)
Μια πορεία γνωριμίας και χτίσιμο εμπιστοσύνης (με αμοιβαία χρήση "μικροσκοπίου" φυσικά) θα απαιτηθεί, στην οποία θα είμαι αδιαλείπτως παρών ώσπου να "μη με χρειάζεται" πλέον...
Τα υπόλοιπα, "ζωντανά" με όποιον/α ξέρει πραγματικά από σκυλιά και τον... ποθήσει.



 

https://www.facebook.com/kostas.kosmopoulos.5/posts/10232694928736271

video https://www.facebook.com/1252811155/videos/pcb.10232694928736271/343759908517266






«Ειναι ενα εξαιρετικο σκυλι ενος ηλικιωμενου φιλου ο οποιος δεν τα βγαζει περα μαζι του πλεον λογω προβληματων υγειας. Ειναι 5 χρονων και στειρωμενος, ομορφος, συνεργασιμος, φιλικος. Οποιος ενδιαφερεται ας επικοινωνησει μεσω μεσσετζερ με τον Kostas Kosmopoulos»



https://www.facebook.com/kostas.kosmopoulos.5/posts/10232694928736271

_________________________________

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.