Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Ένα Βραβείο- 7 Πράγματα για Μένα + 15 Ιστολόγια που βραβεύω







Έλαβε χθες ένα βραβείο αυτό το blog. Και είναι διασκεδαστικό διότι σαν κάτι υποτροφίες έρχεται με υποχρεώσεις.

1. Να αναφέρω όποιον με βράβευσε. (ευχαρίστως)
2. Να καταγράψω 7 Τυχαία Πράγματα για Μένα (τη γράφουσα).
3. Να βραβεύσω κι εγώ με τη σειρά μου 15 άλλα ιστοπονήματα (με χαρά, συστήνω ούτως ή άλλως).

Ιδού το βραβείο που μου το έδωσε η Κυρία Σασυφή του


Ιδού 7 Τυχαία Πράγματα Για Μένα

1. Πιστεύω πως η Τύχη ευνοεί τον προετοιμασμένο.

2. Δε μου αρέσουν τα Τυχερά παιχνίδια.

3. Βρίσκω χρήματα. Στο δρόμο, σε μηχανήματα τράπεζας, στην παραλία. Τύχη ή παρατηρητικότητα;

4. 'Εχω κερδίσει σε Τζόκερ και Λαχείο (280 ευρώ και 40.000 δραχμές). Κάποιο ποσοστό κερδίζει. Δεν είμαι Τυχερή, απλώς έτυχε.

5. Ένας γιατρός μου είπε "Τυχαίνει στο 3% των περιπτώσεων". Ατυχία που την εξέλαβα ως ιδιαιτερότητα ― "Ανήκω λοιπόν στο 3%!"

6. Με γοήτευσε η Αποτυχία. Όταν μου πέρασε ήταν αργά.

7. 'Τυχερός στην Ατυχία του' σημαίνει επιβίωσε; Δηλαδή Άτυχος δις.

Ιδού ποιους παρασημοφορώ
με αλφαβητική σειρά

Angelis and the Istanbul ― χωρίς τον Αγγελή πώς πας στην Πόλη
Angelus Novus― όλο και μου μαθαίνει
Asteroid ― έχει και εικόνες
Ημερολόγιο Οδοστρώματος  ― άρθρα με σκέψη και καρδιά και γέλιο
Margo ― αυτοανάλυση με λογική (δίχως μπαρούφες 'φιλολό')
Μπάμπης Δερμιτζάκης ― πιό βιβλιοφιλικό δε γίνεται.
ΜYKONOS― γιατί εδώ είμαστε
My Way To Trieste ― Φοιτητής σε μακρύ ταξίδι
όλα στα κάρβουνα ― όλο και κάτι μαγειρεύεται
Ο Antista/Chef προτείνει..― 'Μάχιμα γραφικά' φτιάχνουν το κέφι και το blog
ostria ― κερδίζω χρόνο, ψάχνει αντί για μένα και φέρνει τα καλύτερα
STAVENTO― έρχεται νύχτες και με συντροφεύει 
Της Ελληνίδας ― σα φίλη στο τηλέφωνο
Τα-ξύδια ― επειδή έμαθε να μαγειρεύει για το κορίτσι του
Φιλοσοφίες ενός Μαρουλιού ― καρδιά μαρουλιού με sexy 'τζίβες'

Εάν σας βράβευσα ξέρετε: 
Ευχαριστώ σ΄εμένα /7 τυχαία για σας/15 ιστολόγια που βραβεύετε.
Και Καλή Τύχη!
――――――――――――――

10 σχόλια:

  1. Μια καλησπέρα ν΄αφήσω, στην Κυρία Δάφνη Χρονοπούλου -όπως σας αποκαλεί η Μπλουζ-
    μαζί με ευχαριστίες για την επίσκεψη!
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι όμορφη και τρυφερή έκπληξη!
    Ευχαριστώ από βάθους καρδιάς και προπαρασκευάζομαι...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σα φίλη στο τηλέφωνο ε; Ε λοιπόν ναι, κι'εγώ! Και με συγκινεί ιδιαίτερα αυτό. Καλημέρα, να έχεις μιά υπέροχη μέρα, το καλοκαιράκι επέστρεψε δριμύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δάφνη, έγραψα ένα σχόλιο για να σε συχγαχρώ και να σε ευχαριστήσω. Δεν ξέρω τι έγινε, ίσως περνάει πρώτα από την έγκρισή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον κάτι δεν πήγε καλά την πρώτη φορά. Συγχαρητήρια και πάλι, σε ευχαριστώ και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις έμαθα για τη βράβευση μου!!!
    Γιούπιιιιι, τί καλά!!

    Δαφνούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, σου στέλνω τα ανατολίτικα φιλιά μου, σε περιμένω να φουμάρουμε ναργιλέδες στην Πόλη!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δάφνη μου σ' ευχαριστώ θερμά! Είσαι από τους ανθρώπους που με διδάσκει, γι αυτό και με τιμάς ιδιαίτερα!

    Να είσαι καλά και τυχερή όσο επιθυμείς!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υψιστη η τιμή που μου έγινε. Δεν δεσμεύομαι να αναλάβω τα καθηκοντά μου άμεσα, λόγω ατυχούς συγκυρίας, αλλά υπόσχομαι πως δεν θα το ξεχάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δαφνη μου σε χιλιοευχαριστω για την τιμη που μου εκανες. μολις αποκτησω ξανα υπολογιστη και ιντερνετ υποσχομαι να ανεβασω κειμενα ανταξια της βραβευσης μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.