Τρίτη 18 Ιουλίου 2023

Αναφορές επειδή ανέβασα λίστα με αριθμούς για βοήθεια σε πυρκαγιά;



Αναφορές επειδή ανέβασα λίστα με αριθμούς για βοήθεια σε πυρκαγιά;


Είστε καλά;

Κάποιοι άνθρωποι νομίζω δρουν εντελώς ακατανόητα.
Όλο τον Ιούλιο και πριν ξεσπάσουν οι πυρκαγιές κάποιοι κάνουν αναφορές σε μεγάλο άρθρο του blog μου με τίτλο «#Πυρκαγιά χρήσιμες πληροφορίες για νερό -φαγητόστέγηκατοικίδια-»

 

Έχω γράψει άλλα τρία σχετικά τα οποία ναι, είχαν και διαμαρτυρίες, αγανάκτηση κλ μα αυτό το συγκεκριμένο που  ανεβοκατεβάζει το blogger μετά από αναφορές είναι απλώς ένας οδηγός με τηλέφωνα κλ που είχα καταρτήσει το 2018 μήπως με το δικό μου ταπεινό τρόπο μπορούσα να βοηθήσω όσο μαινόταν η πυρκαγιά.

Έχω όλα τα αποδεικτικά αλληλογραφίας με emails  που με πληροφορούν πως κατέβηκε διότι θίγει, μετά ανέβηκε διότι δεν, μετά ξανακατέβηκε.

 

Από αναφορές έχω συνηθίσει και καθόλου δε με νοιάζει- δεν αγγίζουν τη ζωή μου- μα αλήθεια αυτό, το να σας φταίει μια λίστα με χρήσιμα τηλέφωνα νομίζω πρέπει να το κοιτάξετε.


Το έγκλημά μου που πρόσβαλε τα ήθη σας:

Εικόνες:

Δείγμα επιστολών - 2 κατεβάσματα πρωί και βράδυ ίδια μέρα (κι ακολούθησαν κι άλλα με προσφυγές μου).

«  Όπως ίσως γνωρίζετε, οι Οδηγίες κοινότητας  περιγράφουν τα όρια όσων επιτρέπουμε και όσων δεν επιτρέπουμε στο Blogger. Η ανάρτησή σας με τίτλο #Πυρκαγια ― χρήσιμες πληροφορίες για νερό -φαγητό- στέγη- pets- επισημάνθηκε για έλεγχο από εμάς. Διαπιστώσαμε ότι παραβαίνει τις οδηγίες μας και καταργήσαμε τη δημοσίευση του URL ..... κάνοντάς το μη διαθέσιμο στους αναγνώστες του ιστολογίου.


Γιατί καταργήθηκε η δημοσίευση της ανάρτησης του ιστολογίου σας;

Το περιεχόμενό σας παρέβη την πολιτική περί προσωπικών και εμπιστευτικών πληροφοριών. Επισκεφτείτε τη σελίδα "Οδηγίες κοινότητας" με τον σύνδεσμο που θα βρείτε σε αυτο το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να μάθετε περισσότερα.


Αν θέλετε να δημοσιεύσετε ξανά την ανάρτηση, ενημερώστε το περιεχόμενο, ώστε να συμμορφώνεται με τις Οδηγίες κοινότητας του Blogger.....»


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.