Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Εικόνα του Ισλάμ κι εικόνα του Μωάμεθ- εδώ με το #pastitsio

     (με τελευταία ενημέρωση: 27 Σεπτ.'12)



  Υπομονή με το θρησκευτικό φανατισμό δεν έχω όσο κι αν είμαι υπέρ της ελευθερίας του καθενός να προσκυνά ό,τι ποθεί η καρδιά του.   Δεν έχω όμως υπομονή ούτε με τη  προπαγάνδα που παρουσιάζει μόνο τους φανατικούς του  Ισλάμ ενώ αποκρύπτει τους γονατιστούς της Τήνου, τους σταυρωμένους των Φιλιππίνων ή τους πιστούς προφητειών των τρελοκαλογέρων.  

   «Μα, φυσικά... είναι προφανές ότι όταν κάποιος προσβάλλει τα πιστεύω σου και την προσωπικότητά σου, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να κάψεις τυχαίους συμπατριώτες του.
  Έτσι χάσαμε τον πρέσβη...»έγραψε σχετικά ένας blogger με τον οποίο συμφωνώ (και σας τον συστήνω).

    Το ότι την περασμένη Παρασκευή εισαγγελέας άφησε υποθέσεις που εκκρεμούν για να ασχοληθεί με σελίδα του Facebook αφιερωμένη στο Γέροντα Παστίτσιο― σάτιρα για τον άλλο φασιστοπροφήτη- ώστε να συλληφθεί ο δημιουργός της, μου φαίνεται εξωφρενικό κι απίθανο. Συνέβη όμως. Επειδή ενοχλήθηκαν οι Χριστιανοταλιμπάν που προτιμούν τη βία από το κλικ που θα τους απομάκρυνε.

   Γι αυτό, έτσι για ισορροπία, συμβάλλω ώστε να διαδοθεί η επίσημη στάση  της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδος (ΜΕΕ) που εξέδωσε το κάτωθι:

Αθήνα, 23 Σεπτεμβρίου 2012

Δελτίο τύπου

      Η Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδας από την πρώτη στιγμή που βγήκε η προσβλητική ταινία «Η αθωότητα των Μουσουλμάνων» καταδίκασε την ταινία και τις αιματηρές διαδηλώσεις καθώς και τη δολοφονία του αμερικανού πρέσβη στη Λιβύη. Ο μόνος τρόπος αντίδρασης που θεωρούμε ότι ταιριάζει στη χώρα μας ήταν μία πολιτισμένη συζήτηση και για το λόγο αυτό καλέσαμε σε συνέντευ
ξη τύπου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας με μία εκλεκτή ομάδα ανθρώπων των γραμμάτων, προκειμένου να διερευνήσουμε σε ήπιο κλίμα τους πραγματικούς λόγους κυκλοφορίας μιας τέτοιας ταινίας σε μία τέτοια κρίσιμη χρονική στιγμή για την ανθρωπότητα. Η συνέντευξη ήταν επιτυχής και όλα τα διεθνή και εγχώρια μέσα κάλυψαν το γεγονός.

Δεν διαλέξαμε να διαδηλώσουμε καθώς δε θεωρούμε ότι είναι ο κατάλληλος τρόπος αντίδρασης και δε θα έφερνε κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα.
       Σήμερα έγινε μία διαδήλωση που καλούσαν Πακιστανικά σωματεία στην Ομόνοια και εμείς μαζί με όλη την Αραβική κοινότητα της Αθήνας δεν είχαμε συμμετοχή μαζί τους για τους λόγους που προαναφέραμε. Με μεγάλη μας λύπη είδαμε τα βίαια επεισόδια που δεν τιμούν κανέναν και τα καταδικάζουμε με μεγάλη ένταση. Η βία δεν οδηγεί σε καμία λύση, μόνο δημιουργεί προβλήματα και αναστατώνει τον μέσο πολίτη που ζει ούτως ή άλλως δύσκολες μέρες.
       Επίσης επισημαίνουμε ότι κανένα ΜΜΕ δεν ανέφερε ποιοι καλούσαν στην σημερινή διαδήλωση, απλώς ανέφεραν αόριστα πως οι Μουσουλμάνοι της πόλης διαδήλωναν, και με την κοπαδοποίηση αυτή δημιούργησαν λαθεμένες εντυπώσεις για εμάς. Αυτό από μόνο του ζητεί σκέψη και διερεύνηση.

                           Με εκτίμηση,
                           Το ΔΣ της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδας
___________________________



Εν τω μεταξύ η Σελίδα του Γέροντα Παστίτσιου την έκλεισαν (οργανωμένο σχέδιο των Μουζακεντίν μου φαίνεται) αλλά κατάφερα να βρω την εικόνα που έθιξε τα ήθη και σας την προσφέρω. Μαζί με τa  hash tags:
 #pastitsio  #FreeGeronPastitsios  του Twitter
και, 
σύνδεσμο για να υπογράψετε κατά του μεσαιωνικού μας νόμου: greek parliament: Free 'Geron Pastitsios' and abolish Greek anti-blasphemy laws!



__________________
credits
Το απόσπασμα από το  kai-pou-sai-akoma
Η είδηση για το Γέροντα Παστίτσιο, ταξιδεύει διεθνώς: Business Insider
____________________________________


Μετά από έντονες αντιδράσεις ο Γέρων Παστίτσιος αφέθη ελεύθερος ενώ ο Σεβασμιώτατος Άνθιμος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης δήλωσε στο ραδιόφωνο: 

«Δε συμφωνώ με τη δίωξή του, καλύτερα να τον αφήσουν. Δεν μπορεί κανένας να ιδιοποιηθεί την πίστη».
_______________


'ΑΙΡΧΩΜΑCΤΑΙ"



Kαι ο ίδιος ο Γέρων Παστίτσιος σε συνέντευξη μετά τη σύλληψη:



Για τον ίδιο τον Παστίτσιο και την περιπέτειά του αντιγράφω από τον tommy stark:

Έχω την ευτυχία να γνωρίζω προσωπικά τον άνθρωπο πίσω από αυτή τη σελίδα και στην παλαιότερη ανάρτηση μου για τις κατηγορίες των φοιτητών ήταν η έμπνευση μου για το φιλόσοφο.Λοιπόν έχω την αλήθεια για το κλείσιμο τις σελίδας.Τη σελίδα αναγκάστηκε να την κλείσει ο ίδιος διότι έχει οριστεί δικάσιμος εις βάρος του για εξύβριση των θείων και το να κλείσει η σελίδα ήταν όρος ώστε να μην προφυλακιστεί μέχρι τη δίκη,φυσικά αν αθωωθεί η σελίδα θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά.Έλεος ορίστηκε δικάσιμος σε πέντε μέρες από τη σύλληψη του και στον Τσοχατζόπουλο παίζει να τον δικάσουν σε καμιά δεκαετία.Τον έψαξε η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος στην μισή Ελλάδα(χωρίς υπερβολές τον έψαξε σε τρεις πόλεις,στην πόλη που κάναμε μαζί διακοπές και στην οποία έκανε την τελευταία του ανάρτηση,στην πόλη καταγωγής του και τελικά τον βρήκε στην πόλη την οποία δουλεύει).Ο άνθρωπος πέρασε δύο μέρες μέσα στα κρατητήρια της Γ.Α.Δ.Α. μαζί με πρεζάκια και Λαθρομετανάστες διότι η δίωξη είχε λάβει κάτι λίγα εκατομμύρια mail καταγγελιών εκ των οποίων οι επώνυμες καταγγελίες ήταν μετρημένες στα χέρια και μάλιστα δεν χρειάζονταν κι όλα τα δάχτυλα!Επίσης φανταστείτε τη δύναμη των ορδών ορκ που ονομάζονται χριστιανοί που δεν είχαν κανένα φόβο και απειλούσαν τη δίωξη ότι αν δεν τον βρουν θα κάψουν τη Γ.Α.Δ.Α. πόσο για τον πούτσο είμαστε τελικά;
Η αρχή σε αυτό τον πόλεμο έγινε από το νούμερο τον Χαρδαβέλα ο οποίος ψάρωσε άσχημα με ένα fake θαύμα που είχε ανεβάσει το φιλαράκι και το οποίο "θαύμα" έγινε μέχρι και πρωτοσέλιδο σε χριστιανική φυλλάδα

 


 

Το level τρολλαρίσματος πιστεύω έφτασε αρκετά ψηλά και βέβαια ο χριστιανός πολεμιστής Χαρδαβέλας(λέτε να βρήκαμε τον πολέμαρχο του θεού που λέει και ο Λιακό)ακόμα και σήμερα ένα μήνα μετά την αποκάλυψη της φάβας του θέματος  από σεβασμό στους αναγνώστες του(αν και σε τέτοια άτομα το μόνο που πρέπει να δίνεις είναι χλευασμός και πόνος κι όχι σεβασμό) και σαν έγκυρος δημοσιογράφος που είναι το έχει ακόμα αναρτημένο στην σελίδα σαν πραγματικό γεγονός.Λοιπόν ο Χαρδαβέλας ξεκίνησε και καθοδήγησε τις ορδές του εναντίον στην εποικοδομητική σάτιρα που έκανε ένα γαμάτο άτομο γιατί του πληγώσανε τον εγωισμό.Το χειρότερο όλων βέβαια είναι το πόσο εύκολα το facebook έδωσε τα στοιχεία του ατόμου στην αστυνομία χωρίς να υπάρχουν επώνυμες καταγγελίες εις βάρος του.
Και το θετικό της υπόθεσης από όλο αυτό είναι ότι τελικά αν και δεν το πίστευα υπάρχουν και μερικοί καλοί μπατσούλιδες οι οποίοι χάρηκαν που τον γνώρισαν και καθόντουσαν και σχολίαζαν τις αναρτήσεις του και γέλαγαν.
Τέλος να πω ότι οι κατηγορίες εις βάρος του παιδιού ήταν εξύβριση των θείων και βλασφημία σε βαθμό πλημμελήματος.Αλλά η βλασφημία,που για τα ρηχά χριστιανικά δεδομένα της χώρας μας μπορεί να είχε και κάποια βάση σαν κατηγορία,αφαιρέθηκε από το κατηγορητήριο και έμεινε μόνο η εξύβριση και τονίζω ότι σε όσες αναρτήσεις είχε κάνει δεν έβριζε ΠΟΤΕ.Ελλάς το μεγαλείο σου.
Είμαι ο tommy και ετοιμάζομαι για τα δικαστήρια.
 

_____________

58 σχόλια:

  1. Νομίζω είναι προφανές,ενώ η πίστη η κάθε είδους πίστη εξυπηρετεί την ανάγκη των ανθρώπων για κοινές αλήθειες,ο φανατισμός είναι το εργαλείο για εκμετάλλευση της πίστης προς εξυπηρέτηση συμφερόντων.Ας γνωρίζει λοιπόν ο για οποιοδήποτε λόγο φανατισμένος,ότι είναι το κορόιδο,είναι το θύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακριβώς. Κι όχι μόνο ο φανατικός αλλά κι εμείς οι απ' έξω από τις ίδιες σκοπιμότητες επηρεαζόμαστε και φτιάχνουμε στερεότυπα..
    Καλημέρα Μερμελέχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως με την απάντησή σου Δάφνη, στη θέση που επίσης με καλύπτει αυτή του Μαρμελέχα. Και ο φανατισμός και οι στερεοτυπικές συμπεριφορές μας, είναι εξίσου αδιέξοδες.
      Νομίζω το κλειδί είναι η ανεκτικότητα, ο σεβασμός και η συνεχής αναθεώρηση.
      Αν δεν είμαστε ανεκτικοί με τις ιδέες, αξίες, ιδανικά και επιλογές των άλλων, κινδυνεύουμε να φανατιστούμε και αν δεν σεβόμαστε το διαφορετικό, τότε υιοθετούμε στερεοτυπικές συμπεριφορές, που μας οχυρώνουν και μας διαχωρίζουν από τις θέσεις και τις αξίες των άλλων, δίχως να εξασφαλίζουν ένα γόνιμο έδαφος για να αναπτυχθεί διάλογος, που μπορεί να οδηγήσει τελικά και σε ένα νέο "συμβόλαιο" κοινωνικό, ηθικό, πολιτικό, οικονομικό, που να βασίζεται σε πιο δίκαιους και πιο συλλογικούς και ανθρωποκεντρικούς όρους.
      Κατά το "διαίρει και βασίλευε" που καλεί, όσους έχουν συμφέροντα να εξυπηρετήσουν για να εξασφαλιστούν και εκμεταλλεύονται το κλίμα άγνοιας ή φόβου ή κομπλεξισμού, για να ελέγχουν και να χειραγωγούν και να διατηρούν την εξουσία και την υπεροχή τους...
      Θέλει αγώνα για να ελευθερωθούμε από όλα αυτά.
      Καλημέρα όλη μέρα!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Georgina μου,
      «κινδυνεύουμε να φανατιστούμε...» λες, αν δεν είμαστε ανεκτικοί. Προσωπικά δεν κινδυνεύω και το ίδιο ελπίζω και για όποιον συναντώ οπότε εξακολουθώ να σατυρίζω τη βλακεία των φανατισμένων..

      Διαγραφή
  3. σκέψη και διερεύνηση.
    αυτό τα λέει όλα, όχι μόνο έτσι όπως το θέτει το κείμενο. γενικώς.
    καλημέρα Δάφνη Δάφνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξερω αλλα η δικη μου αποψη είναι ότι:
    Πρεπει να σεβομαστε και να μην περιγελούμε
    την θρησκευτικη πιστη του καθενος
    Αυτό λεει ο δικος μου πολιτισμος

    Η εξυβριση των νεκρών είναι βλασφημία

    Καληνυχτα





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να περιγελάς κάτι που το θεωρείς γελοίο πρέπει να είναι δικαίωμα. Το να σέβεσαι και να μην κριτικάρεις κάτι επειδή κάποιοι πιστεύουν σ' αυτό μπορεί να σε οδηγήσει να σέβεσαι ακόμη και τις θεωρίες του Χίτλερ επειδή κάποιοι τις πιστεύουν. Η ελευθερία του λόγου πρέπει να είναι πάνω από θρησκευτικά ταμπού. Σέβομαι τον πιστεύοντα, ως συνάνθρωπο, αλλά πρέπει μπορώ να κριτικάρω ακόμη και να σατιρίζω τα "πιστεύω" του. Αλλιώς δεν υπάρχει ελευθερία του λόγου, μια και σε κάθε δική μου έκφραση σχεδόν πάντα κάποιου τα "πιστεύω" θίγονται.

      Διαγραφή
    2. Dear Velvet,
      δεν το περίμενα πως κάποτε θα μας μπέρδευε ακόμα και η έννοια της λέξης 'ΝΕΚΡΟΣ' μα θα το διαλευκάνω:
      Κι ο Σωκράτης είναι νεκρός, κι ο Στάλιν, κι ο Χίτλερ, κι ο Μωάμεθ.. Αμορφωσιά και τράβηγμα του νόμου με προκρούστιο μένος είναι να καταφεύγουν οι φασίστες στην 'εξύβριση νεκρού' για τον Παστίτσιο σήμερα κι αύριο για το Γκαίμπελς..
      Ο Γέρων λοιπόν δεν είναι νεκρός παρά για το σόι του. Κατέκτησε (τρομάρα του) την «κατά κόσμοςν αθανασία» όπως θα έλεγε ο Πλάτων (κι αυτά ο εισαγγελέας της συμφοράς όφειλε να τα γνωρίζει)..

      Διαγραφή
  5. βελβετ παντα σε ψιλογουσταρα και ας το κρυβα, αλλα ο συμπαθεστατος συντρολλος το μονο που περιγελουσε ειναι το θυσαυρισμα μερικων αετονυχηδων, με τα γνωστα θυματα ξερεις "η σωστη διατροφη - τι μου ειπε ο παισιος για τα φαγητα" (τρου βιβλιο υπαρχει) κτλ κτλ.καπου εδω σου εχω 2 ερωτησεις: Αυτοι λοιπον που "ενοχληθηκαν" σε ποια κατηγορια ανηκουν? Ο πολιτισμος σου λεει τπτ για την ελευθερια της εκφρασης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να στο πω γιατί να μη στο πω, Δάφνη Χρονοπούλου με λένε!

      Διαγραφή
    2. Αλήθεια Georgina... αλήθεια..
      φαντάστηκες πως θα τρόλλαρα τους επισκέπτες μου; Δεν έχω τέτοιους τρόπους.. τους καλεσμένους μου (όπως ξέρει η Velvet που είναι πιο παλιά στον κύκλο αυτό) τους σέβομαι και τους τιμώ κι απολαμβάνω κάθε διαφωνία.

      P.S. Ελπίζω να εννοούσες κάτι άλλο που είναι σε διάλεκτο και δεν το 'πιασα. Αλλιώς, ειλικρινά στενοχωριέμαι..

      Διαγραφή
    3. Δάφνη καλημέρα!
      Χθες άφησα ένα ακόμα μήνυμα που ήταν περισσότερο στο πνεύμα μου από αυτό που θα αφήσω τώρα. Το σοβαροφανές!
      Λοιπόν. Δεν λέω τίποτα παραπάνω από αυτό που παραδέχεσαι. Αφήνεις τον συμπαθέστατο συντρόλλο να προσβάλλει τον συμπλογκερ μας και επαυξάνεις. Τι σε πείραξε που έβαλα και την υπογραφή σου. Αφού η ίδια προσυπογράφεις?
      Δεν εννοούσα τίποτα περισσότερο από αυτό που κατάλαβες και δεν μπόρεσες να γελάσεις με τον εαυτό σου αν και ζωντανή. Έτσι είναι η σαρκασμός. Πρέπει και να τον διαθέτεις για να μην στεναχωριέσαι, αλλά να γελάς πρωτίστως και με τα δικά σου χάλια. Όχι ό,τι είσαι χάλια, καταλαβαίνεις τι εννοώ.
      Ξεκινάς το άρθρο με τη δήλωση δεν έχεις υπομονή με τις ακρότητες και στη συνέχεια αναλώνεσαι σε ένα ακαλαίσθητο ξεκατίνιασμα κι εδώ και στο φατσοβιβλίο με όρους ευθυξίας. Ε όχι ρε συ Δάφνη! Πρόγκα πολυτελείας κάνεις δεν είσαι και διαφωτιστής. Τις φωνές που σου άφηναν μετριοπαθείς και προσγειωμένοι σχολιαστές στο φατσοβιβλίο τις αγνοούσες και έκανες απντέητ το στατους και πάλι από την αρχή. Αυτό εγώ δεν το λέω θέση. Το λέω πρόθεση. Το λέω φανατισμό και το λέω άκρα.
      Τον παστίτσιο τον παρακολουθούσα κι εγώ και ξεκαρδιζόμουν. Αλλά ποτέ ως μετριοπαθης και ενταγμένος άνθρωπος που είμαι δεν θα του έκανα λάικ και σέρ. Γιατί να κάνω στις συνέπειες. Αφού δεν τις ανέλαβα για πάρτη μου. Γελούσα αλλά δεν ενέκρινα την πρόγκα που εξεφτέλιζε μερίδα συνανθρώπων μου όποιες και να ήταν οι πεποιθήσεις τους. Απλά δεν θα έκανα είδηση ποτέ κάποιον που ξεκινά έτσι μια διαμαρτυρία και έναν "αγώνα".
      Όπως λέει κι από φίλος μας της Ραμνουσίας "Όταν η πληροφορία ξεπερνά ένα βαθμό αναγνωρισιμότητας, τότε πια είναι είδηση, ανεξαρτήτως αλήθειας." Κι εσύ γι αυτό φαντάζομαι δεν επέλεξες να τον κάνεις είδηση τότε και τον κάνεις τώρα που η πρόκληση έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Και τι καταλάβαμε που ένας κινδυνευει να φυλακιστεί? Αυτός αναλογίστηκες ποτέ πόσο μαλάκας μπορεί να νιώθει τώρα ή ίσως και ήρωας ή ακόμα χειρότερα μάρτυρας σαν την μεντιαπερσόνα του. Θα τον ξεσκίσουν και οι μεν και η δε και στο τέλος θα μείνει ένα κουρέλι. Κρίμα δεν είναι?
      Η λογική "όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας" δεν με αντιπροσωπεύει σε κανένα επίπεδο. Όποιος διαφωνεί με μέρος μιας τοποθέτησης δεν είναι ο ίδιος που θα πάρει το σταυρό ή το δοκιμαστικό σωλήνα στο χέρι και θα τα γαμήσει όλα. Και τα δύο είναι άκρα για όσους σκέφτονται.
      Άλλο αγώνας κατά της καταπάτησης των ανθρώπινων δικαιωμάτων που μέσα σε αυτά είναι και η αξιοπρέπεια, και άλλο η πρόγκα.
      Αν φτάσουν και δημοσιευτούν αυτά εδώ πήρες την απάντηση σου, αν όχι πάλι την πήρες. Ο χώρος σου είναι, κάνεις όση λογοκρισία θες. Κι αυτό είναι δικαίωμά σου. Καμία εμπάθεια. Ειλικρινά. Σε ένα μπλογκ σαν το δικό σου θέλω να νιώθω ασφαλής και όχι πως θα μου την πέσουν τα τρολλ κι εσύ θα έρθεις να προσυπογράψεις στο όνομα της ελευθερίας του λόγου και της ανεκτικότητας. Φουλστοπ.

      Διαγραφή
    4. «Αν φτάσουν και δημοσιευτούν αυτά εδώ» ???? «κάνεις όση λογοκρισία θες»????

      Δεν πρόσεξες πως ούτε 'κάπτσα' έχω, ούτε προέγκριση;

      Δεν πρόσεξες πως απαντώ σε όλους πάντα;

      Δεν κατάλαβες πως και βέβαια δεν είμαι 'διαφωτιστής';

      Δεν κατάλαβες πως η (όποια) σάτυρα δεν « εξεφτέλιζε μερίδα συνανθρώπων» αλλά τις πεποιθήσεις τους- κι έχουμε κάθε δικαίωμα γι αυτό, είτε είμαστε πολίτες, είτε λογοτέχνες, είτε σοφοί, είτε βλάκες, είτε τηλεαριστοφάνηδες;

      Δε γνωρίζεις πως η επί συνόλω κριτική (και για τα εδώ και για τα του FB) ευτελίζει την κουβέντα μας;

      Νομίζω γνώριζες,
      μα παρασύρεσαι από ένα πάθος που (ενώ είναι λίγο δυσνόητο) με τιμά.
      Ευχαριστώ λοιπόν που ήρθες και ξανάρθες στον οντά μου
      και σου εύχομαι Καλημέρα!

      Διαγραφή
    5. Αγαπητη Georgina

      Ο ανωνυμος/η δεν με προσβαλε
      Αν υπηρχε κατι τετοιο στο σχόλιο του σίγουρα δεν θα του απαντουσα
      Μου εδωσε όμως την δυνατοτητα να καταθεσω καλυτερα την αποψη μου
      Το ιδιο και η οικοδεσποινα που μου επετρεψε να τα γραψω στον χωρο της

      Τα γραπτα μενουν και καλως η κακως χαρακτηριζουν
      αυτόν που τα γραφει
      Καθενας μας εχει διαφορετική αποψη και πρεπει να είναι σεβαστη

      Ευχαριστω για την υποστηριξη αλλα δεν υπαρχει λογος
      να προκαλουνται αντιπαραθεσεις χωρις λογο

      Παντως συμφωνω αρκετα
      με την παραπανω τοποθετηση σου της Δευτ /24 /Σεπ.

      Την καλημερα μου





      Διαγραφή
    6. Δάφνη,

      Χάθηκε ένα μήνυμά μου, που μου παραδόθηκε όμως στο μαιηλ ως δημοσιευμένο εδώ, αφού είμαι γραμμένη στα σχόλια αυτού του ποστ. Γι' αυτό άλλωστε είμαι εδώ και κουβεντιάζουμε? Αλλιώς πως θα ερχόμουν και θα ξαναερχόμουν αν δεν είχα ειδοποίηση εισερχομένων? Υπέθεσα πως το βρήκες κάπως άσχετο και δεν το δημοσίευσες, γι' αυτό λοιπόν σου έγραψα ο,τι σου έγραψα για το αν θα δημοσίευες και αυτό.

      Τι να πω τώρα που δεν καταλαβαίνεις? Διάβασε τον akrat παρακάτω και βάλε και για 'μενα μια από τα ίδια. Αν το είχε γράψει στο φατσοβιβλίο θα του έκανα λάϊκ και θα τέλειωνε εκεί. Διαφωνώ ως προς την ισωπέδωση και το τσουβάλιασμα. Με τέτοιες λογικές καταλήγουμε στο φασισμό και στην ανελευθερία λόγου. Δηλαδή όποιος δεν συμφωνεί με τη συγκεκριμένη σάτυρα είναι φασίστας? Αυτό δεν συζητάμε? Όποιος δεν συμφωνεί θέλει τον διαχειριστή στη φυλακή? Όποιος δεν συμφωνεί είναι ή φασίστας, ή αμόρφωτος ή λούμπεν? Αυτό αναρωτιέμαι μόνο αν τελικά λες.
      Εγώ προσπαθώ να μιλώ απλά. Και ο νοών νοείτω.

      Το ο,τι σε παρακολουθώ φυσικά μου δίνει και το δικαίωμα να έχω αντίθετη άποψη, όποτε έχω αντίθετη άποψη. Δεν είναι και αυτοσκοπός μου. Στο προηγούμενο μήνυμα στο γράφω. Μου τη δίνει οποιαδήποτε μορφής φανατίλα. Έτσι είμαι εγώ.
      Κατά τη δική μου άποψη λοιπόν, η πρόγκα που επιχείρησες εδώ είναι ακαλαίσθητη. Και δεν την ευτέλισα εγώ. Απλά τη σατίρισα.

      Velvet

      επίσης δεν σε υποστήριξα.
      Αν και εγώ βλέπω προσβολή με το "ψιλογούσταρα" και με το "αυτοί που ενοχλήθηκαν τι είναι", αλλά είμαι και λίγο πονηρούλα και πάει ο νους μου στο κακό βρε! Σίγουρα ένας άνθρωπος πιο καλλιεργημένος από 'μενα δεν θα το έβλεπε έτσι! Δε θα έκρινε εξ ιδίων τα αλλότρια! Απαπα! Μόνο αν έλεγε τίποτις σπουδαίο και κοινά αποδεκτό θα τα έκρινε έτσι!

      Τον εαυτό μου θέλω να προστατέψω πρωτίστως. Αν είναι να έρχομαι να λέω τη γνώμη μου και να τρώω πρόγκα θέλω να το ξέρω για να μην εκτίθεμαι. Αυτή την αίσθηση είχα και έχω για το παρόν ιστολόγιο εξού και νιώθω την οικειότητα να έρθω και να ξανάρθω και να πάω να ρίξω μια ματιά και όπου αλλού προτείνει η Δάφνη. Στα σχετικά πόστ όμως, που είναι νευριασμένη και γράφει έτσι, αν κάνω το λάθος και δεν τα αγνοήσω το μετανιώνω. Όπως τώρα.

      Η πρώτη θέση μου είναι η πιο αντιπροσωπευτική. Από εκεί και κάτω προσαρμόζομαι στα νέα δεδομένα.



      Διαγραφή
    7. Georgina μου,
      επειδή δεν έχω προέγκριση, μόλις έγραψες πρέπει να το είδες εδώ, αναρτάται πριν σου σταλεί το mail.
      Όμως
      ψάχνω και στα 'ανεπιθύμητα' (όπου στέλνει αυτόματα συνήθως διάφορα διαφημιστικά κι όπου έχω εξορίσει-μα όχι σβήσει- κάτι πολύ χυδαία που έλαβα στην επίθεση που υπέστην πριν λίγο καιρό (κι όταν λέω χυδαία .. εννοώ π.χ.: 'μωρή εβρέα βρες καναπακιστανό να σε...') μήπως κατά λάθος το δικό σου πήγε εκεί αλλά δεν το βρήκα.

      Αυτό που λες με ανησύχησε διότι δεν πιστεύω στο δαίμονα του Διαδικτύου, ψάχνω να δω τι έγινε διότι είχα μια περιπετειούλα από ενοχλημένους ΧΑ που μου έκλεισαν την πρόσβαση για ώρες κι εύχομαι να μην επαναληφθεί
      αλλά με 1 μεμονομένο δεν έχει ξανασυμβεί..
      Αν το έχεις & δε σε πειράζει ο κόπος θα χαρώ να το ξανα-αναρτήσεις-

      Εν τω μεταξύ σου το δηλώνω μια για πάντα πως
      μου αρέσουν οι διαφωνίες
      δε σβήνω ποτέ- ούτε προεγκρίνω
      και μου αρέσει η παρέα σου στο μικρό μου κήπο.

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  6. Είχες καμιά αμφιβολία ότι είμαστε θεοκρατική χώρα; Ελάχιστα απέχουμε από το ταλιμπανικό Αφγανιστάν, σε ένταση υστερίας. Ακόμη κι ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι: "Είναι δύσκολο, αλλά με τη βοήθεια της Παναγίας θα τα καταφέρουμε"! Πάντως η ανακοίνωση των μουσουλμάνων Ελλάδος είναι πολύ πιο ...ψύχραιμη από δηλώσεις (και πράξεις) δικών μας υστερικών. Αλήθεια σε ποιόν αιώνα θα καταργηθούν (όλες) οι θρησκείες, ν' ανασάνει ο κόσμος λίγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έλεγα πως όχι δεν είμαστε θεοκρατική χώρα διότι οι νόμοι μας....μπλα μπλα μπλα.. αλλά πρόσφατα διάβασα το Σύνταγμα & (ξανα)τρόμαξα πόσο η Ορθοδοξία είναι μπλεγμένη σε όλα...
      Οπότε αμάν αμάν... μαι ωιμέ... διότι Ταλιμπάν δεν έχουμε μα στην ανάγκη αμόρφωτους Χριστιανοταλιμπάν βρίσκουμε να επιδείξουμε ανά πάσα στιγμή..
      Καλή σου μέρα Μ..

      Διαγραφή
    2. Κι όμως, άπαξ και συνδέεις δόγμα με την πολιτεία δεν απέχεις πολύ από τη θεοκρατία! Όσο για ταλιμπάν, βρίσκονται σε εξέλιξη. "Χρυσή Αυγή" το όνομα αυτών... Αλήθεια, ποιός έκανε την καταγγελία περί παστιτσίου στο κΥνοβούλιο; Μπορεί να μην φοράτε μπούργκες εσείς οι κυρίες (ακόμα), αλλά αν παρατηρήσεις, οι άλλοτε "τολμηρές" διαφημίσεις, με λίγο βυζάκι, ταινίες ελαφρώς τολμηρές, κάποιο κωλαράκι στη οθόνη, κάποιο τοπλες στην παραλία, έχουν παντελώς εξαφανιστεί. Το ΕΣΡ φαίνεται ότι βρίσκεται υπό την επήρρεια ισχυρών δόσεων ...ορθοδοξίας και συντηρητισμού. Μήπως μας λένε κάτι (και) αυτά; (θα πανηγυρίζει ο "'Αγιος Φλωρίνης" εκεί που βρίσκεται...).

      Διαγραφή
  7. Από χθες το λέω πως είναι ανακατεμένοι οι Μουσακεντίν. Πριν λίγο επιβεβαίωσα: Επίκειται σύλληψη του Ιμάμ Μπαϊλντί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα σε συλλάβουν καλέ που δεν ξέρεις να κάνεις Ιμαμ Μπαϊλντί! Ούτε για πλαστοπροσωπία, τζερτζελεδιάρα! Μπορεί για την ακαλαισθησία του χουμοριζειν! Αλλά θα υπερασπιστώ και με την τελευταία ρανίδα του αίματός μου το δικαίωμα μας στην πρόγκα! Ελα πάμε να το κατοχυρώσουμε όλοι μαζί!

      Διαγραφή
    2. Μα ξέρω. Και μάλιστα νοστιμότατο. Είπαμε πως δε μαγειρεύω, όχι πως δεν ξέρω..
      Κι ούτε πλαστοπροσωπίασα κανέναν..
      μόνο γελώ που σπεύδουμε προς τα πίσω με ταχύτατα βήματα & ήδη φτάσαμε στο Βολταίρο-θα -υπερασπιστώ-και με την τελευταία ρανίδα του αίματός μου-το δικαίωμα»..
      Γελώ για να μην κλάψω Georgina..

      Διαγραφή
    3. Μην κλαις και μη λυπάσαι που βραδιάΑααΑααζεις! Τραγουδάκι!
      Μπορούμε να πειραζόμαστε στο άπειρο ξέρεις!
      Έχε χάρη όμως που σε συμπαθάω! Γιατί είσαι δυναμικιά γυναίκα...για τα κιλά σου, και πότε πότε με κάνεις και γελώ και τις περισσότερες με προβληματίζεις γόνιμα.
      Οπότε θα αλληθωρίζω όταν σε βλέπω και νευριάζεις! Τι να κάνεις, μάταια τ' ανθρώπινα...! Ουπς σιριουσλι δεν μπορώ να το κόψω!
      Πάμε για άλλα, το παστίτσιο μπαγιάτεψε και μας έκατσε και βαρύ τόσο που φάγαμε πια, σήμερα και χθες!

      Διαγραφή
  8. @ ΑΝΩΝΥΜΟ/Η

    1.
    Νομιζω οτι υπαρχουν κι αλλοι τρόποι να ξεσκεπάσεις τους αετονυχηδες
    και την οποια εμπορικη εκμετάλλευση που επιχειρουσαν
    Δεν αμφισβητω τις προθεσεις του νεαρου που συλληφθηκε χωρις να γνωριζω τους σκοπους του
    (Ειχα παρακολουθησει την σελιδα του) αλλα δεν συμφωνω με τον τροπο που το εκανε
    Στα κειμενα του κυριαρχουσε η ασεβεια απεναντι στη μνημη ενος νεκρου,
    ταριχευοντας ο ιδιος και για δευτερη φορα ενα πτωμα οπως οι εκμεταλλευτές του
    (το προσωπο του Παισιου γιατι το ειχε παραμορφωσει αραγε, απο αγαπη προς το γεροντα)
    Κι ουτε μια λεξη για την αληθινη μοναχικη ζωη του Παισιου

    2.
    Δεν ειναι μονο αυτη η κατηγορια που ενοχληθηκε
    Υπαρχουν κι αλλοι που ενοχληθηκαν και δεν εχουν καμια σχεση μαζι τους
    Κι ουτε περιμενω απο τον καθε βαρεμενο που φτιαχνει μια ιστοσελιδα
    να μου ανοιξει τα ματια και να μου αποκαλυψει την αληθεια
    Την δικη του υποκειμενικη αληθεια

    3.
    Ο πολιτισμος μου συμφωνει με την ελευθερια εκφρασης και λογου,
    του ευγενη λογου όμως...των ποιητων και των μικρων παιδιων
    Δεν συμφωνει με τις υβρεις και τις βωμολοχιες
    την προσβολη νεκρων και ζωντανων στο ονομα της οποιας ελευθεριας

    Τελος παντων αυτα τα παραδοξα μονο στην τριτοκοσμικη ελλαδα συμβαινουν
    Παρακμη, ασυδοσια, χυδαιοτητα και δυσωδία

    Κανεις δεν μυριζει πια λεβαντα....





    ΑπάντησηΔιαγραφή

  9. ΕΥΛΟΓΙΑ

    Καλότυχοι εκείνοι που δε γνώρισαν τον εαυτό τους
    ανδρείοι εκείνοι που αποσιώπησαν την αθωότητά τους
    μα ευλογημένοι αυτοί που τα δώσανε όλα κι ύστερα κοίταξαν έν’ άστρο
    σαν τη μόνη ανταπόδοση
    Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ


    ΥΓ.
    αφιερωμενο στην οικοδεσποινα
    ζητώντας συγγνώμη για τη καταχρηση του χωρου





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά κατάχρηση dear Velvet
      κι ευχαριστώ για το Λειβαδίτη (εξ άλλου στην ποίηση είσαι στο στοιχείο σου).

      Ο Ανώνυμος ίσως να δει την αναλυτική σου απάντηση γι αυτό θα ήθελα να σου ξαναπω ότι:

      1.
      Κανενός η σωρός δεν βεβηλώθηκε. Επειδή:
      Κι ο Σωκράτης είναι νεκρός, κι ο Στάλιν, κι ο Χίτλερ, κι ο Μωάμεθ.. Αμορφωσιά και τράβηγμα του νόμου με προκρούστιο μένος είναι να καταφεύγουν οι φασίστες στην 'εξύβριση νεκρού' για τον Παστίτσιο σήμερα κι αύριο για το Γκαίμπελς..
      Ο Γέρων λοιπόν δεν είναι νεκρός παρά για το σόι του. Κατέκτησε (τρομάρα του) την «κατά κόσμοςν αθανασία» όπως θα έλεγε ο Πλάτων (κι αυτά ο εισαγγελέας της συμφοράς όφειλε να τα γνωρίζει)..

      2.
      Με χαρά μου μεταφέρω εδώ πως συμφωνεί απολύτως μαζί μου ο Σεβασμιώτατος Άνθιμος (ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης) που ως μορφωμένος και πολιτισμένος άνθρωπος πριν λίγες ώρες είπε
      «''Δε συμφωνώ με τη δίωξή του, καλύτερα να τον αφήσουν. Δεν μπορεί κανένας να ιδιοποιηθεί την πίστη'', ανέφερε χαρακτηριστικά..» Για περισσότερα δες: εδώ


      ________Καλό ξημέρωμα κι ευχαριστώ που άφησες στίχους στο ονταδάκι μου..

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Δαφνη

      1.
      Ολα αυτα ειναι θεμα αισθητικης
      Και η δικη μου αισθητικη λεει ότι
      ο συγκεκριμενος τροπος που διαλεξε ο νεαρος
      να υποστηριξει τις ιδεες του είναι αηδιαστικος

      2.
      Οταν συμφωνει ο παπας και η εξουσια με τις ιδεες μας
      είναι καλο ή κακο?


      Την καλημερα μου.....

      Διαγραφή
    4. Ο νόμος δε μπορεί και δεν επιτρέπεται να είναι θέμα Αισθητικής- αλλιώς αλίμονό μας.
      Η Αισθητική είναι υποκειμενική, ένα μέτρο προσωπικό/κοινωνικό που όποτε ανακατεύεται με την εξουσία τα αποτελέσματα είναι ολέθρια (από Καιάδα ως Άουσβιτς).
      Να σου θυμίσω τον Αμερικάνικο Νότο ή το δικό μας παλιότερο 'δεν έχω τίποτε με τους Αλβανούς αλλά ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ οι τρόποι τους';
      Επικίνδυνα πραγματα..
      γι αυτό καλύτερα να είμαστε προσεκτικοί νομίζω..
      Καλή σου μέρα Velvet μου,
      κι ευχαριστώ που νιάζεσαι (παρά τις διαφωνίες).

      Διαγραφή
  10. καλησπέρα

    υπάρχουν πολλά ερωτήματα

    1 τα παστίτσια και μια τακτική δικάσιμος δεν είναι το ίδιο με τα χατζάρια

    2 Ο κόσμος του Ισλάμ δεν εκφράζετε από ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ εκφράζετε από τον κάθε Ιμάμη χωριστά.... Εξ ου και το σοβαρό ζήτημα του τεμένους στην Αθήνα.... Ιμάμης Τούρκος? Ιμάμης Αλβανός? Ιμάμης Αιγύπτιος??

    Γιατί σαν Έλληνας εργαζόμενος λαός κλπ να έχω πρόβλημα μουσουλμανισμού στην ΑΘήνα????!!!!!!!!!!
    Αφού η επανάσταση του 1821 το έληξε.... Ξεκίνησε με τα του Ρήγα με κινήσεις Αρβανιτών και Τούρκων και κατέληξε Ελληνική καθαρά με σαφή αντιεκκλησιαστική μορφή να μην το ξεχνάμε φυσικά (δες πως λέγαν τους Οθωμανούς... Βυζαντινούς)

    3 γιατί λες ότι ήταν φασίστας ο Παίσιος??? δεν το κατάλαβα πως το συμπαιρένεις..... Δεν έχω διαβάσει για αυτόν τον γέροντα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ αλλά γιατί είναι φασίστας??

    4 τι σε ενοχλεί με τους "γονατιστούς" στην Τήνο???


    συμπέρασμα για μένα οι θρησκείες είναι το όπιο του λαού αλλά και το αποκούμπι τους.... κλεμένο κάργα....

    γι αυτό μελετώ τον χριστιανισμό και το ισλάμ ιδιαίτερα τις σέχτες του που προπορεύονται... όπως οι προτεστάντες για μας....

    θέλει μεγάλη προσοχή και σωστό επιμερισμό...

    πάντως δεν είναι το ίδιο οι ισλαμιστές με τους ηττημένους χριστιανούς της ορθοδοξίας έλεος ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα θα τρελαθώ akrat-
      ειλικρινά όμως.
      Ότι θα 'άκουγα' από εσένα για Έλληνας εργαζόμενος λαός' ή 'πρόβλημα μουσουλμανισμού'.... είναι το τελευταίο που περίμενα.

      Για τις προφητείες του Παΐσιου (θα πάρουμε την Πόλη/θα καλούμε πίσω το βασιλιά) δε με ένοιαζε όσο δε με ένοιαξε κι ο κάθε παλαβός της Τήνου ή της Μεντίνας.

      'Ωσπου.

      Αυτοί οι ημίτρελοι βάζουν σε κίνδυνο την ελευθερία του λόγου.
      'Ωσπου.
      Λέει μια λέξη ο βουλευτής τους στη Βουλή και τρέχει η Ασφάλεια κι ο Εισαγγελέας να συλλάβουν κάποιον που καθόταν αμέριμνος στο κομπιούτερ του σπιτιού του όπως εσύ κι εγώ αυτή τη στιγμή...
      ―Μα... τι σου λέω....

      Σίγουρα; ... σίγουρα είσαι εσύ ο akrat ???? ....
      ή μήπως σε συνέλαβαν και με τρολλάρουν Χρυσαυγίτες που με βασανιστήρια σου απέσπασαν τους κωδικούς;.....

      Διαγραφή
  11. Δάφνη καλημέρα

    1 δεν υπάρχει πρόβλημα μουσουλμανισμού στην αθήνα????? τρομερό πρόβλημα από το πουθενά. μιλιούνια έφερε το ελληνικό κεφάλαιο για να ρίξει τα μεροκάματα και νομίζοντας ότι θα τα καταφέρει όπως στην αραβία νόμιζε ότι θα τα κατάφερνε... φευ οι άνθρωποι έρχονται με την ιδεολογία τους... δεν την πετάνε στον έβρο.... ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ οι άνθρωποι αυτοί θέλουν τον θεό τους και εδώ... ε επειδή με τον θεό δεν τα πάω καλά δεν το θέλω.....

    2 την πόλη κλπ τα έλεγαν και κεντρώοι .... φασίστες ήταν δαύτοι???? και ο λαός στα παραμύθια του για την πόλη μιλάνε φασίστες είναι??? ο παίσιος από ότι διάβασα στρατεύθηκε στα 1945 και τέλεψε το 49 που έγινε μοναχός... εκεί κάτι θα έγινε... αλλά φασίστας δεν νομίζω.... ο φασισμός είναι άλλο πράμα για να τον κατηγορήσει κανείς

    3 η βία του κράτους είναι βία του κράτους... πχ ο βενιζέλος κάνοντας το ιδιώνυμο έστειλε στην φυλακή εκατοντάδες αριστερούς .... ε δεν ήταν φασίστας το κράτος υπεράσπιζε το αστικό κράτος .... ο παπούς γεώργιος παπανδρέου έκανε τα δεκεμβριανά φασίστας ήταν???

    ΓΕΝΙΚΑ Η ΒΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ

    το αστικό τους κράτος ως το τέλος θα υπερασπίζετε την βία ως το τέλος προς όσους το αμφισβητούν ή αμφισβητούν την ιδεολογία τους..... μεταξύ οποίων και την θρησκεία πάσης φύσεως....
    η βία είναι κομμάτι του κράτους και της ιδεολογίας τους αλλά άλλο πράμα ο φασισμός... θα συλλάβουν πολλούς όσο η κρίση τους μεγαλώνει αλλά φασισμό δεν θα έχουμε....

    φασισμός είναι αλλά... είναι αλλού παπά ευαγγέλιο..... άντε να το πω... είναι η σύγχρονη μορφή διακυβέρνησης της αστικής μονοπολιακής και τραπεζικής τάξης που μέσω των ίδιων επαναλαμβάνω των ίδιων των μαζών επιβάλλει την χειρότερη επίθεση εις βάρος της εργατικής τάξης... στηρίζονται στο λούμπεν προλεταριάτο και στους κατεστραμένους μικροαστούς....

    ουφ μεγάλη πάρλα...

    δες τον μικρό τυμπανιστή...

    άλλο πραμα να σε συλλαμβάνει ο αστυφύλαξ άλλο να σε συλλαμβάνει ο πάσας ένας ο άνεργος και να σε οδηγεί στα μπουντρούμια... μπορεί το αποτέλεσμα να είναι το ίδιο αλλά έχει διαφορά γιγάντια.... γιατί στην β περίπτωση δεν έχει κανείς που την κεφαλή βάλει....



    πολλά θα γίνουν από δω και μπρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. α και την ελευθερία του λόγου δεν την σώνει το κράτος... το κράτος βία παράγει την ελευθερία την επιβάλλουν οι λαοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά.. πολλά και μεγάλες διαφωνίες (αναπάντεχες) ακόμα λκαι για τα περί πατρίδων του 1879/1821..
      Θα ήθελα να ήμασταν κοντά να τα κουβεντιάζαμε όλα.
      Όμως εδώ θα πω μονάχα πως άλλο το Δημοτικό (τραγούδι) που πλάθεται με μύθους και καημούς αιώνων κι άλλο ένα προσφυγάκι που τέλειωσε Δημοτικό (σχολείο) κι έγινε cult και κάθε παπάς-προσκυνητής έγραφε ό,τι παλαβό κατάλαβε πως είπε ο Γέροντας.
      Βλέπω πως σαν μίνι- υπόθεση Ντρέϋφους ο Παστίτσιος (όχι ο Παΐσιος) γίνεται.. -πώς το λένε οι χημικοί;..― καταλύτης που μας διαχωρίζει.
      Κι αυτό δεν το θέλω akrat
      όσο κι αν διαφωνούμε.

      ____Μα αυτό δε γίνεται να μην το πω κι ας διαφωνείς:
      Δεν έχει η Αθήνα/Πάτρα κλ πρόβημα μουσουλμανικό. Μεταναστευτικό-προσφυγικό είναι και με αυτά που γίνονται γύρω μας, και με τη συνθήκες που υπογράφτηκαν, και με την Τουρκία εκτός ΕΕ.. όσο η Ελλάδα θα φυλάει τα σύνορα της Ευρώπης το πρόβλημα θα χειροτερεύει.

      Διαγραφή
  13. Ανάμεσα στην αρχική ανάρτηση και σε αρκετά από τα σχόλια που ακολούθησαν και με βρίσκουν σύμφωνη, δεν έχω να προσθέσω πολλά. Αδυνατώ να καταλάβω το μίσος και τον φανατισμό, δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς ένας άνθρωπος φτάνει στο σημείο να σκοτώσει στο όνομα του οποιουδήποτε "θεού", μπορώ όμως να δω ξεκάθαρα πως ένας τέτοιος άνθρωπος μπορεί να γίνει εύκολα πιόνι στα χέρια της όποιας εξουσίας θελήσει να τον χρησιμοποιήσει... Δυστυχώς, την εποχή της τεχνολογίας και της γνώσης ο κόσμος βυθίζεται στα μεγαλύτερα σκοτάδια της ιστορίας του ή τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ...

    Υ.Γ. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σοφά μιλάς
      και σε ευχαριστώ που υποστηρίζεις τα αυτονόητα!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  14. tosa xronia sthn mukono - h ithaki einai ena apiasto oneiro gia esena - kai se ligo kairo oute oneiro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βαθυστόχαστο αυτό ρητό κυκλοφορεί από καιρό σε μπαννεράκι του Facebook.
      Ανώνυμε: Γκεττ έι λάιφ!

      Διαγραφή
  15. pistepses oti kapoios pou sxoliazei anonima den exei life ? etsi pisteueis kai tis malakies oti sinelavan auton pou eftiaxe to pater pastitsios !!! xaxaxaxa an htan etsi opws theloun na parousiasoun to thema , kathimerina tha ginontan silipseis , tha maw eixan paei olous mesa , me tis xristopanagies pou rixnoume, to gamw to xristo kai thn panagia to leme oloi psomotiri - akoam kai o panousis se tragoudi apo thn 10etia tou 80 - kai egw sagapw gamw to xristo moy - alla h mukono sou exei parei ta miala , kai den mporeis na skefteis tipota allo apo afta pou sou serviroun, oi mpaxevanides kai alla pionia ths neas taxis , opote h ithaki einia polu makria gia esena , kai malon apiasto oneiro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ena stimeno kolpo gia na mas kanei idious me tous islamistes fanatikous , oti kai emeis eimaste talimpan kai etsi afiste tous na fanatizontai - etsi tha katantiseis se ligo kairo : http://troi-kanoi.blogspot.gr/2012/09/to.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμε

    1. αν διαβάζατε προσεκτικά θα είχατε δει πως γνωρίζω πως ο Παστίτσιος αφέθη ελεύθερος.

    2. Το Get a Life δεν ήταν για την (απόλυτα σεβαστή κατ’ εμέ) ανωνυμία σας αλλά επειδή συμπέρανα πως έχετε στερηθεί την εξωκυβερνοχωρική επαφή αφού
    μου φέρνετε ως ευφυολόγημα ένα ρητό που αναμασιέται από την Άνοιξη στο FB.

    3. Μου φαίνεται λυπηρό που με πληροφορείτε ότι εσείς και το περιβάλλον σας ζείτε μια καθημερινότητα στην οποία «xristopanagies rixnoume». Δε ζούμε όλοι έτσι.
    Στο δικό μου περιβάλλον δεν το συνηθίζουμε
    (κι όσο περίεργο κι αν σας φανεί δεν ακούμε όλοι Πανούση).

    4. Μόνο τον πρώτο έχω ακούσει από τους βαθυστόχαστους στίχους που αναφέρετε:
    α) kai egw sagapw gamw to xristo moy -
    β) alla h mukono sou exei parei ta miala
    γ) kai den mporeis na skefteis tipota
    δ) allo apo afta pou sou serviroun κ.τ.λ., κ.τ.λ...
    ούτε γνωρίζω το συγκρότημα: oi mpaxevanides kai alla pionia

    5. Τα greeklish κουράζουν & δε σας πολυκατάλαβα.
    Διακρίνω όμως μια ανεξήγητη οργή,
    γι αυτό σας ξαναεύχομαι ολόψυχα
    να αποκτήσετε ενδιαφέρουσα ζωή
    ώστε αν κάτι δε σας αρέσει να έχετε τη νηφαλιότητα
    είτε να εξηγήσετε τη διαφωνία σας,
    είτε να προσπεράσετε,
    αντί να ξεσπάτε με προβλέψεις κατάντιας, κατάρες, ενικό προς αγνώστους & ... ―πώς το είπατε; ..«xristopanagies».

    Καλό σας ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. auto to kaneis panta ? na mhn apantas epi tis ousias ? h ousia einai to oti olo auto htan ena kolpo - esu estiases sto oti egw rixnw xristopanagies - se euxaristw gia to endiaferon sou, kai tha prospathisw na ginw kalo paidi - alla epi tis ousias den mas apantises - kalo xipnima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπουν στη ζυγαριά ο ενικός, τα greeklish και ο γενικός τόνος 'φωνής' μάλλον δείχνω περισσότερη ανοχή από πολλούς bloggers.
      Ανώνυμε
      βρήκατε εδώ ένα βήμα να πείτε τις απόψεις σας και αντ’ αυτού επιλέγετε σχόλια επί του προσωπικού. Τι παραπάνω θέλετε από τα σχόλια ενός blog (με το οποίο μάλιστα απ’ ό,τι βλέπω διαφωνείτε);;

      Διαγραφή
  19. ti to kako exei o enikos? eisai ena anotero on pou exei apetish na tou milane ston plithintiko ? o plithintikos einai ypokritiki eugenia , sto thema mas twra , to thema einai oti tsimpisate me ena kolpo pou thelei na afisei yponioumena oti to Ellhniko kratos einia theokratiko, kai auto opws oi talimpanezoi afiniasmenoi kai fanatismenoi mexri kokalo lathrometanastes - kai einai gia klamata na vlepeis atoma tou aristerou xorou, pou sinexos vrizoun ta kanalia kai tous dimosiografous, na tsimpane me tetoia kopla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το κακό του ενικού είναι η ψευτο-οικειότητα. Δεν έχω «apetish» διάκρισης- κι εγώ στον πληθυντικό σας απευθύνομαι.
    Υ.Γ. δεν είμαι κανενός «xorou», δεν ανήκα ποτέ σε κόμμα, δεν κράτησα πανώ δεν απέκτησα κομματική ταυτότητα, συμφωνώ όμως μαζί σας πως πολλά είναι «gia klamata»..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. pou einia to teleutaio sxolio? to esvises more? logokrisia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. gia auto edw lew , to esvises? h egw ekana kati lathos stin prospathia na sxoliaso?
    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=56637&Itemid=170

    Διότι άραγε ποια θα ήταν η κατάληξη των εν λόγω κυρίων αν είχαν πραγματοποιήσει μία αντίστοιχη τελετή για τον Μωάμεθ στην πλατεία Αμερικής ή Βικτωρίας όπου κατοικεί πλήθος Μουσουλμάνων ; Θα τολμούσαν να ακόμα και στα εξάρχεια να διακωμοδίσουν τον Μωάμεθ όπως έπραξε ο Αμερικανός ακτιβιστής με την απαράδεκτη ταινία του. Έχουν άραγε οι κύριοι και οι κυρίες που συμμετείχαν στην εξευτελιστική για τους Χριστιανούς τελετή το... "διαμέτρημα" για να πράξουν το ίδιο για το Ισλάμ ; Διότι μία κουβέντα είπε για το Ισλάμ ένας νεαρός αναρχικός στην διαδήλωση των Μουσουκλμάνων στην Ομόνοια και αυτοί οι αφιλότιμοι έτρεξαν να τον "φιλοδωρήσουν" με μπουκέτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μα τι διαδηλώσεις και τι 'μπουκέτα';.. δεν κατάλαβα..
    Και γιατί αποσπάσματα άλλων;
    Πάντως κατανοώ το πάθος σας, διότι στην Πάτρα που ζείτε όντως υπάρχει πρόβλημα (παρότι δε φταίνε οι άνθρωποι που ήρθαν από πολέμους και δε μπορούν να φύγουν).

    Υ.Γ. Βλέπω εκτιμήσατε το Μάπλθορπ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. diadiloseis pou kanoun oi peftoepanastates sta exarxia kata tou pater paisiou, an exoun @@ giati den kanoun to idio me ton mouameth? giati ekei kathonte kotes, alla kai sto pleuro ton skotadistwn auton, pou xesikothikan se olo ton kosmo gia mia xazh skhnh se mia tainia ? ti ampelofilosofoi pseftoepanastates mas evales video na doume ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεφτοεπαναστάτες; Νέα λέξη;

      Διαδήλωση κατά Παΐσιου δεν έγινε ποτέ
      - κωμικό happening ΥΠΕΡ Παστίτσιου ξέρω μόνο..
      Τώρα αν μπερδεύουμε και τα κωμικά σκετσάκια με τις διαδηλώσεις.. τι να πω; Σίγουρα υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας (όπως και γλωσσικό), οπότε γιατί,
      αλλά γιατί, συνεχίζετε να σχολιάζετε;

      Διαγραφή
  25. poioi hrtha apo polemous ??? xeris oti gia na erthoun plironoun tous tourkous 3000 euro ??? pou ta vrikan auta ta lefta , se xwra pou exei polemo? h se xora pou to miniatiko einai 10 euro ??? einia dinaton pote pakistanos me 3000 euro pou simenei oti mporei na zisoun kai ta paidia tou me afta ta lefta ekei, na ta dinei gia na erhtei sthn Ellada , gia na douleuei gia 10 euro thn hmera??? enas mixanismnos vriskete apo piso pou tous fernei olous edw , ena kalosxediasmeno sxedio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλάβαμε από το πρώτο σχόλιο, κι εγώ κι οι αναγνώστες μου τις απόψεις σας.

      Συμπονώ, είπα, διότι είστε Πατρινός και ταλαιπωρείστε
      αλλά γιατί αυτή η εμμονή να τις εκθέτετε εδώ;
      Υπάρχουν και ομοϊδεάτες σας που αγαπούν τα greeklish και τους ενικούς― πιο καλά θα περνάτε εκεί..

      Διαγραφή
  26. me stoxopoieis gia tis apopseis mou ? etsi den ekane h xounta? oso gia toys anagnostes sou , den vlepw kanenan na exei parei meros - h emoni mou, se eisagogika emoni, einai giati den mporw na pistepsw , oti eseis oi dithen protoporiakoi , paizetai tya paixnidia twn neotaxitwn , kai nomizete oti hste kai epanastyates, exei kati kako h patra? h mukono me tis kolotripides einai kaliteri? den exw provlima me tin mukono, alla exeis esu me thn patra, episeis na xereis oti o plithintikos einia gia tous plastikous anthropous, tous dithen, tous krimenous piso apo tin eugenia, den exei tipota apo thn aura tou normal anthropou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Πάτρα είναι μια πανέμορφη πόλη
      και τόπος ανθρώπων που εκτιμώ πολύ- για καλό το είπα
      επειδή γνωρίζω την εκεί δυσάρεστη κατάσταση που είναι επόμενο να επηρεάζει τους κατοίκους.

      Οι απόψεις σου ελεύθερα,
      αλλά αν ξαναγράψεις εδώ σε παρακαλώ να μη χρησιμοποιείς λέξεις όπως "kolotripides".
      Είναι θέμα κοσμιότητας καιι στοιχειώδους ευγένειας
      κι επίσης
      δε θα γίνω βήμα για γενικεύσεις κατά τόπων/ πληθυσμών είτε πρόκειται για τη Μύκονο είτε για όπου αλλού.
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  27. http://www.youtube.com/watch?v=9AU5WExTd9k&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. kai prosexe to dimosiografiko psema meta to 10o lepto....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.