Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Ένα κρασί Sweet Prince, πριν φύγει η πεταλούδα;





Σας είπα εδώ είναι ισόγειο μα μπαινοβγαίνουν εμμονές και αγάπες.
Η νεκροκεφαλή είναι από τα πιο αγαπητά μου σύμβολα και έμβλημά μου.

Επιχρύσωναν στα αβαεία του Μεσαίωνα οι καλόγεροι κρανία από το οστεοφυλάκιό τους και τα χρησιμοποιούσαν για να πίνουν το κρασί τους ώστε την ώρα του γλεντιού να μην ξεχνούν ποια είναι η κατάληξη όλων μας. Κι ανάλογα την κράση και τα γούστα τους άλλοι επικούρεια να μεθούν σαν να μην έχει αύριο κι άλλοι εγκρατείς να επιστρέφουν στη σιωπή, στην προσευχή και στην αντιγραφή ιερών κειμένων για τις γενεές του μέλλοντος.
Ο αγαπητός μου Βύρων (στο ερειπωμένο Newstead  Abbey (που ο βασιλιάς που κατήργησε τα μοναστήρια και τα τελετουργικά είχε χαρίσει στον ηρωικό του πρόγονο που ήρθε από τη Νορμανδία) έπινε σ΄ ένα επιχρυσωμένο τέτοιο κρανίο κάποιου ντόπιου καλογέρου που είχε ζήσει πριν από την Κατάκτηση.
Αργότερα, αφού ξάπλωσα στο κρεβάτι του και τέτοιο Κύπελλο δεν είδα κι αφού τοποθέτησε με σεβασμό τις μεταφράσεις μου στη βιβλιοθήκη του, γνωριστήκαμε καλύτερα και κατάλαβα πως και αυτό σαν τόσα θα ήταν θρύλος, βασισμένο στο ρομαντικό εκείνο ποίημα 'Γράμμες χαραγμένες Σε Κύπελλο Σχηματισμένο από Κρανίο'― οι οποίες γραμμές, είναι τόσο πολλές που μάλλον αποδεικνύουν τη δύναμη της φαντασίας όσων τον πλησίαζαν.
Καλύτερα μέσα σου το αστραφτερό κρασί παρά η γενιά των σκουληκιών, λέει στο κρανίο, κι ύστερα από τη σήψη του πηλού και τα σκουλήκια να, που με  το κρασί βρίσκει εν τέλει μια χρησιμότητα το ανθρώπινο κεφάλι.
Αναγνωρίζετε τη χαρακτηριστική ειρωνεία μαζί με τη ρομαντική αγάπη για τα σκοτεινά, τα γοτθικά μακάβρια όμως ο συμβολισμός είναι πανανθρώπινος κι έχει και μιά βουδιστική ερμηνεία.

Διότι, γι αυτούς που τα πιστεύουν, ο άνθρωπος δε γίνεται να μετενσαρκωθεί αν δε λιώσει εντελώς κι απόλυτα αλλά με μιά εξαίρεση: τα οστά. Δηλαδή, υποθετικά σκεπτόμενοι, κάθε φορά που ένα ανθρώπινο κρανίο είναι στα χέρια μας μπορεί να μην είναι πιθανό αλλά είναι δυνατόν να κρατάμε ό,τι έμεινε από εκείνον που ήμασταν σε προηγούμενη ζωή.
Κι αυτό, και κάτι τέτοια, είναι που κάνουν πολύπλευρα σημαδιακή τη αρχετυπική εικόνα του  Αναποφάσιστου Sweet Prince, του Άμλετ, που στην κηδεία της Οφηλίας, ανάμεσα στα μνήματα και πριν τον καυγά με τον άλλο θαυμαστή της, βρίσκεται να κρατά στα χέρια του το κρανίο του Γιόρικ, κάποτε γελωτοποιού του παλατιού, κι αρχίζει να μονολογεί.
"Alas, Poor Yorick! Τον ήξερα Οράτιε, τύπος με κέφι αστείρευτο κι άριστη φαντασία… χίλιες φορές με σήκωσε στην πλάτη του.. Να 'τα τα χείλη που με φίλησαν..  ―Τώρα πού είναι τ' αστεία σου;.. ''
Διδάσκεται αυτός ο σύντομος μονόλογος ως άριστο δείγμα ρητορικής πειθούς μα εδώ δε συζητάμε αυτό.
Εδώ, μέσα στα καρναβάλια (της σάρκας τις γιορτές) μιλάμε για τη μόνη μοίρα που όλοι θα μοιραστούμε.
Γι αυτό γλεντάμε όσο αντέχουμε καθώς ο Θάνατος ακολουθεί κρατώντας το παλτό μας έτοιμο να φορεθεί, σαν υπηρέτης που έχει σταλθεί να μας ξεπροβοδίσει.

_________________
εικόνες

Memento Mori: αλληγορικό έμβλημα, Μωσαϊκό, Πομπηία, 30π.Χ.με 10μ.Χ. με κλασικό ελληνιστικό συμβολισμό: Βαρίδι του αλφαδιού ο Θάνατος που δεν ξεχωρίζει πλούσιο και φτωχό μόνο γυρνά ο Τροχός της Τύχης και παίρνει την πεταλούδα της ψυχής είτε είσαι στην πορφύρα (αριστερά) ή στα κουρέλια).
Κάτω είναι το δικό μου τζάκι όπου στο γείσο ο Άνθρωπος, η Γάτα και ο Τράγος θυμίζουν ότι δεν περνά ο καιρός, εμείς περνάμε.

Το ποίημα του Μιλόρδου και  μικρό Μονόλογο του Πρίγκιπα και το ''Good night, sweet prince, and flights of angels sing thee to thy rest!" όποιος νοιάζεται τα βρίσκει.
_____________________
Σημείωση μετά την Ανάρτηση: Δίχως να το γνωρίζω (στο "συνειδητό μου" όπως θα μου εξηγούσαν οι Διδάσκαλοι) έγραφα για το Θάνατο από η δική μου, δυτική πλευρά σήμερα που είναι η μεγάλη ινδουϊστική γιορτή του Σίβα, Θεού του Θανάτου και της Καταστροφής. Του το χρωστώ λοιπόν να τον τιμήσω, δεν κάνει να περιφρονούμε τους Θεούς. Πηγαίνω εις το πανηγύρι του, με  νεκροκεφαλές, φαλλούς και  Bhang  και, αύριο θα σας πω πώς ήταν. 
Ως τότε (εάν ενδιαφέρεστε) επαναλάβετε τη μεγάλη προσευχή:



Om Tryambakam Yajamahe Sugandhim Pushtivardhanam

Urvarukamiva Bandhanan Mrityor Mukshiya Maamritat
______________________________________________
__________________________

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Riot Dog― Το Τραγούδι του Λουκάνικου (και όχι μόνο)





Για το γενναίο Λουκάνικο ή  Luke ή Θοδωρή ή Rebel Dog, που όπως πολλοί αγωνιστές έχει πολλά ονόματα αλλά ως Rebel Dog είναι το διασημότερο σκυλί του πλανήτη, τι να πρωτοπώ;
Έχει σελίδα στη wikipedia, προφίλ στο facebook [επάγγελμα: Πολιτικός, 67.384 like ως τώρα που γράφω] και τον έχουν παρουσιάσει τα περισσότερα διεθνή κανάλια.
2 Ιουλίου 2011 κυκλοφόρησε μια φήμη ότι είχε αρρωστήσει από τα καπνογόνα διότι είχε μέρες να εμφανιστεί ανάμεσα στους Αγανακτισμένους.  Μας απάντησε από το Twitter πως ήταν καλά μα είχε όντως αναπνεύσει πολλά δηλητηριώδη αέρια και ξεκουραζόταν για λίγο.
Και πράγματι λίγο αργότερα  έκανε το γύρο του κόσμου η κλωτσιά που έφαγε από τα ΜΑΤ.
Όπως βλέπετε we follow each other στο Twitter.
Σας δίνω τη διεύθυνσή του στο tumblr, όπου συγκεντρώνονται  τα νέα και θαυμάσιες φωτογραφίες του.


Επίσης το video με το τραγούδι που έγραψε ο David Rovics γι αυτόν. 




David Rovics - The Riot Dog από valdemiro888
_____________


rebel dog

@rebeldog_ath

This is not about strays or about riots. It’s a single dog’s photo timeline. A history written on the streets of Athens. (Disclaimer: Loukanikos is not a pet)
everywhere, exarcheia, athens · http://rebeldog.tumblr.com/

___________



εχω βαρεθει να απαντάω email αμερικανίδων που αναρωτιούνται γιατι δεν εχει βρεθει κανενας να με υιοθετησει. I AM NOT A PET, ρε!
_______________________________


http://rebeldog.tumblr.com/

A photographic series of a rebelious stray dog in Athens
To Rebel Dog μπλογκ ειναι ενα προτζεκτ σε εξέλιξη. Θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε φωτογραφίες, καταγράφοντας την ιστορία των διαδηλώσεων στην Αθήνα με κοινό παρονομαστή τον ρεμπελο σκυλο. Αν έχετε φωτογραφίες του, μπορείτε να τις στείλετε στο revoltingdog@gmail.com (παρακαλούμε, μόνο του συγκεκριμένου σκυλου)

The REBEL DOG blog is a work in progress. We will keep on adding more photos of this rebel dog. If you want to contribute to this series of photos please send your photo to revoltingdog@gmail.com (please, just photos of the specific dog)
If you are a TWITTER user you can follow us
 @rebeldog_ath













12 Οκτωβρίου 2014

Ίσως νομίζουμε ότι ο Λουκάνικος ήταν λαμπραντόρ + κάτι όμως είναι απόγονος του σκυλιού της Άρτεμης, ράτσα των Αθηνών από την αρχαιότητα. Βέρος Αθηναίος και στο Μουσείο Ακρόπολης η απόδειξη.





1 online μαζι με το σκύλο
___________________________________

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Είχα Βροχή, είχα Φωτιά― 'μα προκοπή δεν είχα'


Ψιλή βροχή και ένα κοπάδι στα βράχια πάνω από τον κήπο. Τη νύχτα βελάζει ένα μικρό που χάνεται μα τώρα βόσκουν σε βουκολική γαλήνη.
  Αθώα κι άπειρα δεν τον φαντάζονται το λόγο που τα φροντίζει τόσο  ο άνθρωπος.
Μέσα η φωτιά και τα βιβλία που παρήγγειλα και η ησυχία που αγαπώ.
Κι όχι, εννοείται  η γράφουσα δεν πρόκειται να βγει σήμερα Τσικνοπέμπτη. Το κρέας, στο σπίτι αυτό, σερβίρεται  μόνο σε Οικοδεσπότη, σκυλιά και καλεσμένους. Οι Κυρίες, όπως μου έλεγε ο αγαπητός μου Βύρων, πρέπει να τρέφονται με αστακό και σαμπάνια. Καλέσματα λοιπόν σήμερα αποφεύγονται. Μόνο η φωτιά, η βροχή και η Ποίηση.
Και το  30ό μου Πρόβλημα, στο οποίο αν δε θέλετε, δε θα σας παρασύρω. Γι' αυτό σας κάνω ένα δωράκι που, κατά τα γούστα σας, θα το χαρείτε αναλόγως, άλλοι αρκούμενοι στο περιγραφικό απόσπασμα κι άλλοι αμπελο-πολιτικολογώντας ή ανακαλύπτοντας.
 Enjoy λοιπόν τον Τρελό του Βάρναλη:

'Είχα γυναίκα, είχα και ζα
είχα μιά Βάσω με βυζά
μα προκοπή δεν είχα...'

και σε απαγγελία Γιάννη Ρίτσου:
__________
εικόνες
Μέσα: η Φωτιά μου κι αν έχετε μάτι αετού βλέπετε τι έχω στο γείσο του τζακιού (στο κέντρο).
Έξω: ο Troy, τα πρόβατα, η ξερή συκιά και τα γνωστά σας πια βράχια με τη φωλιά του βαρβακιού (που είπαμε: αν αναγνωρίζετε δε λέτε πού ακριβώς).

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Είπα να βοηθήσω την Αστυνομία


Ναι, αγόρι μου, εσάς, που μήπως πρέπει να βγαίνετε πιο συχνά (δίχως κράνη ή κουκούλες) να αναμιχθείτε (όπως λέμε εμείς οι κοσμικές Μαντάμ) ώστε να βρίσκετε πιο πιστευτές δικαιολογίες; 


Ο εμπαιγμός των συλλήψεων το θέμα. Ναι, τι βολικό και άνετο: Ξένοι, ανήλικα και τρεις παλαβοί. Παλαιστίνιοι, Αλβανοί, Αφγανοί κ.λ., αυτοί είναι που 'μας μισούν', αυτοί διέσχισαν βουνά και θάλασσες για να έρθουν  να κάψουν την κοιτίδα του πολιτισμού και μπλα μπλα μπλα.
Το έχω ξαναπεί, κάνοντας παρέα με ομοϊδεάτες χάνεις τα επιχειρήματά σου. Το παθαίνουν οι αριστεροί, το παθαίνουν κι ο ακροδεξιοί.
So guys, σας έχω νέα: Οι αρλούμπες που συζητάτε στα αποδυτήρια (ή όπου μαζεύεστε) της Αστυνομίας δεν 'περνάνε' στον Αληθινό κόσμο.
Κι επειδή δε θέλω να πιστέψω πως είστε πληρωμένοι ή κι αν είστε εγώ δεν είμαι, θέλησα να βοηθήσω τις έρευνές σας.
Διότι, αλήθεια, ρωτήσατε αυτόπτες πριν τις συλλήψεις ή μόνο τους χτυπούσατε;
Πάρτε λοιπόν για να έχετε:


Ανακάλυψα:
Αυτόπτης 1.
«..Είχα χρόνια να πάω σε διαδήλωση και πήγα σε αυτήν... από τις 6 παρα 10 ήμουν εκεί οι κουκουλοφόροι έκαναν την εμφανισή τους 7 και 15 αν θυμάμαι καλα. Γιατι δεν μιλάει κανείς για την αστυνομία και να πει το γιατί ειχε κλείσει όλους τους γύρω δρόμους και δεν αφηνε τις χιλιάδες κόσμου να ανέβει στο συνταγμα ? γιατι κανείς δεν μιλά και να πεί οταν ο απλος πολίτης πλησίαζε τα μάτ στα 10 μετρα με σκοπο να περασει να παει στο συνταγμα μας πεταγαν δακρυγόνα? γιατι κανεις δεν μιλαει για οταν στην σταδιου κουκουλοφοροι κατα τις 8 παρα προσπαθουσαν να σπασουν τις τζαμαριες τραπεζας ο κοσμος τους εσπασε στο ξυλο ? ολοι λενε για το αττικον οτι το καψανε και τα υπολοιπα κτιρια γιατι κανεις δεν μιλα για τα γαμοκαναλα τα οποια εμφανιστικαν μονο οταν αρχισαν να μπενουν φωτιες ? γιατι κανεις δεν μιλα να μας πει οτι το ΠΑΜΕ το μονο που εκανε ηταν να ανεβοκατεβενει την πανεπιστημιου να φτανει μεχρι την βουκουρεστιου και μετα να γυρνα πισω στο καβουκι του στην πλατεια ομονοιας και να διαδηλωνει εκει ? Γιατι απλα γνωριζε απο πριν τι θα γινοταν απαντω μονος μου. Και κλεινω λεγοντας πως δεν με σοκαραν η φωτιες αναμενομενο ηταν δεν με σοκαρε που ηταν σχεδιασμενο χιλιαδες κοσμου να μην τους αφηνουν να διαδηλωσουν με σόκαρε οταν μετα τις 8 χιλιαδες κοσμου χειροκροτουσαν τους κουκουλοφορους να σπανε την alphabank και να τις βαζουν φωτια... με σοκαρε οταν ειδα κοριτσακι 15 ετων οσο ειναι το παιδι μου να περνει σταση πολεμου οταν το πληθος προσπαθουσε να τους σταματησει. και κατι τελευταιο βαρεθηκα να βλεπω να κρινουν ολοι με βασει τι ειδαν στην TV. Κανενα καναλι δεν ειπε την αληθεια και το ξερουν πολυ καλα μονο οσοι ηταν εκει την κυριακη...» Pamino

Έλαβα:
Αυτόπτης 2 
ήμουν στην σταδίου για πάνω από 5 ώρες, η αστυνομία επιτέθηκε σε όλη την Αθήνα από νωρίς στον κόσμο αδικαιολόγητα για να διάλυση την συγκέντρωση όσοι ήμασταν εκεί ξέρουμε , από τηλεφωνικές ενημερώσεις και συζητήσεις με φίλους η εκτίμηση είναι ότι ήταν η μεγαλύτερη συγκέντρωση που έχει γίνει από την μεταπολίτευση και μετά, κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για νούμερα αλλά όσοι ήμασταν εκεί το ξέρουμε.Κανένα κανάλι δεν μίλησε για τις εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου που ήταν στους δρόμους. απλός κόσμος κάθε ηλικίας παρακινούσε τους νέους να επιτεθούν στην αστυνομία που προηγούμενος είχε ρίξει τόνους χημικών μέσα στον κόσμο χωρίς να έχει προηγηθεί παραμικρό .
και μια συγκινητική αναφορά που δημοσιεύτηκε στο combustions.tumblr.com :
είσαι καλά; ο σπύρος; τα άλλα παιδιά; | 12-2-2012
σε όλες τις καθέτους της αμαλίας αναρχικοί προσπαθούσαν να εμποδίσουν τα ΜΑΤ να ανέβουν προς τα πάνω / πετάγαν πέτρες / απλός κόσμος πήγαινε έπαιρνε πέτρες από κάτω και τις πετούσε και αυτός / κάθε φορά που τα ΜΑΤ κάναν πίσω ο κόσμος χειροκροτούσε / κάθε φορά που έριχναν δακρυγόνο ο κόσμος φώναζε μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι / χαμογελούσαμε / μιλάγαμε / φοβόμασταν / αγκαλιαζόμασταν / ήμασταν ένα / μέχρι που οι κρατικοί δολοφόνοι άρχισαν να κάνουν επίθεση και μέσα από το ζάππειο / ο κόσμος πανικοβλήθηκε / μπήκαμε στο ξενοδοχείο αμαλία / σε 2 λεπτά άρχισε να μπαίνει εκατοντάδες κόσμος μέσα / σκάνε 1-2 δακρυγόνα ακριβώς μπροστά στην ανοικτή πόρτα / ο κόσμος έμπαινε και έκανε εμετό / λιποθυμούσε / έκλαιγε / τυφλός πια / 4 άνθρωποι παγιδεύτηκαν στην στριφογυριστή πόρτα της εισόδου που ήταν γεμάτη δακρυγόνα / τους έβλεπα να μελανιάζουν / να πνίγονται / 3 άντρες πήγαμε / με δυσκολία την ανοίξαμε / γύρισα και κοίταξα το λόμπυ και αυτό που είδα δεν ήτανε ανθρώπινο / ήταν ο τρόμος απλωμένος σε ανθρώπους / πεσμένα κορμιά / παιδιά / γυναίκες / γέροι / ο φόβος είχε μετατρέψει το κορμί μου σε δοχείο αδρεναλίνης / γρήγορα να βρούμε σπρέυ για άσθμα / γιατρό / νερό / μαλόξ / ριοπάν / αγκάλιασα μια κυρία που έκλαιγε / (νομίζω έκλαιγα περισσότερο από μέσα μου) / δεύτερο κύμα κόσμου / οι άνθρωποι του ξενοδοχείου σαν έτοιμοι από πάντα / έχω χάσει τους φίλους μου / ψάχνω παντού / τους βρίσκω σε διάφορες γωνιές / ησυχάζω / σκέφτομαι τους φίλους που είναι ακόμα έξω / στέλνω DM / SMSSilversurfer
___________
Πληροφορήθηκα:  
 'Kουκουλοφόροι από όλα τα μέρη του κόσμου' 
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας  [ troktikoεκτός από τους 53 Έλληνες συνελήφθησαν:
-9 υπήκοοι Αλβανίας,

-4 υπήκοοι Αλγερίας,
-1 υπήκοος Τυνησίας
-1 υπήκοος Μαυριτανίας
-2 υπήκοοι Ρουμανίας
-2 υπήκοοι Πολωνίας
-1 υπήκοος Αφγανιστάν
-1 υπήκοοι Μολδαβίας
-4 Παλαιστίνιοι
-1 υπήκοος Ιράκ     
____________ 
Επίσης όμως, όσο εδώ η Μάνα του Ασφαλίτη σιδέρωνε κουκούλες, έλαβα:    


'Εμαθα:
Φεστιβάλ Σαν Ρέμο: 'Είμαστε Όλοι Έλληνες'


Φεστιβάλ Σαν Ρέμο χθές. Και παρουσιαστής ο Adriano Celentano . Παίρνοντας το μικρόφωνο, και με έκδηλη την συγκίνηση του, αναφέρθηκε στον "σχεδιασμό αφανισμού της Ελλάδος". Με τους Ιταλούς να τον αποθεώνουν για την παρέμβασή του, ο καλλιτέχνης, αφιέρωσε το τραγούδι στην Ελλάδαπου..
δοκιμάζεται από την πολτική Μέρκελ, Σαρκοζί. "Η Μέρκελ και ο Σαρκοζί, επιβαλλουν στην Ελληνική κυβέρνηση, την αγορά των δικών τους οπλικών συστημάτων. "Αν θέλετε την βοήθεια και την παραμονή στο ευρώ- είπαν - πρέπει να αγοράσετε τα δικά μας τάνκς και τα δικά μας ωραία πολεμικά μας πλοία". Επιβάλλοντας περικοπές και θυσίες., στους κουρελιασμένους Έλληνες. Αυτό είναι που έχει γραφτεί στη χθεσινή CORRIERE DELLA SERA. στην σελίδα 5. Αλλά ήδη από πέρυσι το καλοκαίρι η Wall street Journal αποκάλυπτε ότι το Βερολίνο και το Παρίσι, απαιτούσαν την αγορά εξοπλισμών, σαν προυπόθεση για την έγκριση του σχεδίου διάσωσης της Ελλάδας. Είναι αυτή η Ευρώπή που θέλουμε; Κυνική και εξοπλισμένη σαν αστακός ".axortagos. kepparou.blogspot 


Ελαβα:
Ισπανοί πολίτες συγκεντρώθηκαν τη Δευτέρα έξω από την ελληνική πρεσβεία στη Μαδρίτη, προκειμένου να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους στους Έλληνες και να αποδοκιμάσουν τα νέα μέτρα λιτότητας που είχε υπερψηφίσει το ελληνικό κοινοβούλιο τo προηγούμενo βράδυ.


________________________________________________________________

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Μέρα που είναι ―would you hold it against me?






Προειδοποιώ: Αν λέτε για το sex 'έκανα έρωτα', το κάτωθι post  δεν είναι για σας.


Τέτοια μέρα, άλλο αιώνα στο Λονδίνο, με φρίκη αντίκρισα το άκρον άωτον του euro-κιτς (όχι kitsch,  που τουλάχιστον είναι ρεύμα αισθητικό). Επρόκειτο για 14η Φεβρουαρίου και λόγω της ημέρας διαφήμιζαν 'ρεζερβέ' σε πιτσαρία όπου σερβίρονταν γιγαντιαίες υπερφορτωμένες πίτσες για δυο, σε σχήμα καρδιάς.
Ως αντίδοτο στην κακογουστιά και την ηλιθιότητα της εορτής αυτής σας προσφέρω Τέχνη υψηλή 'Aνδρα-με-'Aνδρα. Του λατρευτού μου Μάπλθορπ που απαθανατίζοντας μας υπενθύμισε πως τα λουλούδια είναι τα γεννητικά όργανα των φυτών.
Μυρίστε τον Κρίνο και απολαύστε:




Αν θέλετε κι άλλα ή πληροφορίες για τον καλλιτέχνη: εδώ
Αν φτάσατε όμως ως εδώ σας αξίζει λίγο sentimental bullshit (διότι ναι.. καμιά φορά το θέλουμε),
δηλαδή:

If I said you have a beautiful body 
 would you hold it against me?

If I swore you are an angel
would you love me like a devil tonight?



_______________

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Ποιος μωρό μου, ποιος; (Cui prodest...)





Το Αττικόν * που κάηκε, γι αυτούς που καίνε δεν αντιπροσωπεύει παρά την αμοιβή τους και θεαματικές εικόνες. Δε με λυπούν αυτοί.
Με θλίβουν οι άλλοι που γράφουν για τάχα αναρχικούς, για εμφύλιο και άλλα κοινά και μεγαλόστομα (ή στημένα).
Γύρισα αργά χθες σπίτι και είδα τις φωτιές σε οθόνες και κατάλαβα. Για να σωθούν οι υπογράφοντες και για να λέμε σήμερα άλλα αντ' άλλων κάηκε πάλι η πόλη της καρδιάς μου.



Δυό μόνο πράγματα θα πω.

Το ένα, που το λέω από καιρό, είναι πως ίσως σαν τον (άμοιρο) το Λουδοβίκο 16ο θα έπρεπε να υποχρεωθούν οι κυβερνώντες να ζουν στο κέντρο της πρωτεύουσας ώστε ακόμα και μέσα από θωρακισμένα τζάμια να τους φτάνει κάποιος παλμός κι απόηχος. Και όταν καίγονται οι αναμνήσεις μας να καίγεται και το δικό τους σπίτι.

Το άλλο, είναι η απορία που, αλήθεια, τι περίεργο που ουδέποτε φωτιά ή μπαχαλάκηδες πλησίασαν Οικία Παπανδρέου.
Go figure... αλλά δε μας πείθετε.

Ιδού και οι λεβέντες σας:



Το video, από την οδό Μητροπόλεως χθες λίγο πριν τις 9:00 μ.μ. έχει και λεπτομερή περιγραφή στο youtu.be

* cui prodest scelus, is fecit: «όποιος κερδίζει [από το έγκλημα] αυτός το έχει κάνει» από το Σενέκα (Μήδεια), ρητό που αντιστοιχεί στο νομικό όρο cui bono (=ποιος επωφελείται).

**Διαβάζω πως 'οι αίθουσες Αττικόν και Απόλλων δεν κάηκαν', όπως και το 'Αστυ. Μα εδώ δε μιλώ για το υπόγειο και τα καθίσματα (μόνο) αλλά για τα αγαπημένα κτίρια της Αθήνας. 
_________________