Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Αλκιβιάδης Τσόγκας




RIP

No words today
that
'fare thee well'
has no meaning
__________________________
 The Funeral Service Friday the 9th, at  Byron Cemetery
η Κηδεία Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου στο Νεκροταφείο Βύρωνα 
@Chosen Home




Good old days @ the Taj [© BG]


And the Music.. always The Music



The Last Testament


Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Μια Νομαδική Φυλή στη Μύκονο― The Mykonos Tribe Reunion






       Από χθες και μέχρι την Πανσέληνο ο χρόνος κι η καρδιά μου είναι  αφιερωμένα στο νησί το αγαπημένο και το Reunion της Φυλής, των Νομάδων της Μυκόνου.





Συχνά ακούμε για τις Φυλές των Πόλεων με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους στο ντύσιμο, τη συμπεριφορά, τα ήθη.
Μια από τις ιδιαιτερότητες της Μυκόνου είναι που η ανοχή των Μυκονιατών για το διαφορετικό επέτρεψε να εξελιχθούν στο νησί διάφορες ομάδες που διαφέρουν μεταξύ τους μα συνυπάρχουν αρμονικά δίχως να πολυαναμιγνύονται αλλά δίχως και να αλληλοενοχλούνται. 
Μιά από αυτές τις Φυλές, Οι Νομάδες της Μυκόνου, όπως την ονόμασε μιά ανθρωπολόγος που έκανε το διδακτορικό της μελετώντας την, είναι η φυλή '80s-'90s που φέτος οργανώνει το Tribe Reunion, τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου.
'Αυτό-θρησκοι', αυτόνομοι, φιλότεχνοι ή καλλιτέχνες και οριακά περιθωριακοί, οι Νομάδες πήραν τη σκυτάλη από τους χίππις που τις προηγούμενες δεκαετίες έρχονταν να ξεκαλοκαιριάσουν στα ελληνικά νησιά πριν επιστρέψουν στις Ινδίες ή τις ευρωπαϊκές πόλεις για το χειμώνα.
Το ήρεμο τοπίο του νησιού και το μυκονιάτικο ταμπεραμέντο ταίριαξαν με τους Νομάδες κι έφεραν πολλές αλληλεπιδράσεις. Άλλοι επέδρασαν με το μουσικό τους γούστο αφήνοντας στο νησί μιά συγκεκριμένη μουσική κληρονομιά· άλλοι συνέχισαν το προσκύνημα στα Άσραμ της Ινδίας φέρνοντας στολίδια κι εμπορεύματα εξωτικά που επηρέασαν με το γούστο τους τη διακόσμηση σπιτιών και μαγαζιών· άλλοι άφησαν πίσω τους μαγαζιά που έμειναν θρυλικά όπως η Βεγγέρα (που έκλεισε) ή άλλα που υπάρχουν ακόμα.
Κάποιοι εγκαταστάθηκαν μόνιμα στο νησί, άλλοι έρχονται τα καλοκαίρια σε εξοχικά, φίλους ή στα ενοικιαζόμενα δωμάτια που αγάπησαν από τα νιάτα τους τότε που ακόμα δεν είχαν ηλεκτρικό ή δρόμο κι η οικογένεια έφερνε με μουλάρι το ψωμί του πρωινού.
Τα χρόνια πέρασαν και οι Νομάδες της Μυκόνου μεγαλώνοντας σκόρπισαν σε πατρίδες, οικογένειες, Άσραμ ή καριέρες. Και χάθηκαν. Ώσπου φέτος ένας τους έφτιαξε ένα προφίλ στο Facebook με όνομα 'Mykonos Tribe '80s-90s' με σκοπό να συγκεντρωθούν εκεί φωτογραφίες της εποχής. Η απήχηση ήταν αναπάντεχη κι επειδή όλο και συχνότερα εκφραζόταν η επιθυμία για συναντήσεις γεννήθηκε η ιδέα του Tribe Reunion Festival.


Πού Τι  Πότε

Στις αγαπημένες παραλίες της Φυλής,
 στον αμπελώνα και στη Δήλο.
Yoga, Παιχνίδια για παιδιά, μιά Λογοτεχνική Κουβέντα, Μνημόσυνο και Κονσέρτο.
Από το γέμισμα του φεγγαριού ως την Πανσέληνο.
_______________☼


Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Anonymous: Δελτίο Τύπου 4ης Σεπτεμβρίου

Ενημέρωση της Ανοιχτής Σελίδας

To χθεσινό Δελτίο Τύπου αναφέρεται στις συλλήψεις των τελευταίων μηνών (κυρίως σε Βρετανία και Τουρκία) πολιτών που κατηγορούνται για συμμετοχή στις συγχρονισμένες 'επιθέσεις' αντιποίνων για το  ζήτημα  Wikileaks [#Operation Avenge Assange]. 
Οι 'επιθέσεις' για τις οποίες κατηγορούνται είναι η χρήση εργαλείων LOIC με σκοπό DDoS.

Το αδίκημα για το οποίο κατηγορούνται οι συλληφθέντες, εξηγεί το Δελτίο Τύπου, αντιστοιχεί διαδικτυακά σε Καθιστική Διαμαρτυρία καθώς ο κατηγορούμενος γι' αυτήν προκαλεί κυκλοφοριακά προβλήματα δίχως όμως να διαπράττει αξιόποινη πράξη.
Ενώ όμως η Καθιστική Διαμαρτυρία είναι Πταίσμα το διαδικτυακό αντίστοιχό της, (με σκοπό το Ddos), τιμωρείται ως κακούργημα.
Αυτού του είδους προσαγωγή πολιτών για μιά ειρηνική διαμαρτυρία είναι δυσανάλογη με το μέγεθος του αδικήματος.
Καθώς εξελίσσεται η τεχνολογία οι νόμοι πρέπει να επανεξετάζονται και να εκσυγχρονίζονται ώστε να προστατεύονται οι εύθραυστες ελευθερίες.


We are Anonymous.
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect Us

Είμαστε Ανώνυμοι
Είμαστε Λεγεώνα
Δε συγχωρούμε
Δεν ξεχνάμε
Να Μας Περιμένετε





 
Για εξήγηση του όρου DdoS,
  ιστορικό  των επιθέσεων και γενικά πληροφορίες  και Συνδέσμους για τους Anonymous  
στο μοναδικό ελληνικό ιστότοπο πάνω στο θέμα
___________

Γράμμα στους ΑΝΔΡΕΣ





φωτεινή επιγραφή στη Λυών, Γαλλία

Μετάφραση:



Το πρώτο προστατευτικό κάλυμμα όρχεων χρησιμοποιήθηκε στο χόκεϊ επί πάγου το 1874..
 και
Το πρώτο προστατευτικό κράνος μοτοσικλέτας χρησιμοποιήθηκε το 1974..
Δηλαδή
πήρε 100 χρόνια στους άνδρες να καταλάβουν πως και ο εγκέφαλος είναι επίσης σημαντικός 

υπογραφή: μια ΓΥΝΑΙΚΑ

[φωτεινή επιγραφή στη Λυών, Γαλλία]


Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

'Αγιε μου Μάμμα με ένα Chobani σε τιμώ, μεγάλη η χάρη σου!





Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Μάμμας που έχει αναλάβει το υπουργείο Κτηνοτροφίας. Υπό την αιγίδα του τα μικρά οικιακά ζώα, τα κοπάδια, οι βοσκοί, οι κτηνοτρόφοι κάθε κατηγορίας, από cow-boys (και -girls) ως κάθε τσοπάνη (και τσοπάνα) επί γης.




Προς τιμήν τους σας αφιερώνω το Λάγιο Αρνί το λατρευτό μου βουκολικό κι απενοχοποιημένα κτηνοβατικό all time classic:




Βγήκαν κλέφτες στα βουνά
για να κλέψουν άλογα,
άλογα δε βρήκανε
προβατάκια πήρανε
Και πάνε πάνε παν (άιντε μανούλα μ' παν)
Ωχ καημένος ωχ καημένος ωχ καημένος!
Προβατάκια μ
Κατσικάκια μ
Βάι!

Πήρανε τ' αρνάκια μου
και τα κατσικάκια μου,
πήραν και το λάγιο αρνί
που 'χε το χρυσό μαλλί,
τ' ασημένιο χαϊμαλί.
Και πάνε πάνε παν (άιντε μανούλα μ' παν)
Ωχ καημένος ωχ καημένος ωχ καημένος!
Προβατάκια μ
Λαγιαρνάκι μ'!
Βάι!

Πήραν την καρδάρα μου
που πηζα το γάλα μου,
πήραν τη φλογέρα μου
μεσ' από τα χέρια μου
Και πάνε πάνε παν (άιντε μανούλα μ' παν)
Ωχ καημένος ωχ καημένος ωχ καημένος!
Καρδαρίτσα μ
Φλογερίτσα μ
Βάι!

__________

και 
τη  διαφήμιση του Chobani,

του τούρκικου greek yogurt* που κατέκτησε τις ΗΠΑ
Σας δίνω ένα από τα διαφημιστικά αλλά αν γκουγκλάρετε chombani yogurt θα το δείτε σε δελτία ειδήσεων, οικογενειακά ταινιάκια, εκπομπές μαγειρικής και χρηματιστηριακών νέων




Το Λάγιο Αρνί, από τη Συλλογή του Ν.Γ. Πολίτη, το αντέγραψα δια χειρός ―όχι copy/paste, (παρουσιάζεται το Λάγιο Αρνί σε διαδικτυακή πρωτιά δηλαδή).


Διαβάζω στο zoomykonos για τη ζωή του Μάμμα (ή Μάμα) το συνταρακτικό: 'Από τα πρώτα ψελλίσματά του "μάμα-μάμα" του έδωσε το όνομα Μάμας'.. Δηλαδή εκτός από προστάτης των κτηνών είναι κι αρχιμαμάκιας, μεγάλη η χάρη του.
________________


Προσθέτω εξελίξεις για την επονομασία:
Δικαίωση της ΦΑΓΕ για το «Greek Yoghurt» στη Βρετανία

Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014Το Εφετείο απέρριψε πάλι τα επιχειρήματα της εταιρείας Chobani


Tο Αγγλικό Εφετείο εξέδωσε απόφαση επί της προσφυγής της εταιρείας Chobani για την υπόθεση «Greek yoghurt» με την οποία απέρριψε την προσφυγή της Chobani σε όλα της τα σημεία και αρνήθηκε να της επιτρέψει την τροποποίηση των αιτιών της προσφυγής της με την ενσωμάτωση νέων σημείων που αφορούν στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο.
Η Chobani είχε προσπαθήσει να πείσει το Εφετείο ότι πολλά από τα ευρήματα της πρωτόδικης απόφασης ήταν λανθασμένα. Το Εφετείο απέρριψε πάλι τα επιχειρήματα παρατηρώντας μάλιστα για αρκετά από εκείνα τα ευρήματα ότι ήταν πράγματι «ανεπίδεκτα προσβολής».
Το αποτέλεσμα είναι ότι:
·      Το γιαούρτι που πωλείται ως «Greek yoghurt» στο Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να παρασκευάζεται σύμφωνα με μια διαδικασία στράγγισης η οποία αφαιρεί τον ορό γάλακτος, δεν πρέπει να περιέχει πρόσθετα και  πρέπει να παρασκευάζεται στην Ελλάδα.
·      Παραμένουν σε ισχύ τα μόνιμα ασφαλιστικά μέτρα με διαταγή του δικαστηρίου που απαγορεύουν στην Chobani την πώληση στο Ηνωμένο Βασίλειο ως «Greek yoghurt», στραγγιστού γιαουρτιού που παρασκευάζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
·      H Chobani διατάχθηκε να πληρώσει για τα δικαστικά και νομικά έξοδα της ΦΑΓΕ για την έφεση, με ένα σημαντικό ποσό να είναι πληρωτέο άμεσα.
Το Εφετείο αρνήθηκε να δώσει άδεια στην Chobani να ασκήσει έφεση στο Ανώτατο Δικαστήριο με το σκεπτικό ότι το Εφετείο, για να αποφασίσει για το κύριο θέμα της παραπλανητικής παρουσίασης του «Greek yoghurt», είχε εφαρμόσει πάγιες αρχές.

Αν είχε ο Philip -f θα ήταν Φιλιπινέζα




         
Πριν από πάρα πολλά χρόνια  μπήκα, με συνοδό και γάτα, σε ένα τραίνο [sic] για την Πελοπόννησο. Συνηθισμένη από άλλες χώρες δεν αγόρασα εισιτήριο πρώτης θέσης.

Το τραίνο ξεκίνησε και εντός δεκαλέπτου βγήκαν τα τάπερ με κεφτέδες που σκόρπισαν μιά ευωδιά σκόρδου και σάπιου ψαριού (τα αυγά εργοστασίου, αν έχετε την τύχη να ζείτε σε χωριό και δεν το ξέρετε, μυρίζουν σάπιο ψάρι) και, φυσική συνέπεια ίσως, οι σακούλες εμετού που εκείνα τα χρόνια ήταν παρούσες σε πλοία, τραίνα, λεωφορεία. Μαζί μ' αυτά τα ωραία εκδηλώθηκε κι ο ρατσισμός.
Διότι δίχως αξεσουάρ ταπεράκι κι εμετό οι συνεπιβάτες συμπέραναν ότι ήμασταν ξένοι κι επειδή η ξενοφοβία τους ώθησε σε παραληρηματικές εικασίες συμπέραναν πως το γατοκάλαθο είχε μέσα φίδια, ο ψηλόλιγνος ευγενής συνοδός ήταν φακίρης και η μαντάμ Ινδή χορεύτρια.
Χαριτωμένη ομαδική παράκρουση  λαϊκής φαντασίας μα η οσμή του βαγονιού γινόταν αποπνικτική και αποπειράθηκα να αλλάξω θέση.
'Παντού είναι γεμάτο', με πληροφόρησαν, 'εκτός κι αν αλλάξετε για Πρώτη θέση' πράγμα που έκανα. Και με λίγα βήματα βρέθηκα στην Ευρώπη του περασμένου αιώνα. Άδειο βαγόνι, φαρδιές βελούδινες πολυθρόνες με ολόλευκα 'antimacassars'  στη θέση του κεφαλιού (συγγνώμη, τη λέξη δεν την ξέρω μα οι κυρίες του προηγούμενου βαγονιού θα τα ονόμαζαν πιστεύω 'σεμεδάκια'). Το mitsouko μου ανακατεύτηκε με την απλή κοινή μυρωδιά τραίνου κι η διαδρομή συνεχίστηκε χωρίς άλλο επεισόδιο.

Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού (πόσο μάλλον γυναικός) και στην επιστροφή ζήτησα εισιτήριο Α' θέσης.
Δεν έχει, απάντησαν, τα τραίνα είναι βουλγάρικα.
Θαυμάσια, σκέφτηκα. Ω, ο υπαρκτός σοσιαλισμός, mon cher, αυτό είναι πρόοδος! ―και, πριν γελάσετε αγαπητοί αναγνώστες, υπενθυμίζω πως μιλάμε για πριν την πτώση του τείχους όταν κάθε διανοούμενος που σεβόταν τον εαυτό του διάβαζε Σολζενίτσιν με ένα αίσθημα ενοχής.
Μα μην πολυλογώ, εσείς, τα παιδιά του 21ου αιώνα το καταλάβατε πως μόλις αντίκρισα από μέσα το βαγόνι επιβεβαιώθηκε ο Σολζενίτσιν.
―Στα γκούλαγκ μάς πηγαίνουν, άμοιρο γατί!

Θέλετε λεπτομέρειες; Καθίσματα στενά, 2 θέσεις σα για έναν, δίχως χώρισμα, πορτοκαλί σκληρό πλαστικό κι οι οσμές οι ίδιες του πηγαιμού.
Τότε εμπέδωσα το πρώτο μάθημα. Ισότης για τους πολιτικούς δε σημαίνει άνοδος επιπέδου, μαρξιστικό "ψωμί και τριαντάφυλλα" και άλλα ωραία που γράφουν και διαβάζουν οι διανοητές της γης. Αλλά σημαίνει κατέβασμα του επιπέδου ζωής έτσι ώστε να ζει σε ίσα χάλια μιά απέραντη λαϊκή τάξη.
Απογοήτευση; Νόμιζα, μα με περίμεναν χειρότερα. Διότι, αποφασισμένη να κατέβω στην επόμενη στάση διέσχισα το εν κινήσει τραίνο κι ανακάλυψα τι; Την πρώτη θέση. Ένα, μικρό σα μυστικό, άδειο βαγόνι λίγων θέσεων, όπως χωρίζουν πια τη business class στα αεροπλάνα, κι εκεί εγκαταστάθηκα μετά γατιού και συνοδού και μαύρων σκέψεων.

Ήρθε στην επιφάνεια σήμερα  η παλιά αυτή ανάμνηση μόλις διάβασα την κάτωθι είδηση:
Με απ' ευθείας ανάθεση η Ελλάδα απασχολεί κορυφαία αμερικανική δικηγορική εταιρεία, η οποία εδώ και ένα χρόνο εξετάζει τον τρόπο ολοκληρωτικής αναδιάρθρωσης του χρέους και τη δυνατότητα εξόδου της χώρας από την ευρωζώνη. Στις 27 Ιουλίου η ελληνική κυβέρνηση ανακοίνωσε την ανάθεση του ρόλου χρηματοοικονομικών συμβούλων για το εν εξελίξει πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων στις τράπεζες ΒΝΡ Paribas, Deutsche Bank και HSBC.
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται η συνεργασία της κυβέρνησης με τη νεοϋορκέζικη δικηγορική εταιρεία Cleary Gottlieb…...[της ΜΑΤΙΝΑΣ ΣΤΕΒΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, από http://prezatv.blogspot.com/2011/09/blog-post_726.html ]

Ξεκαθαρίζω, εξ αρχής πως σοβαρό πολιτικοοικονομικό σχόλιο θα κάνουν άλλοι. Η καλλιτέχνις έχει άλλο χρέος. Να εξιστορεί την πορεία της ανθρώπινης συνείδησης κάνοντας γενικό το ειδικό αντλώντας μέσα του για την πανανθρώπινη εμπειρία. 

Για μένα, κι όποιον έζησε στην προ-ΕΟΚ/Ε.Ε. Ελλάδα δεν είναι που δεν είχαμε καλά αυτοκίνητα (εκτός εκείνων των αιώνιων παλικαράδων που οδηγούν τα αναπηρικά- υπουργικά-βουλευτικά ή τα με ξένες πινακίδες―των 'Επιτήδειων' όπως συνήθιζε να ονομάζει αυτής της κατηγορίας απατεώνες η γενιά της Κατοχής).
Είναι που δεν είχαμε πρόσβαση στην πολιτιστική εξέλιξη της ανθρωπότητας κι ήμασταν έρμαια κάθε αλήτη πολιτικού που αποφάσιζε να πλουτίσει υποτιμώντας το  νόμισμά μας (και καθιστώντας εν μια νυκτί αδύνατον (π.χ.) να συνεχίσουν τα παιδιά μας τις σπουδές τους στα εξωτερικό, να ακούσουμε καινούργια μουσική, να έρθουν συγκροτήματα ή θίασοι, να αγοράσουμε αεροπορικά εισιτήρια, βιβλία, έντυπα κ.λ. κ.λ.. Δηλαδή ζούσαμε σε μιά πνευματική απομόνωση, χωρισμένοι με το γυάλινο τοίχο της φτώχειας από την πρόοδο του πολιτισμένου κόσμου. 
Προσέξτε, λόγου χάριν, το sic: του τραίνου με ―αι, όπως θα έπρεπε να γράφεται. Διότι (αν και προσπαθώ να μην αρχίσω το Γλωσσικό το θέμα το απύθμενο) η ορθογραφία των ξένων λέξεων είναι σωστό να φέρει την ιστορία τους. Κι αυτό δεν το σκέφτηκα εγώ, έχει παράδοση και όνομα, λέγεται Ετυμολογία. Αλλιώς η γλώσσα αντί να ενώνει, υψώνει γυάλινους τοίχους.
Κι όπως οι καλλιεργημένοι λόγιοι της γης, σεβόμενοι την Ιστορία της Ελλάδας, στις ελληνικής καταγωγής λέξεις το φι (για παράδειγμα) το γράφουν με  ph [κι έχουμε Philip και Philippic για τον Φιλιππικό αλλά Filipinο για τον Φιλιππινέζο] έτσι κι εμείς καλό είναι στο train να κρατάμε το αι και στον Σαίξπηρ να μην προσθέτουμε το Σεξ.
Είναι ειρωνεία ή σκόπιμο άραγε που την ισοπεδωτική νέα Γραμματική την επέβαλαν οι Σοσιαλιστές της εποχής των κούφιων συνθημάτων και των Υποτιμήσεων (δραχμής και γλώσσας); Τάχα για να βοηθήσουν το λαό τον αγράμματο, τον δίχως πρόσβαση σε ξένες γλώσσες, τον υποτίμησαν φτιάχνοντας μιά νέα ελίτ δική τους. Σκόπιμα ή όχι δε με νοιάζει. Με νοιάζει που έγινε. Και αν δεν ήταν η ΕΟΚ /ΕΕ, ή όπως θέλετε πείτε την, ο Τοίχος που ύψωσε η υποτίμηση της γλώσσας δε θα ήταν γυάλινος αλλά αδιαφανής κι εσείς οι σύγχρονοι νέοι του σήμερα θα περιμένατε από τους τουρίστες να φωτιστείτε για αλλαγές μαλλιών, μυαλών και μουσικής στον πολιτισμένο κόσμο.


                                                         
___________________

Παραθέτω το απόσπασμα από το ΠΡΕΖΑ TV ©  κι όχι από την Ελευθεροτυπία διότι εντός ωρών το της Ελευθεροτυπίας εξαφανίστηκε. Ίσως λόγω διάψευσης (την οποία διάβασα μα δε συγκράτησα, αν τη θέλετε γκουγκλάρετε κι εσείς).
Ωστόσο το άρθρο ήδη πρόλαβε να επαναναρτηθεί, δείτε πόσες φορές: google/search?

_____________________________

οι εικόνες
 Orient Express: παλιά αφίσα και εσωτερικό βαγονιού
και  
διαφημιστικό πόστερ για τα Σοβιετικά τραίνα φτιαγμένο από τον αγαπημένο Μαγιακόφσκι,  πρώτο θύμα της Ουτοπίας