Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023

Αμυγδαλιάς αδέξια ψυχή με Hank Williams

 Δάφνη Χρονοπούλου


No matter how I struggle and strive

I'll never get out of this world alive

 

Αμυγδαλιές ανθισμένες σήμερα, πρώτη ζεστή ημέρα μετά από άγριες παγωνιές και εμφανίστηκε μια μικρή πεταλούδα που ρουφούσε τα φρεσκοανοιγμένα άνθη κι ύστερα πετούσε άτσαλα κι αδέξια γύρω από το φρέσκο τάφο του αγαπημένου σκύλου.

 

Ναι ήταν πάλι μια από εκείνες τις μέρες 

που καταλήγουν σε εκείνες τις νύχτες

όταν η ματαιότητα των κόπων μου με καταπλακώνει, όταν το μόνο που ζητούν ψυχή και σώμα είναι να φτάσουν σε άκρα ώστε να μη μάς πνίγει το αναπόφευκτο

αφού 

μιά μόνο είναι η αλήθεια―

ό,τι κι αν κάνω, όσα κι αν πασχίζω και παλεύω


από το μάταιο τούτο το ντουνιά

ζωντανή δε με βλέπω να βγαίνω.


πρώτη πεταλούδα Δάφνη Χρονοπούλου



https://youtu.be/19vApPwWqh8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.