Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

Χιονόνερο και ουράνιο τόξο σε εποχές που τα «τα αυγά είναι μικρά και ακριβά»


Δάφνη Χρονοπούλου Μύκονος

‘From bad lands where eggs are small and dear…’


 

Δεν είναι μόνο οι χώρες οι κακές, όπως λέει ο W.HAuden, όπου τα αυγά είναι μικρά και ακριβά, είναι κι οι εποχές, χειμώνες με σεισμούς και χιόνια και καταστροφές.

 

Κι όμως εμείς, μέσα στη θαλπωρή ζέστης και αγάπης

Βλέπουμε στις ειδήσεις πόνους μακρινούς, διαβάζουμε τους στίχους που αγαπάμε και το χιονόνερο στον κήπο μάς φέρνει στο νου το χθεσινό ουράνιο τόξο και θησαυρούς που έρχονται.

 

 

Χιονόνερο με μπουμπούκια αμυγδαλιάς στον κήπο μου. Στέκονται λευκά χιονάκια στα μαλλιά και στην εσάρπα. Στη Μύκονο. Μέσα η Suki με του Ώντεν την «Ασπίδα του Αχιλλέα».

Στην Αττική ο Παρθενώνας χιονισμένος [6/2/2023, φωτογραφία του Μουσείου της Ακρόπολης.].

Αλλά, όπως χθες, το ουράνιο τόξο δεν αργεί, θα δείξει θησαυρούς.


Suki and W.H. Auden



6/2/2023, φωτογραφία του Μουσείου της Ακρόπολης

Μύκονος


________________________________




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.