Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις:Τα κόκκινα παπούτσια κι ο Ομάρ Καγιάμ










                 Παραμονή Χριστουγέννων πάλι κι επειδή σαν τον Καβάφη το έχω κι εγώ αυτό το να  ".......αποφεύγω
                  να εισέρχομαι στων Xριστιανών τα σπίτια
                  προ πάντων όταν έχουν θλίψεις ή γιορτές..."
ξενυχτώ στο δωμάτιό μου με τα χαρτιά, τα βιβλία και το τηλέφωνο ενώ λυσσομανά έξω η θύελλα και μου χτυπά την πόρτα. 
      Τελευταία δοκιμάζω να μεταφέρω εδώ (στην πλαϊνή "Σελίδα") κείμενα παλιότερα από αλλού και με την ευκαιρία 
και σα δωράκι,  ευχή κι ανάμνηση, απόψε προτρέχω αναχρονιστικά και αντιγράφω το κείμενο της 24ης Επιστολής από τη σειρά που πρωτοαναρτήθηκε το 2006 στο Περί-Γραφής

στο Fuck-A-Loss 
όπου μαζεύω τα έργα μου]



                                      ________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.