Σάββατο 6 Μαρτίου 2021

#Με_τον_Έκτορα διότι δεν υφίσταται οικογενειακή ευθύνη #Κουφοντίνας



Στο Σύνταγμα συνελήφθη ο Έκτορας Κουφοντίνας από τις αστυνομικές δυνάμεις κατά την διάρκεια των επεισοδίων.

Κωνσταντίνος Μητσοτάκης
για τον Σ. Παττακό
Βουλή, 13 Μάη 1996
Ο Παττακός είχε καταδικαστεί για εσχάτη προδοσία, κατάλυση πολιτεύματος, χιλιάδες εκτελέσεις και βασανιστήρια.


__________



Είπαν στους μπάτσους να περιορίσουν τον ιό και οι μαλακες συνέλαβαν τον Έκτορα

Η αστυνομία προσηγαγε τον Εκτορα Κουφοντίνα με την κατηγορία του τρομοκρατικού επωνύμου.



_____________________________________________________________________________
Προσθέτω επειδή σε κοινωνικά δίκτυα τα ανωτέρω ξεκίνησαν διαμάχες:

Για όσες και όσους δεν κατάλαβαν:
Θεωρώ 
1. θεμιτό να πας να διαδηλώσεις για τον πατέρα σου. 
2. Το να διαδηλώνεις δεν είναι αιτία σύλληψης.
Το αν είναι δίκαιο το αίτημα του πατρός Κουφοντίνα δε θα το κρίνω εγώ. Κρίνω όμως (στην πιο πάνω ανάρτηση μεταφέροντας λόγια άλλου) την ανισότητα στην εφαρμογή του νόμου. 
Και αυτό με ενοχλεί πολύ.

1 σχόλιο:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.