Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2021

#Χιόνια #Εκάλη (εικόνες)

 
















1 σχόλιο:

  1. Σύνηθες για τα Ελληνικά πολιτικά ήθη η εξόφθαλμη έλλειψη αντικειμενικότητας. Καμία κυβέρνηση δεν είναι τέλεια και όλες που πέρασαν από τούτον τον τόπο, ΜΗΔΕΜΙΑΣ εξαιρουμένης φέρουν βαρειές ευθύνες για το γενικότερο χάλι μας. Αντί να ζητήσουν συγγνώμη και να υποσχεθούν περισσότερη επιμέλεια, τα ρίχνουν ο ένας στον άλλον.

    Πάντως ο Μάνος ως σώφρων, όπως επιθυμεί να θεωρείται και ως μηχανικός θα έπρεπε να είχε προβλέψει να διαθέτει μιά γεννήτρια και ένα σύστημα αποθήκευσης νερού για ώρα ανάγκης. Πάμφθηνα και εύκολα και τα δύο. Τα διαθέτω εγώ, ένας ασήμαντος και χαμηλών οικονομικών πολίτης. Δεν δικαιολογούνται οι πάμπλουτοι ιδιοκτήτες πολυτελών κατοικιών να μην τα διαθέτουν. Το γιατί δεν το γνωρίζω, αλλά προβλέπω ότι ούτε στον επόμενο χιονιά θα τα έχουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.