Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2024

Forum Drogue Firenze_ ’WUD: Stereotypes, stigma and the pleasure principle’




Σε λίγες ώρες (πρωί-πρωί για κακή μου τύχη) μιλάω στο Forum για τα ναρκωτικά

με θέμα

'Γυναίκες που παίρνουν ναρκωτικά: το στερεότυπο, το στίγμα και η ιδέα της απόλαυσης.

Σήμερα μεταξύ άλλων μίλησαν οι συνακτιβίστριές μου ναρκοφεμινίστριες

Judy Chang για το Ναρκοφεμινισμό

και Aura Roig για τις εκπληκτικές Metzineres.

Θα έχουμε και video.

Παρούσες και παρόντες συνεργάτριες και συνεργάτες από την Ιταλία κι η χαρά μου μεγάλη όποτε συναντιόμαστε. 

https://www.fuoriluogo.it/.../di-generi-e-di-droghe-il.../

____________________________________________

















 

















 


_____________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.