Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

―Πoύ δέρνουν σήμερα; #αστυνομικη_βια #EndPoliceBrutality




Και όχι, καθόλου δε χαίρομαι όταν χτυπιέται ένας άνθρωπος.

Μα ευθύνη έχει  ο χούλιγκαν, έχει κι ο συνάδελφος (λέμε τώρα) που του πήρε τόσο χρόνο να αντιληφθεί πως του 'πεσε ο συνεπιβάτης όσο κι οι άλλοι που άνοιγαν χώρο  για να πάρει η κάμερα.

 

Και μετά μου πληγωνόσαστε που λέμε πως πάτε δυο-δυό σαν αρ.χ..δια. Διότι σα συνάδελφους και συνανθρώπους δε σας είδαμε.


(κλικ στην εικόνα για να δείτε δράση)

https://twitter.com/the_hound_dog/status/1369743301440647174




 
Όχι, δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό. Όχι, δεν πρόκειται για αυθαιρεσία μεμονωμένων αστυνομικών οργάνων. Πρόκειται για κρατική βία, πρόκειται για κατάχρηση πολιτικής εξουσίας. Πρόκειται για κρατική τρομοκρατία. #statsakidia
[To video με το περιστατικό το κατέβασαν]


Στο Twitter όμως:

https://twitter.com/emet0st/status/1370320941583101952




Και πάμε με τη σειρά.

Εισαγγελική παρέμβαση για την αστυνομική βία στη Ν. Σμύρνη – Μαρτυρίες κατοίκων | 08/03/2021 

https://www.youtube.com/watch?v=ntSsW3CWasY


 

Μονταζιέρα από το Star για το «Τέλειωσαν! Θα τους σκοτώσουμε!» των αστυνομικών


The Press Project

Χιλιάδες όχι στην αστυνομική βαρβαρότητα στη γειτονιά τους – Επεισόδια με τραυματία αστυνομικό μετά την πορεία

Χιλιάδες άνθρωποι στους δρόμους της Νέας Σμύρνης, δίνοντας βροντερό μήνυμα καταδίκης της αστυνομικής καταστολής και αυθαιρεσίας στις γειτονιές τους. Νέοι, οικογένειες, άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας, μέλη συλλογικοτήτων, σωματείων και παρατάξεων, αντιπροσωπείες κομμάτων και δημοτικών παρατάξεων, πλημμύρισαν τους δρόμους στεκόμενοι απέναντι στην αστυνομική βαρβαρότητα. Ένταση μετά το πέρας της πορείας, με έναν αστυνομικό να έχει τραυματιστεί σοβαρά. https://thepressproject.gr/oi-dromoi-tis-neas-smyrnis-vouliaxan-apo-polites-pou-eipan-ochi-stin-astynomiki-varvarotita-stis-geitonies-tous/

 


 


Γιατί?

 Η ίδια η αστυνομία άφησε έναν αιμόφυρτο συνάδελφό τους ως έκθεμα στους δημοσιογράφους για να έχουν να παίζουν στα κανάλια 

Έχετε δίκιο εμείς οι πολίτες είμαστε ακαρδοι και υπέρ της βίας





Nikos Sarantakos

Να ξέρετε, το σωστό είναι "εσείς καλύβεται". Αν το γράψετε αλλιώς, θα έρθουν οι ειδικοί φρουροί και θα σας σπάσουν στο ξύλο



 


Γιατί?

Η ίδια η αστυνομία άφησε έναν αιμόφυρτο συνάδελφό τους ως έκθεμα στους δημοσιογράφους για να έχουν να παίζουν στα κανάλια 

Έχετε δίκιο εμείς οι πολίτες είμαστε ακαρδοι και υπέρ της βίας


Maria Louka


Το Star αλλοίωσε το βίντεο που είδαν και άκουσαν χιλιάδες άνθρωποι με τους άνδρες της Δράσης να φωνάζουν "πάμε να τους σκοτώσουμε". Είναι θέμα στοιχειώδους αξιοπρέπειας να παρέμβουν άμεσα ΕΣΡ και ΕΣΗΕΑ


Stergios Alexiou

Σε ερώτηση που έγινε το πρωί στον antenna αν το μεταλλικό πτυσσόμενο γκλοπ ανήκει στην εξάρτηση του αστυνομικού, ο Μπαλάσκας απάντησε ότι ΔΕΝ ανήκει κ τ' αγοράζουν μόνοι τους κ συνέχισε λέγοντας ότι δεν υπάρχει καμία σχετική απόφαση της ΕΛ.ΑΣ. Ομολόγησε δηλαδή ότι παρανομούν...


GioDim_

Το μόνο που δεν αντέχω στη ζωή μου είναι ο βιασμός της λογικής. Και είναι βιασμός της λογικής οταν μου λένε ότι ο αστυνομικός που τραυματίστηκε έχει περισσότερα δικαιώματα απ τον πολίτη που τραυμάτισε.



aris Karvounopoulos

Ποτέ και πουθενά καμία κυβέρνηση που έβαλε απέναντι της τη νεολαία δεν κέρδισε...


ντ-VAR

Συγχαρητήρια στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας για την παρέμβαση της στα τρέχοντα γεγονότα.







Πού δέρνουν σήμερα; Δεν προλαβαίνουμε να τα γράψουμε και μάς προλαβαίνουν. #αστυνομικη_βια #EndPoliceBrutality


Μας θυμίζει ο Minos Matsas:






Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

Οι Γυναίκες του Δικτύου Χρηστών Ψυχοδραστικών Ουσιών PeerNUPS για την Ημέρα της Γυναίκας #PeerNUPS #EuroNPUD #SisterWUD

 






Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας
Και η ΕuroNPUD SisterWUD έχει οργανώσει μια καμπάνια με δράσεις.
(covid19 εν μέσω περιορισμών )
Για τις Γυναίκες που παίρνουν ουσίες !
Για ισότητα !
Για τα Δικαιώματα μας!
Ζήτω η SisterWUD! (αδελφότητα Γυναικών που παίρνουν ουσιες)
Παρακαλώ Υποστηρίξτε
( θα ακολουθήσουν φωτογραφίες την υπόλοιπη ημέρα )




SisterWUD has organised a campaign with events (covid19 restrictions permitting).
For and by the Women Who Use Drugs.
For Equality. For our rights.
Long Live the SisterWUD!
Please support
(photos of our actions will be following all day)
Euronpud Sisterwud
EuroNPUD Public
INPUD

Σάββατο 6 Μαρτίου 2021

#Με_τον_Έκτορα διότι δεν υφίσταται οικογενειακή ευθύνη #Κουφοντίνας



Στο Σύνταγμα συνελήφθη ο Έκτορας Κουφοντίνας από τις αστυνομικές δυνάμεις κατά την διάρκεια των επεισοδίων.

Κωνσταντίνος Μητσοτάκης
για τον Σ. Παττακό
Βουλή, 13 Μάη 1996
Ο Παττακός είχε καταδικαστεί για εσχάτη προδοσία, κατάλυση πολιτεύματος, χιλιάδες εκτελέσεις και βασανιστήρια.


__________



Είπαν στους μπάτσους να περιορίσουν τον ιό και οι μαλακες συνέλαβαν τον Έκτορα

Η αστυνομία προσηγαγε τον Εκτορα Κουφοντίνα με την κατηγορία του τρομοκρατικού επωνύμου.



_____________________________________________________________________________
Προσθέτω επειδή σε κοινωνικά δίκτυα τα ανωτέρω ξεκίνησαν διαμάχες:

Για όσες και όσους δεν κατάλαβαν:
Θεωρώ 
1. θεμιτό να πας να διαδηλώσεις για τον πατέρα σου. 
2. Το να διαδηλώνεις δεν είναι αιτία σύλληψης.
Το αν είναι δίκαιο το αίτημα του πατρός Κουφοντίνα δε θα το κρίνω εγώ. Κρίνω όμως (στην πιο πάνω ανάρτηση μεταφέροντας λόγια άλλου) την ανισότητα στην εφαρμογή του νόμου. 
Και αυτό με ενοχλεί πολύ.

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

Φοιτητές του ΑΠΘ έφτιαξαν τη δική τους Guernica, ενάντια στην αστυνομική βία


 

―Εσείς το κάνατε αυτό; ρώτησε ένας αξιωματικός της Γκεστάπο δείχνοντας τη Guernica.

―Εσείς το κάνατε, του απάντησε ο Πικάσο.

 

Σήμερα, σε μια άλλη εποχή και άλλο τόπο οι φοιτητές του ΑΠΘ έφτιαξαν τη δική τους Guernica, ενάντια στην αστυνομική βία και αυθαιρεσία.


Για τη Guernica

Πικάσο, στο Παρίσι, συγκλονισμένος από τον Ισπανικό Εμφύλιο ζωγράφισε τη Γκερνίκα, ένα έργο μπρεχτικό κι αντιαριστοτελικό που έχει χαρακτηριστεί ως το μεγαλύτερο αριστούργημα όλων των εποχών.


Αυτός ο τεράστιος καμβάς (3,54x7,82μ.) περιγράφει την απανθρωπιά, τη βιαιότητα και την απόγνωση του πολέμου. Ήταν παραγγελία της δημοκρατικής κυβέρνησης της Ισπανίας για τη Διεθνή Έκθεση του Παρισιού το 1937[. Ο Πικάσο εμπνεύστηκε το έργο όταν, στις 26 Απριλίου της ίδιας χρονιάς, στα πλαίσια του Ισπανικού Εμφυλίου Πολέμου, Ο Πικάσο πληροφορήθηκε τα γεγονότα από την εφημερίδα Le Soir, ξεκίνησε το έργο στης 1η Μαΐου και το ολοκληρώνει στις 3 Ιουνίου του 1937[

Ο Πικάσο απέφυγε να ζωγραφίσει αεροπλάνα, βόμβες ή ερείπια. Οι κυρίαρχες μορφές του έργου είναι ένας ταύρος και ένα πληγωμένο άλογο με διαμελισμένα κορμιά και τέσσερις γυναίκες που ουρλιάζουν κρατώντας νεκρά μωρά. Αρχικά ο Πικάσο πειραματίστηκε με χρώμα, αλλά τελικά κατέληξε στο άσπρο-μαύρο και αποχρώσεις του γκρι, καθώς θεώρησε ότι έτσι δίνει μεγαλύτερη ένταση στο θέμα. Πολλές φορές μετακίνησε φιγούρες και μορφές πριν καταλήξει στην οριστική τους θέση. «Η αφαίρεση του χρώματος και του αναγλύφου αποτελεί διακοπή της σχέσης του ανθρώπου με τον κόσμο: όταν διακόπτεται,δεν υπάρχει πια η φύση ή η ζωή»

Η διαδικασία της ζωγραφικής του πίνακα αποτυπώθηκε σε μια σειρά φωτογραφιών από τη διασημότερη ερωμένη του Πικάσο, την Dora Maar, μια διακεκριμένη καλλιτέχνιδα. Συνολικά σαράντα πέντε σχέδια μας έχουν σωθεί τα οποία προετοιμάζουν την τελική Γκερνίκα[3]. Όταν πρωτοεμφανίστηκε ο πίνακας, οι αντιδράσεις ήταν μάλλον αρνητικές. Ο Βάσκος τοιχογράφος Χοσέ Μαρία Ουτσενάι δήλωσε: «Για έργο τέχνης είναι ένα από τα φτωχότερα της παγκόσμιας παραγωγής. Πρόκειται για πορνογραφία 7x3». Γερμανικό έντυπο έγραψε ότι πρόκειται για «σύμφυρμα από ανθρώπινα μέλη που θα μπορούσε να είχε ζωγραφίσει τετράχρονος». Σταδιακά το γενικό αίσθημα άρχισε να μεταστρέφεται και το έργο περιόδευε για να ενισχύσει τον αγώνα των Δημοκρατικών. Η περιοδεία σταμάτησε όταν ο Φράνκο κατέλαβε την εξουσία το 1939 και, με το ξέσπασμα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, το έργο φυγαδεύτηκε στις ΗΠΑ, για να αποφευχθεί η καταστροφή του.

Η Γκερνίκα έμεινε στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης για πολλά χρόνια και ο Πικάσο είχε δηλώσει πως δε θα επέστρεφε στην Ισπανία προτού αποκατασταθεί πλήρως η δημοκρατία. Το 1981 η Γκερνίκα επιστράφηκε στην Ισπανία και εκτέθηκε αρχικά στο Casón del Buen Retiro και κατόπιν στο Μουσείο ντελ Πράδο, προστατευμένη με αλεξίσφαιρο τζάμι και οπλισμένους φρουρούς, για το φόβο νέου βανδαλισμού. Το 1992 ο πίνακας μεταφέρθηκε στη σημερινή του θέση στο Εθνικό Μουσείο Τέχνης Βασίλισσα Σοφία στη Μαδρίτη, του οποίου έγινε το διασημότερο και σπουδαιότερο έκθεμα.


 

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021

Ασφαλής χρήση στα χρόνια της πανδημίας - (video)

 



Proud and loud. Drug User groups for #covid19

Ήδη από τον περασμένο Μάρτιο, εμείς στο δίκτυο INPUD -

δηλαδή EuroNPUD για Ευρώπη (όπου προεδρεύω) και το δικό μας ελληνικό Δίκτυο Ομοτίμων Χρηστών PeerNUPS,

πρώτα κι από κυβερνήσεις αντιδρ'ασαμε με το φυλλάδιό μας με συμβουλές για να είμαστε ασφαλείς στα χρόνια της πανδημίας.




https://www.youtube.com/watch?v=0NbieKxCY3M



To Φυλλάδιο:

COVID-19 ― Συμβουλές για άτομα που παίρνουν ναρκωτικά

https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2020/03/covid-19_28.html



Τρίτη 2 Μαρτίου 2021

Αγάπη; Αν ήμουνα αρχαία θεά ή Μοίρα

 



Αν ήμουνα αρχαία θεά ή Μοίρα

κι ήμουν σε θέση να προικίσω ένα θνητό

ένα μονάχα δώρο θα έδινα: 

Ποτέ, αλλά ποτέ ποτέ του να μην αγαπήσει.

Πόθο και καύλα και παιχνίδια και ναζάκια και όρκοι της στιγμής κατά τα κέφια μας, και θαυμασμός της ομορφιάς εμψύχων και αψύχων, τόπων και έργων; Ναι, βεβαίως κι ολοψύχως με όλη μας την όρεξη και υποσχέσεις κι όνειρα από εκείνα της στιγμής τα απατηλά που ακούγονται ωραία κι αιώνια αλλά την  επομένη έχουν σκορπιστεί σα συννεφάκια ή αναθυμιάσεις των γλεντιών.

Αλλά αλίμονο

και ωιμέ κι αλί και τρισαλί

κι αμάν αμάν

για μάς που Μοίρα δε μας καλοπροίκισε

και αγαπάμε αληθινά

τόπους- ιδίως τόπους-

παρασυρμένοι από την απατηλή αγάπη

νομίζοντας, πιστεύοντας, 

ξεχνώντας 

πως ‘δικό μου’ δεν υπάρχει.

_________


Clue: