Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

Της Μυκόνου δώρα

 

Δάφνη Χρονοπούλου


«Στη Μύκονο που τόσα μου δίνει και τόσα μου παίρνει» 
 είναι αφιερωμένη η «Πόρτα Της Ληνώς» μου και σήμερα θυμίζω αυτό από καρδιάς

στο Γιώρη Βούλγαρη που με ένα δώρο του και τα καλά του λόγια

μου θύμισε αυτό το «δίνει» που τόσο χρειάζομαι αυτή τη δύσκολη στιγμή.

 

Για το Γιώρη αυτό

και σε όλους τους Μυκονιάτες που μου άνοιξαν πόρτες  και καρδιές

τεκίλες και σαμπάνιες,

σε μονοπάτια μυστικά.

Και έμαθα και χάρηκα και έζησα.


Κι εδώ αυτό με άλλα: https://www.facebook.com/DaphneChronopoulou/photos/722963391104898


Σε ηχητικό [audio] για τους ακουστικούς τύπους:
https://soundcloud.com/mmekastell/sets/hhzshrexyoyj 


Κάτω φωτογραφημένη από και με κοσμήματα του Γιώρη Βούλγαρη. Κι ανάμεσα στο κολιέ και το σκουλαρίκι διακρίνεται αμυδρά η ουλή με τα ράμματα μετά την εγχείριση καρκίνου στους λεμφαδένες. Γιατί κι αυτά, δικά μας είναι.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.