Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Τη σκότωσαν στο ξύλο. Μα πάω στοίχημα: δε σας νοιάζει



Τη σκότωσαν στο ξύλο, στο δρόμο, μπροστά σε περαστικούς. Έζησε σε κώμα μια εβδομάδα και πέθανε προχθές.
Αφήνει πίσω την κόρη της, ένα εντεκάχρονο κοριτσάκι.

Σας στεναχώρησα;

Δείτε τώρα - σαν test- πώς στους περισσότερους η λύπη θα γίνει αδιαφορία αν προσθέσω κάποιες λεπτομέρειες:

Ήταν χρήστρια, χρόνια στο Πρόγραμμα Αποτοξίνωσης.
Το παιδί τής το είχαν πάρει με δικαστική απόφαση.
Ο φόνος έγινε στην Πλατεία Εξαρχείων.
Οι δολοφόνοι επίσης χρήστες.

Το νιώθετε; Μη μου πείτε όχι, μόνο σκεφτείτε το. Με τις πρόσθετες πληροφορίες δεν είναι σα να έκλεισα το φάκελο; Σα να έγραψα  εκείνο το 'Ξεκαθάρισμα Λογαριασμών' που ακούμε στις ειδήσεις και προχωράμε αδιάφορα;
Άλλοι θα πείτε ''καλά να πάθει', άλλοι 'ας πρόσεχε'. Δε φταίτε εσείς, μόνο ήθελα να το εντοπίσουμε, να το θυμόμαστε ότι ακόμα κι οι ευαίσθητοι, οι φιλάνθρωποι, οι πολιτικά ξύπνιοι και ενεργοί έχουν προκαταλήψεις, ότι η ταυτότητα του χρήστη ουσιών μας θέτει σε κατώτερη κατηγορία με πολύ λιγότερα δικαιώματα. Και δεν αναφέρομαι μόνο στα πολιτικά μα και το άλλο, το δικαίωμα να μπούμε στην καρδιά και το νου σας.

Στην Κάλλη Κ. μόνο ένα RIP,
ένα Καλό Ταξίδι και Καλή Ξεκούραση θα πω.

Σ΄εσάς όμως θέλω να τονίσω κάτι:
Ο Δολοφόνος μπορεί να είναι και χρήστης.
Ο Χρήστης όμως σπανίως είναι Δολοφόνος.
Παρακαλώ μην το ξεχνάτε.

_____________________________
Δυό ακόμα πληροφορίες, τροφή για σκέψη, με αφορμή το περιστατικό:
1. Η κοπέλα δεν ήταν άπορη. Το αντίθετο. Η οικογένεια όμως απευθύνθηκε σε γνωστό 'Στεγνό΄Πρόγραμμα το οποίο συνηθίζει να συμβουλεύει 'Σκληρή Αγάπη': Την έδιωξαν από το σπίτι, έκοψαν κάθε βοήθεια, της πήραν το παιδί της.  Η θεωρία είναι πως άμα πιάσεις πάτο θα αλλάξεις. Στην πράξη όμως  τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά που πάτος είναι  η πορνεία, η απόλυτη ψυχική κατάρρευση, ο θάνατος.
2. Έχουμε πληροφορία ότι δύο νοσοκομεία δε δέχονται χρήστες, ούτε στα επείγοντα. Δε θέλω να το πιστέψω, οπότε θα επανέλθω αν εξακριβωθεί. 


ΠΡΟΣΘΕΤΩ 27 Νοεμβρίου
Άνοιξε μακριά συζήτηση για το θέμα στο Facebook* με πολλές προσωπικές επιθέσεις προς εμένα που δεν τιμούν τους θεραπευτές Στεγνού που μυγιάστηκε από το υστερόγραφό μου. Με λύπη παρατηρώ ότι εμείς οι χρήστες (νυν,πρώην ή θεραπευόμενοι) στην κουβέντα επιδείξαμε μια ευγένεια και κοσμιότητα που από τους άλλους λείπει.
Δυό δείγματα ακολουθούν (μα έχουμε και χειρότερα)




Και μια απάντηση:

*[ήταν στο σύνδεσμο https://www.facebook.com/daphne.chronopoulou.9/posts/10204215903852290 αλλά διαφράφτηκε αυτόματα λόγω αποχώρησής μου από το Σύλλογο Θεραπευομένων ΟΚΑΝΑ].

33 σχόλια:

  1. όχι δεν αδιαφορω ,ούτε αισθανομαι διαφορετικά όταν ακούω τέτοιες περιπτωσεις. Τα δίδυμα έχουν συμμαθητή ,όπου και οι 2 γονεις του ειναι χρηστες ναρκωτικών και είμαι η μοναδική που τα συμβουλεύω να τον κάνουν παρέα, τους εξηγω πως οι γονεις του ειναι άρρωστοι και δεν μπορούν να τον προσέχουν και να το κάνουν αυτοί ! Οι γονείς δεν ηθελαν να κάθεται με τα παιδιά τους γιατι ειναι ζωηρούλης και έβριζε ,τον έβαλε με ένα απο τα δικά μου και του ειπε πως αν βριζει δε θα τον εχει φίλο και αυτο σταμάτησε.....αν καμια φορα του ξεφυγει βρισια ,αμέσως λέει συγνώμη γιατι χρειάζεται τη φιλία τους( ξέρω πως ο μπαμπάς του θα ειναι φυλακη για 1 μηνα ,δεν το ειπα στα μικρα και ήρθαν αυτά και μου είπαν :''μαμά μας είπε ο Σ πως ο μπαμπάς του είναι φυλακη''...πρέπει να είσαι εντελώς αναίσθητος για να μην στενοχωριέσαι με όλα αυτα και να λες ''ας πρόσεχες'')
    Συγκινούμαι πολύ από όσα μου μεταφέρουν τα παιδιά και πάντα σκέφτομαι τους γονεις του και όλους αυτους τους εξαρτημένους ανθρώπους....αυτο που λενε να τους εγκαταλείπουμε κι εμένα μου εχει κανει εντυπωση και τωρα που το λες κι εσυ ,γιατι δεν τα γνωριζω όλα μου κανει μεγαλυτερη εντυπωση γιατι νόμιζα πως ηταν το σωστό αν και σκεφτόμουν πως μόνοι τους σιγουρα θα κάνουν χειρότερα πράγματα....
    τα έγραψα και λιγο βιαστικα ,γιατι εχω προβλημα με το ιντερνετ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η συμβουλή έχει καταστρέψει πάρα πολύ κόσμο. Πηγάζει από τον αμερικάνικο πουριτανισμό (όπως κι η λέξη 'καθαρός' για όποιον το κόβει) και είναι τιμωρητική και όχι θεραπευτική.
      Επίσης βεβαίως είναι μεγάλη υποκρισία. Αν μου πούν ότι έδιωξαν το παιδί τους επειδή δεν το αντέχουν μπορεί και να το δεχθώ μα να υποκρίνονται ότι πετάνε μια κόρη στο δρόμο «γα το καλό της» είναι η απόλυτη υποκρισία.

      Η συγκεκριμένη κοπέλα κοιμόταν στο δρόμο. Εθισμένη, άφραγκη, φοβισμένη. Έψαχνε ρούχα για να περάσει από το σχολείο να δει την κόρη της δίχως να τη ντροπιάσει με το χάλι της και ούτε αυτό δεν της έδωσαν. Διάβασα γράμμα της που τα έλεγε. 'Με τέλειωσαν' γράφει.

      Κάποτε ακούγομαι φανατική και σκληρή όταν μιλώ γι αυτά τα αυστηρά 'στεγνά' προγράμματα. Είναι επειδή ξέρω. Πιο πολλούς χάνουμε από την επιβεβλημένη παρανομία παρά από την ίδια την ουσία.

      Καλή σου μέρα Νάσια μου,
      ευχαριστώ που καταλαβαίνεις.

      Διαγραφή
  2. Δάφνη,γιατί βάζεις στοίχημα ότι δεν μας νοιάζει;
    Πίστεψε με μας νοιάζει και μας αναστατώνει ακριβώς όσο αναστατώνει και εσένα αλλά όπως και εσύ δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα σε προσωπικό επίπεδο πέραν από το να δηλώνουμε βαθιά συγκλονισμένοι.
    Τι άλλο μπορώ να κάνω σε προσωπικό επίπεδο όταν ειδικά αυτά τα θέματα περιμένω να τα αντιμετωπίσουν αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους τις οποίες πληρώνω με τους φόρους και υποτίθεται έχουν και την ειδίκευση στην αντιμετώπιση τέτοιων ευαίσθητων θεμάτων;
    Δεν μπορεί να μην μας αγγίζει ο θάνατος μιας νέας γυναίκας με αυτόν τον βάρβαρο τρόπο.
    Τι σημασία έχει αν ήταν χρήστρια ναρκωτικών;
    Την συμπονώ διπλά γιατί δεν γνωρίζω ποιες συνθήκες την έφτασαν στο κατώφλι αυτής της κόλασης.
    Δηλώνω λοιπόν πραγματικά συγκλονισμένη αλλά θέλω να είμαι και απόλυτα ειλικρινείς.
    Εξοργίζομαι,αναστατώνομαι,αλλά πέραν της δημοσίευσης(όπως καλώς έκανες εσύ) δεν μπορώ δυστυχώς να κάνω τίποτα γιατί πολύ απλά δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.
    Οι περισσότεροι δεν έχουμε προκαταλήψεις γιατί το πρόβλημα το γνωρίζουμε όλοι και δεν το αποφεύγουμε γιατί ακουμπάει πλέον ανθρώπους και του φιλικού μας περιβάλλοντος.

    Υ.γ
    Δάφνη,θέλω να ξέρεις ότι όταν συναντάω παιδιά σε αυτήν την κατάσταση να ζητιανεύουν στον δρόμο ανοίγω πρόθυμα το πορτοφόλι μου γνωρίζοντας που θα καταλήξουν τα χρήματα μου γιατί δεν θέλω να φτάσουν στο έσχατο σημείο αναζητώντας την δόση τους.
    Πολλοί με κατακρίνουν για την στάση μου αλλά δεν με νοιάζει.
    Θέλω να κρατήσουν την αξιοπρέπεια τους μέχρι την στιγμή που θα αποφασίσουν να βγουν από το σκοτάδι της εξάρτησης, στο φως της ελπίδας
    Αγαπώ αυτά τα παιδιά με το τρομαγμένο και απελπισμένο βλέμμα και θα ήθελα να τα σφίξω όλα στην αγκαλιά μου γιατί έχω την αίσθηση ότι ψάχνουν απελπισμένα μια αγκαλιά.
    Γιαυτό πίστεψε με είμαστε πολλοί που συγκλονιζόμαστε.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη xristin
      και βέβαια δεν ήταν για σένα -ή ανθρώπους σαν εσένα- το 'δε σας νοιάζει'.

      Καλά κάνεις και δίνεις (κι εγώ το κάνω)
      διότι, ίσως δεν το ξέρεις μα δεν είναι μόνο θέμα απόφασης. Στα υποκατάστατα υπάρχει Λίστα Αναμονής και κάποιοι περιμένουν χρόνια. Όσο για τα 'Στεγνά' κάποια (όπως αναφέρω) είναι άκρως επικίνδυνα, σκληρά τόσο που δεν κάνουν για όλους μας.

      Ως επιζήσασα οφείλω να μιλάω γι αυτά. Αν ακούγομαι κάπως μαχητική κατάλαβέ με, είναι επειδή ξέρω πόσους χάνουμε κάθε χρόνο και πώς, όπως ξέρω για τα εκατομμύρια των επιδοτήσεων που εξανεμίζονται άγωστο πού και τίποτε δε φτάνει στο χρήστη και το θεραπευόμενο..

      Σ ευχαριστώ για τα λόγια σου,
      μακάρι να ήταν κι άλλοι σαν εσένα και τη Νάσια...

      Διαγραφή
  3. Κανενός Δάφνη δεν του αξίζει να πεθαίνει έτσι .Υπάρχουν πολύ χειρότεροι άνθρωποι εκεί έξω και ας είναι- φυσιολογικοί -και οχι χρήστες .Αλλά ούτε σε αυτούς αξίζει κάτι τέτοιο.Καλά κάνεις και τα γράφεις και δεν κρύβεις τέτοια πράγματα .Σε χαίρομαι και γιατί ξεμπερδεψες και γιατί το λες .Μας έχουν φάει τα δήθεν και το ο εαυτούλης μου και δεν γ.....το σύμπαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσάνθη μου αν και με κάνεις να ντρέπομαι― δε θέλω τα εύσημα, το κάνω γιατί εύχομαι κι ελπίζω να αλλάξει κάτι. Γιατί όταν μου έτυχε να νιώσω την προκατάληψη (από γιατρούς) κατάλαβα ότι αν μιλούσαν άνθρωποι σαν εμένα― ξέρεις, 'ενταγμένοι', 'μορφωμένοι', όχι φυλακόβιοι, άνθρωποι που δε μας φαίνεται― τοτε ίσως να άλλαζε και το στερεότυπο για τους άλλους.
      Ξέρω πολλούς (και διάσημους) που έχουμε 'πιεί' μαζί και δε λένε κουβέντα. Δε φταίει ο πολύς κόσμος λοιπόν, έχουμε ευθύνη κι εμείς...

      Διαγραφή
  4. Γιατί νομίζεις πως βάζοντας τις επιπρόσθετες πληροφορίες δεν θα μας ένοιαζε ο θάνατος ενός ανθρώπου; Έχει διαφορά η δική της ζωή από την δική μου; αξίζει περισσότερο στα καντάρια η ζωή μου που ποτίζεται με κρασάκι από την δική της, την δική του, την δική τους που ποτίζεται με ηρωίνη; Στον ίδιο τόπο θα καταλήξουμε κι εγώ κι εκείνη ή εκείνος.
    Αν κάποιους δεν λυπάμαι καθόλου είναι οι γονείς της και όλοι οι γονείς που δεν αγκαλιάζουν τα παιδιά τους στα δύσκολα και τόσο εύκολα παρασύρονται από το ''τι θα πει ο κόσμος'' ή από κάθε είδους παπαρολογία που βαφτίζεται επιστημονική διαπίστωση και δεν ακούν την καρδιά τους για τα ίδια τους τα παιδιά. Και τώρα καλούνται να μεγαλώσουν το παιδί του παιδιού τους που το σκότωσε το ''ενδιαφέρον'' τους.
    Κρίμα που ορισμένα εγκλήματα κατά ζωής παραμένουν στο απυρόβλητο.

    υγ. Για την ιστορία αναφέρω ότι έχουμε φιλική οικογένεια
    με ανάλογη περίπτωση, που ποτέ, μα ποτέ δεν έκλεισε την
    πόρτα και την αγκαλιά της στο παιδί τους που σήμερα
    φτάνει τα τριάντα χρόνια και αδυνατεί να απεξαρτηθεί, αν
    και έχει κάνει ότι πρόγραμμα υπάρχει σε Ελλάδα και εξωτερικό.
    Ακόμα και τις κρίσεις του τις αντιμετωπίζουν πλέον με
    τόση αγάπη και υπομονή που όταν το σκέφτομαι νοιώθω
    πολύ μικρή εμπρός τους.

    Τίποτα περισσότερο Δάφνη μου.
    Καλημέρα να έχεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου δεν το νομίζω για σένα προσωπικά, όπως δεν το βλέπω έτσι εγώ όμως ξέρω ότι για πάρα πολλούς έτσι είναι.
      Και στους πολλούς είναι και άνθρωποι που έχουν επίδραση στη ζωή του χρήστη. Διάβασα γράμματα της κοπέλας από όταν γύριζε στους δρόμους τρελαμένη. Το τι άκουσε από εισαγγελείς και δικαστίνες (όταν προσπαθούσε να πάρει το παιδί της) θα σε ανατρίχιαζε.
      Όσο για τους γονείς τι να πω.. δεν τους καταλαβαίνω. Τη μεγάλη ευθύνη την έχουν οι «ειδικοί» των Στεγνών που συστήνουν στους γονείς την εγκατάλειψη, που στερούν το φάρμακο, που στον ευάλωτο άνθρωπο που παλεύει δείχνουν σκληρότητα.

      Η οικογένεια που γνωρίζεις είναι σπάνια περίπτωση. Νομίζεις θα ζούσε το παιδί τους σήμερα αν το είχαν σπρώξει στην παρανομία διώχνοντάς το;
      Δε νομίζω, στο λέω με σιγουριά γιατί ούτε εγώ θα ήμουν ζωντανή αυτή τη στιγμή...

      Σ΄ευχαριστώ για το ωραίο σχόλιο
      και σου εύχομαι Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Με αυτό το ποστ φαίνεσαι πολύ καλός άνθρωπος χαίρομαι για εσένα.
    Στεναχωριέμαι που έχεις δίκιο. Δεν με νοιάζει. Με πονάνε πολλά πράγματα
    και με πληγώνουν ακόμη περισσότερα αλλά αυτό το θέμα με αφήνει πραγματικά
    αδιάφορη. Το ότι έχασα άτομα απο τα ναρκωτικά και το ότι μεγάλωσα σε μια γειτονιά
    με πολλά ναρκωτικά με έκανε πιο σκληρή και αδιάφορη σε αυτά τα θέματα.
    Λυπάμαι που σας χαλάω το ωραίο παρεάκι αλλά είμαι η φωνή της πραγματικότητας.
    Ξέρω πως αν ήμουν αυτή η κοπέλα πιθανόν να είχα την ίδια τύχη και να με πετούσαν οι γονείς μου απο το σπίτι, επίσης δεν ξέρω πως θα λειτουργούσα στην θέση της γιατί απλά δεν μπορώ και δεν μπόρεσα να καταλάβω πως όλα αυτά τα άτομα βρεθήκαν σε αυτή τη θέση. Το άσχημο δεν είναι αυτό που σας λέω...το άσχημο είναι πως εκεί έξω υπάρχουν πολλοί σαν εμένα που δεν κάνουν τίποτα γι αυτό το θέμα που αύριο μεθαύριο πολύ πιθανόν να χτυπήσει και την δική μας πόρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι θέμα καλοσύνης. Ούτε εσύ είσαι κακός άνθρωπος ούτε εγώ αγία.

      Όπως το λες οι περισσότεροι σαν εσένα αντιδρούν και δε φταίνε πάντα, ι άνθρωποι έχουν και τα δικά τους ζόρια να αντιμετωπίσουν.

      Σ΄ευχαριστώ για την ειλικρίνεια― δε χαλάς κανένα παρεάκι, ίσα-ίσα.

      Διαγραφή
  6. Με φρίκη διαβάζω πως οι ίδιοι της οι γονείς την πέταξαν στο δρόμο...σκληρή αγάπη λέγεται αυτό?...μόνο τη σκληρότητα διακρίνω!
    Τι να πω...αλίμονο στη κοπέλα που έφυγε όπως έφυγε...αλήθεια τι θα πουν αύριο μεθαύριο στην κόρη της?
    Πως άφησαν τη μάνα της να πεθάνει στο δρόμο αβοήθητη?
    Δεν έχω λόγια!
    Είμαστε όλοι άνθρωποι Δάφνη μου, κι ως άνθρωποι ποτέ δεν ξέρουμε τι θα μας συμβεί για να μπορούμε ελαφρά την καρδία να προσπερνάμε, ή να κρίνουμε!
    Θα μου πεις έκρινα τους γονείς όμως...απλά δεν μπορώ να φανταστώ ως μάνα τέτοια κατάσταση...δεν ξέρω...ίσως να χρειάζονται άλλοι ειδικοί πιο υπεύθυνοι, (γεμίσαμε άχρηστους ειδικούς στην Ελλάδα)!...γιατί σίγουρα (δεν μπορώ να διανοηθώ κάτι άλλο) οι γονείς θα είναι χάλια πια...κι αντιμέτωποι με όλα τους τα λάθη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου
      κάποιοι γονείς συμβουλεύονται ειδικούς οι οποίοι συτσήνουν τη 'Σκληρή Αγάπη'. Ολέθρια κατ΄εμάς που ξέρουμε.
      Βλέπεις ο χρήστης ονομάζεται 'παιδί΄ως τα γεράματα και στην ουσία συχνά οι συμβουλές έχουν σκοπό να κάνουν καλύτερη τη ζωή της οικογένειας. Σεβαστό αν το παραδέχονταν μα να λένε πως έδιωξαν το παιδί τους για το καλό του είναι υποκρισία.
      ( ίσως δεις στο Facebook τα σχόλια...).

      Διαγραφή
  7. Δαφνη μου καλημερα.
    Δεν αδιαφορησα οχι, την ιδια λυπη συνεχισα να εχω.
    Για μενα ο θανατος και η δολοφονια δεν αλλαζουν απο το ποιος η τί το προκαλει, το αποτελεσμα μετραει. Τωρα οτι και να κανουμε και οτι και να πουμε δεν εχει σημασια. Το θεμα θα ητανε να γινει κατι πριν. Τωρα ειναι αργα και δυστυχως για πολλους συνανθρωπους μας θα ειναι αργα αν δε γινει κατι αμεσα.
    Ξερεις τι πιστευω; Πως οι περισσοτεροι ανθρωποι δεν αδιαφορουν, ουτε εχουνε συνηθισει (δε συνηθιζονται αλλωστε αυτα τα γεγονοτα) νομιζω ομως πως συνεχιζουν να ζουν γιατι ετσι εχουνε μαθει. Ξερεις οτι στη κοινωνια που ζεις θα συμβει και αυτο. Δεν αδιαφορεις απλως ζεις με ολα αυτα. Υπαρχουν ανθρωποι που προσπαθουνε για το καλυτερο και αυτο ειναι ευχη για ολους μας! Μακαρι να αλλαξει η ζωη ολων ως προς το καλυτερο. Δεν ειναι μια ευχη, ειναι μια ελπιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αδιαφορούν όταν το δουν ξεχωρισμένο κι αναλυμένο. Μα όπως λες «στη κοινωνια που ζεις θα συμβει και αυτο» μια και κατά την προπαγάνδα ο χρήστης πάει για θάνατο όπως ο Μουσουλμάνος, όπως τα παιδιά της Αφρικής.

      Προσπαθούμε όμως και γι αυτό κι εγώ έχω μια ελπίδα..

      Διαγραφή
  8. Αυτο που με οχι απλως με στεναχωρει αλλα με θυμωνει κιολας ειναι το γεγονος οτι το εμαθα απο εσενα κι οχι απο τα μ.μ.ε.οσο για τα συγκεγκριμενα κεντρα γνωριζω πολυ καλα αυτες τις ηλιθιες και συναμα επικινδυνες συμβουλες που δινουν,μαλιστα ενα δηθεν κεντρο απεξαρτησης επι πληρωμη παρακαλω,κανει και καλα δωρεαν ενημερωσεις στους γονεις με πρωτο το να διωξουν τα παιδια τους απο το σπιτι,το δε αισχρο ειναι οτι διαφημιζονται σε μεγαλα τηλεοπτικα καναλια,φερνοντας θεραπευομενους οπου λενε οτι αφου τους εδιωξαν οι γονεις τους ηταν το καλυτερο γιατι ετσι εγιναν καλα,εχω αναφερθει σε αυτα τα κεντρα σε αναρτηση μου στο blog μου,ρωτησα μαλιστα πως γινεται στα 20 ατομα οι 18 να γινονται καλα,δηλαδη ποσοστο 90%(νομιζω οτι πρεπει καποιος ναναι πολυ χαπατο για να το πιστεψει αυτο)αλλα βλεπεις οι γονεις πανω στον πονο τους κανουν τα παντα.Πολυ σωστα ειπες οι χρηστες δεν ειναι δολοφονοι,αλλωστε ανθρωποκτονιες απο χρηστες εχουμε πολυ σπανια & παντα μετα την συνυδητοποιηση της πραξης τους θετουν η προσπαθουν να θεσουν τερμα στη ζωη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ φίλε συνοδοιπόρε!
      Για μας και βέβαια δε θα πουν τα ΜΜΕ εκτός κι αν κλαίνε μάνες ή αν διαφημόζονται Δαραβίγκες..

      Μακάρι να είχα το σχόλιό σου στο Facebook που στη Σελίδα μου έχει μακριά συζήτηση κάποιων που αμφισβητούν τα λεγόμενά μου..

      Διαγραφή
  9. Κυρία Χρονοπούλου, ξέρετε από πού κατάγεται το στεγνό πρόγραμμα τού ΚΕΘΕΑ ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γέροντα
      ερώτηση παγίδα ή βαριέστε να γκουγκλάρετε;

      Διαγραφή
    2. Να πέσω στην παγίδα σας;

      Δεν είμαι απολύτως σίγουρη μα με σιγουριά γνωρίζω ότι το πνεύμα είναι καθαρά αμερικάνικο. Εξ ου και πουριτανκό (όχι sex/ όχι βοήθεια από την οικογένεια/ άσ'τον να πιάσει πάτο).

      Εξ άλλου οι Αμερικάνοι εφηύραβν τη «Μάστιγα», τον «Εσωτερικό Εχθρό» των «Ναρκωτικών» και με συμφωνίες επέβαλλαν την απαγόρευση σε άλλες χώρες.
      Μακριά και πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία αγαπητέ Γέροντα.

      Περιμένω να μάθω αν με πιάσατε και τι θα πάθω....

      Διαγραφή
  10. Θυμάμαι τη γιαγιά μου, την Άννα, πόσο σκληρή γυναίκα ήταν. Σε όλους, δίκαιη, αλλά πολύ σκληρή. Δεν είχε χάδι, δεν είχε χαμόγελο, είχε πρέπει. Έμενε στη Δροσοπούλου, και γύρω στα μέσα του 80 - εκείνη πέθανε προς τα τέλη, την πρόδωσε η σκληρή της η καρδιά - την είδα να κλαίει. Τη ρώτησα γιατί, μου έκανε εντύπωση, ήμουν και μικρός αρκετά.
    Είχε βρει ένα παιδί, παιδί σε άθλια κατάσταση απ τα ναρκωτικά, να τρέμει απ το κρύο και την εξάρτηση έξω απ τα σκαλοπάτια της. Εκείνη τον σήκωσε, τον έβαλε σπίτι, τον έβαλε με το ζόρι στο μπάνιο να πλυθεί, το τάισε κ, τον κοίμησε και μετά του δώσε λεφτά - δεν τον συμβούλευσε να σταματήσει γιατί ήταν έξυπνη. Ήξερε ότι δεν θα σταματούσε. Του είπε μόνο πριν φύγει, άμα τη χρειαστεί να χτυπήσει το κουδούνι.

    Η γιαγιά μου που εμένα δεν μου δώσε χάδι ποτέ, έδωσε αγάπη στο άγνωστο παιδί. Έδωσε λίγη φροντίδα και ζεστασιά.

    Εν ολίγοις, οι γονείς της κοπέλας, και όλοι αυτοί που υιοθετούν τη λεγόμενη σκληρή αγάπη, απλά διώχνουν την ευθύνη και δεν τους αξίζει ούτε ροχάλα.

    Λυπάμαι για το κορίτσι. Πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία ιστορία!
      Εύχομαι φίλε Τρεμένς να έχεις κληρονομίσει τη «σκληρή» καρδιά της σπουδαίας γιαγιάς σου.

      Ανοχή κι αγάπη λείπουν- η γιαγιά σου εν σοφία το γνώριζε...

      Διαγραφή
  11. Λύτρωση

    Ηταν προχθές μεσάνυχτα
    που περπατούσε εκεί,
    ανάμεσα στα πεζοδρόμια της θλίψης
    με απλωμένο χέρι σαν ζητιάνος
    Είχε το βλέμμα στο κενό
    τρέκλιζε ασυναίσθητα
    ολοι τον προσπερνούσαν
    Mερικοί τον κοίταζαν μ΄ αποστροφή
    άλλοι με οiκτο
    κάποιος τον έσπρωξε επίτηδες και έπεσε

    Κι ύστερα ένας άγγελος
    έσκυψε πάνω του
    τον τράβηξε απ' το μπράτσο
    και με μια βελόνα
    τον κάρφωσε στην άσφαλτο
    και σώθηκε.
    (V) 05/2013


    Αν μου επιτρέπεις αφηνω το παραπανω αντι σχολιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κυρία Χρονοπούλου,
    προφανώς κάπου υπάρχει το μέηλ σας αλλά δεν το βρίσκω. Θα ήθελα την άδειά σας να αναρτήσουμε στο toportal.gr στα κεντρικά μας θέματα αυτό το πόστ σας. Εχει σημασία και για μάς, όπως είναι φανερό οτι έχει για σας. Αν δεν έχετε αντίρηση θα σας είμαι υποχρεωμένος. Το μέηλ που χρησιμοποιούμε για την δουλειά είναι το davarakis@gmail.com. Αν έχετε την καλωσύνη στείλτε μας μιαν απάντηση, να έχουμε και το μέηλ σας για επικοινωνία. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Δαβαράκη
      το mail μου είναι
      daphnechronopoulou@gmail.com

      Θα χαρώ πολύ να δημοσιευθεί
      μα πριν το κάνετε θα ήθελα να ρίξετε μια ματιά στις αντιδράσεις στη φεϊσμπουκική σελίδα μου (διότι ίσως δε θέλετε την επίθεση που θα ακολουθήσει).

      Διαγραφή
  13. Δεν εχετε ιδέα για το τι ακριβώς συνεβαινε στην οικογένεια της, κανεις δεν την πεταξε στον δρόμο, για παρα πολλά χρόνια οι προσπαθειες απο τους γονεις ηταν απειρες, οι ανθρωποι γερασαν πρίν την ώρα τους, αλλα υπήρχε ενας παρα πολύ σημαντικός ανατρεπτικος παραγοντας που την επειρεαζε αρνητικά και δεν την αφηνε να σκεφτεί καθαρά και αυτός ηταν ο αντρας της! Ο οποίος την εδερνε ασυστολα και την εβαζε συνεχεια να ζητάει για να την περναει αυτός λάδι, αλλα αυτή εκει δεν ξεκολλαγε.

    Τι τσαμπουκαδες να κανει τι αστυνομιες δεν την αφηνε να ηρεμησει, οι γονεις τις πλεον φοβοντουσαν για την ζωή τους/τις, τους απειλουσε ανελλιπώς! Το παιδι πήγε στο ιδρυμα γιατι είχαν γινει 3 εισαγγελικές παραγγελίες για κακοποίηση ανηλικου, απο μαρτυρίες γειτονων στα σπιτια που εμεναν ακούγαν τις φωνες και τον ξυλοδαρμο που συνεβαινε συνέχεια και ποιος ξερει τι ζουσε και αυτο το κοριτσακι κάθε μερα.

    Συμφωνω οτι τα "στεγνά" προγράμματα δεν ειναι πάντα η σωστή επιλογή αλλα υπαρχουν περιπτωσεις και περιπτωσεις και αυτή ηταν μια πολύ ιδιαιτερη περιπτωση στην οποια ειχαν δοκιμαστει επι χρόνια τα παντα.

    Δυστηχως δεν υπαρχουν πολλές επιλογες οταν το ιδιο το ατομο δεν θελει να βοηθηθει, να σκεφτει καποιο καλύτερο μελλον για αυτην και το παιδί της, να κανει περα τους ανθρωπους που την βλαπτουν, να ξεχασει τις κακες στιγμες και να αγκαλιάσει τους γονείς τις που ηθελαν οσο τιποτα αλλο στον κοσμο να "καθαρισει" και να ηρεμήσει σαν ανθρωπος, οποιο και αν ήταν το τιμημα για αυτούς!

    στενός φίλος / γείτονας της οικογένειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπειδη τυγχάνει να ξέρω και εγώ, κι αυτό το παιδί να έχει μείνει πολλές μέρες σπίτι μου, μαζί με την κόρη μου σας έχουν πληροφορήσει λάθος. Το ζευγάρι όντως πλακώνονται στο ξύλο αλλά ποτέ δεν χτυπάγανε το παιδί ,οι Εισαγγελικές παραγγελίες γινόντουσαν από τη μητέρα της, για γελοίους λόγους. Την πρωτή την έχω διαβάσει εγώ με τα μάτια μου καί τη κατηγορούσε γιατί το παιδι είχε κολλήσει ψηρες ! Η μητέρα της τελικά τα κατάφερε το καλοκαίρι, βρήκε την κατάλληλη εισαγγελέα, της πήρε το παιδί και την αφησε στο δρόμο ! Τόσους μήνες ήταν στα Εξάρχεια αστεγη και εμένε κατω απο το άγαλμα, γιατί τόση κακία πια, γιατι δεν βοήθησε να φύγει από το δρόμο; δεν ήξερε ότι έχει γίνει 20 kg εκεί πέρα;
      Γιατί επίμονα δε μας λένε ποτέ είναι η κηδεία;
      Το παιδί εμένα μου έλεγε οτι δεν ενδιαφέρετε για τις μεζονέτες και τα iPad των παππούδων , και της πλούσιας θειας, ηθελε να μένει με τον μπαμπά μου την μαμά μου κι ας είναι μικρό το σπίτι , και να μη μαλώνουνε !

      Διαγραφή
    2. και αυτο που λετε για τον αντρα της ειναι εντελως ανακριβες ,απο περσι σηκωσε πρωτη φορα χερι πανω της ,δεν γινοταν παντα και αυτο εγινε για σοβαρο προσωπικο θεμα του ζευγαριου ...
      Ειχε δικα του χρηματα απο την οικογενεια του ,δεν της τα ετρωγε οπως θελετε να το εμφανισεται,μαλιστα εγω τον πιεζα να τους ζητησει ενα ποσο για να κανουν κατι δικο τους ,και να απασχοληθουν δημιουργικα ,αλλα εκεινος ντρεποταν και το θεωρουσε ξεφτιλα...
      Ο οποιος αντρας της, επαθε σοκ και χαζεψε εντελως απο το θανατο της,και βρισκετε σε καταστολη σε δημοσιο ψυχιατρειο γιατι θελει να "φυγει" και ο ιδιος
      ειδατε εγω τα παρουσιαζω ετσι ακριβως οπως ειναι χωρις σαλτσες

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ θερμοτατα την/τον Αγνωστο που παρά τo πένθος για τη φίλη έκανε τον κόπο να απαντήσει.

      Για τους αναγνώστες του blog θέλω να δηλώσω ότι υπάρχουν γράμματα της Κάλλης Κ. που όχι μόνο επιβεβαιώνουν όσα λέμε μα αποκαλύπτουν τραγικές καταστάσεις.
      Από σεβασμό στη μνήμη της και τον άνδρα της δε θέλουμε να τα δημοσιεύσουμε
      μα οι διαψεύσεις δεν ωφελούν.
      Με θλίβει που ακόμα και τώρα κάποιοι αρνούνται να δουν τα λάθη τους.

      Διαγραφή
    4. καλησπέρα κ. Δάφνη Χρονοπούλου.

      Χθες το απόγευμα γύρω στις 7.30μ.μ. δημοσίευσα ένα σχόλιο όσον αφορά το θέμα και σήμερα βλέπω μετά λύπης μου ότι ΔΕΝ υπάρχει.!!!! Θα θέλατε να μου εξηγήσετε το λόγο?

      Να σας θυμίσω ότι παρακαλούσα να σταματήσει η ΔΗΜΟΣΙΑ συζήτηση..!!! Φτάνει πια...!!! Ας αφήσουμε την Κάλλι να ξεκουραστεί, τον Γιάννη να ηρεμήσει (αν πότε καταφέρει να βρει και πάλι τις ισορροπίες του) και το μικρό να μεγαλώσει...!!!!!

      Αισθάνομαι κ γω υπευθυνος για την κατάληξη, γιατί θα έπρεπε ΟΛΟΙ να βοηθήσουμε πριν το τραγικό τέλος αυτής της ιστορίας και ΟΧΙ να καθόμαστε μέσω INTERNET να σχολιάζουμε πράγματα κ κατάστασεις που έχουν ήδη γίνει... Για άλλη μια φορά λοιπόν θα πω ότι είναι αργά πια...!!!!
      Η ΑΥΛΑΙΑ ΕΠΕΣΕ.....!!!!!!!!!

      Ας αναλογιστούμε τις ευθύνες μας και ας ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ να μην υπάρξει άλλο θύμα κ θύτης........!!!!!!!!!!!

      Όπως θα έλεγε και η Κάλλι
      "POSSITIVE VIBES...LOVE & LIGHT"

      κ επειδή όσοι την ξέραμε γνωρίζαμε πόσο πολύ αγαπούσε τη ΜΟΥΣΙΚΗ της αφιερώνω το "TRIP TONIGHT"

      Αυτά είχα να πώ......... δεν πρόκειται να ξαναμιλήσω...
      κάτι τέτοιες πρέπει να σιωπάς.....
      ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ Ανώνυμε
      διαπιστώνω ότι έχετε δίκιο, το μήνυμά σας (ίσως ως ανώνυμο, ίσως λόγω των πολλών κεφαλαίων) μπήκε αυτόματα στα 'Ανεπιθύμητα και spam ( που έχω πολλά).
      Δεν το αφαίρεσα εγώ- αν ρίξετε μια ματια σε παλίοτερες αναρτήσεις ποτέ δε σβήνω μηνύματα.
      Θα επανορθώσω αμέσως, φέρνοντάς το στα δημοσιευμένα.


      Μα θα ήθελα να δπαντήσω σ εόσα λέτε:
      Γνωρίζω πολλά (αλλιώς δε θα έγραφα).
      Το όνομα του παιδιού, του συζύγου ή ό,τι για τη σχέση πουθενά ΔΕΝ τα αναφέρω, Σπόπιμα.
      Γνωρίζω ακόμα και πού βρίσκεται το παιδί (ως χθες δηαλδή, σήμερα μόλις μπήκα εδώ)..
      Έχω και αποχαιρετιστήρο μπάνερ με τη φωτογραφία της― σκοπίμως δεν το ανάρτησα, όπως και τα σπαρακτικά γράμματά της, ή το επίθετό της,

      Αυτά ελπίζω να σας πείθουν ότι κάνω ό,τι μπορώ να προστατέψω όσους μένουν πίσω. Η ιστορία είναι πολύ σημαντική και ενδεικτική της ζωής κ'αποιων από μας και αισθάνθηκα ότρι εγώ δε γίνεται να αφήσω το θέμα ασχολίαστο.




      .

      Διαγραφή
  14. ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!! Η Κάλλι έφυγε....!!!! Αυτό δεν αλλάζει...!!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ σε λίγο καιρό θα το έχουμε ξεχάσει...! Σταματήστε να το κουβεντιάζετε ΔΗΜΟΣΙΑ και να αναφέρεστε ΚΥΡΙΩΣ στο παιδί...!!!!!!
    ΚΑΛΛΙΟΠΗ aka ΚΑΛΛΙ........RIP!!!! Δυνατό μυαλό με πολλές δυνατότητες και καλή PSY-XH.....Όλα τα υπόλοιπα ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΑ σημασία ΠΙΑΑΑΑΑΑ...!!!!!

    TRIP TONIGHT........!!! αφιερωμένο...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.