Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

Στο φάλτσο μέτρα ήθους και καρδιάς



Μια χαριτωμένη 'εκτέλεση' από την Εθνική Ορχήστρα της Δανίας του πασίγνωστου θέματος  του Ενρίκο Μορρικόνε. για τους τίτλους της ταινίας 'Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος' 

Κι από κάτω, στα σχόλια συγχαρητηρίων, να 'τος ο ένας ο 'spoil sport' (σπαζαρχίδης νομίζω ελληνικά η έκφραση)
που μας ενημερώνει ότι «ο μουσικός στο 1:05
έπαιξε μια λάθος νότα».

Βεβαίως τον κοροϊδεύουν.
«Μα πώς μου ξέφυγε!» λέει ένας,  και από κάτω άλλος
 «Είστε ο εξπερ, είμεθα οι πληβοίοι»
και «Ευχαριστώ που μου το χάλασες».

Ακολουθεί και το αστείο
―Και τον κρέμασε ο σερίφης;
Αλλά δεν καταφέρνει να διαλύσει το σύννεφο.

Κι αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που κάνει κάποιους να θέλουν πάντα να πετάξουν την εξυπνάδα τους εκεί που δεν τους τη ζητούν;
Έχοντας από πολύ μικρή αυτή την ιδιαίτερη ικανότητα του λεπτολόγου να διακρίνω αμέσως το «λάθος», το παράταιρο, το γελοίο ήμουν κι εγώ απ' αυτούς. Παιδί, όχι από κακή πρόθεση― εκτός αν κακή πρόθεση δείχνει το να θες να ξεχωρίζεις, που ομολογώ πρέπει να ήταν ένα από τα κίνητρα της συμπεριφοράς μου.

Μεγαλώνοντας ανακάλυψα ότι κι άλλοι βλέπουν, κι άλλου ακούνε και διακρίνουν. Αλλά δεν το λένε. Γιατί δεν έχει σημασία.
Γιατί συχνά το ήθος κι η ποιότητά μας μετριούνται από όσα δεν κάναμε, από τα όχι μας.




https://youtu.be/enuOArEfqGo

Ennio Morricone
 Various flutes: Hans Ulrik, Russell Itani Vocals: Tuva Semmingsen & Christine Nonbo Andersen.
The Danish National Symphony Orchestra /DR SymfoniOrkestret

Κονσέρτο στην Εθνική Τηλεόραση της Δανίας (DR) με μουσική του Μορρικόνε για τίτλους ιταλοαμερικάνικων ταινιών (γουέστερν-μαφία). 
________
εικόνα: 
Mike Lemanski που σχεδιάζει  πάνω σε παλιές παρτιτούρες ανθρωπάκια.

4 σχόλια:

  1. Μου την σπάνε (σαν τον στρουμφ Γκρινιάρη) αυτοί που πρέπει πάντα κάτι να πουν κάτι να παρατηρήσουν.
    Ωραία η τελευταία φράση σου για το ήθος!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε παιδιά,χαλαρώστε. αστειάκι γιά το οπτικό εφέ με τον κρεμασμένο κάνει ο άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλαροί είμαστε
      αλλά να, εσείς είστε απόδειξη πως υπάρχει και το αντίθετο από τους σπαστικούς: βρήκατε αμέσως το καλό να τον δικαιολογήσετε.

      Με πιο πολλούς σαν εσάς θα ζούσαμε καλύτερα.

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.