Τρίτη 8 Αυγούστου 2023

Αυτές είναι οι νέες γυναίκες!

 


Αποφεύγοντας ένα τρελό ατύχημα χθες ο Κος Kastell  χτύπησε στο δρόμο μια μεγάλη πέτρα που σφήνωσε  κάτω από το αυτοκίνητο. Σταμάτησε αμέσως βέβαια μα δεν υπήρχε περίπτωση να την ξεσφηνώσει μόνος του.

Προς μεγάλη του κατάπληξη σταμάτησαν δύο 'γουρούνες' με 4 Ιταλίδες και μια Ελληνίδα σε ένα αυτοκίνητο οι οποίες προσέτρεξαν να τον βοηθήσουν. 

Πώς;

Οι 4 σήκωσαν το αυτοκίνητο ώστε η άλλη να μπει από κάτω και να τραβήξει την πέτρα.

―Ντράπηκα, μου λέει εντυπωσιασμένος.

Δεν το φανταζόταν από όλο τον κόσμο στη Μύκονο να σταματήσουν πρώτα αυτά τα κορίτσια που, μου εξηγεί, δεν έμοιαζαν δυνατές, δεν ήταν πυγμάχοι μα κανονικές όμορφες νέες κοπέλες με βαμμένα νύχια, μαγιώ και παρεό κι αραχνούφαντα.

 

Δεν ήμουν εκεί, δεν τις γνώρισα. Μα έχω να πω ότι αυτές είναι οι καινούργιες γυναίκες. Αυτά είναι τα κορίτσια μας που με κάνουν περήφανη.

_______________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.