Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021

Για ένα γράμμα καταστράφηκα (ΤΣΑΠΟΥ θα πάρετε;)

 


Στην Ομάδα ‘Διαβάζοντας’ του Facebook τέθηκε μια διασκεδαστική πρόκληση: Καταστρέψτε ένα τίτλο βιβλίου αλλάζοντας ένα γράμμα στον τίτλο. 

Σχολικό χιούμορ για χιονισμένες κορωνομέρες και ξέρω, θα θυμηθείτε κι εσείς τα ‘Χάρυ Πότε;’ και τον ‘ΞΙΝΟ’ του Καμύ’ ή το ‘Όταν έκλασε ο Νίτσε’, 'Το Θέλω' του Σαίξπηρ και ‘Μάκβελ’ και το 'Στρίψιμο της γίδας' κι άλλα πολλά που προσθέτουν τα μέλη της ομάδας σε ένα ιδιωτικό όργιο παλιμπαιδισμού.

 

Όμως εμένα το θέμα με πονά διότι είμαι παθούσα. 

Στο εξώφυλλο του βιβλίου μου 'Ιαπωνικά Λουλούδια του Τσαγιού' ο καλός μου φίλος ζωγράφος Κωνσταντίνος Κακανιάς που έκανε το εξώφυλλο σχεδίασε το Γ πλάι στο Ι τόσο κοντά που διαβάζεται ως Π με αποτέλεσμα κάποιοι να νομίζουν πως πρόκειται για ποδανά ΤΣΑΠΟΥ (αν δε γνωρίζετε την παλιά διάλεκτο της παρανομίας αντιστρέψτε συλλαβές). Μάλιστα ακόμα και πρόσφατα μια φίλη έγραψε πόσο αγαπά τα 'Λουλούδια της Τσα-πού' μου...

Πικρή ιστορία μα πλέον το συνήθισα, οπότε γελάστε ελεύθερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.